Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14301/27900 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut täällä pitkin päivää ja yhtään ainoaa viestiä ei ole nähdäkseni poistunut. Sivumäärä oli aamulla 712 ja nyt se on 716. Modet myöskin seuraavat kirjoittelua ja jos on ollut jotain tuossa listassa olevaa niin he ovat sen poiston tehneet. Jospa ei lähdetä siis syyttelemään ketään. Sekin menee jo aika liki sääntörikkomusta kun hyökätään jonkun kimppuun. Ja ei, en ole se henkilö jolle rähiset täällä.

Vierailija
14302/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emilyllä puhevika ? Puhuu silleen jännästi. Välillä ei saa selvää puheesta. Hän on oikein emäntä. Määrää todellakin kaapin paikan. Eikä mies sano varmaan mihinkään kieltävää vastausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi outoa ettei noi ota mitään selvää sen maan kulttuurista mihin ne on muuttamassa. Naiset hokee vaan olevansa amerikkalaisia. Ja se yks Monica joka meni Egyptiin ja kääntyi muslimiksi, ei voi millään käyttää uskontoon sopivia vaatteita. Ihan älytöntä! 

Läheskään kaikki muslimit ei pukeudu samojen sääntöjen mukaan, ei kaikki esim. peitä hiuksia tai käytä pitkähihaisia.  Sarjassakin tämä näkyy, esim se Citra, jonka takia Samin piti kääntyä musllimiksi ja jonka is vaati, ettei kristitty pappi voi vihkiä, ei pukeudu arjessa mitenkään erityisesti.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että mainitsemasi muikki on jotenkin ihan kuutamolla. Ja aamiaiseksi donitseja, epäilen, että hänellä on syömishäiriö.

No ovat kai eronneet.

Vierailija
14304/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko s vika saada aikaan tuollasen sössöttävän puheen mitä Emilyllä on? Ärsyttää kyllä katella sen puhumista, mutta jos sillä on joku puhevika niin ei tietenkään sais kiusata.

Vierailija
14305/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi outoa ettei noi ota mitään selvää sen maan kulttuurista mihin ne on muuttamassa. Naiset hokee vaan olevansa amerikkalaisia. Ja se yks Monica joka meni Egyptiin ja kääntyi muslimiksi, ei voi millään käyttää uskontoon sopivia vaatteita. Ihan älytöntä! 

Läheskään kaikki muslimit ei pukeudu samojen sääntöjen mukaan, ei kaikki esim. peitä hiuksia tai käytä pitkähihaisia.  Sarjassakin tämä näkyy, esim se Citra, jonka takia Samin piti kääntyä musllimiksi ja jonka is vaati, ettei kristitty pappi voi vihkiä, ei pukeudu arjessa mitenkään erityisesti.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että mainitsemasi muikki on jotenkin ihan kuutamolla. Ja aamiaiseksi donitseja, epäilen, että hänellä on syömishäiriö.

No ovat kai eronneet.

Näyttihän se hurjalta, vasta riippuvuuksistaan toipuva mies suostui kaikkeen saadakseen naisen. Aikuinen mies vietävissä, ei omaa tahtoa lainkaan. Mietin mikä perheen dynamiikka ollut aikanaan, kun pojasta kasvoi moinen hyssykkä. Oliko isällä samat ongelmat ja äitinsä häippäsi. Toisaalta oliko tuokin käsikirjoitettu,  toivottavasti.

Vierailija
14306/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko s vika saada aikaan tuollasen sössöttävän puheen mitä Emilyllä on? Ärsyttää kyllä katella sen puhumista, mutta jos sillä on joku puhevika niin ei tietenkään sais kiusata.

Olet oikeassa. Emilylla on S-vika. Noi korjataan Suomessa puheterapeutilla, olen huomannut että monissa maissa niihin ei puututa. Harmi hänen kannaltaan.

Vierailija
14307/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Emilylla on S-vika. Noi korjataan Suomessa puheterapeutilla, olen huomannut että monissa maissa niihin ei puututa. Harmi hänen kannaltaan.

Emilyllä on ns. tied-tongue kehityshäiriö kielessään. Siinä on tavallisuudesta poikkeava jänne kielessä joka estää esim. kielen kokonaan ulos suusta työntämisen. Aiheuttaa myös puheeseen tiettyä puuroutumista kun kielen liike ei ole ns. normaali. Ja ekalle kirjoittajalle: Olet oikeassa! Vammaisen hakkuminen on ala-arvoista! Hävetkää! Kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa solvata vammaista ihmistä!

Vierailija
14308/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen illan uutta jaksoa vielä yks juttu tiistain jaksosta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen Nicolen asuntoon? Tosi epäolennaista, mutta miten siellä ei ollut sohvaa, ei tuoleja, ei mitään istumapaikkaa vieraille?! Kaikille lasi käteen ja tyypit seisoo sitten keittiössä. Siinä oli kai joku olkkarin tapainen vieressä, vaan ei toisiaan mitään istumaryhmää tai vastaavaa. Mä en itse kutsuisi vieraita kylään ellei olisi tarjota heille joku tuoli takapuolen alle.

Vierailija
14309/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ovat kai eronneet.

Ei ole eronneet, vasta saaneet tyttövauvan 

Vierailija
14310/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilyllä on ns. tied-tongue kehityshäiriö kielessään. Siinä on tavallisuudesta poikkeava jänne kielessä joka estää esim. kielen kokonaan ulos suusta työntämisen. Aiheuttaa myös puheeseen tiettyä puuroutumista kun kielen liike ei ole ns. normaali. Ja ekalle kirjoittajalle: Olet oikeassa! Vammaisen hakkuminen on ala-arvoista! Hävetkää! Kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa solvata vammaista ihmistä!

Eikö sen jänteen voi leikata? Mielestäni Suomessa leikataan liian kireä jänne jo ihan pienenä, heti kun huomataan, että kieli ei liiku normaalisti. Jollain mun tutulla on ollut tämä ja se leikattiin.

Vierailija
14311/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen illan uutta jaksoa vielä yks juttu tiistain jaksosta. Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen Nicolen asuntoon? Tosi epäolennaista, mutta miten siellä ei ollut sohvaa, ei tuoleja, ei mitään istumapaikkaa vieraille?! Kaikille lasi käteen ja tyypit seisoo sitten keittiössä. Siinä oli kai joku olkkarin tapainen vieressä, vaan ei toisiaan mitään istumaryhmää tai vastaavaa. Mä en itse kutsuisi vieraita kylään ellei olisi tarjota heille joku tuoli takapuolen alle.

Totta. Ja Nicole käytti vieraitaan härskisti hyväkseen voidakseen käydä Mahmoudin kimppuun.

Huomio 2: Nicole näyttää enemmän ikäiseltään tuossa uudessa tukanvärissä.

Vierailija
14312/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole on jotenkin outo, muuttaa hiusten väriä ja hymyilee teennäisesti. Ei ihme että Mahmoud alkanut katumaan.

Vierailija
14313/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia aatoksiani:

Emilyllä on ihanat vanhemmat! Tuntuu myös kuin väkisin yritettäisiin saada draamaa tähän parisuhteeseen, heillähän on kaikki ollut tosi hyvin.

UK-versiossa yllätys oli kun se blondi ja se meksikolainen erosivatkin, tuntuivat ihan unelmaparilta.

UK-versiossa myöskin se tyyppi, joka lauloi sitä "i love you chicken", että mitä sen naisen päässä liikkui? Mennä naimisiin tuollaisen kanssa, jonka kanssa ei ole edes yhteistä kieltä, hankkia heti lapsikin - vaikka oma lapsi vastustaa.

Kautta aikojen suosikkini on ollut se kuvankaunis brasilialainen tyttö, joka oli mormoni ja meni jonkun mormonin kanssa naimisiin - hän oppi englanninkin tosi hyvin ja vaikuttivat hyvin onnellisilta. 

Nicole ja egyptiläinen miehensä: en ymmärrä mihin tämäkin parisuhde perustuu, tässä on niin paljon negatiivisuutta ja nicole tuntuu hyvin vakavalta ihmiseltä, tajuaisivat nyt erota vaan.

Vierailija
14314/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen jänteen voi leikata? Mielestäni Suomessa leikataan liian kireä jänne jo ihan pienenä, heti kun huomataan, että kieli ei liiku normaalisti. Jollain mun tutulla on ollut tämä ja se leikattiin.

Joskus voi olla että lääkäri suosittelee odottamaan, vanhemmat ei halua leikkausta tai se jää huomaamatta.

USA:ssa on ihan eri systeemit, ei ole neuvolaa, onko tuota kieliongelmaa edes huomattu ennenkuin Emily on alkanut puhumaan, onko ollut vakuutusta tai rahaa leikkaukseen, jos on oppinut lausumaan kirjaimet väärin niin voi olla hankala aikuisena oppia uudelleen, vanhemmat yleensä ymmärtää lapsiaan vaikka olisi puhevika niin ehkä he eivät ole pitäneet sitä korjaamisen arvoisena ongelmana, onhan noita syitä miksi ei ole tehty mitään.

Vierailija
14315/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole on jotenkin outo, muuttaa hiusten väriä ja hymyilee teennäisesti. Ei ihme että Mahmoud alkanut katumaan.

Tuolla oli netissä, että Nicole ja Mahmoud potkittiin pois ohjelmasta kesken tän kauden. Mahdollisesti se käsirysyyn johtanut riita ja pahoinpitelysyyte syynä. Kukaan ei tiedä vielä tulevatko tell all jaksoihin, mutta Mahmoudin ulosmarssiin nro 2 johtaneen riidan jälkeen paria ei enää kaudella nähty. Jostain luin myös, että herra M olisi palannut Egyptiin. Tämä saattaa selittää sen miksi ei pillow talkissa näytetty yhtään kommenttia niistä.

Vierailija
14316/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla että lääkäri suosittelee odottamaan, vanhemmat ei halua leikkausta tai se jää huomaamatta.

USA:ssa on ihan eri systeemit, ei ole neuvolaa, onko tuota kieliongelmaa edes huomattu ennenkuin Emily on alkanut puhumaan, onko ollut vakuutusta tai rahaa leikkaukseen, jos on oppinut lausumaan kirjaimet väärin niin voi olla hankala aikuisena oppia uudelleen, vanhemmat yleensä ymmärtää lapsiaan vaikka olisi puhevika niin ehkä he eivät ole pitäneet sitä korjaamisen arvoisena ongelmana, onhan noita syitä miksi ei ole tehty mitään.

Jenkeissä tosiaan täytyy olla rahaa kuin rosvopäälliköllä saadakseen hoitoa. Tai sitten joku extra-super-hyper vakuutus. Voi olla, että Emilyn vanhemmilla ei ollut kumpaakaan ja jos lapsi muuten kehittyi ja oppi puhumaan niin antoivat asian olla. Tässä taas yksi esimerkki siitä, että vaikka välillä tökkiikin, niin meillä on hitsin hyvä julkinen terveydenhuolto!

Vierailija
14317/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta aikojen suosikkini on ollut se kuvankaunis brasilialainen tyttö, joka oli mormoni ja meni jonkun mormonin kanssa naimisiin - hän oppi englanninkin tosi hyvin ja vaikuttivat hyvin onnellisilta. 

Mä en nyt saa millään keinolla päähäni tätä paria. Onko jotain vinkkejä mitä he teki, missä asuivat tai jotain? Muutama todella kaunis nainen on ollut mukana näiden vuosien aikana. Mun oma suosikki oli ja on Rachel ja Jon. Se brittimies joka ei koskaan päässyt jenkkeihin, mutta silti ovat edelleen yhdessä etänä ja mies toimii isänä sille pikkutytölle, joka oli vauva silloin kun heidän kausi tuli.

Vierailija
14318/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli Rachelille ja Jonillekin. 7 vuotta turhaa taistelua byrokratiaa vastaan teki lopun heidän suhteesta. Jon ei koskaan saanut mitään viisumia. Ehkä parempi sitten erota koska yhdessä eivät olisi voineet olla vielä vuosiin.

Vierailija
14319/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli Rachelille ja Jonillekin. 7 vuotta turhaa taistelua byrokratiaa vastaan teki lopun heidän suhteesta. Jon ei koskaan saanut mitään viisumia. Ehkä parempi sitten erota koska yhdessä eivät olisi voineet olla vielä vuosiin.

Mies aikamoinen heppu, yritti toki esittää jotain mutta aivan kaheli.

Vierailija
14320/27900 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja varsinkin nuo runsaat botoxit ja poskien ja huulten täyteaineet jotka ilmenee noissa haastatteluosuuksissa. Aiemmin se oli vähän semmonen lommonaamanen ku on hyvin hoikka, ja jollain tapaa sarjakuvahahmomaisempi.

Muotialalla varmaan paineita olla hoikka, oli sitten malli taikka suunnittelija. En muista yhtään ylipainoista muotisuunnittelijaa.

Ketju on lukittu.