Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:10"]
Hei, mä annan suosituksen: lopettakaa naistenlehtien ja juoruaviisien lukeminen! Kun niitä lukee, tulee koko ajan samat ihmiset samasta tuutista. Kun lopettaa niiden lukeminen, ei oikeasti ärsytä jonkun Mimin Kintun tekemiset.
[/quote]Tämä on totta. Kun nippanappa tietää kenestä täällä keskustellaan(sitä Jannikaa en kyllä saa päähäni, minkä näköinen) ei henkilä pahemmin ärsytä. Hankkikaa oma mielenkiintoinen elämä , niin ei tarvii muiden elämää seurata kyllästymiseen saakka.Nuori kaunis nainen joka on tehnyt hyvän naimakaupan, riittää kyllä kummasti vihamiehiä.Mutta eihän se meiltä mitään ole pois,teki Minttu niin tai näin, tai julkaisee kuvan siellä taikka täällä. Eihän niitä ole pakko katsella eikä lukea Mintusta tehtyjä juttuja.
[/quote]
Minä ihan oikeasti luen vain Ilta-Sanomien nettisivuilta suurimmat uutiset ja politiikka-aiheiset jutut ja silti nuo Minttu-aiheiset jutut pomppaa silmiin. Pitää varmaan lopettaa Ilta-Sanomienkin lukeminen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:45"]kaunis, hyväkroppainen ja terveelliset elämäntavat omaava nainen.
[/quote]
Nämäkö ovat ihmisen tärkeimmät tavoitteet? Plus aviomies.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:10"] Hei, mä annan suosituksen: lopettakaa naistenlehtien ja juoruaviisien lukeminen! Kun niitä lukee, tulee koko ajan samat ihmiset samasta tuutista. Kun lopettaa niiden lukeminen, ei oikeasti ärsytä jonkun Mimin Kintun tekemiset. [/quote]Tämä on totta. Kun nippanappa tietää kenestä täällä keskustellaan(sitä Jannikaa en kyllä saa päähäni, minkä näköinen) ei henkilä pahemmin ärsytä. Hankkikaa oma mielenkiintoinen elämä , niin ei tarvii muiden elämää seurata kyllästymiseen saakka.Nuori kaunis nainen joka on tehnyt hyvän naimakaupan, riittää kyllä kummasti vihamiehiä.Mutta eihän se meiltä mitään ole pois,teki Minttu niin tai näin, tai julkaisee kuvan siellä taikka täällä. Eihän niitä ole pakko katsella eikä lukea Mintusta tehtyjä juttuja. [/quote] Minä ihan oikeasti luen vain Ilta-Sanomien nettisivuilta suurimmat uutiset ja politiikka-aiheiset jutut ja silti nuo Minttu-aiheiset jutut pomppaa silmiin. Pitää varmaan lopettaa Ilta-Sanomienkin lukeminen. Ap
[/quote]
Suosittelen lämpimästi! Mä katson nykyään erhkä kerran viikossa jommankumman iltapierun nettisivuja.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:37"]
Mitään ei saa siis ihmetellä, mihinkään ei pidä puuttua jos se ei kosketa omaa elämää? Mediasisältöjä ei saa kritisoida, pitäisi vaan olla sitten seuraamatta mediaa? En haluaisi olla osa yhteiskuntaa, jossa kaikki ajattelisivat näin.
[/quote]
No miksi Minttu Virtaseen tai johonkin muuhun hömppäjulkkikseen pitää mielestäsi "puuttua"? Mikä yhteiskunnallinen aspekti on siinä, että joku formulavaimo ärsyttää? En minä kehottanut lopettamaan asiallisten medioiden selailua, vaan sellaisten lehtien, jotka tarjoilevat tätä höttöistä julkkissisältöä. On ihan eri asia ärsyyntyä vaikkapa Venäjän HIV-tilanteesta kuin Mintun instagram-kuvasta. Venäjän HIV-tilanne on oikea, monia ihmisiä (myös meitä suomalaisia) koskettava asia, Mintun selfie taas ei haittaa ketään, jos sitä ei katso tai siitä tehtyä uutista ei lue.
Voit toki perustella, miksi erityisesti kannattaa lukea jonkun formulavaimon edesottamuksista, koska minä en näe siinä yhtään mitään järkeä.
Niin, ja mua ei siis haittaa Mintun selfiet (koska en niitä katsele) eikä oikeastaan Minttu-uutisointi, eikä sekään, että joku kokee mielekkääksi sitä seurata. Kirjoitin nämä kommenttini vain siksi, että niin monet ihmiset tuntuvat ärsyyntyvän julkkistyrkyistä, mutta sitten kuitenkin itse seuraavat mielenkiinnolla näitä tyrkkyjä - teitä vartenhan ne itseään tyrkyttävät.
Älkääkä käsittäkö nyt niin, että mä teitä tuomitsen, tuon vain esille tällaisen näkökulman.
58
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:32"]
Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso.
[/quote]
Dahlman jatkaa elämää Kimin rahoilla (ositus), ja nyt elää myös Ossin rahoilla. Erja Häkkisen asumisen Monacossa mahdollistaa edelleen herra Häkkinen. Mitään itsenäisiä, tienaavia naisiahan nuo eivät todellakaan ole. On sulla ihanteet.
Minttu se vaan jaksaa ärsyttää.... :D
[/quote]
pointti oli enemmän siinä, että nämä muut rouvat eivät korosta sitä varallisuutta, eivät postaa lähikuvia merkkitavaroista ja ostoskasseista, osaavat olla hillittyjä rahan kanssa (ja hillityllä tarkoitan sitä, ettei joka välissä erikseen esitellä isoja logoja).
[/quote]
Sinun täytyy olla todella nuori, jos et muista Erja Häkkisen hopeanväristä Ferraria ym. autoja, linnaa Ranskassa ja muita asuntoja, luksuslomia, koruja, design-iltapukuja ja asusteita jne. Aivan samoin on Jenni esitellyt elämänsä ja puitteensa hyvinkin kattavasti aikoinaan. He esittelivät elämänsä naistenlehdissä, mutta en epäile, että jos nykyinen some-maailma olisi ollut olemassa jo tuolloin (Erjahan voisi ikänsä puolesta kevyesti olla Mintun äiti), olisivat nämä kaksi toimineet aivan kuten Minttu nyt. Siksi on älyllisesti epärehellistä nostaa Minttu tikunnokkaan siten kuin te ärsyyntyjät teette.
PS En ole mikään formulavaimojen fani, vaan olen lukenut nuo lehtijutut kampaajalla, hammaslääkärissä ja muissa tuon tyyppisissä paikoissa. Juttuja oli lehdissä aikoinaan todella paljon, kuinka paljon olisinkaan nähnyt niitä jos olisin tilannut tuollaisia lehtiä kotiini?
Valitin miehelleni tosta Mintun pyrkyrimäisyydestä ja jatkuvasta merkkilaukkujen/kellojen etc. esittelystä. Kuittasi mun kitinän sillä et oon kateellinen, ja Minttuna toimisin ihan samalla tavalla. Eli joo, ärsyttää. Köyhät ne vaatteilla koreilee.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:15"]
Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso.
[/quote]
Dahlman jatkaa elämää Kimin rahoilla (ositus), ja nyt elää myös Ossin rahoilla. Erja Häkkisen asumisen Monacossa mahdollistaa edelleen herra Häkkinen. Mitään itsenäisiä, tienaavia naisiahan nuo eivät todellakaan ole. On sulla ihanteet.
[/quote]
Mun käsittääkseni Erja Häkkisellä oli oma ura jo siinä vaiheessa kun aloitti seurustelun Mikan kanssa. Jenni taas eli paljon yksityisempää elämää, varmaan eli Kimin rahoilla mutta ei keskittynyt niiden levittelyyn ja luksustuotteiden esittelyyn.
Mintussa ehkä ärsyttää se, että on tuossa asemassa vain ja ainoastaan siksi, että on Räikkösen avovaimo, ilman varsinaisia omia ansioita, ja nyt hän itse sekä iltapäivälehdet pitävät häntä jotenkin esimerkillisenä ja mielenkiintoisena nuorena naisena. Ei mua ainakaan kiinnosta luksuselämä, logotuotteet ja mitä kaikkea hän on instassa esitellyt, päinvastoin, tuollainen pyrkyrimäisyys ja sopulius on enemmänkin huvittavaa ja jopa säälittävää. Ei kai se ole mikään saavutus tai osoitus kiinnostavuudesta, että seurustelee rikkaan miehen kanssa, enkä ymmärrä miksi lehdet tuntuvat ajattelevan niin.
[/quote]
Joo, Erja Häkkinen oli Hassen matkaopas Mikan tavatessaan. Mutta nykyäänhän jokaisella kakkavaippoja vaihtavalla lähärillä ja Lidlin kassallakin on ura, että sikäli.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:53"]
Sai Kimin ikuiseen nalkkiin pumpsauttamalla sen lapsen.
[/quote]
Jota Kimi kiihkeästi toivoi. Selkeä win-win, ja näyttävät vielä rakastavan toisiaankin. Auts!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:33"]
Ei ärsytä, vaikka on mielestäni kovin rahvaanoloinen ja tyylitön. Vaikuttaa mukavalta persoonalta, mutta erottuu hiukan noista muista jetset-varikkorouvista huonolla tavalla. Vaatetyyli on liian merkkikeskeinen ja nousukasmainen, ei oikeen hyvän maun mukainen. Tukka on värjätty liian mustaksi, näyttää liian ilmeisen värjätyltä, tulee mieleen joku lähiön bilemuija. Mutta muuten lämpimän oloinen persoona.
[/quote]
Heh. ensin haukut pystyyn mutta "lämpimän oloinen persoona". Eiköhän av.palstalla tuo Mintun vihaaminen ole vain kateudesta johtuvaa. Joo, kateuskortti vedetty nyt, mutta mistä muusta voi olla kyse kun vihataan jotain juuri lapsen saanutta nuorta naista noin paljon??
Minusta on hienoa että Kimi sai kauan toivomansa lapsen ja vaikuttavat onnellisilta. Minttu on kaunis, hyväkroppainen ja terveelliset elämäntavat omaava nainen.
[/quote]
Eihän kukaan minttua vihaa, ärsyyntyminen on eri asia.
Minua ärsyttää, että minun pitäisi muka olla kiinnostunut hänen tekemisistään eli juorulehdet hehkuttavat häntä kuin jotain kuninkaallista. Nyt hän aloitti/aloittaa jonkun blogin jossakin mediassa. Kilpa-autoilijan avovaimo ostaa laukun, kilpa-autoilijan avovaimo esittelee kellonsa, kilpa-autoilijan avovaimo esittelee kotikaupunkinsa jne. Minä, minun, minua... Onneksi juttuja ei ole pakko lukea.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:32"] Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso. [/quote] Dahlman jatkaa elämää Kimin rahoilla (ositus), ja nyt elää myös Ossin rahoilla. Erja Häkkisen asumisen Monacossa mahdollistaa edelleen herra Häkkinen. Mitään itsenäisiä, tienaavia naisiahan nuo eivät todellakaan ole. On sulla ihanteet. Minttu se vaan jaksaa ärsyttää.... :D [/quote]Ossi Väänänen on persaukinen, siksi Mirella Koullias heittikin sen pihalle. Mutta Jenni on osannut sijoittaa avioerossa Kimiltä saamansa varat ja hänellä on erinomainen salkunhoitaja, joka pitää huolen siitä että Jennistä ei tule tyhjätaskua. Tiedän kun samoissa porukoissa tuli pyörittyä muutama vuosi sitten.
[/quote]
Jennin salkunhoitaja sijoitti Jennin Kimiltä saamat rahat, Jenni siis jatkaa Kimin rahoilla loisimista. Haha, varsinainen uratykki tämä Jenni.
[/quote]
Eihän tässä ollut kyse siitä ettei miehen rahoilla saisi elää.
Jenni on hoikka kaunis ja todella rikas malli. Minttu puolestaan on vähän lähempänä "tavallista" naista kroppansa kera mutta silti näistä kahdesta ihmisä ärsyttää Minna-Mari, eli luulisi ettei kateudesta ole kyse.
Jennissä on tyyliä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:42"]
[/quote]
[/quote]
pointti oli enemmän siinä, että nämä muut rouvat eivät korosta sitä varallisuutta, eivät postaa lähikuvia merkkitavaroista ja ostoskasseista, osaavat olla hillittyjä rahan kanssa (ja hillityllä tarkoitan sitä, ettei joka välissä erikseen esitellä isoja logoja).
[/quote]
Sinun täytyy olla todella nuori, jos et muista Erja Häkkisen hopeanväristä Ferraria ym. autoja, linnaa Ranskassa ja muita asuntoja, luksuslomia, koruja, design-iltapukuja ja asusteita jne. Aivan samoin on Jenni esitellyt elämänsä ja puitteensa hyvinkin kattavasti aikoinaan. He esittelivät elämänsä naistenlehdissä, mutta en epäile, että jos nykyinen some-maailma olisi ollut olemassa jo tuolloin (Erjahan voisi ikänsä puolesta kevyesti olla Mintun äiti), olisivat nämä kaksi toimineet aivan kuten Minttu nyt. Siksi on älyllisesti epärehellistä nostaa Minttu tikunnokkaan siten kuin te ärsyyntyjät teette.
PS En ole mikään formulavaimojen fani, vaan olen lukenut nuo lehtijutut kampaajalla, hammaslääkärissä ja muissa tuon tyyppisissä paikoissa. Juttuja oli lehdissä aikoinaan todella paljon, kuinka paljon olisinkaan nähnyt niitä jos olisin tilannut tuollaisia lehtiä kotiini?
[/quote]
Jenni oli erittäin tarkka yksityisyydestään, voit ihan itse etsiä mutta tuollaisia juttuja et jennistä löydä.
Joku voisi kertoa mikä juuri mintussa ärsyttää muttei esim rosbergin viviannessa joka on kaunis, luonnollinen malli-formulavaimo.
Vai onko ärsytyksen syynä juuri se että joku niin tavallinen pääsi rikkaisiin naimisiin?
Sehän on tutkittu että ihmiset kadehtivat eniten juuri niitä "omantasoisiaan" jotka pääsevät aivan himpun "korkeammalle".
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikös Gloria ostanut Räikkösteen häät silloin...?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:21"]Joku voisi kertoa mikä juuri mintussa ärsyttää muttei esim rosbergin viviannessa joka on kaunis, luonnollinen malli-formulavaimo.
Vai onko ärsytyksen syynä juuri se että joku niin tavallinen pääsi rikkaisiin naimisiin?
Sehän on tutkittu että ihmiset kadehtivat eniten juuri niitä "omantasoisiaan" jotka pääsevät aivan himpun "korkeammalle".
[/quote]
En ole kuullut tai lukenut Rosbergin Viviannesta yhtään mitään. En siis voikaan ärsyyntyä. Edelleenkään kateudesta ei ole kyse, turha siihen vedota. Kadehdin vain niitä vahvoja naisia jotka luovat uraa ja pääsevät omilla avuillaan eteenpäin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:42"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:32"] Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso. [/quote] Dahlman jatkaa elämää Kimin rahoilla (ositus), ja nyt elää myös Ossin rahoilla. Erja Häkkisen asumisen Monacossa mahdollistaa edelleen herra Häkkinen. Mitään itsenäisiä, tienaavia naisiahan nuo eivät todellakaan ole. On sulla ihanteet. Minttu se vaan jaksaa ärsyttää.... :D [/quote] pointti oli enemmän siinä, että nämä muut rouvat eivät korosta sitä varallisuutta, eivät postaa lähikuvia merkkitavaroista ja ostoskasseista, osaavat olla hillittyjä rahan kanssa (ja hillityllä tarkoitan sitä, ettei joka välissä erikseen esitellä isoja logoja). [/quote] Sinun täytyy olla todella nuori, jos et muista Erja Häkkisen hopeanväristä Ferraria ym. autoja, linnaa Ranskassa ja muita asuntoja, luksuslomia, koruja, design-iltapukuja ja asusteita jne. Aivan samoin on Jenni esitellyt elämänsä ja puitteensa hyvinkin kattavasti aikoinaan. He esittelivät elämänsä naistenlehdissä, mutta en epäile, että jos nykyinen some-maailma olisi ollut olemassa jo tuolloin (Erjahan voisi ikänsä puolesta kevyesti olla Mintun äiti), olisivat nämä kaksi toimineet aivan kuten Minttu nyt. Siksi on älyllisesti epärehellistä nostaa Minttu tikunnokkaan siten kuin te ärsyyntyjät teette. PS En ole mikään formulavaimojen fani, vaan olen lukenut nuo lehtijutut kampaajalla, hammaslääkärissä ja muissa tuon tyyppisissä paikoissa. Juttuja oli lehdissä aikoinaan todella paljon, kuinka paljon olisinkaan nähnyt niitä jos olisin tilannut tuollaisia lehtiä kotiini? [/quote] Jenni oli erittäin tarkka yksityisyydestään, voit ihan itse etsiä mutta tuollaisia juttuja et jennistä löydä.
[/quote]
Älä viitsi. Se, ettet sinä ole noita juttuja lukenut ei tarkoita, ettei niitä olisi kirjoitettu. Jenni ja Erja käyttäytyivät ensimmäiset vuodet aivan kuten Minttu nyt. No äitienpäivää ei Jenni koskaan päässyt viettämään...
[/quote]
[/quote]