90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaisia tunteita herää kun katselee Ediä ja Liziä kun tietää että ovat jo eronneet mutta jaksoissa suunnittelevat häitään. Edin kaunis ja herttanen äitikin suunnittelee muuttoa lähemmäs pariskuntaa. Aika pian sitte vissiin häiden jälkeen ovat eronneet.
Ei ne ehtineet edes naimisiin. Pikku-Ed (niinkuin Andrei aina sanoo vitsinä) peruutti häät edes kertomatta Lizille. Argh! Mä olen aina inhonnut koko äijää! Ja ihmetellyt suuresti miten ihmeessä Lizin kaltainen nainen on sietänyt moista possua! Mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Lopullisesti toivottavasti!
Edi oli Lizin leipäpuu, lapsensa pääsi ensimäisen kerran leipomaan äitinsä kanssa, kameroiden käydessä. Lapsi ollut selvästi koko pienen elämänsä muiden hoteissa.
Ei pidä paikkaansa. Ihan on ollut äitinsä kanssa. Sillä ensimmäisellä kaudella jolla Liz oli mukana tuli kerran maininta siitä, että lapsen isä ei halunnut silloin tyttöä julkisuuteen, eli ei saanut kuvata. Sama oli esim. Darcey ja Stacey kuvausten kanssa. Staceyn ex-mies kielsi näyttämästä heidän poikia ja siksi oli aina vain ne Darceyn tytöt Aniko ja Aspen. Ja mitä tulee tuohon toiseen arveluun, että Ed olisi ollut joku leipäpuu, niin sekään ei pidä paikkaansa. Lizillä oli ihan oma ura, hyvä olikin. Oli omistaja osakkaana ravintolassa jossa aikoinaan työskenteli. Tuossahan Liz mainitsi alussa, että joutui jättämään osakkuuden koska ei voinut hoitaa sitä toisesta osavaltiosta. Omilla rahoillaan siis on pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaisia tunteita herää kun katselee Ediä ja Liziä kun tietää että ovat jo eronneet mutta jaksoissa suunnittelevat häitään. Edin kaunis ja herttanen äitikin suunnittelee muuttoa lähemmäs pariskuntaa. Aika pian sitte vissiin häiden jälkeen ovat eronneet.
Ei ne ehtineet edes naimisiin. Pikku-Ed (niinkuin Andrei aina sanoo vitsinä) peruutti häät edes kertomatta Lizille. Argh! Mä olen aina inhonnut koko äijää! Ja ihmetellyt suuresti miten ihmeessä Lizin kaltainen nainen on sietänyt moista possua! Mutta nyt ovat tosiaan eronneet. Lopullisesti toivottavasti!
Onko toi faktaa? Kun mun tietääkseni kyllä menivät naimisiin. Ainakin nähnyt häistä kuviakin ja myöhemmin sitten eroilmoitus.
Tuossa yksi linkki jossa heti etusivulla kerrotaan Edin peruneen häät edes keskustelematta asiasta Lizin kanssa.
https://screenrant.com/90-day-fiance-why-big-ed-liz-woods-breakup-power…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi faktaa? Kun mun tietääkseni kyllä menivät naimisiin. Ainakin nähnyt häistä kuviakin ja myöhemmin sitten eroilmoitus.Tuossa yksi linkki jossa heti etusi
Nää on niitä jenkkien klikkisivuja, joilla kalastellaan vaan klikkauksia. Viimeksi tänään julkaisivat törkyä, ties monennenko kerran uutisoitiin Farmin Brandonin kuolleen, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Noilla jenkkisivuilla kannattaa tarkkaan harkita mitä uskoo ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi faktaa? Kun mun tietääkseni kyllä menivät naimisiin. Ainakin nähnyt häistä kuviakin ja myöhemmin sitten eroilmoitus.
Usampikin jenkkisivusto + erilaiset keskustelupalstat (esim. Reddit) kuten meillä tämä ja suomi24 kertovat saman tarinan. Liz ja Ed eivät menneet naimisiin ja ovat nyt ainakin toistaiseksi pysyneet erillään. Lizillä on uusi poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tietsikan F-securen virusturva estää suorilta kaikki höpö höpö- sivustot. Siispä sivuilla joille menen on ihan artikkeleita ym. Jos kyllin moni ns. asiallinen lähde vahvistaa saman asian voisi kuvitella sen olevan myöskin uskottavaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edi oli Lizin leipäpuu, lapsensa pääsi ensimäisen kerran leipomaan äitinsä kanssa, kameroiden käydessä. Lapsi ollut selvästi koko pienen elämänsä muiden hoteissa.
Ei
Liz asusteli väkiin autossa, firma jossa muka osakkuus oli hassu juttu, ei voinut työskennellä kun Edi tuli mustasukkaseksi.
Love in paradise: Mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää sitä spermanluovuttajahörhön naista! Mitä ihmettä se voi nähdä siinä muniaan alati asettelevassa hullussa :D
Vierailija kirjoitti:
Love in paradise: Mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää sitä spermanluovuttajahörhön naista! Mitä ihmettä se voi nähdä siinä muniaan alati asettelevassa hullussa :D
Julkisuuden kipeä nainen.
Mitä toi jasmine oikein rääkyy ku ei saa lapsia usaan? Eihän ne lapset asunu sen luona siellä panamassakaa? Onko jasminen lasten isällä yksinhuoltajuus? Miten toi sitten edes sais niitä lapsia tuonne muutenkaan jos sillä ei oo niihin edes huoltajuutta?
Muutenki niin rasittava akka ku aina märisemäsä niinku pikku lapsi jos ei saa tahtoaan läpi. Sitten kun se tuolla itkullaan lopulta saa mitä haluaa, niin ei mee kauaa kun taas on vailla jotaki ja märinä alkaa.
Ei arvosta yhtään sitä mitä gino on tuon eteen tehny. Rahaahan sillä on palanu ties kuinka paljon tuohon märisijään. Siltikään jasmine ei tee muuta ku valittaa ja haukkuu ginoa.
Se spermajätkä on kuvottava, antaa jotain pisteitä naiselle käytöksestä? Kevyt kontrollointifriikki. Eikä itsellään mitään käytöstapoja..
Se Italian tyyppi on kanssa ihan redflag. Haluaa tyttiksen joka haluaa jatkuvasti kolmen kimppaa. Tosin se ylimääräinen pitää aina olla nainen. Itsekäs paska.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi jasmine oikein rääkyy ku ei saa lapsia usaan? Eihän ne lapset asunu sen luona siellä panamassakaa? Onko jasminen lasten isällä yksinhuoltajuus? Miten toi sitten edes sais niitä lapsia tuonne muutenkaan jos sillä ei oo niihin edes huoltajuutta?
Muutenki niin rasittava akka ku aina märisemäsä niinku pikku lapsi jos ei saa tahtoaan läpi. Sitten kun se tuolla itkullaan lopulta saa mitä haluaa, niin ei mee kauaa kun taas on vailla jotaki ja märinä alkaa.
Ei arvosta yhtään sitä mitä gino on tuon eteen tehny. Rahaahan sillä on palanu ties kuinka paljon tuohon märisijään. Siltikään jasmine ei tee muuta ku valittaa ja haukkuu ginoa.
Ginolla ei muuten ota eteen, tarvitsee kunnon käsittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Jasminella on hyvin teennäiset eleet ja tapa puhua. Vain silloin se ei tunnu ajattelevan, miltä näyttää, kun levittää suunsa ammolleen ja alkaa itkeä.
Kaiken kaikkiaan Kardashianien lortot ovat lanseeranneet tuon tosi teennäisen naisihanteen. Miten miehet jaksaa katsella sellaisia ilmeettömiä muovinaamoja, eikö se ala kyllästyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on hyvä pointti, nimittäin lasten huoltajuudessa. Heillä on yhteishuoltajuus, mutta vanhempi poika asuu isänsä kanssa ja nuorempi asui Jasminen kanssa. Nuorempi on se autistinen. Voisin kuvitella, että lasten isä ei tule antamaan lupaa viedä poikia pois Panamasta. Ainakaan sitä poikaa joka asuu isänsä kanssa. Tuo saattaa selittää sen, että Jasmine jäi eron jälkeen jenkkeihin eikä palannut kotiin. Ei ole niin kauhea ikävä lapsia kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole enää yhdessä. Mahmoud poistettiin maasta kotiväkivallan vuoksi.,poliisit tuli paikalle ja veivät Mahmoudin.
Tiedot jenkkimedia.
Siis Nicolen Mahmoud häädettiin USA:sta
Ei muuten häädetty ja kotiväkivaltasyytteetkin kumottiin.
Ei häädetty, mutta on palannut takaisin Egyptiin. Se oli kyllä arvattavissa. Noin umpimuslimi ei olisi ikinä sopeutunut vapaaseen maailmaan. Parempi etsiä saman kasvatuksen saanut tyttö ja Nicolen jenkkipoika. Harvoin onnistuu näin eri katsantokannoilla olevat suhteet.
Niin, täällä lännessä naiset käyttää seksuaalista vetovoimaansa sumeilematta ja paljastavat intiimejä paikkojaan kuten rintojaan tai takapuolensa muotoja ventovieraille. Niin kuin yksi muslimipoika sanoi mulle muutettuaan tänne, kun kysyin, miltä se tuntui, että pari kuukautta meni kuin olisi ollut karkkikaupassa. Sitten alkoi turtua.
Vierailija kirjoitti:
Se spermajätkä on kuvottava, antaa jotain pisteitä naiselle käytöksestä? Kevyt kontrollointifriikki. Eikä itsellään mitään käytöstapoja..
Se tyyppi on koko sarjan miesten pohjanoteeraus! Kammottava tapaus!
Mua Jasminessa eniten kuvottaa se jatkuva Ginolle uhkailu, erolla ja muutto takaisin panamaan. se kun on ihan jatkuvaa jos Gino sanoo pienenkin väärän sanan tai jassu ei saa mitä haluaa ja siihen kovaääninen huuto ja itku päälle.
yksi suhteen hallintamuoto ja narsistin luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tyyppi on koko sarjan miesten pohjanoteeraus! Kammottava tapaus!
Se varmaan söisi kupillisen omaa kakkaansa, jos joku sanois sille, että se parantaa sen spermaa :D
Itseäni aina ihmetyttää tämä uhriutuminen (esim. Gino) korostamalla miten paljon on tehnyt toisen hyväksi.
Voisivat tajuta, että perimmäinen motiivi on itsensä hyväksi toimiminen. Halu saada kumppani. Eivät nämä ole mitään pyyteettömiä uhrauksia.