90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Mitä tarkoittaa Submint?[/quote]
No jollekin oli tullut ilm. kirjoitusvirhe?
Koska oikea nimihän on Sumit.
Mutta ihan hauska, sellaista sattuu...
Katsoiko joku tänään Rakastaa ei rakasta sarjaa?
Siinä jaksossa lähti nyt yksi mies Filippiineille ja topakka äitipuoli änkesi mukaan, ystävänsä kera.
Tämä äitipuoli on ilm. ollut koko ajan vastaan poikapuolensa suhdetta.
Menee jotenkin oudon yli tällä matamilla tuo huolehtiminen, eikä ole edes miehen biologinen äiti.
Olisi ihan hirveää olla tuonkaltaisessa suhteessa, johon joku muu puuttuu jo noin paljon...
Vierailija kirjoitti:
Siinä jaksossa lähti nyt yksi mies Filippiineille ja topakka äitipuoli änkesi mukaan, ystävänsä kera.
Menee jotenkin oudon yli tällä matamilla tuo huolehtiminen, eikä ole edes miehen biologinen äiti.
Olisi ihan hirveää olla tuonkaltaisessa suhteessa, johon joku muu puuttuu jo noin paljon...
Siinäpä kaksi miestä, isä ja poika joita naiset pyörittää mielinmäärin. Miespolot huuli pyöreenä.
Pelkääkö äitipuoli, että hän köyhtyy.
Mä en tajua miks toi Jeymi kokee oikeudekseen nyhtää rahaa tolta Krisiltä? Huutaa kovaan ääneen ja näyttelee uhrina PayPal todisteita?
Rahaa rahaa rahaa. Väitti että ei ole pyytänyt muuhun kuin vuokraan. A) miksi edes siihen? B), jaksossa pyys kuntosaliin, joten valehteli
Tässä sarjassa näytetään vain jäävuoren huippu. Kuinkakohan paljon sitä rahaa siirtyy suorien rakkaushuijausten LISÄKSI suoraan rikkaiden länsimaalaisten tileiltä kolmannen maailman Jeymieille ja Oussamoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan hirveää olla tuonkaltaisessa suhteessa, johon joku muu puuttuu jo noin paljon...Siinäpä kaksi miestä, isä ja poika joita naiset pyörittää mielinmäärin. Miespolot huuli pyöreenä.
Äitipuoli yrittää tolloa poikapuoltaan varoittaa isyyshuijauksesta ja taloudellisesta hyväksikäytöstä, kun poika on ihan tollo ja täysin huulesta vedettävä. Isänsä samanlainen tossu, niin jonkunhan siinä perheessä pitää se järjen ääni olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan hirveää olla tuonkaltaisessa suhteessa, johon joku muu puuttuu jo noin paljon...Siinäpä kaksi miestä, isä ja poika joita naiset pyörittää mielinmäärin. Miespolot huuli pyöreenä.
Äitipuoli yrittää tolloa poikapuoltaan varoittaa isyyshuijauksesta ja taloudellisesta hyväksikäytöstä, kun poika on ihan tollo ja täysin huulesta vedettävä. Isänsä samanlainen tossu, niin jonkunhan siinä perheessä pitää se järjen ääni olla.
Olen käsittänyt, että aikuinen ihminen tekee valintoja ihan itse, eikä siihen ole isillä ja äidillä nokan koputtamista.
Raha puhuu tässäkin suhteessa, mitään ei saa ilmaiseksi sen tollo mieskin toki tietää.
Vierailija kirjoitti:
No siellähän se mamma on, voi jösses mikä...
Mikä olisi edes sopiva vertauskuva?
En ole sitä Pedro- sarjaa seurannut, ihan jonkun pätkän silloin tällöin.
Sen kuvan saanut sarjasta, että riitelevät alituiseen.
Mutta nyt kun lävähti tämä mamma ruutuun ja näytettiin hänen puheitaan ja käytöstään...
Kuka mies edes uskaltaa lähteä suhteeseen tuollaisen kanssa😬?
Syyttääkö se siis aina muita ongelmista ja mistä vaan...
Ihan kamala ihminen tuo äiti ja koko perhe. Hirviö äiti näytti aivan mieheltä kun poistui sieltä kauneushoitolasta. Oh niin sexy😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt, että aikuinen ihminen tekee valintoja ihan itse, eikä siihen ole isillä ja äidillä nokan koputtamista.
Raha puhuu tässäkin suhteessa, mitään ei saa ilmaiseksi sen tollo mieskin toki tietää.
Jos sinä näkisit, että läheisesi on tekemässä ison virheen ja joutuu sen seurauksena taloudellisesti hyväksikäytetyksi, niin etkö sinä varoittaisi häntä? Antaisitko "amerikkalaisen kenraalin" putsata äitisi pankkitilin ja pistää ottamaan velkaa, koska äitisi on aikuinen ihminen ja tekee valintoja ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mainoksen Rakkautta Paratiitissa -uudesta 3-kaudesta. Ei kai se Pedron äiti ole nyt siinä???!! Mainos vilahti tosi nopeasti mutta samaa näköä oli. Taitaa alkaa nyt aika pian..., tällä viikolla?
Pedron äitihän se ja Pedron siskokin mukana, eukko puolialastomana.
Muka lakimies, taisi olla vallan muu ammatti tälläkin kuvatuksella. Möi siis poikansa ja kuvitteli itsekin rikastuvansa.
Se äiti oli kuin jokin sademetsän ilkeä "bruja", noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mainoksen Rakkautta Paratiitissa -uudesta 3-kaudesta. Ei kai se Pedron äiti ole nyt siinä???!! Mainos vilahti tosi nopeasti mutta samaa näköä oli. Taitaa alkaa nyt aika pian..., tällä viikolla?
Muka lakimies, taisi olla vallan muu ammatti tälläkin kuvatuksella. Möi siis poikansa ja kuvitteli itsekin rikastuvansa.
Koko sen olemus sotii sitä vastaan, että se on joku asianajaja. Sopisi paremmin voodookaupan pitäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko sen olemus sotii sitä vastaan, että se on joku asianajaja. Sopisi paremmin voodookaupan pitäjäksi.
Hah, en oo uskonu hetkeäkään tuohon että olis asianajaja. Noilla vaikuttaisi olevan joku alemmuuskompleksi muka rikkaisiin ja menestyneempiin amerikkalaisiin nähden. Omasta epävarmuudesta kumpuaa tuo ilkeys.
Lisäksi tuolla päin maailmaa on enemmän kuin sääntö kuin poikkeus että CV:hen valehdellaan silmät ja suut täyteen. Jossakin tais jossain lipsahtaa että on tarjoilija tai sit oon nähny unta. Mutta lakimiestä tuo ei oo nähny ku Matlockissa jos näkyy Dominikaanisessa Tasavallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä näkisit, että läheisesi on tekemässä ison virheen ja joutuu sen seurauksena taloudellisesti hyväksikäytetyksi, niin etkö sinä varoittaisi häntä? Antaisitko "amerikkalaisen kenraalin" putsata äitisi pankkitilin ja pistää ottamaan velkaa, koska äitisi on aikuinen ihminen ja tekee valintoja ihan itse?
Amerikkalaiset kenraalit ja sairaat mummot ovat pikkasen eri asia, kuin terve nuori mies joka hakee kaunista naista itselleen. Yksi mummo punaisissa sulissaan studiossa kertoi, kuinka nuori runopoika pelasti hänet masennuksen syövereistä. Ei auttanut, vaikka oma poika yritti takoa järkeä äitinsä päähän.
Olen pikkasen kritisoinut sitä kuinka näissä sarjoissa kerätään rahaa kyseenalaisin keinoin, hyväksikäytetään hyväksikäyttäviä ihmisiä, tosi julmaa ja näyttää vain lisääntyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset kenraalit ja sairaat mummot ovat pikkasen eri asia, kuin terve nuori mies joka hakee kaunista naista itselleen. Yksi mummo punaisissa sulissaan studiossa kertoi, kuinka nuori runopoika pelasti hänet masennuksen syövereistä. Ei auttanut, vaikka oma poika yritti takoa järkeä äitinsä päähän.
Olen pikkasen kritisoinut sitä kuinka näissä sarjoissa kerätään rahaa kyseenalaisin keinoin, hyväksikäytetään hyväksikäyttäviä ihmisiä, tosi julmaa ja näyttää vain lisääntyvän.
Tuppukylän kokematon incel on ihan suoraan verrattavissa johonkin höpsöön mummoon, molempia ihan yhtä helppo vedättää rakkauden lupauksilla. Eikä se nyt enää edes kovin nuorikaan ole, vaan lähempänä jo keski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miks toi Jeymi kokee oikeudekseen nyhtää rahaa tolta Krisiltä? Huutaa kovaan ääneen ja näyttelee uhrina PayPal todisteita?
Rahaa rahaa rahaa. Väitti että ei ole pyytänyt muuhun kuin vuokraan. A) miksi edes siihen? B), jaksossa pyys kuntosaliin, joten valehteliTässä sarjassa näytetään vain jäävuoren huippu. Kuinkakohan paljon sitä rahaa siirtyy suorien rakkaushuijausten LISÄKSI suoraan rikkaiden länsimaalaisten tileiltä kolmannen maailman Jeymieille ja Oussamoille?
Koska Jeymin piti huolehtia muista maksuista, sehän selitettiin alussa. Ja kertoikin maksaneensa muita. Eihän Kris maksanut omia lääkkeitäänkään.
Ihan outo, väkivaltainen sekopää tuo Kris ja poikakin narkki ilmeisesti.
Mikähän tuon "suhteen" tarkoitus oli? Eiköhän tuo ole tekemällä tehty. En millään usko mihinkään rakkaustarinaan tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kanssa, että tuossa ei ole pelkästään rahasta kyse, vaan siitä, kuka näitä vanhempia ja muita vanhoja sukulaisia sitten aikanaan hoitaa ja siellä on niin iso ero meidän ja yleensä länsimäisen kulttuurin välillä, että on vaikea kaikkia nyansseja ymmärtää. He tarvitsevat sen ison perheen ja suvun ympärilleen, koska ilmeisesti mitään sosiaaliturvaa ei ole.
He tarvitsevat siis niitä lapsenlapsia. Ja Rishikin tarvitsee siis heidän mielestään lapsia ja lapsenlapsia, koska vanhuus se tulee hänellekin aikanaan.
Isosta perheestä ja suvusta on tuki ja turva aina, toisin kuin meillä. Siellä ei kenenkään asia ole yksityisasia. Kaikki setvitään koko porukan kesken. No ehkä joku poika tai tytär voisi tosiaan muuttaa asumaan vaikka Amerikkaan, mutta oletus on sitten se, että hän sieltä käsin lähettää koko ajan säännöllisesti rahaa vanhemmilleen, eli sillä lailla osallistuu heistä huolehtimiseen. Eikä se välttämättä tarkoita vanhempia, vaan kaikkia suvun jäseniä. Siskon tuleva tai oleva lapsi kenties haluaa lähteä opiskelemaan, joten hänelle on lähetettävä sieltä Amerikasta käsin opiskelurahaa jne. Koko suku huolehtii toisistaan.
No sepä et ei länsimaissa ymmärretä kulttuurieroja. Kyse on isommista, perustavanlaatuisista asioista. Kyse on kulttuurista, jonka ihmiset ovat omaksuneet, johon kasvaneet vuosikymmeniä. Se joka määrittää sosiaalisen statuksen, suhteet muihin, kunnian ym ym.
Helppoa täältä huudella, "no miksei ne vaan anna aikuisen elää.."
Ne muut jää siihen maahan ja ympäristöön, vaikka se yksi lähtisi amerikkaan.
En sano, etteikö asiota olisi hyvä muuttaa ja kyseenalaistaa. MUTTA helppoa se ei missään nimessä tule olemaan.
Miksi nuo hiillostaa Mahdmoudia koko ajan? Miksei koskaan kysytä Nicolen vastuuta mennä tieten tahtoen konservatiiviseen kulttuuriin (ja uudestaan!) hakkaamaan päätä seinään, kun koko Egypti ei ala pyörimään amerikkalaisittain? Miksei aikuisella naisella ole taas mistään mitään vastuuta? Kaikki Mahmoudin kimpussa, vaikka on varmaan pinttyneistä käsityksistään huolimatta yks sympaattisimmista tyypeistä tuolla.
Gabe ollut totaalinen pettymys. Todella inhottava ihminen, yllätyin. Itse on kyllä tossun alla niin että rutina vaan käy, mutta muita tuomitsee sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kanssa, että tuossa ei ole pelkästään rahasta kyse, vaan siitä, kuka näitä vanhempia ja muita vanhoja sukulaisia sitten aikanaan hoitaa ja siellä on niin iso ero meidän ja yleensä länsimäisen kulttuurin välillä, että on vaikea kaikkia nyansseja ymmärtää. He tarvitsevat sen ison perheen ja suvun ympärilleen, koska ilmeisesti mitään sosiaaliturvaa ei ole.
He tarvitsevat siis niitä lapsenlapsia. Ja Rishikin tarvitsee siis heidän mielestään lapsia ja lapsenlapsia, koska vanhuus se tulee hänellekin aikanaan.
Isosta perheestä ja suvusta on tuki ja turva aina, toisin kuin meillä. Siellä ei kenenkään asia ole yksityisasia. Kaikki setvitään koko porukan kesken. No ehkä joku poika tai tytär voisi tosiaan muuttaa asumaan vaikka Amerikkaan, mutta oletus on sitten se, että hän sieltä käsin lähettää koko ajan säännöllisesti rahaa vanhemmilleen, eli sillä lailla osallistuu heistä huolehtimiseen. Eikä se välttämättä tarkoita vanhempia, vaan kaikkia suvun jäseniä. Siskon tuleva tai oleva lapsi kenties haluaa lähteä opiskelemaan, joten hänelle on lähetettävä sieltä Amerikasta käsin opiskelurahaa jne. Koko suku huolehtii toisistaan.
No sepä et ei länsimaissa ymmärretä kulttuurieroja. Kyse on isommista, perustavanlaatuisista asioista. Kyse on kulttuurista, jonka ihmiset ovat omaksuneet, johon kasvaneet vuosikymmeniä. Se joka määrittää sosiaalisen statuksen, suhteet muihin, kunnian ym ym.
Helppoa täältä huudella, "no miksei ne vaan anna aikuisen elää.."
Ne muut jää siihen maahan ja ympäristöön, vaikka se yksi lähtisi amerikkaan.
En sano, etteikö asiota olisi hyvä muuttaa ja kyseenalaistaa. MUTTA helppoa se ei missään nimessä tule olemaan.
Suomessa jo huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo hiillostaa Mahdmoudia koko ajan? Miksei koskaan kysytä Nicolen vastuuta mennä tieten tahtoen konservatiiviseen kulttuuriin (ja uudestaan!) hakkaamaan päätä seinään, kun koko Egypti ei ala pyörimään amerikkalaisittain? Miksei aikuisella naisella ole taas mistään mitään vastuuta? Kaikki Mahmoudin kimpussa, vaikka on varmaan pinttyneistä käsityksistään huolimatta yks sympaattisimmista tyypeistä tuolla.
Gabe ollut totaalinen pettymys. Todella inhottava ihminen, yllätyin. Itse on kyllä tossun alla niin että rutina vaan käy, mutta muita tuomitsee sieltä.
Erittäin hyvä kysymys! Juuri tähän olen totaalisen kyllästynyt, kaikki on aina ja nimenomaan yksin miehen vika vaikka tilanne olisi mikä.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys! Juuri tähän olen totaalisen kyllästynyt, kaikki on aina ja nimenomaan yksin miehen vika vaikka tilanne olisi mikä.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Nicole laittoi studioon toisen olkapään paljastavan retaleen ylleen, kertoo paljon juuri tuosta naisesta.
Mitä tarkoittaa Submint?