90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
^ Kukas se siellä! Miinuspeukuttaja ja viestien poistattaja saapui jälleen linjoille valittamaan kaikesta ja hakkaamaan ilmo-nappia! 😂😂
Niin juuri eikä se tajua edes itse poistua täältä vaikka saanut sikana miinuspeukkuja heti välittömästi ku alotti taas toisten haukkumisen, mikä lie mokoma umpitollo.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Johan täällä olikin pari viikkoa ihan kivaa keskustelua kaikenlaista aiheista. Nyt koko sivu täynnä taas yhden jauhamista Kardashianeista. Hoh hoijaa uudelleen.
ööö tota mä luen mieluummin kardashistaaneista juttuu ku susta, tiedoks vaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös osittaista alopeciaa, mm naapurillani jolla lähtee läikikkäin hiuksia muttei muita karvoja.
Jos on minkään tyypin alopecia niin ei pitäisi käyttää jotain hiuksia ja päänahkaa repiviä hiustenpidennyksiä! Yhdessä välissä Jasminellahan oli pää niitä täynnä. Nyt on ollut ilman vaan vahinkoa on varmasti jo tapahtunut.
Tuo nainen ei ole kyllä terve mistään päästä, no ehkä pikkurillin pää kunnossa.
mutta kun se pikkurillin pääkin saattaa olla emäfeikki, muovinen, jatkettu, täytetty ;DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Onko Gino ollut niin rikas , että maksannut kaikki Jasminen leikkaukset, tukkalisäkkeet ja takapuoli jutut ? Mitä mies tehnyt työkseen ? Muija vaan uikuttaa , kun toinen ei rakasta.
🤣 Eiköhän miehet ole maksanut kaiken turhan varaosan ja härpäkkeen mikä tossakin emännässä on ollu kiinnitettynä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö 19 v , niin onko hänessä vähän pojan piirteitä ? Kiukkupussi ja lapsellinen on ainakin.
Minun mielestä tuo Madelen käyttäytyy kuin teinipoika. Tuo riehuminen, töniminen ja hakkaaminen. Testosteronit meinaa lyödä läpi??
Hänet heitettiin veteenkin, eikä ollut millänsäkään.
ja se tyyli millä ne töni toisiaan salsabaarin edessä! Miten kännissä ne oli??? No seuraavana päivänä se Madelin tarvi sen trendikkään kotikäyti krapulatiputuksen, ehkä se kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
^ Kukas se siellä! Miinuspeukuttaja ja viestien poistattaja saapui jälleen linjoille valittamaan kaikesta ja hakkaamaan ilmo-nappia! 😂😂
Laittaa 2 alapeukkua kaikille kahdelta laitteelta, ihan raivoissaan. Samoista ip-osotteista tulee peräkkäin.
Mulla on harvinaisempi selain ja parempi läpinäkyvyys : )
Katsokaa nyt herran tähden tuota keskenkasvuisten tyylistä rähisemistä toisille kirjoittajille! Angstiset teinit kiukkuaa tuolla tavalla. Voitte ihan itse vertailla tyylejä. Täällä on toista viikkoa ollut ihan kivoja kirjoituksia, laidasta laitaan. Nyt kun yksi ihminen sanoi, että sivu on täynnä yhtä ja samaa, mikä oli totta! saa pikku riehujat taas raivarin ja alkaa nimittely. Se on p...aa ja pysyn sanojeni takana! Mä en sanonut tuosta sivun täyttämisestä, mutta sanoin ja sanon uudelleen, että on Naurettavaa ja Lapsellista hyökätä toisen kirjoittajan kimppuun siksi, että hän sanoi oman mielipiteensä, Nyt oikeesti jäitä hattuun ja järki käteen! Tää on edelleen keskustelupalsta jossa jokainen saa sanoa oman mielipiteen!!! Ja voisko joku oikeesti ketoa mulle mitä h...tin väliä on jollain peukuilla???!!! Tää ei edelleenkään ole mikään instagram jossa pitää epätoivoisesti kerätä tykkäyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Onko Gino ollut niin rikas , että maksannut kaikki Jasminen leikkaukset, tukkalisäkkeet ja takapuoli jutut ? Mitä mies tehnyt työkseen ? Muija vaan uikuttaa , kun toinen ei rakasta.
Eihän Gino maksanut kuin toisen pakaran, Jasmine sai puolet rahoista ex-poikaystävältä kun se kävi peppuleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein tikahduin nauruun, kun tämä teinipissis poika nimeltä Päivi räksytti Lukelle, että koska alat oikein kunnioittaa häntä! Voi herttanen sentään! Enkä kyllä oikeasti ymmärrä, mitä Luke siinä rimpulassa näkee?
En minäkään, sillä jokainen muu vastaantuleva nainen tuolla on sata kertaa paremman ja naisellisemman näköinen.
Tuo rimpula kulkee siellä reteesti ja prameesti kuin äkkirikastunut r y z z ä. Eiköhän kaikki arvaa mitä se tekee työkseen..?! ;))
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Johan täällä olikin pari viikkoa ihan kivaa keskustelua kaikenlaista aiheista. Nyt koko sivu täynnä taas yhden jauhamista Kardashianeista. Hoh hoijaa uudelleen.
Joo, valitettavasti huomasin saman. Kardassiään-öööö-T-A-A-S-hullu on päässyt joko suljetulta tai putkasta tänne taas huutamaan, kiroilemaan ja haukkumaan muut kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt herran tähden tuota keskenkasvuisten tyylistä rähisemistä toisille kirjoittajille! Angstiset teinit kiukkuaa tuolla tavalla. Voitte ihan itse vertailla tyylejä. Täällä on toista viikkoa ollut ihan kivoja kirjoituksia, laidasta laitaan. Nyt kun yksi ihminen sanoi, että sivu on täynnä yhtä ja samaa, mikä oli totta! saa pikku riehujat taas raivarin ja alkaa nimittely. Se on p...aa ja pysyn sanojeni takana! Mä en sanonut tuosta sivun täyttämisestä, mutta sanoin ja sanon uudelleen, että on Naurettavaa ja Lapsellista hyökätä toisen kirjoittajan kimppuun siksi, että hän sanoi oman mielipiteensä, Nyt oikeesti jäitä hattuun ja järki käteen! Tää on edelleen keskustelupalsta jossa jokainen saa sanoa oman mielipiteen!!! Ja voisko joku oikeesti ketoa mulle mitä h...tin väliä on jollain peukuilla???!!! Tää ei edelleenkään ole mikään instagram jossa pitää epätoivoisesti kerätä tykkäyksiä!
Lopeta jälleen tuo itsesi korostaminen, täällä jutellaan populaarikulttuuri tositeeveesarjoista jos et ole sattunut huomaamaan! Tämä 90D kuuluu siihen jos et ole ymmärtänyt yskää vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa 2 alapeukkua kaikille kahdelta laitteelta, ihan raivoissaan. Samoista ip-osotteista tulee peräkkäin.
Mitä sä siellä hourit? Se toinen alapeukku on multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asutte toistenne naapurissa ja kisaatte kumpi miinuspeukuttaa enemmän? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, valitettavasti huomasin saman. Kardassiään-öööö-T-A-A-S-hullu on päässyt joko suljetulta tai putkasta tänne taas huutamaan, kiroilemaan ja haukkumaan muut kirjoittajat.
Toisten keskustelijoiden haukkuminen on sääntöjen vastaista. Vaikkei keskustelu sujuisi juuri sinun toiveiden tai käsikirjoituksen mukaan. Voit ohittaa ne suosiolla eikä saada raivokohtauksia niiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa on kysytty parikin kertaa mutta vastausta eivät pysty antamaan. Osataan vaan huudella ilkeyksiä, mutta perusteluja millekään ei löydy. Haluaisin myös kuulla miksi jotkut kyttää noita peukkuja keskustelussa? Itse en käytä mitää sosiaalista mediaa eli on jäänyt vieraaksi koko peukku-kulttuuri. Täällä se tarkoittaa kai sitä, että joku on eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et usko tuohon edes itsekään!!!! Viikon vitsi!!! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asutte toistenne naapurissa ja kisaatte kumpi miinuspeukuttaa enemmän? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei saatana.
Mä en alapeukuta muita kun SUN junttimaisia kommenttejasi, sinä räyhähenki! Alan antaa kohta sulle samalla mitalla takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Melkein tikahduin nauruun, kun tämä teinipissis poika nimeltä Päivi räksytti Lukelle, että koska alat oikein kunnioittaa häntä! Voi herttanen sentään! Enkä kyllä oikeasti ymmärrä, mitä Luke siinä rimpulassa näkee?
Madde vois haluta Jenkkeihin jotta saa Jassmään-perstäyteimplantit ja korjattua sen aataminomenan jämänsä leuan alta.
Pelkää vaan että Lukella loppuu rahat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lunascape vai Maxthon.
🙂 Suositteletko, onko raskas käyttää ja saako päivitykset helposti ladattua.
Sori ohis.
Täällä ei ollut mitään p----skaa ennen kuin sinä tulit T-A-A-S tänne haukkumaan toisia kommentoijia! Hyppää yli jos et välitä lukea, pieni vaiva.