90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Ovat. Kenny on ollut epävarma asiasta aina, Armando haluaa Kennyn biologisen lapsen, joten Kennyllä todellakin on sanottavaa asiaan. Yhteensä heillä 4 vai 5 lasta, joten ehkei toi lisääntyminen enää niin välttämätöntä ole. Kennyn puolella tässä.
Sitä ironiaa kun Usalainen sanoo "minä tulen turvallisesta maasta"
Toi jenkkitytteli Intiassa käyttäytyy ja asennoituu todella törkeästi miestään ja perhettä kohtaan. Hänelle yritettiin vain selittäää kuinka TJ näki paljon vaivaa heidän kotinsa eteen, ja tää eukko on avoimen agressiivinen ja jankkaa omiaan kuuntelematta sanaakaan. Muija on sekopää prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Kenny on ollut epävarma asiasta aina, Armando haluaa Kennyn biologisen lapsen, joten Kennyllä todellakin on sanottavaa asiaan. Yhteensä heillä 4 vai 5 lasta, joten ehkei toi lisääntyminen enää niin välttämätöntä ole. Kennyn puolella tässä.
Siitä olen samaa mieltä että 60-vuotiaana ei välttämättä pitäisi enään tehdä vauvoja, vaikka puoliso olisi nuorempi. Mutta Kenny on jahkaillut asian kanssa ja välillä antanut ymmärtää että lapsenteko voisi olla hyvä idea. Sanoisi suoraan ei jos ei halua lasta nyt hän antaa Armandon luulla että voisi suostua lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä että 60-vuotiaana ei välttämättä pitäisi enään tehdä vauvoja, vaikka puoliso olisi nuorempi. Mutta Kenny on jahkaillut asian kanssa ja välillä antanut ymmärtää että lapsenteko voisi olla hyvä idea. Sanoisi suoraan ei jos ei halua lasta nyt hän antaa Armandon luulla että voisi suostua lapseen.
Miksei adoptio käy? Olisi pienempi ikäero Hannaankin. En ole kuullut selitystä
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo syytä antaa TLC-kanavalle palautetta siitä, että eri kausia näytetään ihan sekaisin ja miten sattuu?
Todellakin! Itse aloin kattoo vasta n. 2 vuotta sitten ja ihan miten sattuu. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa oli että kestää vuosia.
Kimberly ei taida ymmärtää, mihin on ryhtymässä.
Ei kuka tahansa tuonne sopeutuisikaan.
Ja onko se sen arvoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän tässä onkin hulluinta, Kenny ajat sitten ehdotti adoptiota. Suunnilleen hannahin ikäinen lapsi Hannahille kaveriksi. Nyt tänillan jaksossa tuli hannahille yllätyksenä, että vauva kun hänen mielestään isompi lapsi olis kivampi.
Eikä Kenny sanonut ettei armando kunnioita häntä. Kenny pyysi, että Armando kunnioittaa häntä senverran ettei heti tarvii vastata.
Armando on diktaattori ja sorry tämä mun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ironiaa kun Usalainen sanoo "minä tulen turvallisesta maasta"
Ajatteleeko ne sitä sanoessaan sen enempää?
Onhan näitä muitakin asioita, mitä varsinkin suutuspäissään lauotaan.
On toisaalta ihan selkeä harha, mitä Trump ym. hokevat ja kansa uskoo.
Ja se, että verrataan oman maan oloja muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armando haluaa oman lapsen jolla on Kennyn geenit.
Vierailija kirjoitti:
Toi jenkkitytteli Intiassa käyttäytyy ja asennoituu todella törkeästi miestään ja perhettä kohtaan. Hänelle yritettiin vain selittäää kuinka TJ näki paljon vaivaa heidän kotinsa eteen, ja tää eukko on avoimen agressiivinen ja jankkaa omiaan kuuntelematta sanaakaan. Muija on sekopää prinsessa.
Kyllä mä ymmärrän Kimberlyäkin. Hän on tehnyt ison myönnytyksen muuttaessaan Intiaan ja suostuessaan asumaan samassa talossa miehen suvun kanssa. Ja kyllä ketä tahansa länsimaalaista naista ärsyttäisi, jos puolison veli puuttuisi toisten parisuhteeseen ja sönköttäisi milloin veljen vaimo saa syödä valkosipulia jne. Eikö tuo TJ itse uskalla keskustella Kimberlyn kanssa näistä asioista? Riitaa tulee joo, mutta ei tuo yhtään asiaa paranna, että miehen veli sekaantuu heidän asioihinsa.
Miten se Holly on niin kalpea ja huono vointisen näköinen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän Kimberlyäkin. Hän on tehnyt ison myönnytyksen muuttaessaan Intiaan ja suostuessaan asumaan samassa talossa miehen suvun kanssa. Ja kyllä ketä tahansa länsimaalaista naista ärsyttäisi, jos puolison veli puuttuisi toisten parisuhteeseen ja sönköttäisi milloin veljen vaimo saa syödä valkosipulia jne. Eikö tuo TJ itse uskalla keskustella Kimberlyn kanssa näistä asioista? Riitaa tulee joo, mutta ei tuo yhtään asiaa paranna, että miehen veli sekaantuu heidän asioihinsa.
Veli on selvästi perheen pää, oisko vanhempi veljeksistä. TJ reppana häviää taiston😒
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Intian vai vaanko tuon perheen juttu tämä valkosipulikielto on?
Ja eikö Kimberly edes siinä suostu joustamaan...
Hinduja ovat ja siihen vetosivat. Hindulaisuus sinänsä ei ole mikään yhtenäinen uskonto, tällaiseen näkemykseen en muista törmänneeni.
Kim sanoi, että on italialaista alkuperää eikä voi luopua valkosipulista. Ehkäpä on niin ehdoton, koska tietää mitä tuo kulttuuri on. Pitää kynsin hampain kiinni minuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristin Jen olikin ihan fiksu sanoessaan heti, ettei aio asua perheen kanssa samassa yhteisössä. Kimberlykin pärjäisi paremmin jos asuisivat vähän kauempana, eikä kaikki pääsisi niin paheksumaan erilaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniellan ja Mohamedin tarina oli kyllä niin hirveää katottavaa. Myötähäpeäkin tuli. Minkä ihmeen takia Daniella haksahti ja luotti? Kilometrin päähän näky alusta pitäen homman nimi.
Surkeinta Daniellan jutussa oli se lapsekkuus hänessä, kuinka hän painautui rakastuneena Mohamdin kainaloon. Mies tunsi selvästi vastenmielisyyttä
Aikuiset lapset huomasivat tilanteen, tunsivat lapsellisen äitinsä eivätkä voineet estää tätä. Millä se perhe ylipäätään eli aikuiset lapset tämän äidin kanssa, oliko sarja ainoa tulon lähde. Daniellahan teki myöhemmin petoksia.
Mun mielestä tämä Daniella ei kyllä käynyt ihan täysillä valoilla...
Ollaan muka niin saamarin suvaitsevaisia ja marssitaan joka toinen päivä kaikenmaailman paskan sietämisen puolesta. Sitten marssitetaan studioon Daniellan kaltainen ihminen, jota koko studioyleisön ja sikakamaisen hyväksikäyttäjän johdolla häpäistään. Miksi kaunis solakka toimittaja ei haistellut miltä se Mohamadin muna haisee, josko se haju olikin sieltä lähtöisin.
Mieti nyt kuitenkin vähän. Nämä kaksi on olleet koko ohjelman huonoiten toisilleen sopiva pari. Mohamed oli minun mielestäni hyvinkin pitkään niin, että vältti puhumasta niistä asioista, jotka sitä varmasti juuri eniten Daniellessa häiritsi, mutta jossain vaiheessa oli jo pakko. Kun tuntui, että koko tiimi yritti ikään kuin syyllistää Mohamedia ja väkisin vääntää näitä yhteen. Hakemalla haettiin ja miestä kuulusteltiin, että missä vika, kun ei toimi.
Viimein tämä mies sanoi, että Daniellen pitäisi pitää paremmin huolta hygieniastaan ja mennä muutenkin lääkäriin keskustelemaan asioistaan. Itse ohjelmassa ei sanonut, mutta netistä luin, että Daniellella olis pidätysvaikeuksia ja sen vuoksi ei tietyt hommatkaan onnistuneet. Mohamed sai mun mielestäni koko ajan sontaa niskaan, vaikka aika selvästi pystyi näkemään, että ei tuosta ikimaailmassa mitään tule. Ei ketään voi pakottaa olemaan itselleen vastenmielisen ihmisen kanssa.
Ja totta on, että ei se tämä nainen kyllä mikään ruudinkeksijä ollut. Ihan olisi voinut peiliinkin katsoa, ja miettiä, että onko todella sen näköinen ja oloinen nainen, jostä tuon tyyppinen mies olisi kovastikin kiinnostunut.
On mahdollista, että tämä suhde oli Mohamedille keino päästä Amerikkaan. Tässä ohjelmassa hän ei ole siinä mielessä ainoa.
Siitähän se syyllistäminen johtui, että oli alusta asti selvää minkä perässä Mohamed oli. Takavalot vilahti heti häiden jälkeen.
Kyllähän tällaiset huijarit heikentävät oikeiden parien tilannetta.Keksi niitä hajujuttuja kerrottavaksi, kun joku tekosyy pitää olla, oli niissä perää tai ei. Haiseehan se rouva ikävälle ihan vaan jo senkin takia jos ei vaan kiinnosta. Tällaiset voisi jättää kertomatta.
Mistä tiedät väittää, että keksi?
Hyvin pitkään yritti olla kohtelias eikä kertonut. Sitten kertoi siinä yhdessä tell allissa, kun suorastaan pakotettiin. Kerro nyt syy, kerro!
Ja aika hienovaraisesti ilmaisi asian silloinkin.
Kyllä uskon että hajut on olleet karseat tuossa tapauksessa. On monen äijän tarpeet ottanut sisäänsä niin siitähän se soppa syntyy, hajuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vaan ymmärtää mihin on muuttamassa. Tuolla on suuri painoarvo kulttuurilla ja yhteisöllä. Perheellä on sananvaltaa ja rakkausavioliitot edelleen vähemmistössä. Ja Kimberly jankkaa jostain valkosipulista.
En edelleenkään usko, että Intiassa vuoden asunut voi olla noin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olen samaa mieltä Armandon kanssa, että päätös on tehtävä oli se sitten kumpaan suuntaan tahansa. Jotenkin haluaisin nähdä heillä vielä yhden lapsen. 🤗 Molemmat ovat niin hyviä isiä ja muutenkin yhdet formaatin kaikkien aikojen täyspäisimmistä ihmisistä.
Armando on itsekäs, hänellä on jo lapsi.
Tuo intialaisveli oii ihan ratketa raivosta, kun amerikkalaisnainen ei suostu alistumaan. 🤣