90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27509)
En minäkään pumpannut maitoa vanhempien silmien edessä, ei olis tullu mieleenkään![/quote]
Siis olisihan Emily voinut imettää hieman sivummalla tai toisessa huoneessa.
Luulisi, että talosta joku muukin paikka löytyy kuin kellari...
Laittaa jonkun huivin/ kankaan suojaksi?
Itseä ei sinänsä häiritse edes julkisella paikalla imettävät, mutta eikö ole mukavampi imettää vähän sivummalla (jos mahdollista) tai tosiaan laittaa vähän jotain huivia eteen?
Muistan vaan, että jossain juhlissa (tai kyläillessä) sukulaistädit tms. on toiminut näin.
Saa vauvakin "syöntirauhan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon emilyn vanhemmat on passanut tuon p lö sähtäneen prinsessan (enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä, vaan myös mielenlaatua ja asennetta) piloille. Jestas mitä kauhistelua, ku mies sanoi sh ut the f*ck up hänelle... On niin hirveää ja epäkunnioittavaa. Aķķa motkottaa joka asiasta vieressä pomottamassa ja komentelemassa, vaikka ei itse tee mitään.
29 v. asuu vanhemmillaan ja vanhemmat miettii miten saadaan ukko, joka tulee eri maasta ja kulttuurista, mahdollisimman nopeasti elättämään tätä peräkammarin prinsessaa.
Aikuinen ihminen arvostelemassa toisten ulkonäköä, todella kypsää.
Etkö todella osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon emilyn vanhemmat on passanut tuon p lö sähtäneen prinsessan (enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä, vaan myös mielenlaatua ja asennetta) piloille. Jestas mitä kauhistelua, ku mies sanoi sh ut the f*ck up hänelle... On niin hirveää ja epäkunnioittavaa. Aķķa motkottaa joka asiasta vieressä pomottamassa ja komentelemassa, vaikka ei itse tee mitään.
29 v. asuu vanhemmillaan ja vanhemmat miettii miten saadaan ukko, joka tulee eri maasta ja kulttuurista, mahdollisimman nopeasti elättämään tätä peräkammarin prinsessaa.
Etkö todella osaa lukea?
"p lö sähtäneen prinsessan (enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä)" <-- tämäkö ei mielestäsi ole ulkonäön arvostelua? :D
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ei anna vaimonsa imettää muualla kun kellarissa vaikuttaa kivalta? Muutenkin huomaa, että hänellä vanhanaikaiset arvot, Kamerunista kun on kotoisin. Ei ihme, jos Emilyllä välillä menee hermot.
Minusta ei oikein kumpikaan vaikuta mukavalta.
Siinä miehessä ärsyttää se virnuilu ja ne tissipuheet.
Emily melko tiukan oloinen, mutta voi tosiaan olla että menee hermot mieheen...
En yhtään ihmettele, että mies kummeksui... Ei tuo ole normaalia, että maitoa pumpataan muiden edessä ja imetyksenkin voi hoitaa monella tapaa. Ei aina tarvi kaikkea repiä esiin ja antaa lapsen riekkua miten sattuu rinnoilla. Muistan ku meille tuli yks hieman omalaatuinen mamma, ni se kiskas koko toppinsa yläosan meidän olkkarissa pois ja siinä molemmat rinnat paljaana imetti. Ei ollut kohteliasta muita huoneessa olevia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö todella osaa lukea?
"p lö sähtäneen prinsessan (enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä)" <-- tämäkö ei mielestäsi ole ulkonäön arvostelua? :D
Mene jo muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaksoset D & S on.... mikä olisi sopiva vastine setämiehelle mutta tädeistä setämiestäti? :DDDDD Nuorempia jahtaavat, ja turpoavat vaan.
Tuot ihmettelin myös. Menivät kauneusoperaatioon ja tulivat takaisin kasvoiltaan rumempina ja painoa kerryttäneinä.
Toisten haukkuminen rumaksi on mielestäsi ok?
Olen eri, mutta nämä daamithan monen tunnin ajan meuhkasivat sarjassaan, kuinka korjauttavat sitä ja tätä kaunistuakseen. Menivät jopa saunaan alastomana pyllistelemään ja itseään esittelemään. Kotiin palattuaan, kerjäsivät kaikilta mielipidettä, omasta mielestään onnistuneesta keikastaan. Yksi tytöistä totesikin, että näyttää miss biggyltä.
On toi Yve säälitttävä. Miksi mennä hakemaan fundamentaali-muslimi ja alkaa itkemään erilaisuutta. En ikinä olisi Mohamedin kaltaisen kanssa itsekään, mutta ollaan nyt reiluja: ei ihme, että jätkä tuntee olonsa petetyksi kaiken jälkeen
Ainoa selitys mitä yve sanoo: "Emmä tienny et ihmiset on oikeesti tuollaisia! Mehän oltiin lomalla!"
Tuo nainen toimi itse kuin vastuuton lapsi.
Vierailija kirjoitti:
On toi Yve säälitttävä. Miksi mennä hakemaan fundamentaali-muslimi ja alkaa itkemään erilaisuutta. En ikinä olisi Mohamedin kaltaisen kanssa itsekään, mutta ollaan nyt reiluja: ei ihme, että jätkä tuntee olonsa petetyksi kaiken jälkeen
Ainoa selitys mitä yve sanoo: "Emmä tienny et ihmiset on oikeesti tuollaisia! Mehän oltiin lomalla!"
Eipä minulle olis tullu mieleen että en saa olla sisällä talossa kun putkimies tulee vaikka kuinka tietäisin että mies on muslimi. Oisko pitäny pyytää Mohamedia avaamaan kun ovikello soi ja hipsiä pää kyyryssä puhumatta sanaakaan jonnekin pihalle äikistelemään sillävälin ku miehet hoitaa hommat? Umpiamerikkalaisen naisen, hah!
Sitäpaitsi ite tykkäs Yven bikinikuvasta ensin. Se kertoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä minulle olis tullu mieleen että en saa olla sisällä talossa kun putkimies tulee vaikka kuinka tietäisin että mies on muslimi. Oisko pitäny pyytää Mohamedia avaamaan kun ovikello soi ja hipsiä pää kyyryssä puhumatta sanaakaan jonnekin pihalle äikistelemään sillävälin ku miehet hoitaa hommat? Umpiamerikkalaisen naisen, hah!
Sitäpaitsi ite tykkäs Yven bikinikuvasta ensin. Se kertoo jotain.
Minulle ainakin on selvää, että fundis muslimi ajattelee noin. Olen sen tiennyt. Eihän miehet ja naiset saa olla samassa tilassa eikä edes kätellä, jos ei ole sukua. Edes presidentin linnassa ei kaikki muslimimiehet kättele Jenni Haukiota.
Shaeeda valittaa kylläkin itse ihan kaikesta. Kun Bilal kysyy, miten olet sopeutunut, se alkaa haukkumaan Bilalia nipoksi. Onko se itse kertaakaan käynyt keskustelua valittamatta ja v--tuilematta? Ei. Mä uskon tuon mitä Bilal sanoi, että Shaeeda kääntää kaiken negatiiviseksi mielessään aluksi. Siltä vaikuttaa.
Noitten persoonat ei todellakaan sovi yhtään yhteen. Kontrollifriikkejä molemmat ja toinen tarkka ja neuroottinen, toinen negistelijä.
En tykänny kun Thais sano toista naista rumaksi. Ja vielä perään "kato MUA!".
Samoin Patrick sanoi bileisiin saapuneita rumiksi ja Thaisia hyvännäköiseksi brasilialaiseksi. Ei anna kovin fiksua kuvaa tommonen.
Vierailija kirjoitti:
En tykänny kun Thais sano toista naista rumaksi. Ja vielä perään "kato MUA!".
Samoin Patrick sanoi bileisiin saapuneita rumiksi ja Thaisia hyvännäköiseksi brasilialaiseksi. Ei anna kovin fiksua kuvaa tommonen.
Tollasia nuo on... Itsekeskeisiä materialisteja... kuvittelee olevansa jotain maailman kuumimpia. Ja tuo seuranta-app. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Shaeeda valittaa kylläkin itse ihan kaikesta. Kun Bilal kysyy, miten olet sopeutunut, se alkaa haukkumaan Bilalia nipoksi. Onko se itse kertaakaan käynyt keskustelua valittamatta ja v--tuilematta? Ei. Mä uskon tuon mitä Bilal sanoi, että Shaeeda kääntää kaiken negatiiviseksi mielessään aluksi. Siltä vaikuttaa.
Noitten persoonat ei todellakaan sovi yhtään yhteen. Kontrollifriikkejä molemmat ja toinen tarkka ja neuroottinen, toinen negistelijä.
Minusta taas Shaeeda on todella fiksu ja ihana tyyppi, mutta Bilalista tulee narsistivibat. Esimerkiksi se, että uhkailee jättää toisen tien varteen on niin perus narsismikäytöstä, että olen jopa itse päässyt kokemaan sen. Toivottavasti Shaeeda jättää Bilalin vielä, eikä anna hänen tuhota itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti että Shaaedalla oli jäänyt hampaankoloon Bilalin aiempi käytös. Yritti kertoa miten hän on kokenut sen kun kerran toinen vilpittömän oloisesti kysyy. Mutta taaskaan ei tullut kuulluksi kun Bilal alkoi heti keskeyttää ja inttää vastaan. Noin ihminen joka ei tule kuulluksi yleensä käyttäytyy. Kääntyy pois, sulkee suunsa ja haluaa olla yksin. Tää vaikuttaa huolestuttavalta kehitykseltä jos Bilal ei aio ottaa Shaaedan tunteita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shaeed11a valittaa kylläkin itse ihan kaikesta. Kun Bilal kysyy, miten olet sopeutunut, se alkaa haukkumaan Bilalia nipoksi. Onko se itse kertaakaan käynyt keskustelua valittamatta ja v--tuilematta? Ei. Mä uskon tuon mitä Bilal sanoi, että Shaeeda kääntää kaiken negatiiviseksi mielessään aluksi. Siltä vaikuttaa.
Minusta taas Shaeeda on todella fiksu ja ihana tyyppi, mutta Bilalista tulee narsistivibat. Esimerkiksi se, että uhkailee jättää toisen tien varteen on niin perus narsismikäytöstä, että olen jopa itse päässyt kokemaan sen. Toivottavasti Shaeeda jättää Bilalin vielä, eikä anna hänen tuhota itseään.
Shaeeda pelaa valtapeliään. Todella ikävän oloinen, aina saa joka keskustelun kääntymään siten että hän on uhri. Sama kaava toistuu joka kerta:
On mukava hetki, kiva keskustelu, kunnes itse alkaa arvostelemaan toista - toinen (tottakai luonnollisesti) hämmentyy ja haluaa puolustautua syytöksiltä - alkuperäinen kritiikin esittäjä uhriutuu toisen puolustautumisesta.
Jos joku on narsisti, niin Shaeeda.
Ei ketään läpsitä, varsinkaan ajaessa! Ja sen jälkeen kun toinen on asettanut rajat koskemattomuudelleen. Mut ei. Pakko oli vielä kerran näyttää, että saa sen viimeisen sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti että Shaaedalla oli jäänyt hampaankoloon Bilalin aiempi käytös. Yritti kertoa miten hän on kokenut sen kun kerran toinen vilpittömän oloisesti kysyy. Mutta taaskaan ei tullut kuulluksi kun Bilal alkoi heti keskeyttää ja inttää vastaan. Noin ihminen joka ei tule kuulluksi yleensä käyttäytyy. Kääntyy pois, sulkee suunsa ja haluaa olla yksin. Tää vaikuttaa huolestuttavalta kehitykseltä jos Bilal ei aio ottaa Shaaedan tunteita huomioon.
Shaeeda on lapsellinen, oikutteleva, prinsessa. Montako kertaa on itse kunnioittanut ja kuunnellut toista? Ei kertaakaan. Ei se ole niin kultainen, mitä aluksi annettiin ymmärtää.
Automatkallakin piti korostaa miten hänen puoli liikenteestä on OIKEA ja amerikkalainen VÄÄRÄ. Shaeedahan senkin aloitti. Lopulta Bilal ei jaksanut väitellä, vaan puhui "tästä" ja "tuosta" puolesta.
Tuollaisia valtapelejä Shaeeda pelaa ihan jatkuvasti. MINUN tapani/kulttuurini/toimintani/käytös on OIKEA. Jatkuvasti tuota. En jaksais itsekään kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi ite tykkäs Yven bikinikuvasta ensin. Se kertoo jotain.Minulle ainakin on selvää, että fundis muslimi ajattelee noin. Olen sen tiennyt. Eihän miehet ja naiset saa olla samassa tilassa eikä edes kätellä, jos ei ole sukua. Edes presidentin linnassa ei kaikki muslimimiehet kättele Jenni Haukiota.
Ja ihan ku se ongelma olis yks putkimiehen käynti. Tottakai suurin ongelma tulee kaikesta mahdollisesta muusta, alkoholista, pukeutumisesta, ties mistä.. ja ne on kyllä ollu tiedossa alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi ite tykkäs Yven bikinikuvasta ensin. Se kertoo jotain.Minulle ainakin on selvää, että fundis muslimi ajattelee noin. Olen sen tiennyt. Eihän miehet ja naiset saa olla samassa tilassa eikä edes kätellä, jos ei ole sukua. Edes presidentin linnassa ei kaikki muslimimiehet kättele Jenni Haukiota.
Ja ihan ku se ongelma olis yks putkimiehen käynti. Tottakai suurin ongelma tulee kaikesta mahdollisesta muusta, alkoholista, pukeutumisesta, ties mistä.. ja ne on kyllä ollu tiedossa alusta asti.
Ja miten yhteiset lapset kasvatettaisiin, jos arvomaailmat ovat ihan erilaisia vanhemmilla. Nää naiset ei ajattele nenäänsä pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että mies kilahti kun eukko karvakengissään määräili kuinka sontaa luodaan. Olisi itse tarttunut talikkoon ja näyttänyt mallia. Vanhemmat ihan tolkuissaan, kuinka tästä naisesta on kasvanut mahdoton plösö. Onko adoptiolapsi, ei muistuta lainkaan vanhempiaan.
Muistuttaa kyllä kasvonpiirteiltään täysin isää. Äiti on kaunis.
Ei sillä ole mitään väliä, kiusaaminen ei ole koskaan ok.