Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies luulee ripsipidennyksiäni aidoiksi :D

Vierailija
16.05.2015 |

Joudun ilmeisesti pitämään näitä vielä pitkään :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suosittelen YumiLashes. Näyttää pidennyksiltä, mutta on ihan omat ripset!

Vierailija
22/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaistytöllä oli aikanaan hyvin tuuheat ripset ja kun hän oli laittanut ripsiväriä niin luulin niitä itse teininä tekoripsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä on nyt shokkiuutinen miehille.Me näytetään ihan samoilta kuin te. Ilman meikkiä ja ehostuksia. Niin verratkaa itseenne ja sitten vasta miettikää kenellä meikkiä/pidennyksiä. Niin ei tarvi tulla "huijatuksi". Käyttäkää järkeä

Vierailija
24/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat joskus kummallisen sokeita näille nykyajan keksinnöille. Kaverini on vuosikausia hurmannut miehiä kirkkaanvihreillä piilolinsseillään, joita miesparat tuijottelevat ja kehuvat, vaikka jokaisen värinäkökykyisen pitäisi heti huomata, että tuo liikennevalonvihreä ei ole ihmisen silmän väri.

Uusin miesystävä oli kuulemma ollut hyvin pettynyt, kun heräsi ensimmäisen kerran vaaleansinisilmäisen naisystävänsä vierestä. On tottunut asiaan ihan hyvin, mutta silti joskus huomauttelee. Eivät ne irtoripsetkään varmaan kynnyskysymykseksi muodostu.

Vierailija
25/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hauska kyllä huomata että ei miehet oikeesti kiinnitä niin paljon huomiota yksityiskohtiin että tollasta tajuais:D joillakin on varmasti todella vääristynyt kuva siitä,miltä naiset oikeasti näyttävät..

Vierailija
26/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:02"]

Siis mitään en ole valehdellut :D sanoin että Kävin laittamassa ripset johon mies sanoi että katsoikin että näytin jotenkin erilaiselta, kauniillalta. Aattelin että asia on tällä ok kunnes eilen kysyi onko mulla silmämeikkiä johon vastasin ettei ole - niinkun ei ollutkaan. Mies hehkutti että näyttääpä silmäni kauniilta ilman meikkiä :D tämän siis tulkitsin niin että uskoo ripsienpidennysten olevan aidot? No joo ei mua haittaa, kyllä kertoisin jos kysyisi eikä mulla oo mitään syytä salata asiaa :DD ap

[/quote]

Miehesi siis ei ole koskaan nähnyt sinua ilman silmämeikkiä ja ripsenpidennyksiä? Vai onko hän unohtanut sen, miltä naturellit silmäsi näyttävät esimerkiksi saunan jälkeen ja herätessäsi? Ei kai hän vain ajatellut, että normaalisti meikkaat silmäsi vähemmän näteiksi kuin ne oikeasti ovat?

Vierailija
27/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kerran näin yhtä miestä jota tapailin, niin se sano epäuskoisena,että tais mennä kauan valmistautumiseen. :D Ja siis yleensä en käytä mitään meikki. Sillon mulla oli vain ripsari ja poskipuna:D.... Että joo, meni todella kauan.

Vierailija
28/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä sai eilen tietää, että kestovärjään ripsiäni :D Olen oikeasti siis todella vaalea blondi, mutta nyt punaiset hiukset ja mun ripset ovat oikeasti niiin vaaleat, ettei niitä melkein näkisi, jos en värjäisi niitä, tai käyttäisi ripsaria ja ilman värjäämistä näyttäisi tyhmälle. Sen sentään tiesi, että kestovärjään kulmiani.

N17

Vierailija
29/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"]

Minunkin mies luuli alkuvaiheessa rakennekynsiäni, silkkareitani ja hiustenpidennyksiäni aidoiksi (ripsienpidennyksiä mulla ei ole). Oli sitten ihan ihmeissään, kun eka kerran mainitsin ohimennen, että pitää mennä kynsihuoltoon/uusimaan pidennykset, ja sängyssä kun näki rintojen alla leikkausarvet. Useampi kuukausi kuitenkin oltiin tapailtu jo tuossa vaiheessa, eikä mulle tullu mieleenkään että mun olisi pitänyt erikseen alkaa selventämään mitkä osat on aitoja, jos ei itse erota. Mitä väliä? Eipä se sitten muuta sanonut kuin että oho, enpä ois huomannu.

[/quote]

Tästä(kin) syystä mun on jotenkin vaikea kunnoittaa miesten älynlahjoja. 

[/quote]

Ehkä miehet ei niin paljon käytä aikaa näiden asioiden pohtimiseen kuin naiset. Ja ehkä niille ei ole niin väliäkään tällaisilla, pääasia että nainen näyttää hyvältä?

[/quote]

Tuosta(kin) syystä minun on vaikea arvostaa miesten älylahjoja. Viittaus jälkimmäiseen lauseeseesi. 

[/quote]

On ne tyhmiä joilla on erilainen maku kuin sinulla.

Vierailija
30/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"]

Minunkin mies luuli alkuvaiheessa rakennekynsiäni, silkkareitani ja hiustenpidennyksiäni aidoiksi (ripsienpidennyksiä mulla ei ole). Oli sitten ihan ihmeissään, kun eka kerran mainitsin ohimennen, että pitää mennä kynsihuoltoon/uusimaan pidennykset, ja sängyssä kun näki rintojen alla leikkausarvet. Useampi kuukausi kuitenkin oltiin tapailtu jo tuossa vaiheessa, eikä mulle tullu mieleenkään että mun olisi pitänyt erikseen alkaa selventämään mitkä osat on aitoja, jos ei itse erota. Mitä väliä? Eipä se sitten muuta sanonut kuin että oho, enpä ois huomannu.

[/quote]

Tästä(kin) syystä mun on jotenkin vaikea kunnoittaa miesten älynlahjoja. 

[/quote]

Ehkä miehet ei niin paljon käytä aikaa näiden asioiden pohtimiseen kuin naiset. Ja ehkä niille ei ole niin väliäkään tällaisilla, pääasia että nainen näyttää hyvältä?

[/quote]

Tuosta(kin) syystä minun on vaikea arvostaa miesten älylahjoja. Viittaus jälkimmäiseen lauseeseesi. 

[/quote]

On ne tyhmiä joilla on erilainen maku kuin sinulla.

[/quote]

No kyllä ne pinnallisempia ja tyhmempiä ovat, mutta tyylinsä kullakin ja tyylejä ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen. 

Vierailija
31/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se siitä luonnonkauneuden arvostamista, kun mies on oikeasti ihan sokea.

Vierailija
32/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:02"]

Siis mitään en ole valehdellut :D sanoin että Kävin laittamassa ripset johon mies sanoi että katsoikin että näytin jotenkin erilaiselta, kauniillalta. Aattelin että asia on tällä ok kunnes eilen kysyi onko mulla silmämeikkiä johon vastasin ettei ole - niinkun ei ollutkaan. Mies hehkutti että näyttääpä silmäni kauniilta ilman meikkiä :D tämän siis tulkitsin niin että uskoo ripsienpidennysten olevan aidot? No joo ei mua haittaa, kyllä kertoisin jos kysyisi eikä mulla oo mitään syytä salata asiaa :DD ap

[/quote]

Miehesi siis ei ole koskaan nähnyt sinua ilman silmämeikkiä ja ripsenpidennyksiä? Vai onko hän unohtanut sen, miltä naturellit silmäsi näyttävät esimerkiksi saunan jälkeen ja herätessäsi? Ei kai hän vain ajatellut, että normaalisti meikkaat silmäsi vähemmän näteiksi kuin ne oikeasti ovat?
[/quote]

Lue uudestaan, _tapailemani_ mies. On nähnyt minut aiemminkin ilman ripsiväriä tai ripsienpidennyksiä mutta siitä on niin kauan aikaa, että varmasti unohtanut. Ja mun omat ripset on tummat mutta ei kovin pitkät joten ei varmaan ole eroa huomannut, mies kun on.
ap

Vierailija
33/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin kerran miehen, joka luuli että naisille kasvaa luonnostaan muotoillut kulmakarvat. Oikaisin asian, mutta onhan tuo jossain määrin surullista, ettei osata ajatella miksi joku näyttää miltä näyttää.

Vierailija
34/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oikeesti tajua.. luulevat tosipitkiä hiuspidennyksiä ja lisäkkeitä aidoiksi puhumattakaan noista ripsistä ja värillisisä piilareista mitkä naiset huomaa heti feikiksi. Sitten kielipitkällä kuolaavat näiden "upeiden ilmestysten" perään :-D 

Vierailija
35/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet taas korottaa itseään lisäämällä ekstraa urheilusuorituksiinsa ja uranäkymiinsä. Eipä siinä. Ne tosin menee läpi vaan bimboihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän