Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
17921/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto se blondi. Menee naimisiin heti vaikka ei ole vielä miestä edes kasvotusten nähnyt. No kohta ei olla pienissä vaatteissa.

Vierailija
17922/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin ettei noi Shekinah ja Sarper jaksa kauhean pitkään näytellä ja piilottaa todellista luontoaan mutta kyllä vähän yllätti että se tuli näin äkkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17923/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto se blondi. Menee naimisiin heti vaikka ei ole vielä miestä edes kasvotusten nähnyt. No kohta ei olla pienissä vaatteissa.

Juu ja taas mies joka määrää hänen pukeutumisen, sain vaikutelman että on epävarman oloinen.

Vierailija
17924/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin ettät Koben oikea nimi ei ole Kobe, vaan: Blaise Koban Gankam.

Siksi eka lapsensa ja poikansa Koban, on Koban Junior.

Viimeisin kolmas lapsi on Atem, ja sanoivat että kamerunilaisen Valery-kaverin mukaan nimeävät, mutta Valeryn oikea nimi on siis oikeasti Atem.

Blaise on tosin hieno nimi, harmi etteivät antaneet sitä pojalleen kun Kobea ei kuitenkaan kutsuta sillä nimellä.

Poikako viimeinen lapsi on  ? Veikkasin tyttöä.

Minä olisin veikannut kolmosia. Oli emäntä niin muhkeassa kunnossa. Enpä ole nähnyt yhtään tuttavaani noin pulskana odottaessaan. Mutta tällä daamillahan oli jo perusolemus pulskaa luokkaa. Ei ole työt rasittaneet, kun äiti ja mies passaavat. Hädin tuskin pääsi kävelemään.

Vierailija
17925/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vauvamaha on tosi suloinen. Mutta..mutta... En oikein ymmärrä miksi sitä pitäisi korostaa (neule)puserolla joka jättää (jätti)vatsan kokonaan paljaaksi.  No, ehkä sitä ei kaikkea tarvi enää ymmärtääkään...

Minusta tuollaisessa valaan näköisessä vatsassa ei ole mitään suloista. Itselläni on kaksi lasta, joten on vertailukohtaa. Vielä kun sitä oikein esitteli, niin minua ainakin ällötti.

Vierailija
17926/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin Seanilla oli kyllä mahtavan suora ja valkoinen hammasrivi. Mitähän on maksanut? 

Alkaa luomu-ihmiset olla vähemmistöä tässä sarjassa.  

Katsoin myös hänen pepsodenthymyään ja tuli mieleen että hänelle sopisi paremmin vähän persoonallisempi hammasrivi. Toki lähtötilnne on voinut olla ihan hirveä ja jotain on tarvinnut tehdä.

Vierailija
17927/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tell all jakson lopussa Angela näytti todella vanhalta, joltain 70 vuotiaalta. Hyvä , että Michael pääsi lopulta turvaan Angelan luolta. Onko usassa käyty jo oikeutta , että Michael joutuisi takas Afrikkaan?

Lehdessä oli kuva 100-vuotiaasta. Oli paljon nuoremman näköinen kuin Angela. Itse olen 80 v. enkä todellakaan tuollainen ryppynaama.

Vierailija
17928/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi viimeinen Tell it all-jakso näkemättä. Voisiko joku teistä jakson katsonneista antaa referaatin? Kiitos etukäteen. 🙏

Vierailija
17929/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko te että tuo nigerialainen sokeutui kertomallaan tavalla? Ensin omena tipahti toiseen silmään ja sitten kaatui pöytään toisen silmänsä. Aika erikoinen tarina. Onkohan oikeasti kuitenkin sokea🤔

Ja neliraajahalvaantunut lähtee vanhingossa kävelemään?

Olihan meilläkin "eräs" sankari,  joka loukkaantui pelastaessaan jotakuta sankaria kadulla. Suomen valtio maksoi myöhemmin tälle pyörätuolissa olevalle sankarille tuntuvasti tukia. Vanhinko vaan, että eräässä suorassa lähetyksessä sankari lähtikin vahingossa kävelemään.

Dg voi siis todellakin olla neliraajahalvaus, vaikka kädet toimisivatkin osittain. Se riippuu ihan siitä mikä osa rangasta on vioittunut. Dg voi myös olla sokea vaikka jotain näkisikin. Pyörätuolia käyttää myös moni joka pystyy kävelemään.

Tottakai tajuan vammaisuuden, ei minulle tarvitse selittää. On vaan hurjaa, että vammaisten tilanteilla pelleillään nyt ihan kybällä ja haalitaan rahaa. Muistaakseni meilläkin "kääpiöiden",  tiedän ei saa sanoa, siis lyhytkasvuisten viskominen sirkuksessa kiellettiin.

Vierailija
17930/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin ettei noi Shekinah ja Sarper jaksa kauhean pitkään näytellä ja piilottaa todellista luontoaan mutta kyllä vähän yllätti että se tuli näin äkkiä. 

Ne on bongattu yhdessä Los Angelesissa, joten pelkkää näyttelemistä tuo.

Vierailija
17931/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kun parikymppinen kontrolloiva muslimimies on nelikymppisen naisen (Tigerlily) kanssa, niin olen lukenut että kuulemma jahtaavat nimenomaan yli nelikymppisiä amerikkalaisia sinkkunaisia, päästäkseen USAan.

Syystä että

- yli nelikymppiset on yleensä tienanneet jotain, ei välttämättä ole enää velkaa eivätkä elä opiskelijabudjetilla

- yli nelikymppiset eivät päästä vanhempiaan tai perhettä sekaantumaan asioihinsa, joten vähemmän draamaa

- yli nelikymppisillä ei enää ole vauvoja eikä taaperoita, vaan omatoimisia lapsia, tai aikuisikään tulleita ja jotka muuttaneet jo pois kotoa

Vierailija
17932/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kun 40-60 ikäsillä naisilla on yleensä ne omat asunnot tai talot, niin semmosten kautta muslimimiesten on helpompi saada se Green Card Amerikkaan.

Kuten esim. aiempien kausien Yvellä kenen luokse se Mohamedi tuli joka ruinasi Green Cardia harva se päivä, pieksi naisen ja erosivat, ja sai vielä jäädä maahan.

Vierailija
17933/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko te että tuo nigerialainen sokeutui kertomallaan tavalla? Ensin omena tipahti toiseen silmään ja sitten kaatui pöytään toisen silmänsä. Aika erikoinen tarina. Onkohan oikeasti kuitenkin sokea🤔

Ja neliraajahalvaantunut lähtee vanhingossa kävelemään?

Olihan meilläkin "eräs" sankari,  joka loukkaantui pelastaessaan jotakuta sankaria kadulla. Suomen valtio maksoi myöhemmin tälle pyörätuolissa olevalle sankarille tuntuvasti tukia. Vanhinko vaan, että eräässä suorassa lähetyksessä sankari lähtikin vahingossa kävelemään.

Dg voi siis todellakin olla neliraajahalvaus, vaikka kädet toimisivatkin osittain. Se riippuu ihan siitä mikä osa rangasta on vioittunut. Dg voi myös olla sokea vaikka jotain näkisikin. Pyörätuolia käyttää

Anteeksi, en siis vastannut kenellekään vaikka kirjoitin että tottakai tajuan vammaisuuden!

siis eri ja sori

Vierailija
17934/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin Seanilla oli kyllä mahtavan suora ja valkoinen hammasrivi. Mitähän on maksanut? 

Alkaa luomu-ihmiset olla vähemmistöä tässä sarjassa.  

Aivan samanlaiset tekarit kuin sillä alkuperäsellä irlantilaisella kisatappelijalla Conor MacGregorilla, taitaa olla Conorin faneja tuo sarjaan tullut mies?

Varmaan sponsorit maksaa, tai vakuutus, kun omat oikeat hampaat lyödään kurkkuun tappelukisoissa.

Vierailija
17935/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vauvamaha on tosi suloinen. Mutta..mutta... En oikein ymmärrä miksi sitä pitäisi korostaa (neule)puserolla joka jättää (jätti)vatsan kokonaan paljaaksi.  No, ehkä sitä ei kaikkea tarvi enää ymmärtääkään...

Minusta tuollaisessa valaan näköisessä vatsassa ei ole mitään suloista. Itselläni on kaksi lasta, joten on vertailukohtaa. Vielä kun sitä oikein esitteli, niin minua ainakin ällötti.

Vauvamaha on kaunis, joka on kuten maha yleensä pikkasen intiimi. Miesten kaljamahaa solvataan surutta, mutta tämä nainen oli kyllä todella tiineenä olevan näköinen. Monesko tiineys hänellä?

Vierailija
17936/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B90D-sarjan halvaantunut mies on entinen rikollinen ja nykyinen sexituristi joka käynyt Brasiliassa yli 30 krt.

Kokkeli ym huumekäyttäjä, ahdistellut naisia ja jopa työkavereita, ajellut kännissä ja hajottanut monta autoa, kehuu että vaarinsa ollut mafiassa, leveilee että FBI tehnyt ratsioita ties kuinka monesti.

Valehteli aseesta ja että hänet yritettiin ryöstää, vaikka oli itse yrittänyt ryöstää jotain taloa, ja ammuttu siinä yhteydessä joten oma vika!

Joko TLC:llä on tiedetty asiasta ja silti otettu mukaan, tai tämä kaikki on käynyt ilmi myöhemmin.

Vierailija
17937/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te katsotte tätä oksettavaa friikkien kuvatusta, hyi hitsi sentään. Minulle riittää vilkaisu ja oksettaa.

Kuinka minä hölmö olin tähän sarjaan aikanaan ihan koukussa?

Vierailija
17938/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te katsotte tätä oksettavaa friikkien kuvatusta, hyi hitsi sentään. Minulle riittää vilkaisu ja oksettaa.

Kuinka minä hölmö olin tähän sarjaan aikanaan ihan koukussa?

Pakkohan se eka jakso oli katsoa, siinä ei vaan vielä esitelty kaikkia pareja.

Yks raahaa ex-miehen Etelä-Afrikkaan, ja oli jokunen muukin.

Vierailija
17939/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että kukaan ottaa vaivoikseen sokeaa tai halvaantunutta. En osaa kuvitella rakastuvani tuollaisiin miehiin. Ehkä, jos eletään jo yhdessä ja tapahtuu onnettomuus. Ehkä en lähtisi suhteesta. En ole varma.

Tässä  kaudessa on käsikirjoituksen makua ja pahasti.

Tigerlilyn ja tulevan aviomiehen esteettömyystodistus ym paperit onko ne hoidettu?

Nyt jätän tämän kauden väliin.

Vierailija
17940/27900 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt dokumentin Intian Ladyboy - yhteisöstä. Kurjasti heitä kohdellaan. Heteromiehet haluavat seksiä näiden kanssa, koska näyttävät naisilta, mutta heillä on penis. Jännitystä elämään.

Suomeen tarkemmin Lappiin toi mies Thaimaasta Ladyboyn kumppanikseen. Muutaman tuhannen asukkaan yhteisössä herätti aikamoista kuhinaa ja juoruilua.

Ketju on lukittu.