Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Miksi poikkeuksellista hapenottokykyä ei käytetä sulkemaan piereskelijöitä pois kilpailuista
Vein roskienkeräyspaikalle hyväkuntoisia pieruja. Kesti noin tunti ja joku oli jo hakenut pois. Siis isokokoisella tarkoitan, että
Edellinen pieraisu epäonnistui rankasti, mutta yritti parhaansa - ei kai silloin voi haukkua?
Huoh kuinka kaipaisin säpinää pieruihin
Haluan koiran joka pieree vieressä sohvalla ja on sosiaalinen ja ihmisten kanssa viihtyvä. Sylikoiran siis. Suosittele rotua?
Miten te muut kestätte pierujen ääniä?
Vaimon kanssa kova piereskely menossa. Minä väitän että hänen römpsänsä on ihan vitunlöysä ja hän sano että minulla on pieni penis.
Miksi miehet pelkäävät pieraista?
Ammatit, joissa pieni piereskely kuuluu asiaan...
Englannin kielihän on yksi maailman rumimmista kielistä. Mutta mikä pieru kuulostaa kaikkein kauneimmalta?
Harrastaako kukaan palstalainen piereskelyulvontaa. Minulle se on ollut rakas harrastus jo vuosikaudet
Onko jatkuva pierun pauke normaalia elämisen ääntä?
Piere aloitusten 1 sana pierulla.
Miksi täällä ei saa kritisoida senioireiden olemattomia pieru- ja ihmissuhdetaitoja?
Teinit jakaa somessa ja nauraa Libiso, Puopolo ja Ukkola-videolle: "Apua, toi nainen on pieraissut"
Pieraisen nykyään kaikissa sosiaalisissa tilanteissa
Isin parhaimpia kavereita ovat ne jotka haluaa pierut naamalle ja jotka puristelee miun pymppyä :3
Pärjäisitkö 2000e/pieru nettotuloilla?
Keitin jauhelihasoppaa. Oletko sinä tehnyt pieruja tänään?
Jättäisitkö pierun sähköuuniin kypsymään ja lähtisit kauppaan