Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
8821/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä Violetin viestit!

Ja mies antoi ne anteeksi?

Vierailija
8822/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen yltiösosiaalien kaikkien kaveri on yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä.

Peter Pan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8823/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä nyt taas vihataan, voi että!

Vierailija
8824/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ei kertonut exästään, mutta eihän Ginokaan ole kertonut olevansa ystävä exänsä kanssa?

Kumpikaan ei tehnyt oikein...

Miksi alapeukku?

Tuohan on ihan totta.

Vierailija
8825/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christian ja Cleo on vaan erilaisia. Turha siitä on hermostua. Ei tee kummastakaan pahista tai pyhimystä

Vierailija
8826/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tupakka vuodessa ja hirvee haloo 😄

Vierailija
8827/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillow talkissa David sano hyvin. Jasmine vie insinööriGinon kattomaan Panaman kanavaa, mutta ei annan Ginon kattoo sitä kanavaa. "Look at me, look at me"...

Oon yksin, välillä yksinäinenkin, mutta ei ikinä mitään tollaista suhdetta!

Vierailija
8828/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Jasminen lepertely ja Ginosta "huolehtiminen" ehkä jotain mielistelyä?

Että pääsee taas sanomaan, kuinka paljon on "uhrannut" Ginon vuoksi.

Nythän näytti jotenkin hermostuneelta, kun Gino kyseli exästä ( hipelöi hiuksiaan, katseli alaspäin...).

Hänhän tuntuu kääntävän riidan usein Ginon syyksi.

Vierailija
8829/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ei kertonut exästään, mutta eihän Ginokaan ole kertonut olevansa ystävä exänsä kanssa?

Kumpikaan ei tehnyt oikein...

Miksi alapeukku?

Tuohan on ihan totta.

Ginohan ei saa sanoa sanaakaan exästä.

Kun Gino sanoi, hänestä exän päättämät värit hänen kodissaan on hyvät. Jasmin kävi raivoisasti kimppuun.

Vierailija
8830/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens jaksossa Gino ja Jasmine menevät vissiin terapiaan...

8831/27900 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missha on kaunis nainen vaikkakin korjailtu. Miten on jaksanut jatkos tuollaista ei-niin-komeaa sovinisti idioottia vuosia :O

No nythän tuon miehen luonne alkaa vasta paljastua.

Mua ällötti se ukko jo heti ensi hetkestä ja mun vaisto oli ihan oikeassa.

Joo en ole tainnut kuvottavamman näköistä äijää nähdä. Karsea habitus.

Vierailija
8832/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Ginot, Jasminet ja Violetit yms. taitaa olla siinä Before the 90 days -ohjelmassa? Näitä tulee nyt niin monta samaan aikaan, että tuo on jäänyt itseltä katsomatta. Näitä kommentteja kun lukee niin en tiedä olenko jäänyt mistään paitsi, taitaa olla aikamoinen friikkisirkus..?

Vierailija
8833/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statler on ihana. Olen heteronainen ja hyvin ihastunut Statleriin. Hänen ilmeikkyys, avoimuus, eloisuus ja kauneus.. wau!

Vierailija
8834/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kääntäjäsovelluksella muutkin ovat keskustelleet tässä sarjassa. Mutta joo, Kennyn pitäisi olla jo pitemmällä osaamisessaan, koska on mennyt jo useita vuosia.

Aikanaan oli kasetteja, joilta pystyi kuuntelemaan kielen ääntämistä kirjan lisäksi.

Nykyään cd:tä.

Lisäksi voisi palkata opettajan tms.

Vaikea tietysti sanoa, millainen kenenkin oppimisvaikeus on.

Joskus kun ne voi olla sellaisia, ettei oppimisen halulla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Ennenhän syytettiin oppilaita koulussa tyhmiksi tai jopa laiskoiksi, jos ei jotain oppinut.

Todellisuudessa oli kyse juurikin siitä, että voi olla lukihäiriö tai jopa matematiikkaan liittyvät vaikeudet.

Silti ei ole tyhmä eikä laiska.

Kukaan Kennyä yhtään seurannut ei kutsuisi häntä tyhmäksi saati laiskaksi. Voi silti ihmetellä miten hän ei ole oppinut edes perustasoa kaikkien näiden vuosien jälkeen. Kirjasta pänttääminen ei liene mahdollista tässä tapauksessa, mutta maailma ja netti on täynnä vaihtoehtoja.

Kenny kertoi itse, että hänellä on aina ollut niin paha lukihäiriö, ettei vieraiden kielien oppiminen oikein onnistu vaikka kuinka yrittäisi. Hän oli keskustellut aiheesta Armando kanssa jo varhaisessa vaiheessa, eikä asia ollut Armandolle ongelma.

8835/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tummaiho/ vaalea iho -lässytys lähti nyt kyllä ihan käsistä, vaikka oli todella mautonta kommentoida tuolla tavalla Rileyn ulkonäköä

Eihän tuo sitä paitsi ole pahannäköinen ollenkaan! 48 v kuitenkin. Moni on jo ihan papparainen.

Kyllä tämä Riley näyttää paljon vanhemmalta kuin 48. Minun poikani on 51 v. ja on ihan pojan näköinen tuohon verrattuna. Jos olisi pitänyt arvioida tyypin ikä olisin sanonut, että noin 60 v.

moi

Vierailija
8836/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilal ja Shaeeda, ovatko vielä yhdessä. Noin se naisen koulutus alkaa ja nainen huivi päässä tottelee kuin vanha vuohi.

Vierailija
8837/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi Jasmine erosi entisestään miehestään. Eikö tullut tarpeeksi rahaa. Välillä kyllä tuntuu , että muija on kyllä ihan sekaisin. 

Vierailija
8838/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Statler on ihana. Olen heteronainen ja hyvin ihastunut Statleriin. Hänen ilmeikkyys, avoimuus, eloisuus ja kauneus.. wau!

Samoin ajattelin. Jos joku, niin Statler saisi minutkin käännytettyä :). 

Vierailija
8839/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tummaiho/ vaalea iho -lässytys lähti nyt kyllä ihan käsistä, vaikka oli todella mautonta kommentoida tuolla tavalla Rileyn ulkonäköä

Eihän tuo sitä paitsi ole pahannäköinen ollenkaan! 48 v kuitenkin. Moni on jo ihan papparainen.

Kyllä tämä Riley näyttää paljon vanhemmalta kuin 48. Minun poikani on 51 v. ja on ihan pojan näköinen tuohon verrattuna. Jos olisi pitänyt arvioida tyypin ikä olisin sanonut, että noin 60 v.

Mä olen 44 ja katsoin juuri eilisessä jaksossa että ihan mukiinmenevähän tuo Riley on, ottaisin ihan mielelläni. Ei minusta vaikuta sellaiselta setätyypiltä joita monet 50+ vuotiaat ovat, ihan vireän oloinen. Ja kuuntelee jazzia ja polttelee sikareita, hmm. Vieläköhän ovat Violetin kanssa yhdessä..? Menee hyvä mies hukkaan jos joutuu kuuntelemaan niitä mukahauskoja haukkuja jatkuvasti.

Vierailija
8840/27900 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä liikaa seurannut tätä soopaa ja minulla on sellainen tunne ettei normaali ihminen itseään tähän sarjaan myy. Ja monilla vielä hullu suku mukana. Rakkaus on kaunis asia, tässä se kaikki vedetään rumasti lokaan.

Ketju on lukittu.