Aviomies sanoi humalassa palkanneensa tappajan
minun perääni. Meillä on tilanne, jossa hän on avioliiton solmimisen jälkeen saanut paljon omaisuutta. Puhutaan miljoonista. Nyt hän vaatii avioehtoa ja sanoin, että tuo vain paperi, katson sitä juristini kanssa. Siihen hän vastasi (humalassa), että ellen suostu, hän "hoitaa homman", ei itse vaan jonkun "hired hitmanin" kautta. Lähdin mökille yöksi. Aamulla tuli puhelu, että olen kuulemma idiootti, kun lähden karkuun. Oli kuulemma tyhmä läppä. Tyhmä se oli, kyllä, mutta pitäisikö oikeasti pelätä? Olemme olleet 5 vuotta naimisissa. Olen ihan sekaisin. Mies ei ole koskaan puhunut mitään tuollaista ennen.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:46"]
Mies pelkää (itse hankitun?) omaisuuden puolesta ja vaimo puhaltaa tulta hiilloksiin puhumalla juristista. Toki oli typereää ruveta jollain tappajalla uhkailemaan mutta ei vaimokaan tuossa mitenkään ihanalta kuulosta.
[/quote]
Jos miestä olisi alunperin kiinnostanut omaisuus, niin avioliittoon ei olisi tarvinnut lähteä ilman avioehtoa. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko, niin sanotusti.
Ap:lle selvä ratkaisu on erota ja itse ottaisin poliisiin yhteyttä laittomasta uhkauksesta. Ei ole normaalia.
[/quote]
Ehkä se ei tiennyt tulevista miljoonista?
[/quote]
Se on niin sanotusti: voi voi.
Ihan keskituloisetkin aikuiset ihmiset tekevät avioehtoja avioliiton aikana kertyneen omaisuuden varale. Se nyt on vaan pelin henki useimmilla fiksuilla ihmisillä turvata taustansa.
Eiköhän tämäkin ole provo mutta eka tehtävä olisi tässä tilanteessa väittää miehelle että on kertonut tilanteesta jollekulle
Naisia on tapettu pienemmistäkin summista, varsinkin humalapäissään. Aina jostain löytyy myös pipipäitä jotka on valmiita tekemään rikoksia rahasta.
Uhkaus on aina uhkaus ja rikos. Terveys ja henki lienee sulle tärkeempiä kuin rahat ja avioliitto. Vedä nimi alle avioehtoon ja senjälkeen eropaperiin ja juokse.
Lähdet lipettiin etkä tod allekirjoita mitään papereita. Mä en ainakaan allekirjoittaisi avioehtoa ihmisen kans joka on uhannut mua tappamisella. Jos ei kohtele mua kunnioittavasti, ei ansaitse sitä itelleenkään.
-Numerotiedustelu- miten voin auttaa?
-Täällä Matti Kosonen, löytyisikö Tampereen lähistöltä ammattitappajan numeroa?
-Hetkinen, juu täällä olisi yksi, Lempäälässä. Yhdistänkö?
-Yhdistä vaan, kiitos.
Paska provo. Mutta kyllä näitä lompakkoloisia Suomessa riittää.
Hahaa! Milloinkahan tämäkin jonkun laittama provo on Iltasanomissa "uutisena"?
Hitmanit :D Anteeksi, mutta hommat ei toimi niin. On minutkin uhannut nykyinen puolisoni tappaa. Sillä erotuksella, että hän pystyy siihen itse ja tuntee ihmisiä jotka on istuneet useammasta taposta ja lomilla sitten sattuu kaikenlaista. Ihmisiä jotka on istuneet jo linnassa 20 vuotta ja ne ei enää sopeudu yhteiskuntaan eikä edes halua vapauteen. Yksi tappo sinne tänne ei siis ole mitään. Diili menee monesti niin et mä tapan sulta jonkun ja sä multa jonkun niin kiinnijäämisen riski pienenee. Sitten tietty on raha. Murhan saa yllättävän halvalla. Kyllä minäkin aluksi vähän järkytyin, mutta sitten sitä kummasti ryhdistäytyy. Tulee se fiilis että mulle ei ryttyillä, että se en ole minä joka lähtee säkissä. Tuollaisten puheiden jälkeen olenkin hankkinut maineen väkivaltaisena psykopaatti ämmänä. Joka suojelee yllättävän hyvin.
Mieheni arvostettu ja pidetty työtoveri löydettiin autostaan ammuttuna. Lopulta selvisi, että vaimo oli palkannut jonkun hoitamaan homman vakuutusrahojen vuoksi. Käsittämättömän karmivaa. :(
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:52"]
Kiitoa vastauksista. Ymmärrän, että itsekin provosoin, mutta tilanne tuntui epäreilulle. En voi kertoa elämästämme tämän enempää, mutta olen joutunut joustamaan paljon miehen suhteen viimeisten vuosien aikana, myös taloudellisesti. Omaisuus on tulossa perheyrityksen ja/tai perinnön kautta.
Ap
[/quote]
Omaisuus on vasta tulossa? No sehän on sitten kaikille reilua että eroatte ennen kuin mies saa omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:02"]
Kiitoa vastauksista. Ymmärrän, että itsekin provosoin, mutta tilanne tuntui epäreilulle. En voi kertoa elämästämme tämän enempää, mutta olen joutunut joustamaan paljon miehen suhteen viimeisten vuosien aikana, myös taloudellisesti. Omaisuus on tulossa perheyrityksen ja/tai perinnön kautta.
Ap
[/quote]
Omaisuus on vasta tulossa? No sehän on sitten kaikille reilua että eroatte ennen kuin mies saa omaisuutta.
[/quote]
Joku perintö ja perheyritys taustalla ja mies ei alunperinkään vaatinut avioehtoa ennen avioliittoa?
Ei voi kun ihmetellä moista ajattelemattomuutta. Ap:lla on täysi oikeus kieltäytyä avioehdosta tässä vaiheessa.
Uhkaa takaisin, että sinä olet tilannut avaruusoliot sieppaamaan miehesi.
Eiköhän perintö ole jo suojattu aviopuolisolta testamentilla.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 10:02"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Joku perintö ja perheyritys taustalla ja mies ei alunperinkään vaatinut avioehtoa ennen avioliittoa?
Ei voi kun ihmetellä moista ajattelemattomuutta. Ap:lla on täysi oikeus kieltäytyä avioehdosta tässä vaiheessa.
[/quote]
Täysi oikeus ansiottomasti miehen omaisuuteen? Loisitko sinäkin miehesi rahoilla?
Mies oli kyllä tietoinen tulevasta omaisuudesta, kun menimme naimisiin. Meillä oli kummallakin sitä jo jonkin verran ennen avioliittoa. Ehkä siksi, tai en tiedä, emme kumpikaan ottaneet asiaa esiin silloin. Olimme myös hullun lailla rakastuneita. Realiteetit iskevät näköjään myöhemmin. En edelleenkään voi uskoa kuulleeni nuo sanat, mutta ei niitä enää voi mikään pyyhkiä poiskaan.
Nyt tulin kotiin. Mies kuorsaa sängyssä krapuloissaan ja minä mietin, että uskallanko ylipäänsä mennä nukkumaan.
Kannattaisiko kiinnittää huomiota miehesi alkoholinkäyttöön?
Taidatte olla tosissanne liitossanne? Mulle olisi päivänselvää jakaa kaikki mieheni kanssa, mutta me ollaankin menty naimisiin aikoinaan rakkaudesta.
Tulosta avioeropaperit netistä, täytä osaltasi ja jätä keittiön pöydälle. Kaada kaikki viina talosta viemäriin. Piilota miehen lompakko jonnekin, minne se olisi voinut sen itse hukata. Tee rikosilmoitus miehen uhkailusta, pakkaa kamasi ja häivy.
En mä kyl ymmärrä.. Humalainen sanoo sulle että tilaa jonku palkka murhaajan ja sä menet siitä aivan sekaisin...
Kyllä tappamisella uhkailu on aina vakava rikos. Vähintään kertoisin uhkailuista kaikille sukulaisille ja tuttaville ja kertoisin myös miehelle kertoneeni. Enkä allekirjoittaisi yhtään mitään.