Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?

Vierailija
16.05.2015 |

En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.

Kommentit (285)

Vierailija
41/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ehken tarkoitti, että voi olla esikuvana ja inspiraationa lähinnä muodissa ja kuntoilussa. Haiskahtaa, että haluaa olla jonkinlainen muoti-ikoni.

Vierailija
42/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:21"]Joku voisi kertoa mikä juuri mintussa ärsyttää muttei esim rosbergin viviannessa joka on kaunis, luonnollinen malli-formulavaimo.
Vai onko ärsytyksen syynä juuri se että joku niin tavallinen pääsi rikkaisiin naimisiin?
Sehän on tutkittu että ihmiset kadehtivat eniten juuri niitä "omantasoisiaan" jotka pääsevät aivan himpun "korkeammalle".
[/quote]

Tästä tässä juuri on kyse ap:n ja muiden kuorolaisten kohdalla. Itse luen ip-lehtiä satunnaisesti mutta en muista törmänneeni erityisen usein Minttu-uutisointiin. Täytyy olla jokseenkin pakkomielteinen jos näin kokee. Luin Mintun blogin postauksia, niissä ei ollut mitään pyrkyrimäisyyttä tai muutakaan ärsyttävää. Perus liibalaabaa. Ap väitti ettei ole kateellinen ja heitti perinteisen "miks heittelet kateuskorttia"-kortin. Se kateellisuus ei tarkoita vain sitä että haluaisi Mintun elämän itselleen tai ei olisi tyytyväinen omaansa. Ap tuntee kateutta siitä että hänen mielestään tavismuija on päässyt ihan liian helpolla elämässä. Miksi muuten ärsyyntyä jostain Minttu Virtasesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:13"]Et todellakaan ole.

Tiedän syynkin: on olevinaan kuin joku kuninkaallinen. Vaikuttaa lisäksi aika daijulta. Ihmiseltä, jonka mielestä elämässä on tärkeää näyttää hyvältä, hengailla varikolla, hoitaa kotia ja ennen kaikkea nysvätä miehen valokeilan varjossa. Hommaisi vaikkapa elämän pyrkyrituhkimotarinan sijaan. No, elämä opettaa. Tosin onhan se jo hyvät rahnuskat varmistanut.
[/quote]

Vaikutat aika daijulta. Mielipiteesi ihmisestä on median luoma, vai voitko sanoa että olet tavannut Mintun ja tutustunut häneen? Jos et, kaikki tuo vuodattamasi roska on puhdasta kateutta.

Vierailija
44/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintulla on karvaiset sääret!

Vierailija
45/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:23"]Jennillä oli kalliita kilpahevosia Sveitsissä. Mitä niille tapahtui, muuttivatko nekin Suomeen, vai onko harrastus jäänyt? Sellaisten ylläpito maksaa tuhansia kuussa.
[/quote]

On ne vielä siellä ja niillä on hoitaja.

Vierailija
46/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:13"]

Et todellakaan ole. Tiedän syynkin: on olevinaan kuin joku kuninkaallinen. Vaikuttaa lisäksi aika daijulta. Ihmiseltä, jonka mielestä elämässä on tärkeää näyttää hyvältä, hengailla varikolla, hoitaa kotia ja ennen kaikkea nysvätä miehen valokeilan varjossa. Hommaisi vaikkapa elämän pyrkyrituhkimotarinan sijaan. No, elämä opettaa. Tosin onhan se jo hyvät rahnuskat varmistanut.

[/quote]

Mamma on lukenut hiukan liikaa iltapäivälehteä ja näyttää uskovansa niiden juttuihin.. kuinka daiju sinä olet? Ihan tiedoksi että yksikään ip-lehti tai tositv ei ikinä anna ihmisestä todellista kuvaa vaan media on muokannut ihmisesta sellaisen että se kiinostaa joko hyvässä tai pahassa mielessä, sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Mä veikkaan että sä et tiedä Mintun elämästä yhtään mitään ja sun jos jonkun kannattais se elämä hommata:)

Vierailija
47/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se (sekä Kimi) siinä määrin, etten ole lukenut yhtäkään "uutista" Mintusta enkä varsinkaan käynyt sen blogissa. Minttu on jotenkin niin nokkavan ja kylmänkalsean näköinen aina ja Kimi on muuten vaan niin juntti, etten kestä.

Vierailija
48/285 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:13"]

Et todellakaan ole. Tiedän syynkin: on olevinaan kuin joku kuninkaallinen. Vaikuttaa lisäksi aika daijulta. Ihmiseltä, jonka mielestä elämässä on tärkeää näyttää hyvältä, hengailla varikolla, hoitaa kotia ja ennen kaikkea nysvätä miehen valokeilan varjossa. Hommaisi vaikkapa elämän pyrkyrituhkimotarinan sijaan. No, elämä opettaa. Tosin onhan se jo hyvät rahnuskat varmistanut.

[/quote]

Mamma on lukenut hiukan liikaa iltapäivälehteä ja näyttää uskovansa niiden juttuihin.. kuinka daiju sinä olet? Ihan tiedoksi että yksikään ip-lehti tai tositv ei ikinä anna ihmisestä todellista kuvaa vaan media on muokannut ihmisesta sellaisen että se kiinostaa joko hyvässä tai pahassa mielessä, sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Mä veikkaan että sä et tiedä Mintun elämästä yhtään mitään ja sun jos jonkun kannattais se elämä hommata:)

[/quote]

Mediallahan on ne tiedot, jotka Virtanen on sille halunnut syöttää bloginsa ja instagramminsa kautta, joten eiköhän ole aika selvää, että se on myös se mielikuva, minkä hän itsestään haluaa antaa.

Vierailija
49/285 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miten Minttu Virtanen voi ärsyttää ketään. Mun mielestä se ei poikkea näistä muista bloggaajista, jotka esittelevät materiaa jatkuvalla syötöllä. Paitsi ehkä sillä tavalla, että Minttu ei velkaannu ostellessaan, toisin kuin suurin osa bloggaajista. :) Ihan tavallisen oloinen nainen.

Vierailija
50/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:32"]

Varmaan ihan normaali henkilö, jos tuntisi. Ärsyttää se pyrkyrimäinen kuva, jonka itsestään antaa mediassa. Korostaa elämäntyyliään, joka ei varmana ole hänen palkkarahoillaan hankittua. "Uusrikasta" lyksyselämää, joka näyttää halvalta. Jos enimmäkseen puolison rahoilla elää, ei sitä kukaan suhteellisuudentajuinen kehtaa korostaa. Dahlman on ihan toista maata, samoin Häkkisen Erja ja Kovalaisen puoliso.

[/quote]

Dahlman jatkaa elämää Kimin rahoilla (ositus), ja nyt elää myös Ossin rahoilla. Erja Häkkisen asumisen Monacossa mahdollistaa edelleen herra Häkkinen. Mitään itsenäisiä, tienaavia naisiahan nuo eivät todellakaan ole. On sulla ihanteet.

Minttu se vaan jaksaa ärsyttää.... :D 

[/quote]

Mun käsittääkseni Erja Häkkisellä oli oma ura jo siinä vaiheessa kun aloitti seurustelun Mikan kanssa. Jenni taas eli paljon yksityisempää elämää, varmaan eli Kimin rahoilla mutta ei keskittynyt niiden levittelyyn ja luksustuotteiden esittelyyn. 

Mintussa ehkä ärsyttää se, että on tuossa asemassa vain ja ainoastaan siksi, että on Räikkösen avovaimo, ilman varsinaisia omia ansioita, ja nyt hän itse sekä iltapäivälehdet pitävät häntä jotenkin esimerkillisenä ja mielenkiintoisena nuorena naisena. Ei mua ainakaan kiinnosta luksuselämä, logotuotteet ja mitä kaikkea hän on instassa esitellyt, päinvastoin, tuollainen pyrkyrimäisyys ja sopulius on enemmänkin huvittavaa ja jopa säälittävää. Ei kai se ole mikään saavutus tai osoitus kiinnostavuudesta, että seurustelee rikkaan miehen kanssa, enkä ymmärrä miksi lehdet tuntuvat ajattelevan niin.

[/quote]

Joo, Erja Häkkinen oli Hassen matkaopas Mikan tavatessaan. Mutta nykyäänhän jokaisella kakkavaippoja vaihtavalla lähärillä ja Lidlin kassallakin on ura, että sikäli. 
[/quote]En vaihda kakkavaippoja! Terveisin lähihoitaja

Vierailija
51/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä täällä revitään että Kimi ah niin epätoivoisesti halusi lapsen ja nyt ah niin ihana tavis Minttu soi hänelle sen?! Mitä helvettiä. Onko jossain sanottu että Jenni ei halunnut/kyennyt saamaan lapsia?

Vierailija
52/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on tosiaan laihtunut hurjasti, verrattuna ekoihin kuviin alkuaikoina . Käsivarretkin ovat kaventuneet.Alkaa muistuttaa Karita Tykän ja Victoria Beckhamin laihuutta. Kumma kun Minttu ei ollut hyväntekeväisyys muotinäytöksessä, missä Emilia Pikkarainenkin oli (Monacossa).

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432348067306.html

Vierailija
53/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:50"]

luin nyt ekaa kertaa sieltä täältä hänen blogiaan, ihan tavis kuvia ja juttuja sillä siellä on on, treenikuvia, pari kuvaa perheestä, lastenvaatteista.. Mun mielestä facebook on täynnä tuollaisia kuvia.. 

Vai olinko mä oikeessa osotteessa?!?

[/quote]

Instagramin puolella esitellään luksusmerkkiputiikkien ostoskasseja ja tuotteita joissa merkkien logoja logon perään että kaikki varmasti tajuavat niiden olevan luksusta ja kalliita :)

https://instagram.com/p/0f-PK7uekB/

https://instagram.com/p/z2WRfMOerB/

https://instagram.com/p/0saZ1puemY

Tuttavapiirissäni on tyylikkäitä vanhan rahan rikkaita eivätkä he ikipäivänä esittelisi netissä ostoksiaan muille, tai brassailisi millään ostoksilla muutenkaan tai luettele merkkejä ja hintoja. Eivät koskaan puhu raha-asioista ellei keskustelu satu kääntymään yleisesti vaikkapa Suomen kansantalouteen tms.

[/quote]

Mua naurattaa aina kun tällaisia rikkaan miehen naineita tms. verrataan "vanhan rahan rikkaisiin", joita pidetään jotenkin parempina.

Eiväthän vanhan rahan perijätkään ole tehneet itse mitään niiden rahojensa eteen, sattuneet vaan syntymään oikeaan perheeseen :D

[/quote]

Sellainen, jolla ei ole koskaan ollutkaan rahaa, ei taida ymmärtää, millainen työ rahan säilyttäminen on, uuden tekemisestä puhumattakaan...

Vierailija
54/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:50"]

luin nyt ekaa kertaa sieltä täältä hänen blogiaan, ihan tavis kuvia ja juttuja sillä siellä on on, treenikuvia, pari kuvaa perheestä, lastenvaatteista.. Mun mielestä facebook on täynnä tuollaisia kuvia.. 

Vai olinko mä oikeessa osotteessa?!?

[/quote]

Instagramin puolella esitellään luksusmerkkiputiikkien ostoskasseja ja tuotteita joissa merkkien logoja logon perään että kaikki varmasti tajuavat niiden olevan luksusta ja kalliita :)

https://instagram.com/p/0f-PK7uekB/

https://instagram.com/p/z2WRfMOerB/

https://instagram.com/p/0saZ1puemY

Tuttavapiirissäni on tyylikkäitä vanhan rahan rikkaita eivätkä he ikipäivänä esittelisi netissä ostoksiaan muille, tai brassailisi millään ostoksilla muutenkaan tai luettele merkkejä ja hintoja. Eivät koskaan puhu raha-asioista ellei keskustelu satu kääntymään yleisesti vaikkapa Suomen kansantalouteen tms.

[/quote]

Mua naurattaa aina kun tällaisia rikkaan miehen naineita tms. verrataan "vanhan rahan rikkaisiin", joita pidetään jotenkin parempina.

Eiväthän vanhan rahan perijätkään ole tehneet itse mitään niiden rahojensa eteen, sattuneet vaan syntymään oikeaan perheeseen :D

[/quote]

Sellainen, jolla ei ole koskaan ollutkaan rahaa, ei taida ymmärtää, millainen työ rahan säilyttäminen on, uuden tekemisestä puhumattakaan...
[/quote]

Minttu jätti bisnesopinnot kesken, tuntuu onnistuvan häneltä tuo rahan haaskaus paremmin kuin sen kerryttäminen. Lähde: muistaakseni sama blogiteksti, jossa kertoi halustaan olla esikuva.

Vierailija
55/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 03:46"]Mistä täällä revitään että Kimi ah niin epätoivoisesti halusi lapsen ja nyt ah niin ihana tavis Minttu soi hänelle sen?! Mitä helvettiä. Onko jossain sanottu että Jenni ei halunnut/kyennyt saamaan lapsia?
[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen. Kimi on viimeiset kymmenen vuotta sanonut julkisuudessa haluavansa lapsia f1-uran jälkeen.

Vierailija
56/285 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vauva on näiden kaikkien tiimi-illallisten, skoottereiden, nauruntäyteisten hemmottelupäivien ja shoppailujen ajan?

Vierailija
57/285 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesta on hauska seurata blogin kautta tuollaistakin elamantyylia. Mua ei Minttu arsyta ollenkaan vaikka itse haluankin tehda rahani itse ja menestya omillani.

Vierailija
58/285 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesopinnot = amk

Vierailija
59/285 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:32"]

Minttu on tosiaan laihtunut hurjasti, verrattuna ekoihin kuviin alkuaikoina . Käsivarretkin ovat kaventuneet.Alkaa muistuttaa Karita Tykän ja Victoria Beckhamin laihuutta. Kumma kun Minttu ei ollut hyväntekeväisyys muotinäytöksessä, missä Emilia Pikkarainenkin oli (Monacossa).

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432348067306.html

[/quote]

Jos imettäminen on laihduttanu? Joillakin naisilla se vie hyvin tehokkaasti kiloja.

Vierailija
60/285 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni oli rotumuija tähän Minttuun nähden. Tyrkky hän on ja vielä avoimesti. Oksettaa, kun tajuaa kuinka lapsi oli osa Mintun suunnitelmaa ja Kimi on nyt ikuisesti taloudellisessa nalkissa.