Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:07"]
Älkää arvostelko. Olette hänen mielestään juntteja idiootteja tuoreimman blogikirjoituksen mukaan.
[/quote]
Näin ohi mennen tämän "uutisen". Mintulla on menny todellisuuden taju. Oliskohan seki "juntti" jos ei seurustelis Räikkösen kanssa?
Ei taida tajuta miten nololta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 02:16"]
Jenni oli rotumuija tähän Minttuun nähden. Tyrkky hän on ja vielä avoimesti. Oksettaa, kun tajuaa kuinka lapsi oli osa Mintun suunnitelmaa ja Kimi on nyt ikuisesti taloudellisessa nalkissa.
[/quote]
Ihan samanlaisia golddiggereitä kumpikin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:13"]
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
[/quote]Kuka on Minttu Virtanen? Minua arsyttää tuo Tiina Tolonen.
Ap, tästä aiheesta on nyt lätisty 10 sivua tyhjänpäiväistä paskaa joten ilmeisesti et.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 02:16"]
Jenni oli rotumuija tähän Minttuun nähden. Tyrkky hän on ja vielä avoimesti. Oksettaa, kun tajuaa kuinka lapsi oli osa Mintun suunnitelmaa ja Kimi on nyt ikuisesti taloudellisessa nalkissa.
[/quote]
Joku Jennin ystäväkö se siellä huutelee?
katsotaas nyt tarkemmin menneitä vuosia: Jenni on kertonut toimivansa jonkilaisena mallina, mutta minkälaisena? millä catwalkilla Jennin on voinut aikanaan bongata? onko Jennilla sellaisia saavutuksia kuin esimerkiksi Suvi Koposella? onko Jenni ollut jonkun Voguen tai muun ulkomaisen muotilehden kannessa? kuka osti Jennille kilpahevoset, merkkiasusteet sun muut?
ei ole paljoa varaa tuota Minttua haukkua jos kehuu samaan aikaan Jenniä, kumpikin näistä naisista on elänyt varsinaista luksuselämää merkkitavaroineen päivineen. Kumpikin ovat ns. ihan tavallisia naisia, kumpikaan heistä ei ole ennestään mikään varakas perijä eikä mikään varakas julkkis. En kyllä yhtään ymmärrä näitä ihmisiä jotka kehuvat täällä Jenniä ja vertaavat häntä Minttuun. Mitä nyt olen noita Seiskan uutisia joutunut seuraamaan niin eikö Jenni muuttanut takaisin Suomeen ja heti alkoi biletyskausi? että pussaili jollain parkkipaikalla jotain julkkismiestä? ja aiemmin omisti jonkun muka sika "coolin" ja yksityisen Blac klubin, joka ilmeisesti lopetettiin kun ei kannattanut? ja Jennin omilla rahoillako ihan perustettiin? moni ei mieti tätä, huutelee ja haukkuu täällä vaan Minttua ajatellen että se Jenni olisi ollut joku varakas viaton rikas nainen!
En muuten usko , että kimi on sanonut mitään tollasta. Että ollaan juntteja. Kimi on aina hallinnut julkisuuden hyvin. Ja nyt sitten minttu ryssii huolella kaiken. On tosiaan ikävä Jenniä.
kiva että Robin on rooliasu sinulle & oot äiti sille sä voit unohtaa jo nämä lehtijutut keskity robinihin vai pitikö olla tyttö että oot tyytyväinen :(
Miksi Robinille ei ole enää laitettu tähtiä päähän kun hän ajelee golffikärryissä vaan koko naama näkyy esteittä
Varmaan niitä harvoja olet. Itse en kiinnitä henkilöön mitään huomiota, enkä edes näe kuvia tai juttuja hänestä missään. En lue Seiskaa tai iltapäivälehtiä. Ehkä sinunkaan ei kannattaisi.
upea, ihana ihminen roolissaan missä milloinkin. Siis parilla sanalla"aivan huippu"
Ei minua ainakaan ärsytä tippaakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:21"]Kuka on minttu virtanen?
[/quote]
Kimin rakas -5-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:15"]Varmaan niitä harvoja olet. Itse en kiinnitä henkilöön mitään huomiota, enkä edes näe kuvia tai juttuja hänestä missään. En lue Seiskaa tai iltapäivälehtiä. Ehkä sinunkaan ei kannattaisi.
[/quote]
Iltapäivälehdissä hän on jatkuvasti esillä. Siksi ehkä ärsyttää.
Ap
Nyt oli heti aamusta juttua että on aloittanut uuden blogin missä kertoo elämästään. Isolla otsikolla pomppasi heti etusivulle uutinen kun avasin Ilta-Sanomien sivun. Toivottavasti en vahingossa eksy blogiin. Oli vielä yhden lempilehteni sivuilla se blogi.
Ap
Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso.
Ainaki se vaikuttaa erittäin huomionhakuselta ihmiseltä. En ymmärrä mikä into sillä on antaa kaiken maailman haastatteluja, vaikka se ei itse ole tehny kovin kummosta uraa. No kertoo aika paljon siitä mitä sen mimmin päässä liikku.