Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
Kommentit (285)
Tuntuu, että ollaan liikaa katseltu aitoja kotirouvia, uuden rahan vaimoblogeja ja Ig-tilejä. Sitten aletaan ostamaan vaimouniformua ja lunastamaan vaimopaikkaansa sosiaalisessa mediassa ja piireissä. Tai siis sitä fantasiaa, millä luulee saavansa "esikuvallisuutta ja voida inpiroida muita".
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Se siinä varmaan onkin, nuo em. naiset eivät kaivanneet mitään näkyviä ökytuotteita validoimaan itseään vaan pukeutuivat fiiliksen eikä merkkien perusteella, eivätkä ostele/ostelleet kilpaa mitään luksustuotteita joissa 10 metrin päähän näkyviä merkkilogoja mutta tämä esittelee niitä joka varikko- tai vapaa-ajan kuvassa, enkä usko että lentoemon palkoilla mitään noita yli 10 000 euron Hermes Birkin laukkuja ostellaan, tai päästä omalla tuntemattomalla nimellä yleensäkään edes liikeen jonotuslistoille.
[/quote]
luin nyt ekaa kertaa sieltä täältä hänen blogiaan, ihan tavis kuvia ja juttuja sillä siellä on on, treenikuvia, pari kuvaa perheestä, lastenvaatteista.. Mun mielestä facebook on täynnä tuollaisia kuvia..
Vai olinko mä oikeessa osotteessa?!?
[/quote]
Katso iltalehtien kuvat ja Ig-tili. Ja lue rivien välistä blogia.
[/quote]
no luin nyt hiukan enemmän blogia, ihan normaalia tekstiä siellä oli urheilusta, siis että hyppii jotain loikkia ja treenaa tällä tavoin, ilmeisesti kiinostaa lukijoita nuo ohjeet
kertomusta heidän tulevasta matkasta, ihan perustekstiä.. Pohditaan mitä otetaan mukaan jne..
sitten taas treeniohjeita ja syömisjuttuja..
ei mitään erikoista mikä nyt niin helkkaristi ottais pannuun että pitäis jotain inhota?!?! En lue iltalehteä enkä ole instagramissa (vai mikä se on)
[/quote]
no nyt katsoin nuo instakuvat
paperipussi
kengät ja kellon kuva.
ja nyt pitäis ärsyttää niin maan perkeleesti vai?! Selvä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:29"]
Miksi Minttu on kasvoistaan nykyään niin eri näköinen, kuin ennen? En tunnistaisi samaksi ihmiseksi.
Before:
http://ferrariformula1.hu/wp-content/uploads/2014/08/Kimi-Minttu-c-FREEjpg.jpg
http://fanpix.famousfix.com/picture-gallery/minttu-virtanen-picture-26523751.htm
After:
[/quote]
On laihtunut, sen huomaa noista kuvista joissa käsivarret näkyvät. Veikkaan että lähemmäs kymmenen kiloa, ja sen huomaa sitten myös kasvoistakin. Ilme on erilainen, nykyään kulkee suu supussa ja osaa olla kuvattavana, meikkikin on erilainen ja varjostaa kasvot eri tavalla, noissa aiemmissa kuvissa ei taida varjostusta olla lainkaan. Ja sitten tietysti hiusten pidennykset sekä tummempi väri vaikuttavat myös.
[/quote]
Huulissa täytettä ja kenties myös poskipäissä. Myös mesolangoilla voi olla osuutta asiaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"]
Mua naurattaa aina kun tällaisia rikkaan miehen naineita tms. verrataan "vanhan rahan rikkaisiin", joita pidetään jotenkin parempina.
Eiväthän vanhan rahan perijätkään ole tehneet itse mitään niiden rahojensa eteen, sattuneet vaan syntymään oikeaan perheeseen :D
[/quote]
Tyyli tulee äidinmaidon kautta noissa vanhan rahan piireissä eli siihen synnytään ja se omaksutaan tekemättä siitä mitään numeroa, ja perhe työskentelee yleensä sen perheyrityksensä parissa josta rahat ovat tulleet monessa polvessa eli eivät he makoile tyhjänpanttina ja nostele perintöjä. Käyvät hyväntekeväisyystilaisuuksissa ja lahjoittavat paljon rahaa vähäosaisille. Keräävät yleensä taidetta eikä merkkituotteita.
Toivottavasti ei enempää ota täytettä huuliin, alkaa muistuttamaan Suvi Pitkästä tai Sofia Ruusilaa. Tuossa instan kuvassa, jossa naamio kasvoilla, huulet näyttävät tosi turpeiltä.
Pieni vinkki teille joita niin helkkaristi ärsyttää Minttu, älkää menkö sinne blogiin tai instaan. Tadaa ei ärsytä millään tavalla, ei tarvi tuhlata montaa tuntia elämästään ensin selaamalla hänen sivujaan ja kuviaan ja sen jälkeen päivitellä av:lle että ostais tuo Minttukin elämän... Hiukan säälittävää.
en ole ikinä kys. Muidun blogia lukenut koska hän i ihmisenä kiinosta minua, en kuitenkaan vedä herneitä nenään ja kadehdi hänen elämäänsä täällä, saatikka arvostele häntä täällä lehtijuttujen perusteella.
Yleensä huvittaa mintun arvostelu ihan kun sen pitäis ostella jotain guessin laukkuja sitten teillä olisi vasta syytäkin nauraa.ainoat kommentit mintulta mitkä on ärsyttännyt on tämä miten hän voi olla esikuvana muille ja toinen oli kun nannan kanssa julkaisivat kuvan mintusta tekstillä yksi maailman kauneimmista tulevista äideistä.näistä tuli heti sellanen hei haloo nyt takasin maanpinnalle fiilis!kun eihän hän nyt todellakaan mitään sen kummempaa tee kun elää kimi räikkösen kanssa!ihanaa elämää tosin mutta ei se oikeen riitä syyksi ruveta esikuvaksi muille tai tee kenestäkään maailman kauneinta naista..
Minttu on yksi maailman kauneimmista tulevista äideistä...?
Ja Jere Karalahden avopuoliso komppaa?
Että silleen.
Ei kerkii. Täytyy joogaa ennenkuin joku nanna kerkiää. Ja bloggaa. Huh .
Narujoogan keksi matkimalla Emilia Pikkaraista :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:56"]Kait nyt ärsyttää kun se on hoikka ja rikas. Kaikkea mitä av-mammat ei
[/quote]NO ei kai ny kaikki av-mammat voi lihavia ja rumia olla! En mä ainakaan ole.Tosin Minttu ei ärsytä ei sitten yhtään.Se että on saanut kimittävän Kimin ei aiheuta kateuden tunteita.Toista se on se nainen joka on saanu Leppilammen......
Mä vähän kadehdin häämekkoa ja -laukkua. Upeat.
Joo no kun se kuitenkin näitä lukee , niin kohta saadaan hänelläkin kommentti : En välitä mitä minusta kirjoitetaan ! Perus selitys nykyään. Lukee kuitenkin. Että terkkuja mintulle : suu suppuun vaan. Hölmön maineesta on vaikea päästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]Mä vähän kadehdin häämekkoa ja -laukkua. Upeat.
[/quote]Tuusulan fässönista ... :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]Mä vähän kadehdin häämekkoa ja -laukkua. Upeat.
[/quote]Tuusulan fässönista ... :D
[/quote] ihan sama. Haluatko vielä kertoa mistä vaatteet kuuluu ostaa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:21"]Joku voisi kertoa mikä juuri mintussa ärsyttää muttei esim rosbergin viviannessa joka on kaunis, luonnollinen malli-formulavaimo.
Vai onko ärsytyksen syynä juuri se että joku niin tavallinen pääsi rikkaisiin naimisiin?
Sehän on tutkittu että ihmiset kadehtivat eniten juuri niitä "omantasoisiaan" jotka pääsevät aivan himpun "korkeammalle".
[/quote]
Rosbergin pariskunnassa Nico on se ärsyttävän kylmä ja laskelmoiva ällöpylly.
myös Schumin Corinne on lämmin ja herttainen ja mies taas minäminä..
Räikkös_Virtaset Taas molemmat antaa viileän tunnelman.
Sen oon pistänyt merkille, että Minttu hymyilee paljon selfieissään.
Te kaikki olette vaan niin sååtanan KATEELLISIA Mintulle!
En tajua miks seiskassa oli lastenhoitajan ottama kuva, jossa kimi perse pystyssä pussaa minttua. Tosi noloa jotenkin julkaista tollasia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:41"]En tajua miks seiskassa oli lastenhoitajan ottama kuva, jossa kimi perse pystyssä pussaa minttua. Tosi noloa jotenkin julkaista tollasia.
[/quote]
Ne oli paparazzikuvia ei hoitajan ottamia..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Se siinä varmaan onkin, nuo em. naiset eivät kaivanneet mitään näkyviä ökytuotteita validoimaan itseään vaan pukeutuivat fiiliksen eikä merkkien perusteella, eivätkä ostele/ostelleet kilpaa mitään luksustuotteita joissa 10 metrin päähän näkyviä merkkilogoja mutta tämä esittelee niitä joka varikko- tai vapaa-ajan kuvassa, enkä usko että lentoemon palkoilla mitään noita yli 10 000 euron Hermes Birkin laukkuja ostellaan, tai päästä omalla tuntemattomalla nimellä yleensäkään edes liikeen jonotuslistoille.
[/quote]
luin nyt ekaa kertaa sieltä täältä hänen blogiaan, ihan tavis kuvia ja juttuja sillä siellä on on, treenikuvia, pari kuvaa perheestä, lastenvaatteista.. Mun mielestä facebook on täynnä tuollaisia kuvia..
Vai olinko mä oikeessa osotteessa?!?
[/quote]
Katso iltalehtien kuvat ja Ig-tili. Ja lue rivien välistä blogia.
[/quote]
no luin nyt hiukan enemmän blogia, ihan normaalia tekstiä siellä oli urheilusta, siis että hyppii jotain loikkia ja treenaa tällä tavoin, ilmeisesti kiinostaa lukijoita nuo ohjeet
kertomusta heidän tulevasta matkasta, ihan perustekstiä.. Pohditaan mitä otetaan mukaan jne..
sitten taas treeniohjeita ja syömisjuttuja..
ei mitään erikoista mikä nyt niin helkkaristi ottais pannuun että pitäis jotain inhota?!?! En lue iltalehteä enkä ole instagramissa (vai mikä se on)