Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:41"]
En tajua miks seiskassa oli lastenhoitajan ottama kuva, jossa kimi perse pystyssä pussaa minttua. Tosi noloa jotenkin julkaista tollasia.
[/quote]
Tai se kuva, jossa Minttu p*rsse pystyssä selin kameraan tönöttää veneen partaalla.
[/quote]
Tuo oli kyllä instagrammissa. Ja mitvit aina iso lärsä ja jättiaurinkolasit päässä.
Ei häiritse tai ärsytä yhtään, ehkä mulla on sen verran elämässä sisältöä ettei ehdi ja jaksa ärsyyntyä lehtien jutuista
Minusta hän on tervehenkinen ja suht maanläheinen, vaikkakin tietysti nyt pikkuisen hullaantunut merkkishoppailuista. Mutta kukapa ei tekis noin, jos rahaa on. Voi olla vaikea käsittää että ne joilla on rahaa, ei tee siitä ongelmaa. Minttu urheilee, syö terveellisesti eikä baarisekoile, moniko teistä voi sanoa samaa. Hän ja he ovat onnensa ansainneet, ja sen mollaaminen on alhaista.
En ole nähnyt hänestä yhtäkään uutista tai kuvaa sitten Robinin syntymän. No en ole kovin kiinnostunutkaan niin ei osu samalla tavalla silmään...
Ei varmaan ärsyttäisi jos ei tyrkyttäisi itseään jatkuvasti julkisuuteen. Sen mieshän on kuuluisa, ei hän itse. Ihan mitäänsanomattoman näköinen, eikä mitään järkevää sanottavaa. Kehittelisi persoonan, niin ehkä voisi kiinnostaa.
Minttu on tehnyt silminnähden hyvää Kimille.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:58"]Kuka Jannika? [/quote] Toni Wirtasen vaimo. Ap
[/quote]Siinä nyt ei paljoa meriittiä ole =D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 09:12"]Ei varmaan ärsyttäisi jos ei tyrkyttäisi itseään jatkuvasti julkisuuteen. Sen mieshän on kuuluisa, ei hän itse. Ihan mitäänsanomattoman näköinen, eikä mitään järkevää sanottavaa. Kehittelisi persoonan, niin ehkä voisi kiinnostaa.
[/quote]
Minusta näyttää että keltanen lehdistö on skuuppeina perässä heti kun Minttu someilee. Tuon ikäiset postaa paljon someen ja hän kertoo elämädtään genrelle tyypillisellä tavalla. Suuri osa ei-tykkäävistä lie kateellisia. Mikään suhde ei kuitenkaan onnistu vain jos on rahaa. Se unohtuu noilta räksyttäjiltä
Ihmettelen Minttu Virtasen tarvetta olla julkisuudessa. Itse olen aina ajatellut julkisuuden olevan enemmänkin menestyksen varjopuoli, joten en ymmärrä sen itsetarkoitusta. Hänellä on todella mukavasti asiat, eikä hänen tarvitsisi yrittää julkisuuteen kuin jonkun pöhkön bigbrother-tyrkyn, joten miksi hän haluaa tehdä tuota? En vain käsitä mitä iloa tuosta on. Ja lapsen tuominen julkisuuteen? Aivan outoa.
Eihän ketään edes kiinnostaisi Minttu ilman Kimiä.
Miksi hän ei muuten käytä oikeaa etunimeään, kun tyylikin muuttunut aivan erilaiseksi eli merkkikeskeiseksi leidiksi? Se oikea nimi olisi vähän naisellisempi kuin Minttu joka kuulostaa lähinnä 6-vuotiaan lempinimeltä.
En lue juttujen hänestä mutta kieltämättä ärsyttää joka päivä nähdä jossain jokin lööppi minttu sitä minttu tätä. Mikä ihmeen ihminen se on että siitä koko ajan uutisoidaan? On jonkun autolla kilpaa ajavan miehen avovaimo!!
Haloo!
Älkää arvostelko. Olette hänen mielestään juntteja idiootteja tuoreimman blogikirjoituksen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:15"]Suomen Beckhamit!
[/quote]
Wanna-be:t. Mutta kovin kaukana.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:15"]Suomen Beckhamit! [/quote] Wanna-be:t. Mutta kovin kaukana.
[/quote]
Beckhamithan ne vasta juntteja ovatkin! Oletko kuullut, kun puhuvat? Oikeaa työläisten englantia, sosiaaliluokasta ei voi erehtyä.
Monacossa on niin pinnallista , Suomessa vaan juntteja ... huuuletonna lennän mä vaan :D
Tossa uusimmassa postauksessa on taas ihan eri näkönen. :O
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:58"]Kuka Jannika? [/quote] Toni Wirtasen vaimo. Ap
[/quote] Toni Virtasen vaimo on KTM
Minttu iski kultasuoneen , tosin ei oo vielä kirkossa kuulutettu. Kaikki aikanaan. Heillä on vauvva, ilmeisesti edellinen puoliso ei pystynyt antamaan Kimille kauan kaipaamaa perillistä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:41"]
En tajua miks seiskassa oli lastenhoitajan ottama kuva, jossa kimi perse pystyssä pussaa minttua. Tosi noloa jotenkin julkaista tollasia.
[/quote]
Tai se kuva, jossa Minttu p*rsse pystyssä selin kameraan tönöttää veneen partaalla.