Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miksi miksi

Vierailija
13.09.2006 |

99,9% naisista valitttaa sitä, että eron jälkeen mies ei ole kiinnostunut jälkikasvusta, ja kun mä eronneena miehenä haluaisin tapaamiset puoliksi (viikko-viikko), niin x-puoliso haluaa tehdä musta väkisin etävanhemman. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, ettei musta olisi isäksi eikä vanhemmaksi. Onkos se vaan jotain katkeruutta ja kostonhimoa, josta lapsi sitten saa kärsiä kun äidistä johtuen ei saa tutustua isäänsä????

Kertokaa te äidit, kun suomen oikeuslaitoksen mukaan olette ainoat jotka kykenevät olemaan vanhempia lapselle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen rumban olevan haitaksi.

Mitä jos muuttaisit ihan naapuriin niin että lapset voisivat helposti asua yhtäaikaa molempien luona :D

Vierailija
2/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalle säteelle mahtuu päiväkoti, emme halunneet muuttaa lapsen rutiineja liikaa muuttamalla päiväkotia.

Tämä isien kannustaminen isyyteen on yhtä perseestä kun valtion rekrytointitoimet... valtion mainostaa itseään hyvänä työnantajana ja etsii tulevaisuuden toivoja, ja samalla maksaa paskaa palkkaa, teettää palkattomia ylitöitä eikä palkkaa vakituisia vaan jatkaa vuodesta toiseen (lain vastaisesti) määräaikaisia työsopimuksia.

Samalla tavalla isiltä toivotaan vastuuta perheestä ja yritetään sitouttaa isä lapseen mm. isyysvapailla, mutta siinä vaiheessa kun erotilanteessa puhutaan lapsen asumisesta, niin silmä- ja korvaläpät asettuvat käräjätuomareiden ja lautamiesten silmille, ja päätös on etukäteen selvä ja yksimielinen: lapsi äidille, isä saa luvan käydä katsomassa lasta aina joskus.

Tähän uskoon on varmasti joku hyvä vanha perusta. Luulen, että saman uskomusperustan mukaan kaikki sähkömiehet pitäisi polttaa noitina. Suomi ei oikeasti ole kovin kehittynyt maa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiasta, kulttuurista ja uskonnoista löytää selityksen ihan mihin vaan. Rukoilijasirkkanaaras katkaisee parittelun jälkeen urokselta pään. Joissain ihmiskulttuureissa äiti ei imetä omaa lastaan lainkaan, imettäjä (lapsen ruokkija, kun se rajataan edellisen kirjoittajan ilmeisesti rajallisesti tarkoittamaan rintaruokintaan) hoitaa ruokinnan ja vanhemmat keskittyvät mihin keskittyvät. Merihevosurokset kantavat poikaset. Äärimuslimeilla on lukuisia vaimoja joiden kanssa lapsia, ja vaimojen tehtävä huolehtia lapsista (myös äärikristityillä löytyy tätä suuntausta) Esimerkkejä lienee useita... näihin mielenkiintoisiin tosiasioihin ei vaan ehkä ole aikaa kaikilla perehtyä, kun pitää Jemina-Eerikalle ja Hans Elias Leeville etsiä itiksestä matchaavat toppikset, jotka on siis tämän syksyn muotia eikä viimevuoden... kaikkihan sille naurais.

Vetoaminen äidin tissiin on toki aina, tilanteessa kun tilanteessa, oiva keino. Joko sitä sai liikaa tai liian vähän.

Vierailija
4/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös uusperheäiti ja miehellä tuo tilanne, äiti vaati lapset ja mustamaalaa isää ( vaikka äiti oli se " lähtijä" ).

Ja tiedänpä tilanteen, jossa psykologi on antanut lausunnon jonka mukaan äiti ei ole kelvollinen lähivanhemmaksi ( sairas), mutta oikeus tehnyt hänestä kuitenkin lähivanhemman, vaikka isäkin anonut sitä.

Itsellä aikanaan lapset jäi minulle sovitusti, mutta nyt isompana ovat isällään siinä missä minullakin. Kuopus siellä enemmän kuin minun luonani.

Mutta barrikaadeille!

Vierailija
5/5 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex vaimo on onnistunut pilaamaan lastensa ja isän välit. Aluksi teitty paskapuhetta jne..mm. että jos isi susta tykkäis niin se ostais sulle uuden pyörän. Pieni lapsi ei välttämättä ymmärrä ettei ole aina siitä kiinni vaan voi myös olla niin ettei ole rahaa. J miksi uusi pyörä kun on jo yksi sopiva? Myöhemmin minusta on tullut se syy..mm eron syy vaikka tavattiin pari vuotta heidän erosta. Eli olen nyt heidän avioliiton rikkoja ja syy siihen miksi isi muutti kotoa ja että tykkää enemmän minusta kuin lapsista. Ja nyt kun meillä yhteisiä lapsia niin ne on siksi että iskä halusi hienommat ja kiltimmät lapset. Nämä eronneet äidit ei aina ymmärrä kuinka pahaa tekee myös lapsille kun yrittävät kostaa ex miehille huonoa oloaan. nyt me odotamme että lapset kasvaisivat ja alkaisivat ajattelman itsenäisesti. Yksi kolmesta on alkanut ottamaan kontaktia ja käynytkin viikonlopun meillä. Ja mukavaa oli.