Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Teinien kanssa pieremässä - mitä teette?
Voiko myöhemmällä iällä piereskellä yhtä palavasti kuin nuorena?. Tätä olen itse ruvennut epäilemään.
Petaatteko vuoteenne joka aamu vaikka olisitte yksin pieremässsä?. Päiväpeitto ja muutama koristetyyny?
Pierulla aloitusten 1 sana pierulla
Jos joku tuntematon mies tulee baarissa arvostelemaan..pierijäksi niin kannattaa tölvästä takas, että 'en muuta teekään ku syön ja pieren'. Naisen suusta sanomana miehet jää sanattomaksi.
Kutsuin miehen kotiin piereskelemään ja sillä aikaa kun hän kävi vessassa tutkin takintaskut joista löytyi kortsupaketti!
Anoppi tyrkyttää meille kaikkia vanhoja pieruja, mies ei uskalla kieltäytyä
Nainen on kettu. Lupaa miehelle antaa mutta muutaman viikon tai kuukauden kuluttua ääni pierussa toinen.
Maria oli luultavasti noin 13-14 vuotias kun pieru syntyi. Eikä hänellä ollut tallissa apunaan kuin siellä asuneet eläimet ja Josef, josta tuskin oli mitään apua
Mitä haluaisit kysyä pierusta/mikä siellä ihmetyttää? Yritän parhaani mukaan vastata :)
Olen varatulle miehelle pierutar. Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa
Miten kehtaatte käydä pieremässä töissä??. Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön.
Mitä tehdä kun pieruoireinen nuori ei suostu menemään kouluun?. On pakko-oireinen ja kuormittuu vieraista ihmisistä ja ympäristöstä.
Ylipainoinen nainen tuli valittamaan piereskelystä bussipysäkin katoksen alla
Osta teräspannu, armeijan huopa, kultaa ja hopeaa pierunloppua varten
Mitä fiksua voi vastata ihmiselle, joka arvostelee pierujani?
Miltä tuntuu kun on pieruystävä ja rakkautta ja lämpöä elämässä
Mikä avuksi tummiin pieruihin?
Ensipierut alttarilla 2022 official