90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniellan ja Mohamedin tarina oli kyllä niin hirveää katottavaa. Myötähäpeäkin tuli. Minkä ihmeen takia Daniella haksahti ja luotti? Kilometrin päähän näky alusta pitäen homman nimi.
Surkeinta Daniellan jutussa oli se lapsekkuus hänessä, kuinka hän painautui rakastuneena Mohamdin kainaloon. Mies tunsi selvästi vastenmielisyyttä
Aikuiset lapset huomasivat tilanteen, tunsivat lapsellisen äitinsä eivätkä voineet estää tätä. Millä se perhe ylipäätään eli aikuiset lapset tämän äidin kanssa, oliko sarja ainoa tulon lähde. Daniellahan teki myöhemmin petoksia.
Mun mielestä tämä Daniella ei kyllä käynyt ihan täysillä valoilla...
Ollaan muka niin saamarin suvaitsevaisia ja marssitaan joka toinen päivä kaikenmaailman paskan sietämisen puolesta. Sitten marssitetaan studioon Daniellan kaltainen ihminen, jota koko studioyleisön ja sikakamaisen hyväksikäyttäjän johdolla häpäistään. Miksi kaunis solakka toimittaja ei haistellut miltä se Mohamadin muna haisee, josko se haju olikin sieltä lähtöisin.
Mieti nyt kuitenkin vähän. Nämä kaksi on olleet koko ohjelman huonoiten toisilleen sopiva pari. Mohamed oli minun mielestäni hyvinkin pitkään niin, että vältti puhumasta niistä asioista, jotka sitä varmasti juuri eniten Daniellessa häiritsi, mutta jossain vaiheessa oli jo pakko. Kun tuntui, että koko tiimi yritti ikään kuin syyllistää Mohamedia ja väkisin vääntää näitä yhteen. Hakemalla haettiin ja miestä kuulusteltiin, että missä vika, kun ei toimi.
Viimein tämä mies sanoi, että Daniellen pitäisi pitää paremmin huolta hygieniastaan ja mennä muutenkin lääkäriin keskustelemaan asioistaan. Itse ohjelmassa ei sanonut, mutta netistä luin, että Daniellella olis pidätysvaikeuksia ja sen vuoksi ei tietyt hommatkaan onnistuneet. Mohamed sai mun mielestäni koko ajan sontaa niskaan, vaikka aika selvästi pystyi näkemään, että ei tuosta ikimaailmassa mitään tule. Ei ketään voi pakottaa olemaan itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa.
Ja totta on, että ei se tämä nainen kyllä mikään ruudinkeksijä ollut. Ihan olisi voinut peiliinkin katsoa, ja miettiä, että onko todella sen näköinen ja oloinen nainen, jostä tuon tyyppinen mies olisi kovastikin kiinnostunut.
On mahdollista, että tämä suhde oli Mohamedille keino päästä Amerikkaan. Tässä ohjelmassa hän ei ole siinä mielessä ainoa.
Olen kuusikymppinen ja saan virtsat pysymään sisällä ihan lantionpohjaa treenaamalla. Istumalla kuin säkki päivästä toiseen se ei kyllä onnistu, vaan vaatii vähän vaivaa.
Ja on tosiaan ilmeistä, että Mohamed halusi vain ja ainoastaan Amerikkaan. Koko liitto on heillä yhtä pelleilyä.
Aika usein noita ulkomaalaisia puolisoita epäillään että ovat vain green cardin perässä, joissain tapauksissa se voi olla tottakin. Mutta jos haluaa pois köyhästä maasta niin kannattaisi kyllä pokata eurooppalainen, täällä saa lapsilisää, terveydenhoitoa ja muita etuuksia, Amerikassa ei saa muuta kuin luvan olla maassa.
Jösses noita Jasminen kynsiä! Miten tuollaisilla kynsillä pystyy tekemään mitään, miten se pyyhkii pyllynsä?
Vierailija kirjoitti:
Aika usein noita ulkomaalaisia puolisoita epäillään että ovat vain green cardin perässä, joissain tapauksissa se voi olla tottakin. Mutta jos haluaa pois köyhästä maasta niin kannattaisi kyllä pokata eurooppalainen, täällä saa lapsilisää, terveydenhoitoa ja muita etuuksia, Amerikassa ei saa muuta kuin luvan olla maassa.
Ja toisaalta.Kun menee naimisiin amerikkalaisen miehen tai naisen kanssa, on pakko suostua elättämään hänet tulevat 10 vuotta. Mietin millä sekin kierosilmä olisi voinut elättää Mohammedin ,kun itselläkin oli aivan huonosti talous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Kenny on ollut epävarma asiasta aina, Armando haluaa Kennyn biologisen lapsen, joten Kennyllä todellakin on sanottavaa asiaan. Yhteensä heillä 4 vai 5 lasta, joten ehkei toi lisääntyminen enää niin välttämätöntä ole. Kennyn puolella tässä.
Siitä olen samaa mieltä että 60-vuotiaana ei välttämättä pitäisi enään tehdä vauvoja, vaikka puoliso olisi nuorempi. Mutta Kenny on jahkaillut asian kanssa ja välillä antanut ymmärtää että lapsenteko voisi olla hyvä idea. Sanoisi suoraan ei jos ei halua lasta nyt hän antaa Armandon luulla että voisi suostua lapseen.
Siinä olen samaa mieltä Armandon kanssa, että päätös on tehtävä oli se sitten kumpaan suuntaan tahansa. Jotenkin haluaisin nähdä heillä vielä yhden lapsen. 🤗 Molemmat ovat niin hyviä isiä ja muutenkin yhdet formaatin kaikkien aikojen täyspäisimmistä ihmisistä.
Munsta kyllä ero olisi parempi, että Armando pääsee etsimään nuoren kumppanin joka haluaa lapsia. Kuin se, että 60v mies suostuu vastentahtoisesti vauvaan vain miellyttääkseen toista.
Egoististä Armandolta vaatia että Kenny suostuu tuohon. Minusta hyvä pari, toivottavasti ei tule eroa.
Statler on nyt kyllä ihan liian nopee liikkeissään..
Miten tuo Sheilan äiti haudattiin?
Laitettiin johonkin betonireikään arkussa.
Vierailija kirjoitti:
Statler on nyt kyllä ihan liian nopee liikkeissään..
Ei kai USA:sta voi ihan noin vain muuttaa Englantiin. Pitää olla viisumi, työlupa, ei noita tarvittavia papereita noin vain hankita.
Oon tässä konfliktissa täysin Christianin puolella.
Hyvä ku Amanda puhuu red flageista koko ajan. Tietääköhän tuo ukko mitään sen historiasta 😄
No nyt oli ensimmäinen aidon oloinen hetki Ginin ja Jasminen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalta.Kun menee naimisiin amerikkalaisen miehen tai naisen kanssa, on pakko suostua elättämään hänet tulevat 10 vuotta. Mietin millä sekin kierosilmä olisi voinut elättää Mohammedin ,kun itselläkin oli aivan huonosti talous.
Tämä on virheellinen tieto, joka ei vaan millään suostu kuolemaan. Se 10 vuoden sponsorointi tarkoittaa sitä, että mikäli tämä jenkkeihin tuotu henkilö 10 vuoden aikana saa sosiaalitukia, valtio perii ne sponsorilta takaisin. Kyse ei ole elatusvelvollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Kenny on ollut epävarma asiasta aina, Armando haluaa Kennyn biologisen lapsen, joten Kennyllä todellakin on sanottavaa asiaan. Yhteensä heillä 4 vai 5 lasta, joten ehkei toi lisääntyminen enää niin välttämätöntä ole. Kennyn puolella tässä.
Siitä olen samaa mieltä että 60-vuotiaana ei välttämättä pitäisi enään tehdä vauvoja, vaikka puoliso olisi nuorempi. Mutta Kenny on jahkaillut asian kanssa ja välillä antanut ymmärtää että lapsenteko voisi olla hyvä idea. Sanoisi suoraan ei jos ei halua lasta nyt hän antaa Armandon luulla että voisi suostua lapseen.
Siinä olen samaa mieltä Armandon kanssa, että päätös on tehtävä oli se sitten kumpaan suuntaan tahansa. Jotenkin haluaisin nähdä heillä vielä yhden lapsen. 🤗 Molemmat ovat niin hyviä isiä ja muutenkin yhdet formaatin kaikkien aikojen täyspäisimmistä ihmisistä.
Munsta kyllä ero olisi parempi, että Armando pääsee etsimään nuoren kumppanin joka haluaa lapsia. Kuin se, että 60v mies suostuu vastentahtoisesti vauvaan vain miellyttääkseen toista.
Egoististä Armandolta vaatia että Kenny suostuu tuohon. Minusta hyvä pari, toivottavasti ei tule eroa.
Armando ja Kenny on ollut tähän asti yksi lempparipareistani. He ovat vaikuttaneet olevan rakastuneita toisiinsa ja ovat tukeneet toisiaan ja selvittäneet ongemansa hyvin ja kypsällä tavalla. Mutta nyt tällä kaudella tuo vauva-asia ja muutto Mexico cityyn ovat saaneet näkemään heidät toisin, toivottavasti tuo on vain TV:tä varten luotu ylidramatisointia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin mietin, että nyt tuli kärpäsestä paha härkänen. Ahdistava ajatus, että pitäisi jokaista ajatusvirhettä puolustella, vielä jonkun ystävän tukemalle puoliskolle.
Mun suhde olisi päättynyt tuohon, ja on varmaan joskus päättynytkin johonkin vastaavaan.
Itse asia ei mun mielestä ollut kummoinen, mutta Cleolla varmasti joku tunnelukko aktivoitui. Ymmärrän senkin.
Razvanin "romanttinen" retki kidutuskammioon😬😆😬
Mielenkiintoinen linna, mutta tuo sana särähti korvaan ( kuten Amandakin mainitsi...).
Voi toki olla, että mies viljeli mustaa huumoria...
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli ensimmäinen aidon oloinen hetki Ginin ja Jasminen välillä.
Tuli sellainen olo vähän et tästä parista voi ehkä alkaa tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on virheellinen tieto, joka ei vaan millään suostu kuolemaan. Se 10 vuoden sponsorointi tarkoittaa sitä, että mikäli tämä jenkkeihin tuotu henkilö 10 vuoden aikana saa sosiaalitukia, valtio perii ne sponsorilta takaisin. Kyse ei ole elatusvelvollisuudesta.
Kiitos tiedosta. Onhan tuossakin paljon pohdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin mietin, että nyt tuli kärpäsestä paha härkänen. Ahdistava ajatus, että pitäisi jokaista ajatusvirhettä puolustella, vielä jonkun ystävän tukemalle puoliskolle.
Mun suhde olisi päättynyt tuohon, ja on varmaan joskus päättynytkin johonkin vastaavaan.
Itse asia ei mun mielestä ollut kummoinen, mutta Cleolla varmasti joku tunnelukko aktivoitui. Ymmärrän senkin.
Samoilla linjoilla. Onneksi pyysi sitä kaveria menemään eri huoneeseen. Toivottavasti saavat tilanteen selvitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sheilan äiti haudattiin?
Laitettiin johonkin betonireikään arkussa.
Oliko sellainen seinä, mihin arkkuja laitetaan?
Tai mikä se on, jonkun sortin uurna tms.
https://discoveryfinland.fi/page/yhteystiedot