Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biaudetin urafloppi

Vierailija
15.05.2015 |

Saatuaan potkut vähemmistövaltuutetun paikalta (koska oli epäpätevä) hän päätti ryhtyä kansanedustajaksi ja oletti toki saavansa automaattisesti kiintiöpuolueen kiintiöministerinsalkun. Mutta hups vaan, nyt tämä kouluja käymätön (yo) tytönhupakko onkin vain pikkuruisen oppositiopuolueen rivikansanedustaja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan nyt, että yksikään valittu kansanedustaja ei ole turha, aika momi ihminen on halunnut Evan ihan yhtä lailla kuin Timo Soinin tai Paavo Väyrysen itseään edustamaan. Vaikka omasta mielestäsi joku on siellä turha, jollekin toiselle tärkeä. Minä olisin voinut äänestää Evaa, mutta uudellamaalla ääneni meni toiselle saman puolueen ehdokkaalle. Ja minä olen täysin suomenkielinen työläisperheen tytär, perheellinen ja kovasti työtä oman menestyksensä eteen tehnyt.

Vierailija
22/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:49"]Muistakaahan nyt, että yksikään valittu kansanedustaja ei ole turha, aika momi ihminen on halunnut Evan ihan yhtä lailla kuin Timo Soinin tai Paavo Väyrysen itseään edustamaan. Vaikka omasta mielestäsi joku on siellä turha, jollekin toiselle tärkeä. Minä olisin voinut äänestää Evaa, mutta uudellamaalla ääneni meni toiselle saman puolueen ehdokkaalle. Ja minä olen täysin suomenkielinen työläisperheen tytär, perheellinen ja kovasti työtä oman menestyksensä eteen tehnyt.
[/quote]
Miksi kovasti työtä oman menestyksen eteen tehnyt äänestää RKP:tä, jonka ideologiassa menestys jaetaan puoluekirjan ja äidinkielen perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:13"]Biaudet on hyvä esimerkki isukin kultamussukasta, jolle on mahdollistettu kaikki. Rahalla. [/quote] Onko se oikeesti jostain kermapeppuperheestä?

[/quote]

Isänmaallista suojeluskuntasukua. Kättä lippaan, pullamössöpersut.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Léon_Biaudet

Vierailija
24/24 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:49"]

Muistakaahan nyt, että yksikään valittu kansanedustaja ei ole turha, aika momi ihminen on halunnut Evan ihan yhtä lailla kuin Timo Soinin tai Paavo Väyrysen itseään edustamaan. Vaikka omasta mielestäsi joku on siellä turha, jollekin toiselle tärkeä. Minä olisin voinut äänestää Evaa, mutta uudellamaalla ääneni meni toiselle saman puolueen ehdokkaalle. Ja minä olen täysin suomenkielinen työläisperheen tytär, perheellinen ja kovasti työtä oman menestyksensä eteen tehnyt.

[/quote]

Jos viittaat minun kommenttiini, niin jokaisella edustajalla, joka on demokraattisesti sinne valittu, on tietysti yhtäläinen oikeus toimia kansanedustajana ja niin kuuluu ollakin. Enkä luonnollisesti tätä vastaan väittänytkään. Biaudet on kuitenkin kunnostautunut ajamaan tiettyjen eturyhmien ja vähemmistöjen etuja, ei koko kansan ja kaikkien ryhmien etua ja siksi kyseenalaistin nimenomaan pätevyyden "kansan"edustajana.

Tämän lisäksi Eva Biaudet'n veli joutui törkeästi viime hetkellä luovuttamaan jo valitusta ehdokkaan paikkasta ja antamaan tämän paikan Evalle, koska Evalle ei löytynyt jatkoa vähemmistövaltuutetun virkaan, johon hän oli alun perinkin valittu epäpätevänä ohi pätevien hakijoiden. Eva tietysti toi RKP:lle enemmän ääniä kuin hänen veljensä olisi tuonut. Eva siis haki nimenomaan kansanedustajaksi vain siksi ettei saanut erivapautta edelliseen virkaansa, joka minusta on röyhkeää sekin.

t. nro 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän