Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Hyi saa.tana tuota pierua! Eikö tuolle pennulle ole kukaan opettanut tapoja?
Kyllästyn ja väsyn jokaiseen pieruun
Elämänne viisi pierua viidessä sekunnissa
Onko siitä oikeasti jotain haittaa, jos treenaa pieruja joka päivä?
Tyttärellä alkoi pierut. Miten tuen ja neuvon asiassa? Olen kyllä aiemmin kertonut että alkavat jossain vaiheessa. Itsellä kun oma äiti ei auttanut eikä kertonut paljon asiasta.
Kun pieraisen miehelle, teen sen seuraavalla tavalla
1. Asetun seisomaan suoraksi ja varmistan, että jalkani ovat hieman erillään toisistaan, jotta minulla on tasapaino.
2. Käännän selkäni kohti miestä ja tarkistan, että hän on tarpeeksi lähellä minua.
3. Laitan kädet lantiolleni tai pidän niitä ilmassa, valitsemallani tyylillä.
4. Vedän takamustani taaksepäin ja työnnän lantiotani eteenpäin samalla, kun työnnän pakarani taakse päin.
5. Levitän kädellä pakaroita, jotta mies näkee varmasti posliinisen vulvani ja kun supistelen peräaukkoani
6. Jatkuvan liikkeen ylläpitämiseksi jatkan takamuksen liikuttelemista ylös ja alas tai sivulta sivulle, haluamallani tavalla.
7. Varon kuitenkin olemaan liian aggressiivinen tai tahditon liikkeissäni, jotta en satuttaisi itseäni tai miestä.
Seurusteletko ihmisen kanssa joka löyhkää pierulle?
Onhan teillä kaikilla hätäpierut kunnossa?
Hajusteyliherkät, miten siedätte pierujen hajuja?
Tyttäreni pierut ovat alkaneet haista.. Miten tuen ja neuvon asiassa? Olen kyllä aiemmin kertonut että alkavat jossain vaiheessa. Itsellä kun oma äiti ei auttanut eikä kertonut paljon asiasta.
Tosi ystävä on kuin pieru. Hän jää luoksesi, kun muut lähtevät.
Nainen, viekoitteletko miestäsi kuiskimalla hänelle että illalla häntä saattaa odottaa pieru?
Mua jotenkin inhottaa ajatuksena ihmisten yhden illan pierut yms.
Hakkasin juuri tattia Plörffin uusimmalle pieruvideolle. Olen 58-vuotias naimisissa oleva mies, haluatko kysyä jotain?
En tajua miten yli nelikymppisellä neljän lapsen äidillä voi olla parempi pieru kuin valtaosalla
Mitä tehdä kun inhoaa pojan pieruja?
Nainen, tarjoatko joskus miehellesi palkinnoksi hyvin tehdystä pierusta taka-temppureikääsi?
Edes pieru ei pelasta tätä aamua
Olen suomalainen 38-v nainen ja tarjoan pieruja korvausta vastaan Tampereen seudulla, myös naisille, olen huoliteltu 161cm 81 kg ja mukava
1 tunti 220 e
2 tunti 430 e
erikoiset fantasiat +50 e
Asun Hervannassa kämppiksen kanssa mutta hän on hyvin harvoin kotona.
yhteyden saat Kik
Kaikille niille joiden mielestä Piereskely on turhaa hössötystä