Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa naiset on rupsahtaneita jo 27v

Vierailija
16.05.2015 |

Uutisesta: Venäjän lapsivaltuutettu Astahov hyväksyy alaikäiset vaimot – ”toiset kypsyvät nopeammin”

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/astahov_alaikaiset_morsiamet-36071

Suomessa naiset rupsahtavat jo alle 30v. Moni ei ole silloin enää seksikäs vaan selluliittinen ja naamasta ruma. Miehet haluavat nuorta timmiä, sen näkee jo näiden formulakuskien valinnoista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 08:19"]

Ai, mun mielestä suomalaisnaiset paranee vanhetessaan (johonkin pisteeseen asti). Ystäväni ainakin poikkeuksetta nyt neliktmppisenä kauneempia ja paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Vaikka lapsetkin jo tehty.

[/quote]

Totta turiset, minustakin Suomssa on maailman kauneimmat nelikymppiset ja viisikymppiset naiset.

Vierailija
2/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja upea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuon venäläisen lapsiasiavaltuutetun kommentti kuuluu tähän asiaan. Me olemme Suomessa, emme Venäjällä. Molemmissa maissa on varmasti niin timmejä kuin rupsahtaneitakin naisia, nuoria ja vanhoja. Suurkaupunkien keskustoista varakkaiden asuinalueilta löytyy varmasti kauniita ja hyvinhoidettuja naisia, mutta menkääpä keskustan ulkopuolelle, niin valikoima laajenee. Ei ne entiset kolhoosin ruusut Venäjälläkään niin kovin timmejä ja kauniita ole. Astahovin otantakin taitaa olla aika kapea. Vain löyhäpäinen mies vaatii, että vaimon pitää olla vielä parin kolmen synnytyksen jälkeenkin kuin "suoraan pakasta vedetty". Ei se mieskään enää ole!

Vierailija
4/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:22"]

Suomalaiset naiset on ahkeria. Käydään töissä, hoidetaan koti ja lapset. Ulkomailla monesti mies tienaa ja nainen käyttää miehen rahoja kauneushoitoihin yms... Pohjoismaissa moni nainen tekee enemmän hommia kun mies. Varmaan siitä johtuen naiset täällä miesten mielessä rupsahtaa aikasemmin. Suomessa naiset myös huolehtii aika lailla yksin lapsista, kun taas monissa maissa mummot ja sukulaiset hoitavat myös. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin.. 

[/quote]

Jatka toki, mutta älä ole noin puolueellinen. Suomalaiset naiset tekevät vähemmän töitä kuin vaikkapa venäläiset, Suomessa pitkä talven takia aurinko ei saa ihoa vanhenemaan niin nopeasti kuin etelämmässä, naiset tekevät myös täällä niitä kevyempiä töitä. Suomessa naiset eivät huolehdi lapsista yhtään sen enempää kuin muuallakaan, päinvastoin. Täällä kakarat kuskataan päiväkotiin/-hoitoon heti kun vain voidaan. 

Vierailija
5/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas, jos se suomalaisten naisten ulkonäkö on niin ongelma niin muuttakaa nyt ihmeessä vaikka sinne venäjälle.

Epäilen kyllä, että se ongelma on korvien välissä eikä suomalaisissa naisissa. Tuollainen toisto vie myös provoista tehon, ei jaksa suomi mammatkaan hiiltyä loputtomasti.

Vierailija
6/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Trolli-Yle kirjoittaa muslimien avioliittokäytännöistä vasta kun niillä voidaan levittää Venäjä-vastaista propagandaa. 

Vierailija
7/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 08:33"]Minä olen 25 ja olo tuntuu ihan rupsahtaneelta. Olen laiha, mutta se johtuu geeneistä. Synnytyksen jälkeen en ole jaksanut kuntoilla, joten olen nykyään paljon parjattu "laiha läski".
Naamaan pamahti rypyt koliikkiaikana, eivätkä ole siitä lähteneet. Olen menettänyt kaiken toivon ulkonäköni suhteen.

Vielä yksi toinen lapsi ja sitten ei enää ikinä.
[/quote]mikä on laiha läski?

Vierailija
8/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jo vähän rupsahtaiskin.kolme lasta ja vieläkin kysytään joka  tupakanhaku reissulla paperit..ikää kuitenkin 30v...ihanaa!!

Vierailija
9/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 08:04"]Ihan totta. On inhottavaa, kun halutaan olla laihoja, mutta iho on ihan muhkurainen.
[/quote]
Kannattaa tutustua vähän syvällisemmin aiheeseen "miksi naisella on selluliittia ja miksi siitä on vaikeaa, lähes mahdotonta päästä eroon"
[/quote]
Pääsee eroon kyllä, jos on tahtoa. OT

Vierailija
10/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:46"]Voi kun jo vähän rupsahtaiskin.kolme lasta ja vieläkin kysytään joka  tupakanhaku reissulla paperit..ikää kuitenkin 30v...ihanaa!!
[/quote]sama täällä!:D

Vierailija
11/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. On inhottavaa, kun halutaan olla laihoja, mutta iho on ihan muhkurainen.

Vierailija
12/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma syntymästään

Vierailija
13/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 27-vuotias kahden pienen lapsen rupsahtanut äiti, on selluliittia, on ylimääräisiä kiloja, on silmäpussit jotka roikkuu polvissa, on pieruverkkarit, on vaatteet kuolassa/räässä/pissassa/milloin missäkin eritteessä, MUTTA ei ole mies vielä lähtenyt timmin mimmin matkaan. Mieheni on komea, hyvä mies, ja upea isä, mutta ei formulakuski... liekkö siis tämä syynä että kelpaan hänelle edelleen. ;-)

Vierailija
14/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Häkkisellä oli kymmenisen vuotta vanhempi vaimo. Sitten sillä tummaihoisella on myös vanhempi tyttöystävä.

Vierailija
15/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä suomalaisnaiset paranee vanhetessaan (johonkin pisteeseen asti). Ystäväni ainakin poikkeuksetta nyt neliktmppisenä kauneempia ja paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Vaikka lapsetkin jo tehty.

Vierailija
16/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25 ja olo tuntuu ihan rupsahtaneelta. Olen laiha, mutta se johtuu geeneistä. Synnytyksen jälkeen en ole jaksanut kuntoilla, joten olen nykyään paljon parjattu "laiha läski".
Naamaan pamahti rypyt koliikkiaikana, eivätkä ole siitä lähteneet. Olen menettänyt kaiken toivon ulkonäköni suhteen.

Vielä yksi toinen lapsi ja sitten ei enää ikinä.

Vierailija
17/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on ahkeria. Käydään töissä, hoidetaan koti ja lapset. Ulkomailla monesti mies tienaa ja nainen käyttää miehen rahoja kauneushoitoihin yms... Pohjoismaissa moni nainen tekee enemmän hommia kun mies. Varmaan siitä johtuen naiset täällä miesten mielessä rupsahtaa aikasemmin. Suomessa naiset myös huolehtii aika lailla yksin lapsista, kun taas monissa maissa mummot ja sukulaiset hoitavat myös. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin.. 

Vierailija
18/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?

Vierailija
19/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että Venäjällä erityisesti nainen on kotona ja lakkaa kynsiään. Mies huolehtii rahasta. 

Vierailija
20/25 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 08:04"]Ihan totta. On inhottavaa, kun halutaan olla laihoja, mutta iho on ihan muhkurainen.
[/quote]
Kannattaa tutustua vähän syvällisemmin aiheeseen "miksi naisella on selluliittia ja miksi siitä on vaikeaa, lähes mahdotonta päästä eroon"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi