90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Ai Brian vallan pettyi kun ei nyt tapaakaan Ingridin lasta. Kas kummaa, kiinnostais että mitä se siis oletti kaiken kertomansa jälkeen? Sääliä? Vanha narkki huom VANHA (valehteli ikänsä) ja entinen huumediileri. Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Tigerlilyn puheääni on kamalaa narinaa.
Se oli joskus nuorempana ollut Israelissa käymässä ja kuvannut siellä, eikä äänensä kuulostanut samalta mitä nyt!
Näin videon viikko sitten.
Oli mustatukkainen normaalihuulinen aasialainen videolla. Nyt en löydä sitä sivustoa missä tuo paljastettiin.
Koska Tigerlily eli aiemmin Mariko:na tunnettu, yrittää keksiä tarinoita miten vanhempansa olisivat kohdelleet kaltoin. Pelkästään saadakseen suosiota. Kukaan sen tuttu Jenkkilästä ei ole vahvistanut juttuja todeksi. Tämä Tigerlily ja Adnan ovat täysin TLC-kanavan istuttamia hahmoja, toivottavasti eivät saa mitään Silvan kaksosten tyylistä Spin-offia!
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on totta kuten kerrotaan, avioliitto ei ole virallinen, koska Tigerlily on edelleen naimisissa Darrenin kanssa Amerikassa. Onko tämä taas yksi niistä käsikirjoitetuista tarinoista ?
Se avioliittopaperin allekirjoitus oli TLC:n käsikirjoittamaa p*skaroskaa, koska siinä ei edes tehty mitään esteettömyysselvitystä puolisosta että onko naimisissa!
Siksi ne Adnanin veljet, kaverit ja äiti eivät ottaneet tosissaan koko juttua, aattelivat vaan että poika pääsee Amerikkaan yli nelikymppisen tuunatun aasialaismuijan siivellä joka on niin tyhmä että ottaa sen sinne sponsoroitavaksi ja maksettavaksi. Vaikka on edelleen naimisissa :D Arabimaissa tuollainen valehteleva nainen kivitettäisiin, mutta nuohan on ihan teennäiset seremoniat missä menevät muka naimisiin. Ovat vaan halunneet että amerikkalainen tv-kanava kustantaa mahtibileet heillä päin.
Nainen TigerLily menee naimisiin muslimipoitsun kaa, muttei ole esitellyt miestä ees synnyttämille pojilleen jotka melkein saman ikäsiä kuin poitsu!
Olisko mies saanu huoltajuuden poikiin, jos tuo nainen todettu jotenkin epävakaaksi, työkyvyttömäksi ja ikuiseksi elätiksi, kun ei koulutusta, ei ammattia, ei mitään muuta kuin lokkeillut?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on totta kuten kerrotaan, avioliitto ei ole virallinen, koska Tigerlily on edelleen naimisissa Darrenin kanssa Amerikassa. Onko tämä taas yksi niistä käsikirjoitetuista tarinoista ?
Mua ottaa aivoon Tigerlily, kaksinnaija, rikotaan lakia. Sit alussa niin säädyllistä olevinaan kun noudatetaan Jordanian Adnanin siveyssääntöjä,. Tuohon pitäisi tuotannon puuttua ja tarkistaa avioliiton esteet.
Hiton vanhan näköisiä ikäisikseen nää amerikkalaiset muijat.
Melkoisia 90 days Fiancé sotkuja taas. Me kokkaillaan nykyään yhdessä ja kokeiltiin Filippiiniläisen keittiön herkkuja tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Veah näyttää paljon vanhemmalta kuin 27-vuotiaalta. Sokean miehen muija on 37, mutta näyttää 5-kymppiseltä.
Tigerlilystä ei voi sanoa mitään, kun naamassa ei ole mitään alkuperäistä.
Olet tasan sama kirjoittaja kun kävit laittamassa miinuspeukut kaikille sen avautumises jälkeen.
Ja kohta alat TAAS valittaa ettei tämä ole mikään InstaGram missä lasketaan peukutuksia! :D xD :D Oot tehnyt tuota samaa terrorisointia tässä ketjussa joka neljäs viikko!!!!!!!!!!!!!!
Pienet vainoharhat tulilla! 😂😂😂 Jos et ole huomannut, niin täällä keskustellaan anonyymisti. Ellet itse laita useilta laitteilta peukkuja, niin kyllä täällä keskusteluketjussa on paljon eri ihmisiä. Ja hei oikeesti, mistä lähtien peukutus on terrorisointia? Voi elämän kevät, nyt mä oon kuullu kaiken 😂
Olin kuolla nauruun kun Veah tuli ensimmäistä kertaa omalla naamallaan ruutun instakuvien jälkeen. Voi luoja miten on ollut filtterit kaakossa.. :D
Brian on ääliö. Uhriutuu ja valittaa kun Ingrid sanoo että lopetit kaman käytön ja diilaamisen vain ja ainoastaan sen ammuskelun seurauksena. No niinhän se just meni!
Tigerlily on kuin vahanukke. Puhekin on yleensä lyhyitä, muutaman sanan lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Olin kuolla nauruun kun Veah tuli ensimmäistä kertaa omalla naamallaan ruutun instakuvien jälkeen. Voi luoja miten on ollut filtterit kaakossa.. :D
Tää on ehkä pahin tähän asti. Tai ainakin Top 10 pääsee. Miksi ihmeessä nää naiset tekee tuota kun se totuus paljastuu viimeistään sitten kun tapaavat. Mä en tiedä pystyykö videopuhelun filtteröimään, mutta ainakaan face ta face ei voi muuta kuin näyttää itseltään. Nolointa oli se Rebecan nuoruuskuva painettuna t-paitaan ja lentokoneesta kävelee nainen joka ei edes näytä samalta :D Hullun puuhaa noi filtterit! Mä tekisin mielummin niin, että huono kuva näytille ja jos tyyppi pitää siitä, niin yllättyy vaan iloisesti jos näyttääkin luonnossa paremmalta.
Chidi ja silmään pudonneet omenat! Jätkällä on hoitamaton glaukooma...
Vierailija kirjoitti:
Pienet vainoharhat tulilla! 😂😂😂 Jos et ole huomannut, niin täällä keskustellaan anonyymisti. Ellet itse laita useilta laitteilta peukkuja, niin kyllä täällä keskusteluketjussa on paljon eri ihmisiä. Ja hei oikeesti, mistä lähtien peukutus on terrorisointia? Voi elämän kevät, nyt mä oon kuullu kaiken 😂
Kaikki muut täällä juttelee sarjasta.
Sä olet täällä haastamassa riitaa ja haukkumassa muita keskustelijoita kun eivät ole kanssas samaa mieltä sarjaan osallistujista.
Häpeäisit, aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tigerlily on kuin vahanukke. Puhekin on yleensä lyhyitä, muutaman sanan lauseita.
oikeesti onko se jossain lääkkeissä kun lauseiden tuottaminen hankalaa, ja outo tapa tuokin että miten nauraa käkättää monesti narinavenytys-lauseidensa perään kuin nuhainen noita-akka?
Ajattelin että jotain outoa oli niissä Adnanin ja Tigerlilyn häissä, mutta ne oli kuvaamassa mainosta kyseiselle Bebek-festaripaikalle mikä järjestää juhlia kuten häitä! :D Siellä oli iso valokyltti missä luki Bebek, eikä hääparin nimiä ollut missään esillä, ei edes monitoreissa, ja aika persoonattomat muutenkin kun juhlivat jossain nurkkauksessa omassa seurueessaan eikä siellä missä oli lava ja jotkut talvifestarit missä viulunsoittajaa ja tanssijaa!
Joten tuo oli järjestetty mainos ja naimisiinmeno jotta sarjaan saatiin teennäistä ylellisyyttä ja jälleen kerran katsojia huijattua.
Adnan kehui juhlapaikalla, että on tilannut kukkia Thaimaasta, mutta minusta ne näytti tekokasveilta kun pariin kertaan kuvattiin lähempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veah näyttää paljon vanhemmalta kuin 27-vuotiaalta. Sokean miehen muija on 37, mutta näyttää 5-kymppiseltä.
Tigerlilystä ei voi sanoa mitään, kun naamassa ei ole mitään alkuperäistä.
Minulle tulee Veahin raskaista ja roikkuvista tekoripsistä mieleen se venäläistaustainen bloggaaja Mangamungo-joku. Se joka muutti pääkaupunkiseudulta maalle ja poseerasi pellon laidalla Chanelin laukku olalla ja reisisaappaat jalassa. Nimittäin sillä oli aina tuollaiset tosi raskaan näköiset tekoripset kiinni, ennestään raskaan oloisissa luomissaan. Onkohan vieläkin? Jos joku vielä muistaa tämän kyseisen tapauksen?
Yäks toi Loren on kauhea. Se on vaan tippuri ja virne päällä. Eikä varmaan eka tauti. Nyt vastasi huomasin hänen ikänsä. Luulin , että yli 40 vuotias.