Toimiiko Tinder kenellekään?
Iltalehdessä juttua Tinderistä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284
"Yli 75 prosenttia Tinderin käyttäjistä on miehiä. Kallioniemen tekemästä tutkimuksesta on ilmennyt, että lähes neljä henkilöä viidestä etsii sovelluksesta vakavaa parisuhdetta."
"Tinder on onnistunut melko hyvin hankkimaan itselleen myös maksavia asiakkaita, sillä tutkimuksista on käynyt ilmi, että lähes puolet sen käyttäjistä maksaa sovelluksen käytöstä."
"Daily Mail on aiemmin kertonut Tinderin syrjivästä hinnoittelusta. Lehden mukaan sovellus on kallein yli 50-vuotiaille miehille. Esimerkiksi Australiassa hinta on viisinkertainen verrattuna siihen, mihin hintaan palvelun halvimmillaan voi ostaa. Suomessa vastaavaa ei tiettävästi olla nähty."
"Osumien saaminen siis helpottuu tutkijatohtorin mukaan dramaattisesta, kun palvelusta maksaa."
"Tutkijatohtori kertoo, että vain noin 15 prosenttia sovelluksen käyttäjistä on sitä mieltä, että Tinderiä voi käyttää onnistuneesti ilman maksullisia lisäpalveluita. Lähes 37 prosenttia käyttäjistä on sen sijaan ehdottomasti sitä mieltä, että sovelluksen onnistunut käyttö edellyttää maksullisia lisäominaisuuksia."
"Miesten ja naisten välisestä ”swaippaamisesta”, eli pyyhkäisyistä sovelluksessa, ei ole tehty laajamittaisia tutkimuksia, mutta pienissä otoksissa naiset ”swaippaavat” oikealle ainoastaan noin 2–3 prosenttia niistä miehistä, jotka tulevat vastaan sovelluksessa."
Oletteko maksaneet käytöstä? Swaippaatteko paljo oikealle?
Kommentit (141)
Itse ihmettelen suuresti sitä, että yli 40 V naisille ei myydä kunnon kameroita? Aina tosi suttuisia kuvia mistä ei tahdo saada mitään selvää.
Välillä kyllä käynyt naisten kanssa livenä keskustellen ja näillä palstoilla selväksi, että isolla osalla naisista ei ole mitään halua millaista tämä deittailu on keskivertomiehen kohdalla. Naisista kuin 80 % miehistä on alle keskiarvon ja heidän kokemuksensa täysin yhdentekevä. Kuvitellaan, että ne kenen kanssa on itse/kaverit ovat käyneet treffeillä kuvastaa kaikkia miehiä. Tämä on todellisuudessa pienen pieni osa miehistä ja heillä täysin erilainen tilanne kuin suurimmalla osalla miehistä.
Ja on huvittavaa, kun naiset jotka itse ghostaavat ja vähättelevät isoa osaa miehistä, ovat sitten naama nutturalla kun saavat samaa kohtelua top 2% miehiltä.
Vaikka jokainen nainen löytäisi Tinderin kautta parisuhteen, niin 2/3 miehistä jäisi silti ilman. Todellakin vain Top10 pärjää siellä.
Mutta koska varsinkin nuoret lapsettomat naiset saa seuraa muutenkin, heitä ei Tinderissä paljon ole, ja just näitä miehet toivoo löytävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä normaalipainoisena lapsettomana naisena pohtii, että miten tuosta massasta löytäisi jonkun samanlaisen. Miehet eivät lue mun profiilia. Ihan turha laittaa sinne oikein mitään. Katsovat mun tarkoituksella huonohkoja kuvia. Niistäkin käy kyllä ilmi mun kroppa ja naama. Ongelmana tosiaan on tuo älytön tykkäysten määrä ja se, että et voi rajata niitä lapsellisia ja lihavia pois. Pitää pekalo vääränä vaan painaa ruksia.
Miksi kuvasi on tarkoituksella huono?
Kummallinen juttu kirjoitti:
Välillä kyllä käynyt naisten kanssa livenä keskustellen ja näillä palstoilla selväksi, että isolla osalla naisista ei ole mitään halua millaista tämä deittailu on keskivertomiehen kohdalla. Naisista kuin 80 % miehistä on alle keskiarvon ja heidän kokemuksensa täysin yhdentekevä. Kuvitellaan, että ne kenen kanssa on itse/kaverit ovat käyneet treffeillä kuvastaa kaikkia miehiä. Tämä on todellisuudessa pienen pieni osa miehistä ja heillä täysin erilainen tilanne kuin suurimmalla osalla miehistä.
Ja on huvittavaa, kun naiset jotka itse ghostaavat ja vähättelevät isoa osaa miehistä, ovat sitten naama nutturalla kun saavat samaa kohtelua top 2% miehiltä.
Sun ja muiden miesten pitäisi lukea Redditistä niitä keskusteluja kun joku mies tekeentyi kauniiksi naiseksi ja meni siis feikkiprofiililla tinderiin. Ne kokemukset avasi silmät, ja hän alkoi vihata miehiä. Karmeaa luettavaa. Pelkkää seksin ehdotteluja jne. Myös jotkut kauniit naiset kertovat ongelmistaan löytää oikea rakkaus kun saa liikaa tykkäyksiä eikä ne tule ns kiinnostavilta tyypeiltä vaan väärin perustein. Naisen esineellistämistä, objektina pitämistä tms, en muista enää.
Eli molempi on huono homma, saat liikaa matcheja, tai liian vähän.uskon ettei kauniina naisenakaan se sopivan löytäminen ole helppoa.
Olin pari vuotta sitten 3 viikkoa Tinderissä. Vedin oikealle 90% ikähaarukkani (45-55v) ja etäisyysrajani (50km) miehistä. Koska näitä oli suht vähän, Tinder näytti tyyppejä koko Suomesta ja jouduin seulomaan ne käsin.
Alle 10 kanssa kehkeytyi jonkunlainen viestittely, 5 kanssa treffeille ja se viimeinen kolahti heti, jo viestivaiheessa. Seurusteltu nyt se 2 vuotta.
Eli oman kokemukseni mukaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Toimii ja samalla ei toimi. Viestejä tulee sellaisilta jotka eivät osaa ilmeisesti lukea kirjoittamaani tekstiä. Ikähaarukka ei näytä merkitsevän mitään, ja viestittelijöiden mielenkiinnot sekä harrastukset ei todennäköisesti ole sitä mitä kirjoittavat, koska se näkyy ihan oikeasti jo päällepäin.
Jos M52 etsii aktiivista ja liikunnallista naisseuraa 45-55 vuotiaista naisista, niin viestiä tulee 60 vuotiailta jotka ei kuvien perusteella ole liikkuneet millään muulla kuin autolla.
Tai luulet että liikunnalisen synonyymi on hoikka/ alipainoinen. Katoppa näyttääkö suomalais moukarinheittäjänaiset tai kuulantyöntäjämiehet susta " liikunnallisilta"?
Tosi liikunnallisuus EI korreloi läskinvähyyden kanssa millään lailla. Moukarinheittäjillä on paljon ylimääräistä rasvaa kehossa joillain. Tai sumopainijoilla.
Löydettiin toisemme sieltä kolmisen vuotta sitten. Eikä ollut edes vaikeaa. Kyllä se onnistuu sinultakin.
Toimi hyvin vuosi sitten. Oli kiinnostavia tyyppejä joista yhden kanssa seukkasin pari kk. Nyt keväällä latasin uudelleen ja sain heti bannit, olin muka rikkonut sääntöjä. En ollut kerennyt jutella kenenkään kanssa. Bannit on ikuiset. No enpä halua enää takaisin.
N31
Sun ja muiden miesten pitäisi lukea Redditistä niitä keskusteluja kun joku mies tekeentyi kauniiksi naiseksi ja meni siis feikkiprofiililla tinderiin. Ne kokemukset avasi silmät, ja hän alkoi vihata miehiä. Karmeaa luettavaa. Pelkkää seksin ehdotteluja jne. Myös jotkut kauniit naiset kertovat ongelmistaan löytää oikea rakkaus kun saa liikaa tykkäyksiä eikä ne tule ns kiinnostavilta tyypeiltä vaan väärin perustein. Naisen esineellistämistä, objektina pitämistä tms, en muista enää.
Eli molempi on huono homma, saat liikaa matcheja, tai liian vähän.uskon ettei kauniina naisenakaan se sopivan löytäminen ole helppoa.[/quote]
Tämä kuvastaa juuri sitä "ymmärtämättömyyttä" mitä ajoin takaa. Esitetään kuin se, että halutaan liikaa on sama kuin se, ettei haluta ollenkaan.
Liikka tunnilla kun valittiin kapteenit valitsemaan joukkueet, niin se ketä valittiin ensimmäisenä ja se kenet valittiin viimeisenä, kokivat varmasti asian yhtä inhottavaksi?
Se että kukaan ei halua sinua, tarkoittaa samalla, että kukaan ei katso sinun geenien olevan jatkumon arvoisia. Tämä on tosiaan sama kuin että sinua haluaa "väärät miehet väärällä tavalla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii ja samalla ei toimi. Viestejä tulee sellaisilta jotka eivät osaa ilmeisesti lukea kirjoittamaani tekstiä. Ikähaarukka ei näytä merkitsevän mitään, ja viestittelijöiden mielenkiinnot sekä harrastukset ei todennäköisesti ole sitä mitä kirjoittavat, koska se näkyy ihan oikeasti jo päällepäin.
Jos M52 etsii aktiivista ja liikunnallista naisseuraa 45-55 vuotiaista naisista, niin viestiä tulee 60 vuotiailta jotka ei kuvien perusteella ole liikkuneet millään muulla kuin autolla.Tai luulet että liikunnalisen synonyymi on hoikka/ alipainoinen. Katoppa näyttääkö suomalais moukarinheittäjänaiset tai kuulantyöntäjämiehet susta " liikunnallisilta"?
Se on vähän sama kuin naiset etsii kunnianhimoista miestä tarkoittaen varakkuutta.
Ei vielä ei ole toiminut omalla kohdalla, koska en ole onnistunut löytämään sieltä hyvin rintavaa keski-ikäistä neitoa, joka suostuisi lähtemään treffeille kanssani. Tosin nyt tässä kesällä aloinkin vasta enemmän veivaamaan sitä, kun on aikaa.
Tinder on hauskaa ajanvietettä mutta ei sieltä miestä saa,jos haluaa vakavaa pitkäaikaista suhdetta
Mulla miehenä on ihan hyvä kokemus Tinderistä. Mätsejä tuli aika sopivasti naisien kanssa, joiden kanssa pystyi ihan aidosti harkitsemaan vakavempaakin parisuhdetta. Toisaalta myös sellaisia, joiden kanssa ajatus yhden illan suhteesta tai vastaavasta sai aikaan värinää ilman suurempaa kiinnostusta yhtään muuhun. Mätsejä ei tietty ollut loputtomasti, mutta samanaikaisesti ei vaan muutenkaan pysty jakamaan huomiota kovin monelle. Jos mätsit alkoivat loppua, niin lääkkeenä oli pari sessiota aktiivisempaa tinderöintiä.
Tinder kyllä todella vahvasti ohjaa siihen, että uskoo koko ajan löytävänsä paremman ja mihinkään ei oikein uskalla täysin sitoutua. Jouduin vähän tietoisesti ponnistelemaan tätä ajatusharhaa vastaan ja tarttumaan avoimin mielin aidosti kiinnostaviin naisiin.
Lopputuloksena olikin jonkun verran hauskanpitoa, yksi pidempi ystävyys yhteisen harrastuksen parissa ja lopulta myös jo pidempiaikainen onnellinen parisuhde. Tällä pienellä otannalla sanoisin Tinderin olevan jossain tilanteessa toimiva. Silti aidot ensikohtaamiset livenä on mielestäni kaikista parasta.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei vielä ei ole toiminut omalla kohdalla, koska en ole onnistunut löytämään sieltä hyvin rintavaa keski-ikäistä neitoa, joka suostuisi lähtemään treffeille kanssani. Tosin nyt tässä kesällä aloinkin vasta enemmän veivaamaan sitä, kun on aikaa.
Jos tää on mittari, niin erinomaisesti toimi. 29-vuotias ei ole ehkä keski-ikäinen, mutta neidolla oli kyllä jumalattomat tisut kepeässä rungossa.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Jos tää on mittari, niin erinomaisesti toimi. 29-vuotias ei ole ehkä keski-ikäinen, mutta neidolla oli kyllä jumalattomat tisut kepeässä rungossa.
No tuossa tapauksessa voin vähän nuoremmankin kelpuuttaa!
Olen ollutvTinderissä 10 kk ja 9ken käynyt treffeillä 14 eri miehen kanssa. Yhtä miestä tapasin seksin merkeissä 6 kertaa ja kolmea miestä 1-2 kertaa ensitreffien jälkeen, sen jälkeen he eivät enää halunneet tavata uudelleen. Eli ei ole kovin hyvin mennyt.
Mun kohdalla naiset poistaa matchin heti kun tulee puheeksi mun työttömyys (13v), ja se kun en ole koskaan seurustellut. Menin takaisin tinderiin ja sain 4 matchii, 2 mykkiä matchin keräilijöitä ja 1 poisti matchin sanomatta sanaakaan mun aloitusviestiin ja 1 poisti matchin heti kun mainitsin mun työttömyyden.
Lähdin pois koko tinderist, oon vissiin 15 kertaa menny tinderiin ja aina sama lopputulos, miksi meen sinne aina uudelleen, en tiiä. Treffeille en ole vielä tinderistä päässyt. Toki turhaa moinen treffailu olisikin rahattomana.
T: Ikisinkku 36v mies Turusta
Kyllä tässä normaalipainoisena lapsettomana naisena pohtii, että miten tuosta massasta löytäisi jonkun samanlaisen. Miehet eivät lue mun profiilia. Ihan turha laittaa sinne oikein mitään. Katsovat mun tarkoituksella huonohkoja kuvia. Niistäkin käy kyllä ilmi mun kroppa ja naama. Ongelmana tosiaan on tuo älytön tykkäysten määrä ja se, että et voi rajata niitä lapsellisia ja lihavia pois. Pitää pekalo vääränä vaan painaa ruksia.