Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko 35-vuotiaalla naama rypistyy, jos laihduttaa norm.painon alarajalle?

Vierailija
16.05.2015 |

Olen tuon ikäinen, kiloja nyt 70. Pituutta 165. Olen laihduttanut jo 10 kg ja tahti jatkuu. Aiempia valokuvia itsestäni katsellessa näytin tosi hyvältä 55-kiloisena (joskus 2-kymppisenä), mietin uskaltaisiko pudottaa painoa niin alhaiseksi, vai pitäisikö jättää painonpudotus esim. 60 kiloon? Mietin siis painon vaikutusta kasvoihin tämän ikäisenä.. rypistynkö? (nyt vähän silmäkulmaryppyjä muttei juuri muuta)

Tokihan sen huomaan sitten kun paino on laskenut (ellen tule sokeaksi omalle peilikuvalle, kai niinkin voi käydä?!) mutta kyselen, josko jollain olisi jotain tietoa tai kokemusta tästä asiasta..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä rypisty mutta posket saattaa alkaa roikkua kuten mulla, muistutan varsinkin aamuisin erittäin väsynyttä buldogia. Vilkuile sun sukulaisia, olet heidän geeniperimäänsä niin roikkuuko heillä nahka. Rypyt tulee paitsi geenien määräämänä niin ihon kuivumisesta,auringosta, tupakoinnista jne ja tietysti laihtuminen korostaa. 

Jännä että sä voit päättää minkä kokoiseksi laihdut? Älä vaan rupee jojoilemaan se on pahinta ulkonäölle.

Vierailija
2/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit määrittelevät miten itsellesi voi käydä, mutta sanoisin että vaikka olisi supergeenit kasvoistasi ei tule samanlaisia mitä ne olisivat, jos olisit pysynyt alemmassa painossasi koko aikuisiän. Mitei jokaisen, paljon laihtuneen osaa tunnistaa kasvojen perusteella vaikkei suurempaa damagea olisi tapahtunutkaan - usein esim. suupielen juonteet piirtyvät vahvemmin esiin.

Vierailija
4/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että kolmeviitosena näytät paremmalta kuusikymmenkiloisena kuin viisvitosena. Sen verran paljon tiedän naisia, jotka vimmatusti pitävät kiinni alhaisesta nuoruudenpainostaan - ja kasvot paljastavat iän. 

Vierailija
5/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle nelikymppinen siskoni laihdutti viime vuonna kymmenen kiloa (ja kilot ovat pysyneet pois). Edelleen hän on tukevasti normaalipainossa eli jonkun mielestä laihdutettavaa saattaisi olla edelleen. Kasvot ovat ihan ok (ehkä himpun verran väsyneemmän näköiset kuin ennen laihdutusta), mutta kaulasta laihduttamisen huomaa. 

Vierailija
6/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 33-vuotiaana 10 kg normaalipainon keskirajalle; naama alkoi kyllä roikkua tai siis oikeastaan nenästä suupileen johtavat juonteen, ne on aika syvät, muuten ei ryppyjä. Geenejä en voi syyttää :) Harmittaa ne juonteet mutta toisaalta, mulle kyllä sopii tää paino muuten paremmin että en silti haluaisi painaa sitä kymmentä kiloa enempää, kuvia kun katsoo niin lähes kaikki siitä näyttää olleen juuri siellä naamassa :P Mutta siis, kyllä varmaan laihdutus alkaa naamassa näkyä tässä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi