Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

umpikujassa pihtari miehen kanssa

Vierailija
16.05.2015 |

taas näitä päiviä kun vituttaa oikein ankarasti mies pihtaa minkä jaksaa ja itse olen aivan masennuksen partaalla :( erottiin jo kerran tämän seksin puutteen takia nyt yhteen palaamisen jälkeen seksiä on ollut 2 kertaa puolessa vuodessa . olen kuitenkin vielläkin aivan rakastunut mieheeni ja en ikinä pystyisi pettämään kaipaan vaan niin kipeästi sitä kun joku yöllä alkaisi hyväilemään ja pussailemaan minuakin ilman että itse aina joutuisin tekemään aloitteen seksiin ...ärsyttää ja panettaa VITTU SAAKELI PERKELE. .kiitos ja anteeksi kun sain purkautua n31

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi sitä huumaa, siihen tarvitaan uutuudenviehätys, sitä ei ole vanhassa kumppanissa.

Vierailija
2/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vain silti kiihotus miehestäni monen vuoden jälkeen, vaikka onkin jo tuttu ja turvallinen harmi ettei tämä juna kulje kahteen suuntaan .. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne.. Ollaan oltu yhessä yli kymmenen vuotta ja viimeks saanu viime vuonna :/ miehellä on joku tunnelukko päällä, se johtuu ainaisesta stressistä.. No puhuttiin asiat halki ja sovittiin että saan etsiä itselleni jonkun ulkopuolisen joka hoitaa hommat.. Tänään on se päivö kun lähen yökylään ja jännittää ihan älyttömästi! Vaikka tämä mies tuttu, joskus ollu jotakin touhunkia.. Ota vaan rohkeesti tämä asia puheeksi.. Jos ei miehelle passaa nii ok, mietit sit tulevaisuutta.. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ottanut asian puheeksi miehen kanssa? Tai varmaankin, jos olette viimeksi vain seksin puutteen vuoksi eronneet.

Vierailija
5/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:18"]Täällä sama tilanne.. Ollaan oltu yhessä yli kymmenen vuotta ja viimeks saanu viime vuonna :/ miehellä on joku tunnelukko päällä, se johtuu ainaisesta stressistä.. No puhuttiin asiat halki ja sovittiin että saan etsiä itselleni jonkun ulkopuolisen joka hoitaa hommat.. Tänään on se päivö kun lähen yökylään ja jännittää ihan älyttömästi! Vaikka tämä mies tuttu, joskus ollu jotakin touhunkia.. Ota vaan rohkeesti tämä asia puheeksi.. Jos ei miehelle passaa nii ok, mietit sit tulevaisuutta.. Tsemppiä sulle!
[/quote]

Tämä varmasti auttaa miehesi tunnelukkoon :)

Vierailija
6/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voisinkin ehdottaa miehelle jotain järjestelyä mutta en itse pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita eli jos kävisin jossain muualla hoitamassa tarpeeni ihastuisin seksikumpaniin enemmin tai myöhemmin. tämä siis numero neloselle onneksi kuitenkin te olette päässyt noin hienoon ratkaisuun vaikka en itse siihen pysty Ap

Vierailija
7/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut puheeksi lukuisia kertoja luvannut toteuttaa miehen kaikki fantasiatkin , käyttänyt kaikki konstit ja temput mitä vain olen ikinä keksinyt mutta ei niin ei miehelle seksi on vain lähinnä velvollisuus AP