Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hämäräpiireihin ja vankilaan

Vierailija
15.05.2015 |

Mutta naisena on todella vaikeaa päästä näihin piireihin...Miksei naiset verkostoidu, hämäräpiireihin? Haluaako joku anarkistinen muidu mun kans rötöstelemään? Tarkoitan huumeet,väkivalta...?? Tuu messiin! Mulla ei oo menetettävää, mutta jos oot luotettava oon tosi lojaali, niin lojaali että teen mitä vaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä! Mispäin asut?

Vierailija
2/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun rosvopoikaystävän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Minäkin halusin 13-vuotiaana alkaa narkkariksi mutta en tiennyt miten :D

Vierailija
4/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää liittyä siihen naisten rikollisjärjestöön, Woman's MC:hen, toiminta perustuu huumekauppaan ja velanperintään.

http://alibi.fi/alibin-parhaat/perustimme-naisten-rikollisjarjeston/

Vierailija
5/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen paljon porukkaa alamaailmasta ja teen itsekin rikoksia, mutta vankilaan en missään tapauksessa halua, eli hoidan hommani niin, etten jää kiinni enkä turhaa kaveeraa julkisesti rikollisten kanssa (ovat riski, heidän kauttaan voi jäädä helpommin kiinni).

Ja olen siis nainen.

Vierailija
6/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Minäkin halusin 13-vuotiaana alkaa narkkariksi mutta en tiennyt miten :D

Minä taas halusin joskus 7-vuotiaana ilotytöksi, kun se kuulosti niin ihanalta. En tiennyt mitä sillä oikeasti tarkoitettiin. Onneksi ei tullut huudeltua tulevaisuuden suunnitelmia isoon ääneen ympäriinsä. Ja ei, minusta ei tullut isona ilotyttöä. ;)

Vierailija
7/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää liittyä siihen naisten rikollisjärjestöön, Woman's MC:hen, toiminta perustuu huumekauppaan ja velanperintään.

http://alibi.fi/alibin-parhaat/perustimme-naisten-rikollisjarjeston/

Nuo vaikuttaa harvinaisen lapsellisilta ja epäkypsiltä tyypeiltä. Oikeen t-paidat ja tunnuslauseet, lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän