90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tigerlilyn uudella Jordanian anopilla oli paljon meikkiä, ja huivinsa alta sai näkyä hiuksiakin. Yllättävää.
Miksi tiikerililja naukuu, keski-ikäinen nainen puhuu kuin pikkupissis😝
Niinpä, kuvitelkaa suomalainen yli nelikymppinen eronnut ja karannut jatketukkainen ja nokiharjaripsinen "PantteriLyyli" joka muuttaa pienemmältä paikkakunnalta Helsinkiin ilman lapsiaan, pääsee telkkariin deittailuohjelmaan jossa parikymppinen mies ja alkaa matkimaan puheeltaan Itiksen narisevia, maukuvia ja suhisevia teinejä "mun mielest se oli niinks, siis silleen ihkuu, ku se kundi tsiigas muhun päin niinku ja pyys mun instagramnimee, siis ou mai gaaad vähänkö mä olin et iik!".
Siinä on TiikeriLilja, jenkkien näkökulmasta kuunneltuna ja katsottuna, suomalaisittain :D :D
Tämä oli ihan paras pitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Aikamoista, mutta mihin se yksi velmies katosi, oliko pojalla täytteitä liikaa?Kardashianien veli Rob masentui, ei halunnut jatkaa sarjassa, turposi eikä menestynyt.
Sitten.... tapasi afroamerikkalaisen Blac Chynan. Joka oli Robin siskopuolen Kylie Jennerin ex-miestystävän räppäri Tygan exä.
Blac Chynalla ja Tygalla on suhteestaan lapsi.
Rob ja Blac Chyna saivat lapsen, tekivät omaa sarjaa, Blac Chyna halusi naimisiin saadakseen Kardashianien kuuluisan sukunimen. Blac Chyna oli huonoissa väleissä Kardashian ja Jenner siskojen kanssa ja kävivät jotain oikeustaistelua, ja Blac Chyna mustamaalasi lapsensa isää Robia jne.
Sori ohiksena, mutta kun Kardashianit olleet esikuvana niin monille tositelkkariohjelmiin hakeutuneille ja haluaville.
Kiitos, ei tarvitse anteeksi pyydellä hyvä kun kerroit. Tällainen muistikuva minullakin on, en ole mikään teinityttö enään minäkään. Onneksi minulla ei ole tyttöjä, jotka ottaisivat mallia tästä friikkisirkuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Aikamoista, mutta mihin se yksi velmies katosi, oliko pojalla täytteitä liikaa?
Kardashianien veli Rob masentui, ei halunnut jatkaa sarjassa, turposi eikä menestynyt.
Sitten.... tapasi afroamerikkalaisen Blac Chynan. Joka oli Robin siskopuolen Kylie Jennerin ex-miestystävän räppäri Tygan exä.
Blac Chynalla ja Tygalla on suhteestaan lapsi.
Rob ja Blac Chyna saivat lapsen, tekivät omaa sarjaa, Blac Chyna halusi naimisiin saadakseen Kardashianien kuuluisan sukunimen. Blac Chyna oli huonoissa väleissä Kardashian ja Jenner siskojen kanssa ja kävivät jotain oikeustaistelua, ja Blac Chyna mustamaalasi lapsensa isää Robia jne.
Sori ohiksena, mutta kun Kardashianit olleet esikuvana niin monille tositelkkariohjelmiin hakeutuneille ja haluaville.
Eikös tämä Blac Chyna sittemmin tullut uskoon ja poistatti kaikki tekolisäkkeet ja varaosat? Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tiistain Ensitapaaminen uusintana jonain muuna päivänä?
La 13.45 ja su 17.50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tiistain Ensitapaaminen uusintana jonain muuna päivänä?
La 13.45 ja su 17.50.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tuleeko tiistain Ensitapaaminen uusintana jonain muuna päivänä?
La 13.45 ja su 17.50.
Olisi ollut hyvä jutella Kardahianien veljestä enemmänkin, mutta joku halusi kääntää jutun toisaalle ;D Säälittää se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tigerlilyn uudella Jordanian anopilla oli paljon meikkiä, ja huivinsa alta sai näkyä hiuksiakin. Yllättävää.
Miksi tiikerililja naukuu, keski-ikäinen nainen puhuu kuin pikkupissis😝
Niinpä, kuvitelkaa suomalainen yli nelikymppinen eronnut ja karannut jatketukkainen ja nokiharjaripsinen "PantteriLyyli" joka muuttaa pienemmältä paikkakunnalta Helsinkiin ilman lapsiaan, pääsee telkkariin deittailuohjelmaan jossa parikymppinen mies ja alkaa matkimaan puheeltaan Itiksen narisevia, maukuvia ja suhisevia teinejä "mun mielest se oli niinks, siis silleen ihkuu, ku se kundi tsiigas muhun päin niinku ja pyys mun instagramnimee, siis ou mai gaaad vähänkö mä olin et iik!".
Siinä on TiikeriLilja, jenkkien näkökulmasta kuunneltuna ja katsottuna, suomalaisittain :D :D
Ja se poikakaveri on joku flexaava "malli" Oikeasti mallintyöt on lähinnä omien kuvien jakamista pitkin nettiä ja ne merkkivaatteet, kellot ja muut on jostain Etelän rannalta ostettuja rolez-kelloja.
Nyt vasta ehdin aloittaa tätä B90 kautta. Voi helvata. Tää p.a äijä joka haluaa ladyboyn ja samaan aikaan huseerata muidenkin kanssa. Taitaa olla koko sarjan ällöttävin tyyppi! Jopa spermalinko jää kakkoseksi. Ihan hirveä tapaus!
Rayna, että sit taas yksi huurupää joka lähti Nigeriaan riehumaan. Alienit on uutta tässä sarjassa.
Tigerlilyn mies Adnan. Näytti eka vilkaisulla komeimmalta mikä ikinä tässä sarjassa on ollut, mutta tarkempi katsominen, ilmeet elet, takapuolen keikutus: Kaverihan on ilmiselvästi kaapissa!!! Ja kun tuossa maassa ei saa tykätä miehistä niin naimisiin naisen kanssa. Itsekeskeinen kukkopoika, ei jatkoon.
Mikähän sen pyörätuolimiehen salaisuus on? En saa karistettua pois sellaista nakertavaa tunnetta, että siinä miehessä ei kaikki ole kohdallaan, vaikka itkeekin ja tyttären kanssa hyvät välit. Lintu vai kala?
Nyt takaisin jakson 2 kimppuun jos aukeaisi vähän lisää keitä nää uudet tyypit on.
Sellainen vielä, että mä en vaan tykkää noista pillow talkeista joissa tehdään kaikkea muuta kuin kommentoidaan itse ohjelmaa :( Se 6 porukka oli ihan liikaa. Tai no, ehkä toiset tykkää?
Adnan on ällö. Tunteneet 4 kuukautta ja naimisiin.
Jos joku kundi ekoilla treffeillä antaisi tyttöystävätestin niin saisi jäädä ihan keskenään täyttämään sitä!
Faithin äidinkieli ei ole englanti, se puhuu kyllä todella hyvin englantia, mutta jos siellä kysytään jotain helkutin perhosenkehitysasteita niin kuinka hyvin tuollaiset sanat osaa.
Ja ehkä on joskus koulussa kerrottu, mutta en minä muista mitkä värit on sateenkaaressa tai missä järjestyksessä. Mikä on hirveä sääli kun niin olisin halunnut olla Lorenin tyttöystävä, minulla ei kyllä ole penistä, että sekin olisi iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kundi ekoilla treffeillä antaisi tyttöystävätestin niin saisi jäädä ihan keskenään täyttämään sitä!
Faithin äidinkieli ei ole englanti, se puhuu kyllä todella hyvin englantia, mutta jos siellä kysytään jotain helkutin perhosenkehitysasteita niin kuinka hyvin tuollaiset sanat osaa.
Ja ehkä on joskus koulussa kerrottu, mutta en minä muista mitkä värit on sateenkaaressa tai missä järjestyksessä. Mikä on hirveä sääli kun niin olisin halunnut olla Lorenin tyttöystävä, minulla ei kyllä ole penistä, että sekin olisi iso miinus.
😂
Mikähän sen pyörätuolimiehen salaisuus on? En saa karistettua pois sellaista nakertavaa tunnetta, että siinä miehessä ei kaikki ole kohdallaan, vaikka itkeekin ja tyttären kanssa hyvät välit. Lintu vai kala?
Eikös siitä ole sanottu että se olisi halvaantunut jollain ryöstökeikalla? Sehän sanoo että sitä ammuttiin, mutta kertoo sen tarinan niin että ihan syyttä olisi ammuttu.
Toinen salaisuus on se, että se on edelleen naimisissa. Sillähän on ollut useampi vaimo ja avioero viimeisimmästä ei ole astunut voimaan.
Lainaus/vastaus ei nyt näköjään toimi ainakaan minulla.
Ja mikäs tää tuulitunneli on joka Etelä-Afrikkaan lähtee.
Ei oo tyttö tainnut käydä edes osavaltionsa ulkopuolella. Saati että ottais ulkopuolisesta maailmasta selvää...
Tiikerililjalla odottaa mukava tulevaisuus, Jes, hyvä valinta!
Siis syöttikö toi Adnan muslimi juuri vasemmalla kädellä vaimoaan hääjuhlassa?
Itse olen Tigerliljan ikäinen ja minulla on 22-vuotias poika🙈
Niin ällöttävää tunkea ruokaa toisen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs tää tuulitunneli on joka Etelä-Afrikkaan lähtee.
Ei oo tyttö tainnut käydä edes osavaltionsa ulkopuolella. Saati että ottais ulkopuolisesta maailmasta selvää...
Osaa kyllä käyttää filttereitä ja muokata kuviaan... 🤔
Ashley on laihtunut entisestään.