Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Liian tasainen ja särmätön pieru
Parhaat viinat/rommit/viskit/pierut?
Kuinka kauan pitää kestää pierevää miestä?
Hyvin alkaa tämäki päivä. Haluun pieraista. Huoh.
Mies pieraisi petipuuhissa."Miten se voi olla näin paljon parempi." Eli, minun on parempi. Mutta, eikö tuo selvästi kerro että on tässä käynyt muitakin kokeilemassa?
Että huomenta vaan.
Liian pieruton ja särmätön nainen. Tällainen kuulemma olen.
Ärsyttää, kun anoppi soittelee aina lauantaisin pieruasioista...
Miksi juuri kiitospierua ei sovi juhlia Suomessa vaikka täällä vietetään nykyään halloweeniä ja black fridayta ihan innoissaan
Te, jotka tunnette usein myötähäpeää: kertokaa tilanteita, joissa myötäpieru iskee
Jeesus sanoi minulle aamulla, alkaa pian pierusota!!, on paettava Kiinaan vuorillle
Voisitko piereskellä ainoana naisena miesporukassa?. Ehdoton ei vai mikä ettei? Perustele.
Palstan naiset, muistutan vielä kertaalleen siitä, että osaan tehdä esinahallani pierun äänen ilman avulla. Jo vähän alkaa kuumottaa?
On tiskijukka, baarimikko, lattiamanu, remonttireiska, eräjorma jne, mutta naisten nimisiä hommia en keksi kuin pierupirkko. Onko muita? Ahkeraliisa on kai joku kukka..
Palstan naiset, osaan nostella kassejani pelkällä näppärällä pierutempulla.. Mitäs siihen sanotte?. Alkoiko vähän kiihottamaan?
Tauski kertoo lehdessä etsivänsä piereskelijää. Mammat, oletteko ehdolla?
Siis miksi joissain vaateliikkeissä myyjät pierevät päästä varpaisiin naama norsun veellä?
Ostin uuden Ekstra Neitsyt piereskelyöljyn ja se ei ole pistelevän pippurinen, onko se huonoa?
Voiko pikakahvin nauttia hitaasti piereskellen vai onko se etikettivirhe?
Baby shower ja pieruetiketti - auttakaa!
Pienessä pierussa elävän parhaat vinkit