90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se talitintti joka meni naimisiin arabin kanssa. Ei hyvää seuraa. Mies tosi mustasukkainen ja nainen ei ymmärrä mistään mitään. Sekopää.
Ei vaikuta talitintti penaalin terävimmältä tyypiltä. Ja tuo mies, on aivan samanlainen kontrolloija ja sairaalloisen mustasukkainen kuin mun ex. Tää käyttää uskontoaan verukkeena käytökselleen, ex vain oli rehdisti vinksahtanut.
Monet ar abi miehet ovat kontrolloivia. Heidän uskonnossa vaimoa ei saisi koskea perheen ulkopuolinen mies. Ja miehellä saa olla 4 vaimoa. Is la m syrjii naisia.
Eihän suomalalaisamerikkalainen jääkiekkopersoonakaan salli vaimolleen miespuolisia ystäviä. Ja yhtä trumpistinen vaimo sallii tämän.
Niissä on niin eri tasoja. Joskus olen pomppinut sängyllä kirjaimellisesti puoli metriä ylös alas, joskus vain puristanut mitä tahansa pitääkseni kiinni jostain. Aina yhtä kauheaa, tuo pomppiminen vain näyttää ulkopuoliselle dramaattisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri on oikeastaan oikein kaunis, vaikka valintansa kummastuttavat.
Jos otat pois lattiaharjan ripsistä sekä irtoletin , ja meikin, olisi kiva nähdä mitä on jäljellä.
Nätti kroppa hänellä kyllä on.
Mutta se piipittäminen käy korviin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se talitintti joka meni naimisiin arabin kanssa. Ei hyvää seuraa. Mies tosi mustasukkainen ja nainen ei ymmärrä mistään mitään. Sekopää.
Ei vaikuta talitintti penaalin terävimmältä tyypiltä. Ja tuo mies, on aivan samanlainen kontrolloija ja sairaalloisen mustasukkainen kuin mun ex. Tää käyttää uskontoaan verukkeena käytökselleen, ex vain oli rehdisti vinksahtanut.
Monet ar abi miehet ovat kontrolloivia. Heidän uskonnossa vaimoa ei saisi koskea perheen ulkopuolinen mies. Ja miehellä saa olla 4 vaimoa. Is la m syrjii naisia.
Tääkin mies sanoi että haluaa 5 lasta ja vaimo on jo yli 40. Elikkä moniavio odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on kokemusta paniikkikohtauksista: Miltä tuo Statlerin laivalla saama "kohtaus" näytti? Itse olen vierestä todistanut vain yhtä paniikkikohtausta, mutta siinä ei juteltu mukavia ja katseltu horisonttiin. Dempsey taisikin sanoa, että olet paniikissa, ei sinulla ole paniikkikohtausta. Mieleen tuli, että onkohan tämä joku Statlerin tapa saada itselleen huomiota, toiminut ehkä kotona mutta nyt ei enää Dempseyn kanssa?
Ihmeen tyynenä pysyi Statler paniikissaan. Tai hän osasi hyvin hallita sen.
Minusta oli erittäin aito kohtaus ja "turpa nyt kiinni" - tila. Dempsey voisi tutustua aiheeseen elämänilostaan huolimatta. T. 40 vuotta paniikkihäiriökokemusta.
Useimmat noista heteropareista ovat etovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat. Ja tämä uskonto mahdollistaa sen. Länsimaalaiset vastaavasti käyttäytyvät ovat usein jonkun persoonallisuushäiriökirjon alla. Lienevätkö myös nämä ar bimiehet näitä myös, vai oikeuttaako uskonto niin paljon, että jokaisessa ihmisessä olevat narsistiset puolet pääsevät valloilleen luvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt katsoa tätä viime aikoina kuin ihan vähän, mutta pari päivää sitten jäi jostain jaksosta mieleen vain joku hämppismies Rob. AIVAN päivänselvä narsku. Vai? Ei tarvitse montaa minuuttia nähdä kun symppiksen ulkokuoren sijasta näkeekin ällöttävän vastenmielisen manipuloijan jonka silmien takana loistaa tyhjyydessä vain alhainen viha.
No ei se englannitarkaan mikään hyvä ehdokas ole. Rob on ihastuttava.
Joo, minustakin Rob on ihastuttava. Näin me vaan ajatellaan eri tavoin ihmisistä. Olen ollut narsistimiehen kanssa naimisissa ja voin sanoa, ettei Robissa ole ohjelman perusteella yhtään samaa.
Shekinahilla on ihana peräpeili. Aivan harvinaisen hieno.
Vierailija kirjoitti:
Entä se minun mielestä ihana pari , Elisabeth (?) ja Kameronin mies. Niin symppiksiä.Kameronin kaverit eivät ole ystävällisiä eli siinä näkee miten meistä vaaleista naisista ajatellaan siellä.
Miksi suvut ja ystävät yrittävät laittaa ongelmia parin suhteeseen.Ne on vaan niin ihana pari.
Emmi ja afrikkalainen , kaksi yhteistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on kokemusta paniikkikohtauksista: Miltä tuo Statlerin laivalla saama "kohtaus" näytti? Itse olen vierestä todistanut vain yhtä paniikkikohtausta, mutta siinä ei juteltu mukavia ja katseltu horisonttiin. Dempsey taisikin sanoa, että olet paniikissa, ei sinulla ole paniikkikohtausta. Mieleen tuli, että onkohan tämä joku Statlerin tapa saada itselleen huomiota, toiminut ehkä kotona mutta nyt ei enää Dempseyn kanssa?
Minusta oli erittäin aito kohtaus ja "turpa nyt kiinni" - tila. Dempsey voisi tutustua aiheeseen elämänilostaan huolimatta. T. 40 vuotta paniikkihäiriökokemusta.
Tuo Statlerin "kohtaus" ei ollut lähelläkään oikeaa paniikkihäiriökohtausta! Ahdistusta joo, pelkotila joo, mutta siinä ihan oikeassa paniikkikohtauksessa ihminen "halvaantuu". Ulkoisesti muistuttaa sydänkohtausta. Mun piti aikoinaan aina lentokoneeseen mennessä kertoa, että kärsin paniikkihäiriöstä, jos saan ns. kohtauksen, älkää tehkö välilaskua sydärin takia! Mä huohotan, olen kylmän hikinen, sydän hakkaa miljoonaa enkä kykene liikkumaan, mutta se menee ohi n. 30 min kuluessa. Ihan karmea tila, jota Statlerilla ei ainakaan tuolla lautalla ollut. Ei silloin pysty keskustelemaan/ riitelemään kylmän loogisesti. Ärsyttää kun kaikki pikku ahdistukset ja harmitukset nimetään muka paniikkihäiriöksi! Mä väitän, että 90% noista ei edes tiedä miltä oikea sellainen tuntuu!!!
Vierailija kirjoitti:
Viime tietojen mukaan Joanna ei ole muuttanut Irlantiin, koska pojat eivät halunneet. Heidän isänsä vastusti myös poikien muuttoa. Heillä on jaettu huoltajuus.
Sean ei saa viisumia Amerikkaan, koska hänellä on kolmen vuoden porttikielto. Ihmettelen miksi ihmiset eivät ota selvää asioista ja olosuhteista ennen kuin tekevät isoja ratkaisuja ja varsinkin, kun niihin liittyy lapset.
In touch weekly kirjoitti kuvien kanssa, että Tell All jaksoissa Sean oli jenkeissä ja kaiken lisäksi hänellä on green card, eli voi tulla ja mennä mielensä mukaan 👍 Hyvä niin, koska mun mielestä ovat kiva ja ns. normaali pari noiden kummajaisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällötti tuo Brianin toiminta hotellissa. Joo kyllä hän on pyörätuolissa ja on hyvä näyttää puolisoehdokkaalle mitä kaikkea se tuo mukanaan, mutta pitääkö sitä nyt ensimmäisellä tapaamisella alkaa katetria esittelemään!
Tämä! Aivan liikaa informaatiota! Ja vielä ensi tapaamisella. Tuli itsellekin ihan huono olo vaikka asiaa katsoi telkkarista. Omalla kohdalla tuo olis ollut se kuuluisa deal breaker. Ensin pitäisi saada rauhassa tutustua ihan livenä ja jos joskus tulisi sitten hetki olla intiimimmin, silloin vois kaivaa nuo katetrit ja niiden tutit esiin. Muutenkin on varmasti sopeutumista kun näkee vierestä kaikki nykimiset ym. Kaikki vaan eivät pysty ohittamaan rajoitteita/ tavallisesta poikkeavia juttuja, eikä siinä ole mitään pahaa! Toiset pystyy, toiset ei. Ja onhan tuo mies ollut kuitenkin 4 kertaa naimisissa ja on edelleen, minkä "unohti" kertoa Ingridille. Ei lukeudu mun suosikkeihin tämä mies, ei Loren, eikä kuvan kaunis naisten alistaja Adnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällötti tuo Brianin toiminta hotellissa. Joo kyllä hän on pyörätuolissa ja on hyvä näyttää puolisoehdokkaalle mitä kaikkea se tuo mukanaan, mutta pitääkö sitä nyt ensimmäisellä tapaamisella alkaa katetria esittelemään!
Tämä! Aivan liikaa informaatiota! Ja vielä ensi tapaamisella. Tuli itsellekin ihan huono olo vaikka asiaa katsoi telkkarista. Omalla kohdalla tuo olis ollut se kuuluisa deal breaker. Ensin pitäisi saada rauhassa tutustua ihan livenä ja jos joskus tulisi sitten hetki olla intiimimmin, silloin vois kaivaa nuo katetrit ja niiden tutit esiin. Muutenkin on varmasti sopeutumista kun näkee vierestä kaikki nykimiset ym. Kaikki vaan eivät pysty ohittamaan rajoitteita/ tavallisesta poikkeavia juttuja, eikä siinä ole mitään pahaa! Toiset pystyy, toiset ei. Ja onhan tuo mies ollut kuitenkin 4 kertaa naimisissa ja on edelleen, minkä "unohti" kertoa Ingridille. E
Näytettiinkö myös panetraatio? Vai jäikö ensikertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Statlerin "kohtaus" ei ollut lähelläkään oikeaa paniikkihäiriökohtausta!
Ei ollutkaan, se oli pelkkä veedutus-valituskohtaus, huomionhakuinen sellainen että "en haluu huomiota yhyy mutta anna huomiota mutta yhyy älä puhu yhyy mutta mikset puhu mulle yhyy mene pois yhyy älä mene pois". Tyypillistä pilalle lellityn ihmisen käytöstä suoraan sanottuna joka ei saa tahtoaan läpi jossain tilanteessa!
Mun ystävällä on ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriö, ja se on kuulkaas sellainen ettei pysty noissa tilanteissa muuta kuin tuijottaa eteensä tyhjin tai hätääntynein katsein, puhe ikäänku tökkii kun hengästyy, sydän tykyttää, hänestä ei tiedä pyörtyykö vai alkaako kakomaan. Naama kalpenee ja näyttää siltä että kylmä hiki iskee pintaan. Joskus olen ottanut kädestään kiinni ja silittänyt hitaasti ja puhunut rauhallisesti ja kertonut ettei ole mitään hätää. Välillä hänen pitää ottaa rauhottava, vaikka sanoo ettei haluaisi se tekee väsyneeksi ja olon veltoksi. Masennuslääkkeet ovat muuten aivan väärä lääke tuohon, on monien muiden maiden lääkärit ja psykiatrit todenneet, Suomessa niitä yritetään tuputtaa kaikkeen.
Hänellä puhkes tuo ahdistuneisuus kohtauksineen noin kolmekymppisenä, vakavan työuupumisen seurauksena :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiikeri on oikeastaan oikein kaunis, vaikka valintansa kummastuttavat.
Tosi pöhöttynyt naama kuten sillä kissanaisella ettei silmätkään näy paksujen poskien alta
Ensin oli Silvan kaksoset Darcey ja Stacey, sen jälkeen tuli Shekinah joka samalla tiellä ja viimeisenä Tigerlily. Kaikille tehdään kummajais-kissanais-naamakäsittelyt kirurgilla ja piikittelymestoissa. Näistä kaikista tulee yhteen laskettuna Silvan neloset =D
Angela voisi olla Silvojen mummo, omine epäonnistuneine kirurgiakäsittelyineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime tietojen mukaan Joanna ei ole muuttanut Irlantiin, koska pojat eivät halunneet. Heidän isänsä vastusti myös poikien muuttoa. Heillä on jaettu huoltajuus.
Sean ei saa viisumia Amerikkaan, koska hänellä on kolmen vuoden porttikielto. Ihmettelen miksi ihmiset eivät ota selvää asioista ja olosuhteista ennen kuin tekevät isoja ratkaisuja ja varsinkin, kun niihin liittyy lapset.
Kyllähän Sean on oli tell all jaksoissa Amerikassa itse paikan päällä, upea vihreä puku ja joankin nättinä, toisilleen niin sopiva pari
Irkkutappelijalla vihreä St. Patrick's Day leprekauni-maahispuku päällä? :D ;D Hakiko kultakolikoita sateenkaaren toisesta päästä?
Mulle tulee tosta irlantilaisen taistelijan kaa naimisiin menneestä italoamerikkanaisesta Joannesta mieleen tää Frendit-komediasarjassa ollut Janice, ulkonäkönsä puolesta!
Tää kellä oli sarjassa ihan hirveen kuulonen nauru!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta irlantilaisen taistelijan kaa naimisiin menneestä italoamerikkanaisesta Joannesta mieleen tää Frendit-komediasarjassa ollut Janice, ulkonäkönsä puolesta!
Tää kellä oli sarjassa ihan hirveen kuulonen nauru!
Onkohan sillä 90 day sarjalaisella Joannella ollu toi sama look aikoinaan, nuorempana? :D Nythän sillä on selvästi botoxia ja täyteaineita naamassa ja huulissa, mutta maltillisesti laitettuna. Ikää kuitenkin 43-44 joten siinä iässä sen ymmärtää paremmin, paitsi pistosöverit ei koskaan kannata kuten sillä Intiaan mallimiehen perään lähteneellä Jenillä jolla roikkui huulet levällään liika täytteiden takia ja otsa "pudonnut" silmien päälle liian botoxin takia.