Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
8841/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tummaiho/ vaalea iho -lässytys lähti nyt kyllä ihan käsistä, vaikka oli todella mautonta kommentoida tuolla tavalla Rileyn ulkonäköä

Eihän tuo sitä paitsi ole pahannäköinen ollenkaan! 48 v kuitenkin. Moni on jo ihan papparainen.

Kyllä tämä Riley näyttää paljon vanhemmalta kuin 48. Minun poikani on 51 v. ja on ihan pojan näköinen tuohon verrattuna. Jos olisi pitänyt arvioida tyypin ikä olisin sanonut, että noin 60 v.

Mä olen 44 ja katsoin juuri eilisessä jaksossa että ihan mukiinmenevähän tuo Riley on, ottaisin ihan mielelläni. Ei minusta vaikuta sellaiselta setätyypiltä joita monet 50+ vuotiaat ovat, ihan vireän oloinen. Ja kuuntelee jazzia ja polttelee sikareita, hmm. Vieläköhän ovat Violetin kanssa yhdessä..? Menee hyvä mies hukkaan jos joutuu kuuntelemaan niitä mukahauskoja haukkuja jatkuvasti.

Olen samaa mieltä, Rileyssä ei mitään vikaa.

Mutta kun täällä nyt vaan täytyy haukkua kaikki miehet, siis ihan kaikki.

Surullista!

Vierailija
8842/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli bilettämään Lontooseen kun ilmaiseksi pääsi.

Tuotanto ei maksa matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin aikaisemmin, että Christian on hauska seuramies ja kaveriporukan pelle. Perun puheeni ja sanon, että Christian on pelkkä juntti. Lennolla halusi tarjota joillekin tytöille "yömyssyt" kunnes stuertti katkaisi tarjoilun ja Cleon seurassakin alkoi huutelemaan naapuripöytiin. Ei ei ei ei ei. Ja mitä se on se alkoholista jatkuvasti jauhaminen?

Vierailija
8844/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt Meishasta enemmän mitä alussa kuvittelin. Jotenkin tosi selkeästi ja rauhallisesti selvittää ajatuksiaan ja kertoo Nicolalle mitä odottaa suhteelta. Nicola taas on enemmän tyypillinen 90 päivää -hörhö.

Vierailija
8845/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meisha on kyllä naamasta niin leikellyn näkönen ku vaan olla voi.

Vierailija
8846/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meisha ja Nicola tituleerasivat molemmat itseään tosiuskovaisiksi. Millä logiikalla alkoholin nauttiminen on ok, mutta tanssiminen syntiä? Ja noin helppoako se synnin harjoittaminen on? Nicola oli juuri siinä oluttuoppiaan siemaillessaan selittänyt, miten tanssiminen yökerhossa/klubilla on syntiä. Ja 5 min myöhemmin bailasi (taas eri alkoholiannos kourassa) tanssilattialla.

Tosiuskovaiset kehittelevät itse sääntöjä ja syntiyhteyksiä, joita voi kuitenkin samatien rikkoa.

Vierailija
8847/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tummaiho/ vaalea iho -lässytys lähti nyt kyllä ihan käsistä, vaikka oli todella mautonta kommentoida tuolla tavalla Rileyn ulkonäköä

Eihän tuo sitä paitsi ole pahannäköinen ollenkaan! 48 v kuitenkin. Moni on jo ihan papparainen.

Kyllä tämä Riley näyttää paljon vanhemmalta kuin 48. Minun poikani on 51 v. ja on ihan pojan näköinen tuohon verrattuna. Jos olisi pitänyt arvioida tyypin ikä olisin sanonut, että noin 60 v.

Mä olen 44 ja katsoin juuri eilisessä jaksossa että ihan mukiinmenevähän tuo Riley on, ottaisin ihan mielelläni. Ei minusta vaikuta sellaiselta setätyypiltä joita monet 50+ vuotiaat ovat, ihan vireän oloinen. Ja kuuntelee jazzia ja polttelee sikareita, hmm. Vieläköhän ovat Violetin kanssa yhdessä..? Menee hyvä mies hukkaan jos joutuu kuuntelemaan niitä mukahauskoja haukkuja jatkuvasti.

Olen samaa mieltä, Rileyssä ei mitään vikaa.

Mutta kun täällä nyt vaan täytyy haukkua kaikki miehet, siis ihan kaikki.

Surullista!

'

Juuri näin. Fiksun oloinen ja siisti ja hauska .Tuollaisen mursun löysi. Toivon että menee eteenpäin ja hakee kunnon vaimon. 

Vierailija
8848/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meisha ja Nicola tituleerasivat molemmat itseään tosiuskovaisiksi. Millä logiikalla alkoholin nauttiminen on ok, mutta tanssiminen syntiä? Ja noin helppoako se synnin harjoittaminen on? Nicola oli juuri siinä oluttuoppiaan siemaillessaan selittänyt, miten tanssiminen yökerhossa/klubilla on syntiä. Ja 5 min myöhemmin bailasi (taas eri alkoholiannos kourassa) tanssilattialla.

Tosiuskovaiset kehittelevät itse sääntöjä ja syntiyhteyksiä, joita voi kuitenkin samatien rikkoa.

Miten tuo kaunis Meisha näkee jotain maailman tylsimmässä miehessä. Charmia ei ole eikä huumorintajua pätkääkään. Ei tämä suhde tule olemaan onnellinen.En edes usko että kestää kauempaa kuin meisha häipyy USAhan ja siitä poikki. Tuo mamman vellipoika on kamala.Rumakim. 

Vierailija
8849/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ei kertonut exästään, mutta eihän Ginokaan ole kertonut olevansa ystävä exänsä kanssa?

Kumpikaan ei tehnyt oikein...

Miksi alapeukku?

Tuohan on ihan totta.

Jasmine maksattaa Ginolla kalliin asunnon samasta talosta missä hänen ex asuu! Eikö muualta löytänyt ja raivosi Ginolle että ex on hyvä rakastaja ja että hän ajattelee häntä aina silloin tällöin seksin suhteen. Ginon pitäsi häipyä pikimmiten. Jasmin on ilmeisen vaikuttunut Ginon ammatista ,ei mistään muusta . Rahakas työ. 

Vierailija
8850/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Statler on ihana. Olen heteronainen ja hyvin ihastunut Statleriin. Hänen ilmeikkyys, avoimuus, eloisuus ja kauneus.. wau!

Et ole hetero jos noin puhut naisesta. Itseä oksettaa tuo hössötys ,First a kiss and one thing to another. Silloin laitoin toosan kiinni, en halua tietää enempää. 

Ei ole normaalia minun maailmassa ...

Vierailija
8851/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missha on kaunis nainen vaikkakin korjailtu. Miten on jaksanut jatkos tuollaista ei-niin-komeaa sovinisti idioottia vuosia :O

No nythän tuon miehen luonne alkaa vasta paljastua.

Mua ällötti se ukko jo heti ensi hetkestä ja mun vaisto oli ihan oikeassa.

Mitä ihmettä. Ensin tuomitsee tanssimisen ja baareissa käymisen täysin ja yht äkkiä bailaakin baarissa. Tuolla miehellä on jokin ongelma tuon uskomisensa kanssa.

Et kuunnellut, että aikoo koettaa sopeutua Meishaan?

Naisen seurassa olut 20 vuoteen ja tuo kaunis kukka tulee .En minäkään voisi olla välittämttä miehenä. Varsinkaan kun mies on niinkuin riihen seinästä revitty . Kuka tuota huolii ja ei seksiä ennen avioliittoa.Eli neitsyt mies voi olla aika pettymys Meishalle.

Vierailija
8852/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mun ex-ystävä oli just tällainen, olevinaan tosi uskovainen, lisäksi kauhea r*sisti joka jo pieniä ulkomaalaisen näköisiä lapsiakin haukkui rumiksi, ei siis mitään lähimmäisen rakkautta tai suvaitsevaisuutta osoittanut. Kysyin kerran sopivan tilaisuuden tullen että luuliko tosissaan että Jeesus oli vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja 185cm pitkä. Ilmeisesti oli luullut näin kun jäi sitten ihan monttu auki tuijottamaan...

Vierailija
8853/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, peräkamarin poika (Nicola) ja maailmannainen (Meisha). Mitä keskusteltavaa noilla on jos uskonasiat jätetään ulkopuolella? Ja mamma jolle ei etukäteen kerrottu mitään! Haluaa varmaan jäädä nuorenparin nurkkiin asumaan...

Veikkaan (tai toivon) että nämä eivät ehdi naimisiin asti.

Vierailija
8854/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandan ja se Vietnamin(?) morsian, huh. Voiko tällaista olla edes olemassa? Poika parka, hänet pitäisi laittaa holhouksen alaiseksi, pelkkä ikä ei riitä selittämään tuollaista käytöstä. Eikä taida sillä morsiamellakaan olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
8855/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kananpää keitossa 🤢

Aivan kamalaa . Ja niitä kanankoipia joka paikassa tarjolla. 

Vierailija
8856/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine nyt on mitä on mutta Gino ei ole yhtään sen parempi.

Ärsyttävä naamanvääntelijä pakkoliikkeineen ja hoitoa tarvitsisi noiden hattujensa kanssa.

Niin on hänkin rahan perässä ohjelmassa.

Taitaa olla täysipäiväinen impotentti, nyt vaan sanoo että johtuu riidoista.

Vierailija
8857/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine nyt on mitä on mutta Gino ei ole yhtään sen parempi.

Ärsyttävä naamanvääntelijä pakkoliikkeineen ja hoitoa tarvitsisi noiden hattujensa kanssa.

Niin on hänkin rahan perässä ohjelmassa.

Taitaa olla täysipäiväinen impotentti, nyt vaan sanoo että johtuu riidoista.

Niin pahasti impotetti ettei siniset pilleritkään auta, vai pelkääkö se että hattu heilahtaa. Vähämielinen reppanan ja Jasmine pilkkaa häntä avoimesti ja julmasti.

Vierailija
8858/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brendan on niin rakastunut , että ei varmaan tajua miten sairas tyttö on. Eihän toiselle voi raivota kenen vieressä koneessa istuu. Likka puhuu itse valheita , kun hengasi niiden kundien kanssa. Tässä parissa pelottavaa. 

Vierailija
8859/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brendan on niin rakastunut , että ei varmaan tajua miten sairas tyttö on. Eihän toiselle voi raivota kenen vieressä koneessa istuu. Likka puhuu itse valheita , kun hengasi niiden kundien kanssa. Tässä parissa pelottavaa. 

Hulluinta oli hammaslääkärissä käynti.

Vierailija
8860/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain meheviä juttuja viime Before The 90 Dayssissä? Jäi jakso näkemättä

Ketju on lukittu.