Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
16701/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss Debbie on kertonut Veronicasta että on kaksnaamainen tyyppi ja että miten on pettynyt tähän.

Sehän oli itse jossain yllärivieras-Sohvaperunoissa kerran Veronican kanssa, teki Veronicalle Miss Debbien erikoismargaritan tai vastaavaa johon tuli lehtikultakoristetta, ja istuivat kommentoimassa jaksoa ja hyvin näytti menevän.

Kuitenkin Sinkkuelämän Tell Allissa Veronica oli esittänyt kameralle mukavinta puoltaan mutta ilkeillyt tosissaan muille ylimielisenä. Siitä itse Tell Allista oli leikattu pois Veronican ilkeilyä ja piikittelyä, välillä jopa vihaista mean girl bullyingiä, Miss Debbie oli sanonut että siellä oli kamalaa olla kun Veronica piikitellyt kaikkia parhaansa mukaan ja kiroilee todella paljon kun huomaa ettei kamerat ole kuvaamassa. Heti kun Veronica näkee että kamerat laitetaan kuvaamaan, niin on mielin kielin ja esittää pidettävää hahmoa.

Ai että kameran kuvaaminen katkaistaan kesken kaiken :D :D Kaikkea sitä ihmiset uskovatkin. Kyllä nuo ohjelmat on tarkkaan leikelty ja katsojille näytetään juuri sitä mitä käsikirjoittajat haluavat.

Sitä oli muutkin sarjassa olleet ihmetelleet mutta that makes sense, sillä Veronica ja Tim ovat tuotannon LEMMIKKEJÄ ja BESTIKSIÄ joten heidän huonoimpia puolia ei haluta näyttä tai että miten v----ttuilevat muille osallistujille.

Vierailija
16702/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss Debbie on kertonut Veronicasta että on kaksnaamainen tyyppi ja että miten on pettynyt tähän.

Sehän oli itse jossain yllärivieras-Sohvaperunoissa kerran Veronican kanssa, teki Veronicalle Miss Debbien erikoismargaritan tai vastaavaa johon tuli lehtikultakoristetta, ja istuivat kommentoimassa jaksoa ja hyvin näytti menevän.

Kuitenkin Sinkkuelämän Tell Allissa Veronica oli esittänyt kameralle mukavinta puoltaan mutta ilkeillyt tosissaan muille ylimielisenä. Siitä itse Tell Allista oli leikattu pois Veronican ilkeilyä ja piikittelyä, välillä jopa vihaista mean girl bullyingiä, Miss Debbie oli sanonut että siellä oli kamalaa olla kun Veronica piikitellyt kaikkia parhaansa mukaan ja kiroilee todella paljon kun huomaa ettei kamerat ole kuvaamassa. Heti kun Veronica näkee että kamerat laitetaan kuvaamaan, niin on mielin kielin ja esittää pidettävää hahmoa.

Se Debbie, nuoria poikia (Oussama) jahtaava, ikänsä nuoremmaksi valehteleva, vanha huuhkaja voi lentää ihan minne vaan, kunhan pysyy pois ruudusta! Mitään painoarvoa en sen kurpan sanoille laittaisi. Ainoa hyvä siinä mummelissa oli sen poika! Julian oli ihan jees :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Sophie edelleen ole Jenkeissä niin sai green cardin erosta huolimatta? Vai onko se nyt tämän Kaen morsian uudella viisumilla?

Ei varmaan ole vielä ollut sitä täyttä aikaa avioliiton jälkeen että green card irtoaa. Kun ei mitään postissa tulleita green cardeja eikä työlupia ole näkynyt.

Jos Rob ottanut vastuulleen, niin hän voi myös prosessin katkaista, jos olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
16704/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Sophie edelleen ole Jenkeissä niin sai green cardin erosta huolimatta? Vai onko se nyt tämän Kaen morsian uudella viisumilla?

Ei varmaan ole vielä ollut sitä täyttä aikaa avioliiton jälkeen että green card irtoaa. Kun ei mitään postissa tulleita green cardeja eikä työlupia ole näkynyt.

Jos Rob ottanut vastuulleen, niin hän voi myös prosessin katkaista, jos olen oikein ymmärtänyt.

Robhan on ihan PA, miten hän on voinut ottaa Sophien vastuulleen? Sehän se Azanin morsian joutui isänsä pyytämään sponsoriksi vaikka itsekin kävi töissä. Ei Rob sen rikkaampi ole.

Vierailija
16705/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sophie maksoi kaikki noi viisumi-kulut. Ja koska on britti, niin voi saada esim. työpaikan/ työnantajan takuilla green cardin ilman mitään puolisoviisumeita välissä.

A British citizen can obtain a Green Card through employment by securing a job offer from a US employer who is willing to sponsor them

Vierailija
16706/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoin Myyrä ohjelmaa. Siinä on kilpailemassa Henny. Siis aivan karseat huulet ja sitten vielä , kun on huulikiiltoa niin näyttää valtavilta. Ei mitään luonnollista. Sama on Jasmine ja Sophie. Paljonkohan menee rahaa noihin huuliin.

Miten he voivat luulla että ne näyttävät hyvältä 😲

Vierailija
16707/27900 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin Sinkkuelämän Tell Allissa Veronica oli esittänyt kameralle mukavinta puoltaan mutta ilkeillyt tosissaan muille ylimielisenä. Siitä itse Tell Allista oli leikattu pois Veronican ilkeilyä ja piikittelyä, välillä jopa vihaista mean girl bullyingiä, Miss Debbie oli sanonut että siellä oli kamalaa olla kun Veronica piikitellyt kaikkia parhaansa mukaan ja kiroilee todella paljon kun huomaa ettei kamerat ole kuvaamassa. Heti kun Veronica näkee että kamerat laitetaan kuvaamaan, niin on mielin kielin ja esittää pise 

Se deppie ei täysillä valoilla kulje.

Vierailija
16708/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin Patricista ja tyttärestään. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Patric ei ole komea, kasvot on kuin lyttyyn lyödyt. Tytär on vielä suloinen kuten  vauvat yleensä, mutta jos kasvaessaan tulee vielä enemmän isänsä näkiseksi niin valitan.

Patric ja Thais ovat molemmat pyöreänaamaisia eikä kasvoissa ole kummallakaan kehumista.

tämä on minun mielipiteeni ja minulla on siihen samanlainen oikeus kuten teillä omienne.

Patricin luonteesta sen verran, että yritys douppaamalla olympialaisiin ei hyvä.-

Tottahan toki sulla on oikeus mielipiteeseen mutta aika hömelön kuvan annoit itsestäsi. Jotkut ajatukset kannattais pitää ihan vaan siellä omassa pikku päässäsi.

Patricilla on pieni pää. Ihan kuin olisi ilmaa laskettu hieman ulos. Vrt ilmapallo. 

Se pää ja loppukeho nyt vain ovat eri paria.

Vierailija
16709/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin Patricista ja tyttärestään. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Patric ei ole komea, kasvot on kuin lyttyyn lyödyt. Tytär on vielä suloinen kuten  vauvat yleensä, mutta jos kasvaessaan tulee vielä enemmän isänsä näkiseksi niin valitan.

Patric ja Thais ovat molemmat pyöreänaamaisia eikä kasvoissa ole kummallakaan kehumista.

tämä on minun mielipiteeni ja minulla on siihen samanlainen oikeus kuten teillä omienne.

Patricin luonteesta sen verran, että yritys douppaamalla olympialaisiin ei hyvä.-

Tottahan toki sulla on oikeus mielipiteeseen mutta aika hömelön kuvan annoit itsestäsi. Jotkut ajatukset kannattais pitää ihan vaan siellä omassa pikku päässäsi.

Patricilla on pieni pää. Ihan kuin olisi ilmaa l

Kaikkea skeidaa täällä kirjoitetaankin, taidat itse olla joku ruipelo kukkakeppi. Ihan on normaalikokoinen pää. Ehkä voi näyttää pieneltä kun on bodattu kroppa, leveät hartiat, rintakehä  jne. Sama juttu muillakin  kehonrakentajilla. Katsopa kuvia keskitysleirivangeista. Heilläkin on ihan normaalit päät vaikka näyttää isoilta koska muu kroppa on kuihtunut, pelkkää luuta ja nahkaa. 

Vierailija
16710/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley ja Manuel ovat taantuneet Rob-Sophie -pariksi. Jatkuvaa tappelua samoista asioista. Riidelllään rahan lähettämisestä ja sukulaisten tapaamisesta. Ashely puolustaa ensin Manuelia, kunnes toteaa, että äidillä olikin hyvä pointti ja alkaa syyttää Manuelia. No, onneksi on olemassa kelausnappi näitä pareja varten.

Vierailija
16711/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patricilla on pieni pää. Ihan kuin olisi ilmaa l

Veljekset ovat ihania, pitävät yhtä osaavat keskustella.  Patricin suhde vaimoonsa ja suloiseen lapseensa näyttää hyvältä.  Sarjassa muotoillaan ihmisiä, päästä p erseen joka näyttää sairaalta,  oksettavalta. Ihailtavaa riittää vaikka Jasminen asterissa.

Nyt sitten joku kävi poikien ulkomuotoon kiinni?

Vierailija
16712/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Debbie on sentään hauska, sille aasinratsastuskohtaukselle on saanut nauraa monta kertaa :D

Veronica oli hauska kun tuli Jälkipyykki-sarjaan, hyvää kommentointia. Nyt on muuttunut aikuispissismäisen ilkeäksi ja huomionhakuiseksi, aivan kuin sarja olisi noussut päähänsä. Timiäkin näyttää kyllästyttävän lapsellinen käytöksensä, mutta kun on sopineet tuotannon kanssa että jatkavat Jälkipyykissä niin ei kai siinä auta kuin istua ja yrittää olla sen pakollisen ajan.

Vierailija
16713/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se Patrickin pää hassu pieni pallo. Olisikohan joku treeniaine turvottanut.

Vierailija
16714/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa katsoessa olen huomannut , että monilla on outoja mielipiteitä ehkäisystä.

Ja hups tullaan raskaaksi.

Muistatteko Asuelon, joka sanoi, että kondomeja käytetään vain maksullisten naisten kanssa Samoalla.

Vierailija
16715/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuossa jonkun vanhan osan. Siinä Emily mistä kyllä kunnon jäkätyksen miehelle. Olisi hitto antanut toisen vaihtaa lapselle rauhassa sen vaipan. Kobe itse sanoi Emily ihan erilainen kuin ennen. On kyllä varmaan kunnon talon emäntä mikä sanoo missä kaapin paikka.. Lapsia tehdään , mutta ei osata ajoissa muuttaa omilleen. 

Vierailija
16716/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta jos menisin m u s l i m i n kanssa naimisiin ja määrättäisiin menemään moskeijaan. Pitäisi riisua merkkikengät eteiseen, nehän vietäisiin kun ne viedään jos ostarilla jaloista.

Vierailija
16717/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se Patrickin pää hassu pieni pallo. Olisikohan joku treeniaine turvottanut.

On teillä ihmettelyt...

Vierailija
16718/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä ihmettelyt...

No hänhän on steroidien käyttäjä ja ne pullistaa poskia. Ei mitään ihmeteltävää. Suotakoon se hänelle.

Vierailija
16719/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuossa jonkun vanhan osan. Siinä Emily mistä kyllä kunnon jäkätyksen miehelle. Olisi hitto antanut toisen vaihtaa lapselle rauhassa sen vaipan. Kobe itse sanoi Emily ihan erilainen kuin ennen. On kyllä varmaan kunnon talon emäntä mikä sanoo missä kaapin paikka.. Lapsia tehdään , mutta ei osata ajoissa muuttaa omilleen. 

Emily on pilalle hemmoteltu kakara joka on tottunut saamaan aina tahtonsa läpi. 

oli heti jo Koben tullessa aivan hirveä Kobelle. Kobe odotti todella paljon kobanin tapaamista, mutta Emily halusi seksiyön ennenkuin vie kotiinsa. Emily itse imetti ja hieroi pojan jalkoja, mutta kun Kobe koski poikaan Emily aloitti huudon älä koske kun hän syö. Kobe ei päässyt edes samaan makuuhuoneeseen nukkumaan emilyn ja poikansa kanssa 

Vierailija
16720/27900 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emily on pilalle hemmoteltu kakara joka on tottunut saamaan aina tahtonsa läpi. 

oli heti jo Koben tullessa aivan hirveä Kobelle. Kobe odotti todella paljon kobanin tapaamista, mutta Emily halusi seksiyön ennenkuin vie kotiinsa. Emily itse imetti ja hieroi pojan jalkoja, mutta kun Kobe koski poikaan Emily aloitti huudon älä koske kun hän syö. Kobe ei päässyt edes samaan makuuhuoneeseen nukkumaan emilyn ja poikansa kanssa 

Ai niin jatkan viellä, edes hevosen lantaa Kobe ei osannut luoda ilman, että Emily oli vieressä päsmäröimässä. Kun Kobe häntä poistumaan niin siitähän prinsessa pillastui ja tapahtumaa puitiin koko perheen kesken. 

Ketju on lukittu.