Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies sanoi humalassa palkanneensa tappajan

Vierailija
16.05.2015 |

minun perääni. Meillä on tilanne, jossa hän on avioliiton solmimisen jälkeen saanut paljon omaisuutta. Puhutaan miljoonista. Nyt hän vaatii avioehtoa ja sanoin, että tuo vain paperi, katson sitä juristini kanssa. Siihen hän vastasi (humalassa), että ellen suostu, hän "hoitaa homman", ei itse vaan jonkun "hired hitmanin" kautta. Lähdin mökille yöksi. Aamulla tuli puhelu, että olen kuulemma idiootti, kun lähden karkuun. Oli kuulemma tyhmä läppä. Tyhmä se oli, kyllä, mutta pitäisikö oikeasti pelätä? Olemme olleet 5 vuotta naimisissa. Olen ihan sekaisin. Mies ei ole koskaan puhunut mitään tuollaista ennen.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko niiden miljoonien perään? Miksi tarvitset juristia jos kyse ei ole omasta omaisuudestasi? 

Tuo juristilla uhkailu sai varmasti miehesi kimpaantumaan, toki hänen käytöksenseä oli vielä ääliöimäisempää kuin sinun.

Vierailija
2/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että tahdot eron nyt heti niin saat rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja pakene, varsinkin jos ne rahat on sen tilillä.

Vierailija
4/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en suhtautuisi tohon ihan kevyesti, kenenkään ei pitäisi pelätä kotonaan. Vaikka olisi ollut läppä. Onko sulla ystäviä joiden kanssa voit jutella tilanteesta ja saat tukea.

Vierailija
5/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tietysti eron nyt ja viet puolet miehen omaisuudesta. Siinä sitä on taas miehelle läppää. Uhkailusta ilmoitat tietysti myös poliisille, ihan vain siltä varalta jos se sattuu vielä jotain.

Vierailija
6/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron

Vierailija
7/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Kuka uhkaa puolisonsa tappamisella rahan takia? Eroa heti ja pakene tuollaisen luota

Vierailija
8/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:41"]

No oletko niiden miljoonien perään? Miksi tarvitset juristia jos kyse ei ole omasta omaisuudestasi? 

Tuo juristilla uhkailu sai varmasti miehesi kimpaantumaan, toki hänen käytöksenseä oli vielä ääliöimäisempää kuin sinun.

[/quote]

Mieshän tuossa eroa suunnittelee, kun haluaa suojata omaisuuttaan erolta.

Vierailija
9/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus.

Vierailija
10/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ero tulossa vai miksi asiaa pohditte? Ethän sinä niitä rahoja naimisissaoloaikana saa.

Vierailija
11/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa kyllä siltä ettei kykene mitään onnistunutta murhaa toteuttamaan.

Vierailija
12/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää (itse hankitun?) omaisuuden puolesta ja vaimo puhaltaa tulta hiilloksiin puhumalla juristista. Toki oli typereää ruveta jollain tappajalla uhkailemaan mutta ei vaimokaan tuossa mitenkään ihanalta kuulosta.

Vierailija
13/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin lähit ton jälkeen möksälle? WHAT? Siennehän sen hitmanin olisi ollut hyvä tulla posauttamaan sut. Taas yks tyhmä miehensä rahoilla loisiva av-mamma.

Vierailija
14/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:41"]

[/quote]

Mieshän tuossa eroa suunnittelee, kun haluaa suojata omaisuuttaan erolta.

[/quote]

No kukapa ei haluaisi omaa omaisuuttaan suojata, liittokin on suht tuore?

Vierailija
15/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se ukko-kulta luulisi tuollaisen palkkatappajan löytävän?

Huh hei, liikaa on miehesi katsonut jenkkisarjoja. Mietippä nyt itse, mistä ja miten ihan tavan tallaaja tilaa ammattitappajan?

En pelkäisi sinuna, mutta täysin idioottina pitäisin kyllä miestä. Ja voithan iskeä takaisin ja kertoa, että sinäpä olet jo tehnyt tälläisen toimeksiannon ammattitappajan kanssa miestäsi kohtaan.

Vierailija
16/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:46"]

Mies pelkää (itse hankitun?) omaisuuden puolesta ja vaimo puhaltaa tulta hiilloksiin puhumalla juristista. Toki oli typereää ruveta jollain tappajalla uhkailemaan mutta ei vaimokaan tuossa mitenkään ihanalta kuulosta.

[/quote]

Jos miestä olisi alunperin kiinnostanut omaisuus, niin avioliittoon ei olisi tarvinnut lähteä ilman avioehtoa. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko, niin sanotusti.

Ap:lle selvä ratkaisu on erota ja itse ottaisin poliisiin yhteyttä laittomasta uhkauksesta. Ei ole normaalia.

Vierailija
17/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:45"]

Onko teillä ero tulossa vai miksi asiaa pohditte? Ethän sinä niitä rahoja naimisissaoloaikana saa.

[/quote]

Höhlä. Avioehto on liian myöhäistä tehdä siinä vaiheessa kun jompikumpi laittaa eron vireille.

Vierailija
18/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:46"]

[/quote]

Jos miestä olisi alunperin kiinnostanut omaisuus, niin avioliittoon ei olisi tarvinnut lähteä ilman avioehtoa. Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko, niin sanotusti.

Ap:lle selvä ratkaisu on erota ja itse ottaisin poliisiin yhteyttä laittomasta uhkauksesta. Ei ole normaalia.

[/quote]

Ehkä se ei tiennyt tulevista miljoonista? 

Vierailija
19/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoa vastauksista. Ymmärrän, että itsekin provosoin, mutta tilanne tuntui epäreilulle. En voi kertoa elämästämme tämän enempää, mutta olen joutunut joustamaan paljon miehen suhteen viimeisten vuosien aikana, myös taloudellisesti. Omaisuus on tulossa perheyrityksen ja/tai perinnön kautta. 

Ap

Vierailija
20/71 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonista ei ollut mitään tietoa ennen avioliittoa vai miksi avioehtoa ei solmittu jo naimisiin mentäessä?