Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Voi helkkari olin laivalla ja sain ripulipierun, nyt olen tartuttanut koko työpaikan.
Naisen pieru ei takaa myönteistä vastausta
Mikä viini sopii "Varpunen pieruaamuna" - joululaulun kanssa nautittavaksi?
Apua mun uus poikkis haluaa, että mä huudan "isi multa tulee pieru" kun olen laukeamassa.
Hei kaikki palstan vanhat 👵🏻pieru-👵🏻ämmät!
Työkaveri purskahtelee nauruun kun pieraisen
On surullista, että Flatusfobit yrittävät teilata luonnollista pieruseksiä oksettavuudella ja kuvottaviudella. Kyllä alapään pieruhommat ja suihinotot ovat heistä ok,vaikka niistäkin voisi puhua niiden eritekuvottavuuksista. Niissä on vieläpä nesteellisiä eritteitä, kun taas pieruissa on vain haihtuvia kaasuja. Eli pieruseksi on paljon siistimpää touhua.
Pierun pelko aiheuttaa laman.
Treffailusta - Miksi jotkut ovat sitä mieltä, että ihmisen pieru ei kerro ihmisestä mitään?
Onko sinulla pierukaveria, jonka seurassa saa nauraa?
Voisko mammat tehdä hyvän teon näin joulun aikaan ja antaa yhdelle syrjäytyneelle kilttimiekkoselle sitä ihanaa pierua?
Voiko joku kertoa minulle string-mallisten pierujen tarkoituksen?
Pierevän läheisen ilmestyminen uniin. Saatteko niistä lohtua?
Pieraisin iltakävelyllä äsken ja jäin seuraamaan 2 valkoista objektia jotka liikkuivat taivaalla
Ei ole kovin kauan aikaa niistä ajoista, jolloin miehet ratkaisivat pierukiistat kaksintaistelulla
Muita joiden mielestä maailman vittumaisin ääni on pierukello?
Miksi mun joulupierut aina epäonnistuu? :(
Venyttämällä esinahkaa saan sen alle ilmaa. Rutistaessani taas terskaa saan tehtyä kivan pieru äänen.