90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Gino pitää hattua häissäänkin..
Varmasti. Valkoinen hattu kenties?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kenellekään muulle mieleen, että se huulikiilto saattoi olla joku Ginon eksän huulikiilto ja se on ollut siellä hanskalokerossa vuosia? Ajattelin ensin, että täähän on tietenkin tuottajan tekosia, mutta toisaalta Gino on just sen tyyppinen joka ei ikinä edes siivoa autoaan. Kämppäkin on mitä on.
Kyllä, todellakin tuli juuri tämä ensimmäisenä mieleen.
Jibrin Miona, se laskelmoivan tuntuinen ja itsekeskeinen Serbian lahja ihmiskunnalle, on jo miljonääri. Joillain tekotukilla, ponytails? Kiinasta tuo.
https://screenrant.com/90-day-fiance-jibri-miona-bell-became-millionair…
Saavutus tämäkin: En ole aiemmin katsonut ohjelmia, joissa Jasmine ja Gino ovat mukana (lukemalla täältä olen kuitenkin saanut vähän kuvaa minkälaisesta parista on kyse). Nyt olen uuden 90DF kauden jaksossa 6 ja kelaan ohi kaikki heidän kohtaukset! En jaksa enää jaksosta toiseen samaa Jasminen tekoitkua ja jalanpolkemista. Lähde sitten takaisin sinne Panamaan jos kerran on noin kauheaa!! En myöskään ymmärrä mitä Jasmine voi tuossa Ginossa nähdä, epävarmanoloinen piipittäjä. Kyllä se USAn kutsu taitaa joillekin olla kova..
Eihän miehet kirkkoon astu hattu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Valkoinen hattu kenties?
Liimaa Jasminen lettiä päälaelle.
Vierailija kirjoitti:
Saavutus tämäkin: En ole aiemmin katsonut ohjelmia, joissa Jasmine ja Gino ovat mukana (lukemalla täältä olen kuitenkin saanut vähän kuvaa minkälaisesta parista on kyse). Nyt olen uuden 90DF kauden jaksossa 6 ja kelaan ohi kaikki heidän kohtaukset! En jaksa enää jaksosta toiseen samaa Jasminen tekoitkua ja jalanpolkemista. Lähde sitten takaisin sinne Panamaan jos kerran on noin kauheaa!! En myöskään ymmärrä mitä Jasmine voi tuossa Ginossa nähdä, epävarmanoloinen piipittäjä. Kyllä se USAn kutsu taitaa joillekin olla kova..
Olen miettinyt tätä enkä oikein usko Jasminen varsinaisesti halunneen USA:an kovin palavasti. Ei näissä olosuhteissa. Gino asuu kylmässä keskilännen junttilassa, hyvin sellaisessa perustason asunnossa, auto on ihan tavallinen eikä käytä rahaa mihinkään ylimääräiseen kun kaikki tavarat kodissa ovat vanhoja. Tää säästäväisyys on epäilemättä syy siihen miten on onnistunut keräämään sen osakesalkun koska laittaa varmasti joka liksasta valtaosan sijoituksiin. Elää hyvin sellaista harmaata perusarkea. Jos pyrkimys olisi ollut vain jenkkeihin pääsy, Jasmine olisi ihan 100% varmasti pystynyt saamaan jonkun rikkaamman floridalaisginon, joka olisi tarjonnut mukavamman elämän Miamin lämmössä Jasminelle ja lapsille. Joku tuossa Ginon jutussa täytyy olla aitoa kiintymystä vaikka sitä vaikeaa onkin nähdä kun riitely alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tässä sarjassa kirkkohäitä nähdään. Yleensä se on siviilivihkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny sulhasilla silinterihattuja :D Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä enkä oikein usko Jasminen varsinaisesti halunneen USA:an kovin palavasti. Ei näissä olosuhteissa. Gino asuu kylmässä keskilännen junttilassa, hyvin sellaisessa perustason asunnossa, auto on ihan tavallinen eikä käytä rahaa mihinkään ylimääräiseen kun kaikki tavarat kodissa ovat vanhoja. Tää säästäväisyys on epäilemättä sy
Aikaisempia ja koko heidän matkaa seuranneena tulee mieleen että nauttivat asetelmasta kun toinen on domina ja toinen alistuva. Varmasti liittyy sänkyhommiin mutta myös arkeen. Joskus kun Jasmine huutaa niin näkee Ginosta ettei hätkäytä ja vähän huvittaa. Mutta tuo kyllä enemmän antaa aihetta että näyteltyä. Se viimeisin huulikiille kohta oli kyllä todella näyttelyä. Joskus Ginon on vaikeaa pitää pokkaa, varmaan kuvattu parikin kertaa nämä kohtaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä enkä oikein usko Jasminen varsinaisesti halunneen USA:an kovin palavasti. Ei näissä olosuhteissa. Gino asuu kylmässä keskilännen junttilassa, hyvin sellaisessa perustason asunnossa, auto on ihan tavallinen eikä käytä rahaa mihinkään ylimääräiseen kun kaikki tavarat kodissa ovat v
Jasminen itku on kammottavinta mitä olen nähnyt. Se Etiopiaan muuttanut Ariela oli vähän samanlainen itkemisessään: se vain sulki silmänsä, avasi suunsa ammolleen ja antoi palaa. Oli helppo nähdä, miten se nautti siihen tunteeseen uppoamisesta.
Venäläinen Anfisa oli parempi sekopää raivoaja sarjassa, kuin panamalainen Jasmine.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen Anfisa oli parempi sekopää raivoaja sarjassa, kuin panamalainen Jasmine.
Fyysisesti kyllä. Veteli jorgea turpiin vähän väliä. Lopulta se meni jo siihen, että kun tehtiin avioehtoa eikä Jorge suostunut määräykseen
eron tullessa Anfisalle jää ihan kaikki.
anfisa veteli Jorgea turpiin julkisesti asianajotoimistossa. Naarmutti Jorgen auton koska ei saanut jotain haluamaansa.
kokoajan olisi pitänyt saada jotain tai turpiin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Jasminen itku on kammottavinta mitä olen nähnyt. Se Etiopiaan muuttanut Ariela oli vähän samanlainen itkemisessään: se vain sulki silmänsä, avasi suunsa ammolleen ja antoi palaa. Oli helppo nähdä, miten se nautti siihen tunteeseen uppoamisesta.
Ehtaa telenovelaa jälleen. 😀 Kenties Jasminelle olisi uramahdollisuus saippuasarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä enkä oikein usko Jasminen varsinaisesti halunneen USA:an kovin palavasti. Ei näissä olosuhteissa. Gino asuu kylmässä keskilännen junttilassa, hyvin sellaisessa perustason asunnossa, auto on ihan tavallinen eikä käytä rahaa mihinkään ylimääräiseen kun kaikki tavarat kodissa ovat vanhoja. Tää säästäväisyys on epäilemättä syJ
En usko, että monikaan amerikkalainen mies kestäisi Jasminen tapaista lapsellista itkupilliä ja raivotarta. Ei osaa muuta kuin vaatia toiselta rahaa ja huomioimista ja seksiä. Varmaan ajattelee seksin avulla pitävänsä miehen tossun alla. Gino on tarpeeksi yksinkertainen suostuakseen moiseen höykytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko pahempi?
Anfisa ja Angela ovat käyneet ns. fyysisiksi.
Jasminekin sen verran, että huutanut ja heitellyt tavaroita.
En muista, onko käynyt käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa vielä kukaan maininnut, että Emily ja Kobe odottavat kolmatta lasta? Asuvat edelleen Emilyn vanhempien luona.
Kiitos tiedosta! Hedelmällistä porukkaa. Muistan, että Emilyn isä vakavasti varoitti niitä eka lapsen jälkeen tuomaan lisää lapsia taloon, pitäisi muuttaa sitä ennen. :)
Eivät varmaan muuta ikinä omaan kotiin. Taatusti Emilyn perhe auttaa lastenhoidossakin. Eikä siinä mitään, maailma on täynnä usean sukupolven talouksia, mutta Emilyn vanhemmat eivät tätä halunneet. Ellei se ollut sitten teatteria draaman tähden. 🤷
Emily vaikuttaa laiskalta ihmiseltä, perheensä ja miehensä tekevät työt. Emäntä lappaa ruokaa ja herkkuja leveään perseeseensä.
Vierailija kirjoitti:
Jibrin Miona, se laskelmoivan tuntuinen ja itsekeskeinen Serbian lahja ihmiskunnalle, on jo miljonääri. Joillain tekotukilla, ponytails? Kiinasta tuo.
https://screenrant.com/90-day-fiance-jibri-miona-bell-became-millionair…
Jossain oli juttua tuosta että leikkii miljonääriä Jibrin kaa, ja poseerasivat autoliikkeen Porsche-autojen kaa kun kävivät koeajamassa. Että pelkkää itsensä laittamaa rikastumishuhua tuommonen. Eihän niillä ollu edes pääomaa semmoseen yritykseen.
Sillä miten kukaan tekisi kiinalaisilla akryylikarvaponnareilla rahaa, kun niitä saa Jenkeissä joka kadunkulmalta tai kioskilta halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko pahempi?
Anfisa ja Angela ovat käyneet ns. fyysisiksi.
Jasminekin sen verran, että huutanut ja heitellyt tavaroita.
En muista, onko käynyt käsiksi.
Siis VIIHDEARVOLTAAN parempi/pahempi oli se Anfisa. Jos ajatellaan sarjaa ja katsojia, ja siksi sarjaan kaivattiin tuollaista toista huonoitsetuntoista ja luksuksen perässä olevaa naispuolista sekopäätä kun Jorgesta eikä Anfisasta enää saatu enempää irti kun erosivat ja äijä joutu vankilaan.
Molemmat eli Anfisa ja Jasmine raivoaa ja lyö ja huutelee hävyttömyyksiä, ja vandalisoi toisten omaisuutta.