Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
17721/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on alettu stalkkaamaan kirjoittajia, sairasta.

Vierailija
17722/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ole ainoa mies, joka tykkää timmeistä, pienistä rinnoista naisella. Tennispelaaja -style. Tuossa Tell All - porukassa ei paljon lohtua meille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tarkentaa mitä tarkoitat? Ollaan kuitenkin anonyyminä palstalla. En ole huomannut että minua olisi kukaan stalkannut.

Vierailija
17724/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin jollainlailla tykännyt Patricista, mutta nyt meni häneen kyllä maku. Thais olisi halunnut pienennyttää rinnat, niin Pat käskee vaan laittamaan lisää täytettä! Unelmien mallina vielä Demi Mooren kumipallot, ei voi olla totta. Vielä kun alkoi haikailla sen poikavauvan perään, onneksi Alexei kertoi tutustaan joka sai seitsemän tyttöä. :D

Eikö Demi Moorekin poistattanut jo aikaa sitten nuo omat pallonsa? Itse en kyllä suostuisi jos mies vaatisi isompia tissejä kun itse olisin ollut menossa pienennykseen.

Vierailija
17725/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela on kyllä oikeasti uhkaava ja pelottava. Ehkä joskus tuo riehuminen on ollut esitystä, mutta mitä tuolla talossa nähtiin, oli jotain ihan muuta (aivan sairasta). Jos Angela pystyisi noin aidonoloiseen näyttelijänsuoritukseen, hän olisi Meryl Streepin kanssa kisaamassa Oscareista. Itse olisin kyllä varmasti lähtenyt pois talosta kun olisin kokenut oloni uhatuksi. Tuo ei todellakaan ollut mikään safe space mistä näissä aina jauhetaan.

Vierailija
17726/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko tarkentaa mitä tarkoitat? Ollaan kuitenkin anonyyminä palstalla. En ole huomannut että minua olisi kukaan stalkannut.

Tämä. Tuskinpa kenelläkään ylläpidossa olisi intressiä etsiä palstan tuhansien kommenttejen joukosta yhden kirjoittajan ip-osoite ja sen jälkeen alkaa etsiä onko samassa osoitteessa joitain some-alustoja. Rulla foliota äkkiä ja hattua väsämään!

Vierailija
17727/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tuskinpa kenelläkään ylläpidossa olisi intressiä etsiä palstan tuhansien kommenttejen joukosta yhden kirjoittajan ip-osoite ja sen jälkeen alkaa etsiä onko samassa osoitteessa joitain some-alustoja. Rulla foliota äkkiä ja hattua väsämään!

Voitko laittaa ohjeet, kuinka olet sen itsellesi väsännyt :D

Vierailija
17728/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan kyseenalaistettu esitettyjä "faktoja". Mikä on sitä medialukutaitoa.

Miten anonyymikommentoijaa voi edes stalkata. Kyseenalaistaminen ja epäily ei ole stalkkausta.

Vierailija
17729/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko laittaa ohjeet, kuinka olet sen itsellesi väsännyt :D

Mun vainoharhat ei ole vielä niin hyvässä nosteessa, mut heti kun alan epäillä, että mua stalkataan anonyymi-palstalla, käyn etsimässä netistä hatun teko-ohjeet ja tuun sitten laittamaan tännekin :D

Vierailija
17730/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin jollainlailla tykännyt Patricista, mutta nyt meni häneen kyllä maku. Thais olisi halunnut pienennyttää rinnat, niin Pat käskee vaan laittamaan lisää täytettä! Unelmien mallina vielä Demi Mooren kumipallot, ei voi olla totta. Vielä kun alkoi haikailla sen poikavauvan perään, onneksi Alexei kertoi tutustaan joka sai seitsemän tyttöä. :D

Tuo poikalapsen haluaminen on niin sovinistista. Vain pojat jatkavat sukua ja tytöt ovat jotain toisen luokan kansalaisia. Tulee fiilis että tehdään tosiaan vaikka tusina lapsia että saa sen pojan ja sitä poikaa kehutaan ja ylistetään ja tytöt ei saa mitään huomiota.

Ja mitä sitten, jos se poika ei olekaan urheilullinen kovis? Yleensä nämä poikaa haluavat eivät toivo vain poikaa, vaan nimenomaan tietynlaista poikaa ja jos se kauan odotettu miesperillinen onkin sitten herkkä poika joka tykkää pinkistä ja haluaa tanssia balettia niin se on suuri pettymys.

Vierailija
17731/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo poikalapsen haluaminen on niin sovinistista. Vain pojat jatkavat sukua ja tytöt ovat jotain toisen luokan kansalaisia. Tulee fiilis että tehdään tosiaan vaikka tusina lapsia että saa sen pojan ja sitä poikaa kehutaan ja ylistetään ja tytöt ei saa mitään huomiota.

En tiedä, onko se aina sovinistista. Kun itse sain esikoispojan jälkeen toisen lapseni, tytön, olin tosi iloinen, että se oli tyttö. Olin itsekin yllättynyt reaktiostani. Sen jälkeen tuli vielä tyttö ja poika, mutta niiden kanssa sukupuolella ei ollut enää merkitystä.

Ja huomasin myös, että suhde omaan tyttöyteeni ja naiseuteeni sai uusia sävyjä tyttövauvan ja tyttölapsen kasvattamisen myötä.

Vierailija
17732/27900 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pojat jatkavat sukua

Pojan painottaminen perillisenä esim. kuningassuvuissa voi johtua siitäkin, että vain miehet siirtävät y-kromosomin sisältämää perimää, naisen kromosomit ovat xx.

Vierailija
17733/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Loren oli ihan kamala edellisen jakson lopussa. Todellinen luonne tuli esille?

Vierailija
17734/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se aina sovinistista. Kun itse sain esikoispojan jälkeen toisen lapseni, tytön, olin tosi iloinen, että se oli tyttö. Olin itsekin yllättynyt reaktiostani. Sen jälkeen tuli vielä tyttö ja poika, mutta niiden kanssa sukupuolella ei ollut enää merkitystä.

Ja huomasin myös, että suhde omaan tyttöyteeni ja naiseuteeni sai uusia sävyjä tyttövauvan ja tyttölapsen kasvattamisen myötä

Mielenkiintoista. Itse olin poikatyttö, mutta raskauden ja synnytyksen jälkeen aloin löytää naiseuteni. Fyysisenä muutoksena käyttää mekkoja, laittamaan hiuksia yms, ja psyykkisenä valtava pesänrakennus- ja hoivavietti. Ja lapsi oli poika sekä jäi ainoaksi lapseksi. Eli ei voine yleistää, että poika kasvattaa miehen miehuutta ja tyttö naisen naiseutta.

Vierailija
17735/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan painottaminen perillisenä esim. kuningassuvuissa voi johtua siitäkin, että vain miehet siirtävät y-kromosomin sisältämää perimää, naisen kromosomit ovat xx.

Hassua, että tällaiselle biologiselle faktalle alapeukutetaan! Vai sillekö alapeukutetaan, että vanhat kuningassuvut ovat halunneet siirtää nimenomaan miesten hallussa olevaa perimää?

Vierailija
17736/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskustellaan itse sarjasta eikä raskauksista. Kiviäkin kiinnostaa, perustakaa oma ketju tyttö/poika ym joutavalle.

Vierailija
17737/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Uskonto vai rakkaus esityksessä Ashleyn sulhasta näyttelemässä spermalinko hattu päässä?

Vierailija
17738/27900 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että tällaiselle biologiselle faktalle alapeukutetaan! Vai sillekö alapeukutetaan, että vanhat kuningassuvut ovat halunneet siirtää nimenomaan miesten hallussa olevaa perimää?

Mä alapeukutin ainakin siksi, että ei ne ole satoja vuosia sitten tienneet mistään kromosomeista, joten ihan turha siihen vedota.

Vierailija
17739/27900 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminen pakaraimplanttia näytettiin sivusta päin ku oli bikineissä, ja oli järkyttävän näköistä kun siihen kohtaan mistä se silikoninen asennettu pinkeän näköinen erillis-PERÄLEVIKE lähti, oli oma iho jäänyt kurttuun ja kuopalle, ja selkeet syvät poimut joka suuntaan! Sen silikonin päältä iho näytti jotenkin sinertävältä joten verenkiertokaan ei liene kunnossa tai ei ole toipunut ja eikö tuo puhunut Jälleennäkemisjaksossa sen Nikkin kanssa että haluavat molemmat asennuttaa vielä isommat pakarasilikonit kun jäi perät liian pienikokoisiksi?

Tuo on maailman vaarallisimpia leikkauksia koska pakaralihaksissa menee suuria verisuonia keuhkoihin, ja jos ne tukkeutuisi niin hengenvaarallinen tilanne. Siksi monet jenkkiplastikkakirurgit eivät tee noita peräimplanttileikkauksia eivätkä uskalla lähteä niitä poistamaan kun porukkaa asennellut niitä lattarimaissa kuten Meksikossa, Panamassa, Kolumbiassa tai Brasiliassa. Jos olette katsoneet Botch

Jasminen takamuksen muoto on nykyään jotenkin laatikkomainen. Kaikki luonnollinen pyöreys on kadonnut, ja on sellainen lattana malli.(paistinpannulla tasoitettu)🙄

Vierailija
17740/27900 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasminen pakaraimplanttia näytettiin sivusta päin ku oli bikineissä, ja oli järkyttävän näköistä kun siihen kohtaan mistä se silikoninen asennettu pinkeän näköinen erillis-PERÄLEVIKE lähti, oli oma iho jäänyt kurttuun ja kuopalle, ja selkeet syvät poimut joka suuntaan! Sen silikonin päältä iho näytti jotenkin sinertävältä joten verenkiertokaan ei liene kunnossa tai ei ole toipunut ja eikö tuo puhunut Jälleennäkemisjaksossa sen Nikkin kanssa että haluavat molemmat asennuttaa vielä isommat pakarasilikonit kun jäi perät liian pienikokoisiksi?

Tuo on maailman vaarallisimpia leikkauksia koska pakaralihaksissa menee suuria verisuonia keuhkoihin, ja jos ne tukkeutuisi niin hengenvaarallinen tilanne. Siksi monet jenkkiplastikkakirurgit eivät tee noita peräimplanttileikkauksia eivätkä uskalla lähteä niitä poistamaan kun porukkaa asennellut niitä lattarimaissa kuten Meksikossa, Panamassa, Kol

Chantel on laatikkoperse ja äitinsä oli kyllä ilmestys,  huh huh

Ketju on lukittu.