Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Miksi pierut ovat niin epätasalaatuisia ja miksi jotkut muuttuvat paksuksi liisteriksi?
Tuntuu että on niin monta vuotta yrittänyt ja toivonut että pierut kääntyisi parempaan
"Syömisen rajoittaminen johtaa piereskelyyn" , vaan eipä se kaikille mielihaluille periksiantaminenkaan ole laihduttanut....
Maajussille piereskelijät ehdokkaat
Vihdoin ymmärrän, miksen ihastu ulkonäköön, vaan älyyn, sille on nimikin: pieruseksuaalisuus
Oletko sinä se karmea pieru-deitti
Apua mies pieruvuorossa enkä uskalla mennä kotiin! Istun varmaan koko yön täällä abc:llä...
Miksi pierut ovat niin epätasalaatuisia ja miksi jotkut muuttuvat paksuksi liisteriksi?
Onpahan aloitus, saanut yli 4000 kommenttia. Tätäkö me olleet tietämättöminä vailla? Mihin ovat kadonneet hyvät käytöstavat, ei vain tässä aloituksessa vaan lähes kaikessa tänne kirjoitetussa, ei minkäänlaisia hyviä käytöstapoja. Minä, minä, minä, ja minähän saan tehdä ja sanoa mitä haluan. Käytöstavoista kitisevät painukoot hevon kuuseen, eikö niin. Tämä "pieru"aloitus onkin niin tärkeä, että se tänne piti saada.
Minä oon v*n kyllästyny piereskelyyn. Mulla on on vapaapäivä ja lähden Turkuun!
Mikä siinä on, että 38-vuotias, toiselle pierulle tähtäävä mies etsii alle 30v naista?? Ei kelpaa omanikäiset.
Tuleeko joku ilmoitus, jos on pistetty ulos pieru-ryhmästä?
Pieru, jota useimmat eivät kestä kuulla
Olen muutamana yönä nähnyt erikoista pierua ja sitten herännyt melkein paniikissa.
Olisin ottanut tänään omalla ilmoituksella 1 päivän pierulomaa. Pomo ei uskonut, joten nyt olen sitten lääkärin ilmoituksella koko viikon k...
Mistä löysit kestävän avun pierunvetoihin?
Mistä nykyajan pierutrendeistä et tykkää?
Miksi "normaalin" ja "sopivan pehmeän" pierun omaavat naiset etsivät vain "treenattua ja harteikasta miestä"