Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Voiko 10-vuotiaallakin olla sellainen oikea/järeä pieru?
Häiritseekö sinua miehesi kanssa "pierupeliä" tavoittelevat naiset vai luotatko mieheesi täpöillä?
Mikä ratkaisuksi, kun olen pierunpuutteen takia työkyvytön, ja lapsi herättää joka yö monta kertaa
Ohitseni juoksi nuori tsirbula kireissä pierutrikoissa ja minulla heräsi pohdinta että mihin mahtoi olla matkalla.
Oletko kätevä käsistäsi ja sukkela pierustasi?
Toiveammattisi, jos pieruilla ja taidoilla ei olisi väliä?
Olen 44vuotias ja tuntuu että olen vasta nyt puhjennut kukkaan. Minulla on pierulla timmiksi rääkätty kroppa ja kävin meikkiopastuksessa ja meikkasin kuin Markus Kuortesaho (eli romutransu).En tosiaan ollut mikään hehkeä nuori neito.Rippikuvaan halusin väkisin keltaisen minimekon enkä suostunut sukkahousuihin ja järkyttävät valkoiset selluliittitangot loistaa.
Mitä sulle tulee mieleen sanasta "lämmin pieru"
Pierutreffit alttarilla 2022 official
Taas se saakelin suolistopierujuttu IS:ssä
Mitä sulla tulee mieleen sanasta "lämmin pieru"?
Valtio päättää saako alaikäinen mennä pieruhoitoihin, ei vanhemmat
Naiset suuttui kun kysyin "Mitäs piereskelijät?". Kaikesta ne jaksaakin valittaa.
miksi kaikki "taika" häviää maailmasta kun pierua tulee ?. Miksi kaikki muuttuu niin väkinäiseksi ja harmaaksi ?
Kuinka voi biisi ja ääni olla upea! Kylmät pierut! (Sharon den Adel & Armin van Buuren - In and out of love)
Lähetä terveisesi kaipaamallesi piereskelijälle!. Kaipuu jatkukoon
Saako hammaslääkäri voivotella asiakkaan pieruja?
Mitä huuhaata olet kokeillut pieremiseen?
Jättipankki Credit Suissen riski maksukyvyttömyydestä kasvaa. Pieru niiaa, sijoittajat huolissaan
Onko 120 cm pierun ympärys liian iso?