Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14321/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli Rachelille ja Jonillekin. 7 vuotta turhaa taistelua byrokratiaa vastaan teki lopun heidän suhteesta. Jon ei koskaan saanut mitään viisumia. Ehkä parempi sitten erota koska yhdessä eivät olisi voineet olla vielä vuosiin.

Hetkinen oliko tuo se pubi-tappelupukarimies joka ei voinut lähteä UK:sta mihinkään pahoinpitelytuomioidensa takia? Ei saanut edes viisumia USA:ssa käyntiin? Sitten siinä täytyy olla taustalla väkivaltaa ja huumeita, jos noin paha tilanne.

Siitä tyypistä tuli jo silloin sarjaan tullessaan heti mieleen tämä irlantilainen vapaaottelija-öykkäri Conor McGregor, joka petti vaimoaan ja tilasi naisia hotelliin jatkobileisiin ja kappas vaan siellähän oli tuo suomalais-marokkolainen Seiska-lehden kestojulkimo Sofia Ruusila-Nousiainen-Blörfikin hintalaput reisisaappaiden pohjissa ja joka on lehtijutun mukaan anellut toimittajia olla julkaisematta kuviaan

https://www.thesun.co.uk/news/5091134/conor-mcgregor-night-out-women-ho…

Hintalaput näkyy

https://kelavuori.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/12/pohjat.png

Että semmosia kivoja miehiä siellä......

Vierailija
14322/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Emilyllä puhevika ? Puhuu silleen jännästi. Välillä ei saa selvää puheesta. Hän on oikein emäntä. Määrää todellakin kaapin paikan. Eikä mies sano varmaan mihinkään kieltävää vastausta. 

Liian iso ja paksu kieli liian pieneen suuhun. :D No se puhuu tahallaan noin että työntää kieltä esiin, varmaan kuvittelee että se on miesten mielestä jotenkin erityisen hienoa. Teki sitä samaa Koben kavereiden edessä, jos satuitte huomaamaan :D :D

Jospa sattuisit huomamaan mitä tuolla aiemmin on kerrottu! Emilyllä on synnynnäinen vika kielijänteessä! Siitä haukkuminen on enemmän kuin ala-arvoista käytöstä! Jotain rajaa tännekin ja edes vähän käytöstapoja! Tässä mennään jo heittämällä mauttomuuden puolelle. Syntymäviasta solvaaminen on millä vaan mittapuulla törkeää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14323/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko s vika saada aikaan tuollasen sössöttävän puheen mitä Emilyllä on? Ärsyttää kyllä katella sen puhumista, mutta jos sillä on joku puhevika niin ei tietenkään sais kiusata.

Olet oikeassa. Emilylla on S-vika. Noi korjataan Suomessa puheterapeutilla, olen huomannut että monissa maissa niihin ei puututa. Harmi hänen kannaltaan.

Emilyllä on ns. tied-tongue kehityshäiriö kielessään. Siinä on tavallisuudesta poikkeava jänne kielessä joka estää esim. kielen kokonaan ulos suusta työntämisen. Aiheuttaa myös puheeseen tiettyä puuroutumista kun kielen liike ei ole ns. normaali. Ja ekalle kirjoittajalle: Olet oikeassa! Vammaisen hakkuminen on ala-arvoista! Hävetkää! Kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa solvata vammaista ihmistä!

Se valehtelee huomionhakusuudessaan. Nimittäin nuo leikataan lapsena! Emilyn varakkaalla arkkitehtiperheellä rahaa joten satavarmasti hoidettu asia kuntoon, monta kymmentä vuotta sitten!!!!

Samanlaista valehtelua kuin sillä Jenillä (intialaisen Rishin eksä) jolla liiat botoxit & täyteainee pudotti otsaa ja silmäluomia, ja veti suuta kieroon ja puhetta sössöttäväksi, ja kehtasi valehdella että syy oli silmissä ja hermostovikaa suussa! Kun botoxin vaikutus lakkasi 3-4 kk sisään niin silmänsä muuttuivat normaalin näköisiksi. Samoin puhe alkoi kuulostaa normaalilta kun huulitäytteitä vähennettiin. Nuo ihmiset tekee sen mokan että käyvät noissa pistoshoidoissa heti kun tulevat sarjaan jolloin sivuvaikutukset ilmenee.

Tuoreimmissa Real Housewives of New Jerseyssä on nainen kenen lapsella on sellainen tied-tongue ja nyt pienenä suunnittelevat leikkausta. Ei sen lapsen suu ja sen liikkeet vaikuttaneet samanlaiselta kuin Emilyllä!

Vierailija
14324/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia aatoksiani:

Emilyllä on ihanat vanhemmat! Tuntuu myös kuin väkisin yritettäisiin saada draamaa tähän parisuhteeseen, heillähän on kaikki ollut tosi hyvin.

UK-versiossa yllätys oli kun se blondi ja se meksikolainen erosivatkin, tuntuivat ihan unelmaparilta.

UK-versiossa myöskin se tyyppi, joka lauloi sitä "i love you chicken", että mitä sen naisen päässä liikkui? Mennä naimisiin tuollaisen kanssa, jonka kanssa ei ole edes yhteistä kieltä, hankkia heti lapsikin - vaikka oma lapsi vastustaa.

Kautta aikojen suosikkini on ollut se kuvankaunis brasilialainen tyttö, joka oli mormoni ja meni jonkun mormonin kanssa naimisiin - hän oppi englanninkin tosi hyvin ja vaikuttivat hyvin onnellisilta. 

Nicole ja egyptiläinen miehensä: en ymmärrä mihin tämäkin parisuhde perustuu, tässä on niin paljon negatiivisuutta ja nicole tuntuu hyvin vakavalta ihmiseltä, tajuaisivat nyt erota vaan.

Oliko tuo mormonimies ja brassemalli nimeltään Alan & Kirlyam?

Vierailija
14325/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Emilyllä puhevika ? Puhuu silleen jännästi. Välillä ei saa selvää puheesta. Hän on oikein emäntä. Määrää todellakin kaapin paikan. Eikä mies sano varmaan mihinkään kieltävää vastausta. 

Liian iso ja paksu kieli liian pieneen suuhun. :D No se puhuu tahallaan noin että työntää kieltä esiin, varmaan kuvittelee että se on miesten mielestä jotenkin erityisen hienoa. Teki sitä samaa Koben kavereiden edessä, jos satuitte huomaamaan :D :D

Jospa sattuisit huomamaan mitä tuolla aiemmin on kerrottu! Emilyllä on synnynnäinen vika kielijänteessä! Siitä haukkuminen on enemmän kuin ala-arvoista käytöstä! Jotain rajaa tännekin ja edes vähän käytöstapoja! Tässä mennään jo heittämällä mauttomuuden puolelle. Syntymäviasta solvaaminen on m

Luepa uudelleen: En ole ketään täällä haukkunut! Peräänkuulutin käytöstapoja ja sanoin, että on ala-arvoista solvata kehitysvammaa. Missä kohtaa olen hakuunut ketään?! Nyt ihan oikeasti opettelemaan käytöstapoja! Lue ihan alkuun vaikka palstan säännöt. 

Vierailija
14326/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sattuisit huomamaan mitä tuolla aiemmin on kerrottu! Emilyllä on synnynnäinen vika kielijänteessä! Siitä haukkuminen on enemmän kuin ala-arvoista käytöstä! Jotain rajaa tännekin ja edes vähän käytöstapoja! Tässä mennään jo heittämällä ma

Haloo se kielijännejuttu oli jo Emilyn entisten lukio-koulukavereiden toimesta todettu valehteluksi Redditillä, kaksi vuotta sitten, joten älä jaksa enää vängätä ! ! !

Vierailija
14327/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa

5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon.

Vierailija
14328/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos annetaan ihan oikeasti ihmisten täällä sanoa mielipiteensä, niinkuin säännöissä sanotaan? Pysytään asialinjalla eikä aleta muille kommentoijille räksyttää kuin rakkikoirat. Nyt taisi mulla tulla sääntöjen vastaista sanomaa kun haukun koiraksi, vaan ihan turha se on kenenkään vetää herneitä nenään jos pyydetään ettei solvata jonkun ihmisen fyysistä vikaa. Haloo?! Onko liikaa vaadittu pysyä asiallisena? Kaikilla on ihan yhtä iso oikeus sanoa mielipiteensä ilman, että joku alkaa komentaa pois palstalta. Oikeesti, aikuiset ihmiset! Sitä voi nätisti sanoa, että olen eri mieltä ja perustelee miksi. Edelleen lainasin sääntöjä. Mutta tosiaan, illalla tulee uus jakso ja sitä ennen olis kiva saada tänne jonkunlainen rauha maahan.

Vierailija
14329/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos annetaan ihan oikeasti ihmisten täällä sanoa mielipiteensä, niinkuin säännöissä sanotaan? Pysytään asialinjalla eikä aleta muille kommentoijille räksyttää kuin rakkikoirat. Nyt taisi mulla tulla sääntöjen vastaista sanomaa kun haukun koiraksi, vaan ihan turha se on kenenkään vetää herneitä nenään jos pyydetään ettei solvata jonkun ihmisen fyysistä vikaa. Haloo?! Onko liikaa vaadittu pysyä asiallisena? Kaikilla on ihan yhtä iso oikeus sanoa mielipiteensä ilman, että joku alkaa komentaa pois palstalta. Oikeesti, aikuiset ihmiset! Sitä voi nätisti sanoa, että olen eri mieltä ja perustelee miksi. Edelleen lainasin sääntöjä. Mutta tosiaan, illalla tulee uus jakso ja sitä ennen olis kiva saada tänne jonkunlainen rauha maahan.

Se fyysinen vika oli keksitty, huomionhakua. Etkö seuraa ulkomaisia palstoja?

Samalla tavalla iljettää tosi teeveen osallistujat jotka teeskentelee syövän, kuten Brandoni ja Mary Filippiineiltä!!!!! Jotkut typerykset vielä uskoo että sillä oli peräsuolessa syöpä vaikka oli joku verestävä pukama. Onnistu kerään itelleen rahat uuteen Applen läppäriin ja ties mihin, ku on työtä vieroksuva sarjaan tullut emäntä.

Vierailija
14330/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei enää huvita kommentoida täällä mitään jos se meitä muita stalkkaava poistattaa meidän suosittuja viestejä, menee sekin viesteihin kirjoitettu aika hukkaan. Itse olen ollut täällä aktiivinen varmaan 100 sivun verran, muttei kiinnosta enää, sori vaan, joku palstadiktaattori vei tästä kaiken huvin veke itsekkäällä toiminnallaan ja joka kilahtaa jos joku mainitsee Kardashiansit tai jotkut muut joista tämän sarjan porukka saa huonoa inspiraatiota.

Vierailija
14331/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä ois 725 sivua tekstiä jos tuo ei ois kiusallaan ja kateuksissaan poistattanu toisten yläpeukkuja saaneita viestejä, ja nyt hakkaa ja spämmää tänne sääntöjä ihan ku omistais tän foorumin, voi luoja mitä touhua.

Nyt tarvii tyhmä apua. Minä en siis ole noita sääntöjä tänne laittanut, vaan eiks tämä ole keskustelupalsta? Kuka laskee jotain peukkuja? Eikös tarkoitus ole kuulla mitä mieltä muut on joistain jutuista ohjelmassa? Siis keskustella. Mä ainakin olen saanut ihan uutta tietoakin täältä. En esim, tiennyt, että Emilyllä ja Kobella on jo kolmas lapsi tai, ettäRachel ja Jon erosi sittenkin. Ja joo, Jon oli se pubitappelupukari.

Vierailija
14332/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fyysinen vika oli keksitty, huomionhakua. Etkö seuraa ulkomaisia palstoja?

Ei, en seuraa. Luin täältä sen kuvauksen Emilyn ongelmasta ja sen, että kirjoittaja pyysi ettei haukuta fyysisestä viasta. Emilyn käytös on ajoittain tosi huonoa, en tykkää itsekään, vaan ymmärrän jos joku pyytää ettei haukuta kielen takia. Sainko sanottua ymmärrettävästi? Mä tykkään lukea palstaa, täällä on paljon ihan kivoja kommentteja, vaan toisten kirjoittajien ja joidenkin osallistujien jatkuva haukkuminen omasta poikkeavan mielipiteen takia ei ole kivaa. Mut joo, elämä on, aina ei voi voittaa. Toivottavasti illan jaksossa on jotain uutta ja jännää tarjolla, josta riittää puhetta tiistaihin asti. Ainakin sperma-mies takuulla tekee taas jotain! :)

Vierailija
14333/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä ois 725 sivua tekstiä jos tuo ei ois kiusallaan ja kateuksissaan poistattanu toisten yläpeukkuja saaneita viestejä, ja nyt hakkaa ja spämmää tänne sääntöjä ihan ku omistais tän foorumin, voi luoja mitä touhua.

Nyt tarvii tyhmä apua. Minä en siis ole noita sääntöjä tänne laittanut, vaan eiks tämä ole keskustelupalsta? Kuka laskee jotain peukkuja? Eikös tarkoitus ole kuulla mitä mieltä muut on joistain jutuista ohjelmassa? Siis keskustella. Mä ainakin olen saanut ihan uutta tietoakin täältä. En esim, tiennyt, että Emilyllä ja Kobella on jo kolmas lapsi tai, ettäRachel ja Jon erosi sittenkin. Ja joo, Jon oli se pubitappelupukari.

Jon oli outo sormuskaupassa, parkaisi ettei voi pitää sormusta sormessaan. Että pitääkö sitä nyt sitten pitää ihmisten ilmoilla sormessa,  taisi olla toinen perhe pölvästillä.

Ai onko joku vetänyt herneen nenään Kardashianien arvostelusta? Ovat ehkä jollekkin ihannemalli elää, ei meille kaikille. 

Vierailija
14334/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saadaan lisää spermaäijää ja sen jaah-jaah-saksalaisnaista joka ihmettelee paniko äijä juuri jotain muijaa paljaalla Ausseissa!

Samoin saksikäsi-Madde itkee ja kitisee elatuksen perään, ja turkistakkimies vaan selittelee miten menetti työn, ja ajelevat lesoina sadan tonnin maasturi-Bemarilla.

Saako itäblokkilainen, italialaista esittävä kimppakivamies lisää naisia petinsä pohjalle.

Haluaako Douglas-Alliya Kennykopiolta lisää rahaa jotta voisi olla enemmän Alliya, lisää täytettä tissiin tai peppuun? Lisää peruukkeja tai meikkejä?

Vierailija
14335/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon oli outo sormuskaupassa, parkaisi ettei voi pitää sormusta sormessaan. Että pitääkö sitä nyt sitten pitää ihmisten ilmoilla sormessa,  taisi olla to

Niinpäs olikin! Mä olin unohtanut ton sormuskauppa episodin. Se kosinta kun oli niin vaikuttava siellä king Arthurin linnan kalliolla. Mielipidejuttu, vaan yksi sarjan hienoimmista kosinnoista ympäristön puolesta.

Vierailija
14336/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Alliah on aika naisellinen kasvoistaan, ainakin siinä missä TLC on hänet meikannut ja haastattelee, kaunis peruukki päässään. Kroppa on taas miehen lihaksikas kroppa, varsinkin reidet. Seuraavaksi alkaa varmaan haaveilla rintaimplanteista. Voi olla että Douglasin mielenkiinto lopahtaa pian. Douglas vaikuttaa kyllä aika mukavalta mieheltä...

Ps. Minäkään en lue näistä mistään ulkomaisilta foorumeilta joten täältä saa ihan hyvää tietoa. 

Vierailija
14337/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä mitä operaatioita Emilyn äidin naamalle on tehty, mutta on kyllä uskomattoman rypytön ja iätön. Ei hän voi ihan nuorikaan olla, kun eikös Emilykin ole jo jotain 31-32-vuotta?

Vierailija
14338/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo mormonimies ja brassemalli nimeltään Alan & Kirlyam?

Juurikin he! 

Vierailija
14339/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä mitä operaatioita Emilyn äidin naamalle on tehty, mutta on kyllä uskomattoman rypytön ja iätön. Ei hän voi ihan nuorikaan olla, kun eikös Emilykin ole jo jotain 31-32-vuotta?

Eivät kaikki ole kurttunaamoja 50-vuotiaina. En ollut itsekään ja aika vähän ryppyjä on vieläkin, vaikka täytän ensi vuonna 80 v.

Vierailija
14340/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi jakso, milloin? Pelkkää uusintaa näyttää olevan, kun nuo samat riidat on näytetty jo ainakin pariin kertaan.

Ketju on lukittu.