90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Säälittää toi Manuel kun toi huutava porukka jatkuvasti rääkkää sitä siis joka kerta kun näkee ja viä toisen synttärit.
Tämän illan jakson perusteella näyttää siltä kuin Angela olisi tuonut Michaelin kodin hoitajaksi.
Se Loreenin kaveri kun sanoi ettei Loren tarvitse kirurgiaa ei kyllä näyttänyt itse luomulta. Nenää oli ehkä korjailtu ja huulet ainakin oli käsitelty, vai onko ne huulitäytteet jotenkin eri asia kuin oikea kirurgia. Kuitenkin vähän tekopyhää sanoa ettei kannata kauneuskirurgiaa, jos on käynyt ottamassa huuliin täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Se Loreenin kaveri kun sanoi ettei Loren tarvitse kirurgiaa ei kyllä näyttänyt itse luomulta. Nenää oli ehkä korjailtu ja huulet ainakin oli käsitelty, vai onko ne huulitäytteet jotenkin eri asia kuin oikea kirurgia. Kuitenkin vähän tekopyhää sanoa ettei kannata kauneuskirurgiaa, jos on käynyt ottamassa huuliin täytettä.
Tavallaan ymmärrän että 3 lasta imettäneenä haluaa silokonit rintoihin.
Nyt on raju riita Jasminella ja Ginolla, Gino ei ole hoitanut paperi asioita kuntoon ja töykeää sanoa että voi mennä katsomaan vaikka heti lapsiaan ja silloin paluutahan ei ole takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Loreen ottanut silikoneja, vaan sen omaa rasvaa siirrettiin sinne tisseihin.
Eikös Patrickin isällä ole maatilakin ?
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jakson perusteella näyttää siltä kuin Angela olisi tuonut Michaelin kodin hoitajaksi.
Niimpä, voisivat viedä kirppikselle osan vaatteista . Vaikea ettiä noista kasoista mitään päälle pantavaa. Lapsetkin voisi opettaa valitsee pyykistä omat vaatteet ja viikata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Emily vähän lapsellinen ? Ikää yli 30 v ja rupeaa kiukuttelee. Eivätkö olleet maksaneet vuokraa tai mitään vanhemmilleen. Nirppanokka on.
Todellakin on, ei taida Emily koskaan itse maksanut vuokraa, Kiinassa korkeintaan ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on raju riita Jasminella ja Ginolla, Gino ei ole hoitanut paperi asioita kuntoon ja töykeää sanoa että voi mennä katsomaan vaikka heti lapsiaan ja silloin paluutahan ei ole takaisin.
Minä näen tuon tavallaan veetuiluna ja koetinkivenä. Esittämällä, että Jasmine voi vaikka saman tien lähteä lastensa luo laittaa Jasminen tilanteeseen, missä hänen on pohdittava elämänsä tärkeysjärjestystä. Ovatko lapset sittenkään tärkeitä? Vai vain pääsy Jenkkeihin. Ginon ja Jasminen parisuhde on romahtanut - mikä siis pidättäisi naista enää Jenkeissä? Miksei palaisi lasten luo. Ginolta aika älykäs veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Loreen ottanut silikoneja, vaan sen omaa rasvaa siirrettiin sinne tisseihin.
Ok, olen katsonut vähän huonosti.
Jälleen kerran Jasmine sekosi. Miten voi olla noin paljon pyykkiä Angellan kotona. Eikö tytär tee mitään. Lapset on hänen ja luulisi osallistuvan siivoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen tuon tavallaan veetuiluna ja koetinkivenä. Esittämällä, että Jasmine voi vaikka saman tien lähteä lastensa luo laittaa Jasminen tilanteeseen, missä hänen on pohdittava elämänsä tärkeysjärjestystä. Ovatko lapset sittenkään tärkeitä? Vai vain pääsy Jenkkeihin. Ginon ja Jasminen parisuhde on romahtanut - mikä siis pidättäisi naista enää Jenkeissä? Miksei palaisi lasten luo. Ginolta aika älykäs veto.
Muistatko mikä nyhverö Gino oli alunperin, nyt jopa huutaa takaisin Jasminelle.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran Jasmine sekosi. Miten voi olla noin paljon pyykkiä Angellan kotona. Eikö tytär tee mitään. Lapset on hänen ja luulisi osallistuvan siivoukseen.
Ei kai koko lauma ole hänen, osa vankilassa olevan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Michael ei ole Angelan aviomies vaan Angelan epäilty.
Ja syyllinen kunnes osoittaa itsensä syyttömäksi.
Kyllähän Michael itsensäkin takia halusi USAan kun Angela äsken sanoi tuliko hänen vai itsensä takia. Mulla ollut ulkomalainen mies, tottakai hänen itseäänkin on ajateltava, ymmärsin sen ihan hyvin. En olisi halunnut olla naimisissa jos mies asuisi kotimaassaan. Ja Angela raivosi kun Michaelilla joku tilikin, minusta aikuisella onkin oltava oma tili. Minusta nämä USAlaiset jotenkin nostaa itsensä ja ulkolaiset ovat heidän armoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko mikä nyhverö Gino oli alunperin, nyt jopa huutaa takaisin Jasminelle.
Onneks Gino on löytänyt äänensä ja käyttää sitä!
Tuo nainen käyttänyt vaan Ginoa hyväkseen päästäkseen Jenkkeihin, saadakseen lisää ja lisää kauneuskirurgiaa. Joita palvelujaan käyttänyt exäkin rahoitti, se joka näkyi sarjassa.
Kun muistaa että Jasmine on ollut yleinen netissä oleva sugarbaby ja hyötynyt miehistä ja kerjännyt niiltä rahaa, pelannut "minä olen yksinhuoltaja ja kaksi lasta".
Vaikkei ollut edes lastensa huoltajuutta, ja taustalla väkivaltaisuutta!
Gino oli vaan ääliö kun haki naista sellaiselta sivustolta, ja antoi naisen k-u-s-e-ttaa täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Sophie on mieslapsen naisellinen vastine: naislapsi.
Onhan se Robia nuorempi ja hyväuskoisempi.
Miettikää Sophien tilannetta, sitä manipuloi AINAKIN 3 ihmistä: äitinsä, kaverinsa Kae ja Rob.
Ei ihme että alkaa sekoilemaan.
Sophie jo pari kertaa pyysi Robin takaisin ja pari kertaa käski Robin lähteä, ei kestänyt kun hänet jätettiin. Onneksi jäi pehmolelu muistoksi 🧸
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sophien äiti ja kaveri on toimineet että Sophie ei itse osannut hoitaa suhdettaan vaan toimi niiden naisten mielen mukaan, Robilta hyvä teko kun sanoi eroavansa, oli naisten sylkykuppina koko ajan ja nyt saa syyt taas päälle kun jätti Sophien.
Sophie on ihan sekaisin. Säälittää. Sen kaveri se vasta sekopää onkin. Missä se yks seko, Sophien äiti nyt on?
Robin olisi syytä ottaa jalat alleen pikaisesti.
Onko Emily vähän lapsellinen ? Ikää yli 30 v ja rupeaa kiukuttelee. Eivätkö olleet maksaneet vuokraa tai mitään vanhemmilleen. Nirppanokka on.