90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Sam ja Citra voisivat olla hauska lisä Pillow Talkiin.
Tähän Before 90D tulee vielä Magda ja Joey.
Tulevatko Raynen ja Chidin tilalle?
Yleensä inhoan tositv-ohjelmia, varsinkin suomalaisia kun se on jotenkin niin teennäistä, eikä formaatti jotenkin ole sopiva suomalaisten luonteelle. En tiiä miten tuon paremmin selittäisi. Ja toki aiheena joku kuka ehtii pettää toista ensin saa mut kääntämään samantien kanavaa. Lisäksi Suomessa nämä sarjat muutetaan usein näiden turhien julkkiksien versioiksi ja niitä en kans jaksa katsoa yhtään.
No tämä 90 päivää morsiamensa eri versioineen on kuitenkin ylittänyt kaikki odotukseni ja jaksan tätä seurata vuodesta toiseen. Onhan tässäkin julkisuutta tavoittelevia bimboja, mutta suurimmaksi onneksi ihan tavallisia ihmisiä. Jänskää katsoa miten pitkälle pari pääsee, ja milloin joku, joka ihan selvästi vain huijaa saadakseen greencardin, jää lopulta kiinni. Tää sarja on kyllä paras kun haluaa vaan heittää aivot narikkaan ja huokaista hetken arjen kiireistä. Katsonkin tätä aina omassa rauhassa kun mies ja lapset on jo nukkumassa😁
Vierailija kirjoitti:
Hawk Tuath kirjoitti:
Mulle Tiikerin uskottavuus elämänsä hallinnassa on jossain Moriah Plathin ja sen korealaisen ikiluuseriukon paikkeilla.
Korealainen ikiluuseri kenen koko perheen anaali aukot on puhtaat :D :D :D Tämä kohtaus
https://pbs.twimg.com/media/F9pkNRhXoAAN-Pb?format=jpg&name=900x900
Esittikö se jenkkimorsiamelleen perheen vessanpyttyä jossa oli peppusuihku, bideetä, vai mikä juttu tossa oli?
Joskus mies istahtaa mun viereen olohuoneessa kun kattelen sarjaa ja huvittaa kun alkaa kyselemään "Onko tuo se kaulaton mies kenestä puhuit joskus joka lähti johonkin kehitysmaahan ja suihkussa oli rotta?" ja "Oliko nuo ne kaksoset joiden tyttäret sanoi niitä Miss Piggyn näköisiksi leikkausten jälkeen? Kun ne näyttää Miss Piggyiltä eli tyttäret on puhuneet totta" ym. jne. :D
Tän sarjan väestä on monet olleet erilaisissa tosi-tv ohjelmissa ennen tätä 90 Daysiä. On ollut Ex on the Beachia ja vastaavaa deittisarjaa, Miljonäärille morsian (Shekinah ja Darcey olivat ainakin mukana vuosikaudet sitten, mutta eri jaksoissa), Jerry Springer talk showta ja muuta talk showta kuten se missä Angela oli sen rikollistyttären kanssa joka ei ole sarjassa. Jotkut on tehneet leffoja kuten Andrein Libby oli siinä kristillisessä kauhuleffassa missä tytöt rukoilee metsässä kun pelkäävät :D Kuvattu muutama vuosi sitten, se traileri on joitakin sivuja taaksepäin.
Yaraa ei ainakaan tunnista samaksi ihmiseksi mitä oli ennen Jovia!
https://i.ytimg.com/vi/PoqrpGhEvuE/mqdefault.jpg
Eikö olekin hyvin paljon äitinsä näköinen seuraavan vasemmassa kuvassa missä punaiset hiukset? Tuossa oikean puoleisessa tummapitkätukkakuvassa on mielestäni silti suloisen näköinen. Ekan nenäleikkauksen jälkeen.
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2022/08/Yarsosla…
Mietin aina miten äidit selittää plastikkakirurgiat lapsilleen. Jos lapsi ihmettelee jossain vaiheessa miksi näyttää mummolta muttei äidiltään.
Yritin löytää kuvia Davidin Anniesta ennen nenäleikkausta. Ei tainnut mainita koska leikkaus tehtiin, ehkä ennen sarjaa? Hänestä ei niin vanhoja kuvia taida löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hyvin paljon äitinsä näköinen seuraavan vasemmassa kuvassa missä punaiset hiukset? Tuossa oikean puoleisessa tummapitkätukkakuvassa on mielestäni silti suloisen näköinen. Ekan nenäleikkauksen jälkeen.
Mietin aina miten äidit selittää plastikkakirurgiat lapsilleen. Jos lapsi ihmettelee jossain vaiheessa miksi näyttää mummolta muttei äidiltään.
Yritin löytää kuvia Davidin Anniesta ennen nenäleikkausta. Ei tainnut mainita koska leikkaus tehtiin, ehkä ennen sarjaa? Hänestä ei niin vanhoja kuvia taida löytyä.
Mitä väliä? Näyttää miltä näyttää. Jokaisen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mies istahtaa mun viereen olohuoneessa kun kattelen sarjaa ja huvittaa kun alkaa kyselemään "Onko tuo se kaulaton mies kenestä puhuit joskus joka lähti johonkin kehitysmaahan ja suihkussa oli rotta?" ja "Oliko nuo ne kaksoset joiden tyttäret sanoi niitä Miss Piggyn näköisiksi leikkausten jälkeen? Kun ne näyttää Miss Piggyiltä eli tyttäret on puhuneet totta" ym. jne. :D
Siis ihan kuin oisit kuvaillut mun elämää (just vähän aikaisemmin kerroin miten katson sarjaa yleensä rauhassa kun muu perhe nukkuu). Mies ei jaksa sarjaa seurata, mutta välillä on pakko kertoa sille näistä taoauksista. Esim. just tuo Ed, jonka olen ristinyt piirroshahmo myyräksi (Zdeněk Miler), on niin hupaisa tapaus, että olen hänestä miehelleni puhunut😁
Vierailija kirjoitti:
Sam ja Citra voisivat olla hauska lisä Pillow Talkiin.
Mulla on ikävä sitä Samin ihanaa isää, kellä oli mielenkiintoisia ufo-teorioita :)))
Samin äiti vaikutti nipottajalta, olevinaan niin kristittyä mutta näytti vanhalta alkoholistilta. Jenkkien kaksinaismoralismia huipussaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä minua ihmetyttäisi jos äidin ja isän nenät olisivat eri näköiset kuin omani. Tai muut piirteet. Voisi vaikuttaa negatiivisesti omaan itsetuntoon. Varsinkin jos kaveritkin asioista huomauttaisivat ettet oo yhtään kuin kaunis äitisi tai isäsi, että ootko periny mummolta tai vaarilta kummia piirteitä.
Kunhan lapsia ei pistetä nenäleikkaukseen Meksikoon heti kun täyttävät 16 ja saavat väärennetyt paperit että olisivat muka 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kuin oisit kuvaillut mun elämää (just vähän aikaisemmin kerroin miten katson sarjaa yleensä rauhassa kun muu perhe nukkuu). Mies ei jaksa sarjaa seurata, mutta välillä on pakko kertoa sille näistä taoauksista. Esim. just tuo Ed, jonka olen ristinyt piirroshahmo myyräksi (Zdeněk Miler), on niin hupaisa tapaus, että olen hänestä miehelleni puhunut😁
Mun piti vielä hakea se kohtaus Youtubesta missä Ed menee Rosen isän kanssa suihkuun missä se ruttoisen näköinen rotta. Mies oli ihan ihmeissään että mitä ihmettä, onko ne tuollaisissa olosuhteissa kuvaamassa. Hän on aiemmin ja satunnaisesti katsonut kanssani amerikkalaisia The Real Housewiveseja, lähinnä jos siellä näkyi hienoja autoja tai kämppiä muttei voi sietää niiden naisten välisiä kännitappeluja, ja itsekin aloin kelaamaan niiden yli jossain vaiheessa. Katson Salt Lake Cityä, Miamia, Beverly Hillsiä ja Orange Countyä.
Siksi ihmetteli että mitä kehitysmaiden sarjoja olen alkanut katsomaan, mutta olen kertonut että nämä matkailu-avartaa vähintään siinä mielessä että mihin ei ehkä kannata lähteä. Muutamia kivan näköisiä kohteita on toki sarjassa näkynyt.
Aloin seurata sarjaa vasta siihen aikaan Before 90 Days:in ekalla kaudella kun Darcey lähti tapaamaan Jesseä, Courtney lähti Espanjaan lyhyen miesmalli Antonion perässä joka paljastui joksikin eroottiseksi malliksi, vanhempi jenkki Sean lähti Haitille Abbyn perässä kellä olikin toinen sugar daddy joka kustansi elämäänsä, Paul ja Karine olivat Brasiliassa missä naiselta ryöstettiin känny puistossa kun mies juoksi pakoon pusikossa, ja noiden päätteeksi taisi tulla hullu-Angela kehiin Michaelinsa kanssa.
t: aiempi kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Tähän Before 90D tulee vielä Magda ja Joey.
Tulevatko Raynen ja Chidin tilalle?
Sen verran luin että puolalainen vanginvartija-nainen kellä aika raju mutta hauska huumorintaju, ja italo-amerikkalainen mammanpoika New Jerseystä.
Siis onko tuo Veah todella niin yksinkertainen, että raahaa exän mukaansa tapaamaan uutta ukkoa ja tietää tän nykyisen olevan mustasukkaista sorttia. Tai no en kyllä itsekään kattois hyvällä jos poikakaveri raahais exäänsä mukana kun tulisi tapaamaan minua. Ois kai se voinut jonkin muunkin kaverin pyytää mukaan, mutta vissiin aatteli saavansa tällä mukavaa draamaa aikaan. No niin makaa kuin petaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti vielä hakea se kohtaus Youtubesta missä Ed menee Rosen isän k
Itellä eka kausi mitä seurasin tais olla se missä oli mm. Muhamed ja Danielle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yara kullankaivaja pahimmasta päästä, mies maksaa, koska on addikti.
No, kyllä minua ihmetyttäisi jos äidin ja isän nenät olisivat eri näköiset kuin omani. Tai muut piirteet. Voisi vaikuttaa negatiivisesti omaan itsetuntoon. Varsinkin jos kaveritkin asioista huomauttaisivat ettet oo yhtään kuin kaunis äitisi tai isäsi, että ootko periny mummolta tai vaarilta kummia piirteitä.
Kunhan lapsia ei pistetä nenäleikkaukseen Meksikoon heti kun täyttävät 16 ja saavat väärennetyt paperit että olisivat muka 18.
Meillä kyllä on niin, että minä tai siskot ei kukaan näytetä vähäänkään äidiltä tai isältä. Ihan eri näköisiä, eikä tasan varmasti ollut edes olemassa mitään leikkauksia silloin kun synnyttiin! Ja ollaan ihan huvin vuoksi tehty dna-testit, eli ihan on äiti ja isä omia ja siskot siskoja. Meillä vaan geenit perityi niin ettei ulkonäkö ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä on niin, että minä tai siskot ei kukaan näytetä vähäänkään äidiltä tai isältä. Ihan eri näköisiä, eikä tasan varmasti ollut edes olemassa mitään leikkauksia silloin kun synnyttiin! Ja ollaan ihan huvin vuoksi tehty dna-testit, eli ihan on äiti ja isä omia ja siskot siskoja. Meillä vaan geenit perityi niin ettei ulkonäkö ole sama.
Ei se ulkonäkö ole sama, samoja piirteitä löytyy jossakin vaiheessa. Jos ei ole tonkasta haettu😁
Vierailija kirjoitti:
Niin siis joskus näin jonkun dokkarin ja muistaakseni oli yllättävän pieni määrä ominaisuuksista jotka periytyy vanhemmilta vaan paljon vaikutti aikaisemmat sukupolvet..
Oli Pillow talkissa joskus Silvan kaksoset, mutta ne vaan huuteli teinimäisesti, ketkutteli itteensä teinimäisesti, ja väänsivät keskustelut tavalla tai toisella Hollanti-Jessen mollaamiseen, vaikka se Britti-Tom oli myös mennyttä ja ollutta. Onneks niitä ei ole enää sohvalla eikä sängyssä näkynyt.