90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Hossein vaikuttaa välillä suorastaan inhoavan Emmaa ja hän hölmönä vaan roikkuu ukossa.
Hossein haluaa varmaan englantiin, koska siellä homous hyväksyttävämpää. Emmasta voi hyötyä näin ja rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin juuri äsken näkemään jakson, jossa Nicole ja Mahmoud kävivät uimassa. Tunnistin Mahmoudin narsistisen käytöksen. Vastaamatta jättäminen kysymyksiin, yhtäkkinen suuttuminen, passiivis-aggressiivisuus. Teki pahaa kattoa. Vuoristorataa, jossa narsku vetelee naruista ja saa sen toisen hyppimään seinille. Sitten voi kutsua hulluksi ja sanoa, etten ole tehnyt mitään. Kuten se nainenkin sanoi, että kun kamerat eivät käy alkaa jatkuva piikittely ja kiusaaminen.
Juonipaljastus: ovat eronneet nykyään.
Itse kun tiistaina jakson katsoin, en usko Nicolea tossa kamerat kun sammuu jne en pätkääkään.
Nicolehan tekee tota ihan samaa, suuttuu ihan joka asiasta ja sitten uhriutuu. Tekee näköjään mitä tahansa jotta saa Mahmoudin huonoon valoon. Kuten täällä jo joku sanoikin Nicolella selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, kadulla käytös oli jopa uhkaavan pelottavaa.
Mun mielestä se Nicole on aito. Varmaan aika herkkä myös. Enemmänkin sen miehen käytös oli pelottavaa, kun esim. tarttui kiinni. Samoin kommentti että egyptiläisen naisen kanssa hän ei hyväksyisi tällaista käytöstä. Myös se, kun laittoi viestin, että jos et nyt lähde kotiin niin tämä oli tässä. Jotenkin se nainen näyttää olevan ajettu sietokyvyn äärirajoille. No, eipä ne enää ole edes yhdessä.
Eikö kukaan muu huomannut, että Nicole kävi ensin käsiksi Mahmoudiin?
Koko heidän kuvionsa on jakso jaksolta yhä selvemmin teatteria. He yrittivät jo aikaisemmin yhteiseloa, silloin kun Nicole oli muutaman kuukauden Egyptissä kun olivat menneet naimisiin ja ovat taatusti jo käyneet läpi kaikki nämä käytännön asiat silloin kun asuivat yhdessä. Lyön vetoa, että Mahmoudin silmienpyörittely kysymykseen mitä laitetaan uimapuvun alle johtui tasan siitä, että hän lipesi hetkeksi roolistaan. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa te jotka tiedätte, ovatko Bilal ja Shaeeda saaneet jo vauvan. Säälittää kun nainen tahtoo ja mies kiertelee ja kaartelee. Naisen olisi aika nostaa kytkintä ja jättää moinen siittiöpihtaaja.
Shaeeda oli raskaana mutta sai keskenmenon.
Olen miettinyt kuinka vauvojen ja lasten terveyteen vaikuttaa se että naiset ovat vanhoja ensi synnyttäjiä, keskenmenot yleisiä. Eikä se vanha miestkään isänä se paras vaihtoehto ole.
Tuossa tapauksessa myös narsistisen aviomiehen aiheuttama jatkuva stressitila voi vaikuttaa. Korkea stressihormonitaso ei ainakaan paranna tilannetta.
Ainoa narsisti tuossa suhteessa on Shaeeda
Kamala ihminen. Itsekeskeinen ja pilalle lellitty.
Jamin ja Blake. Jasmin on vihdoin mennyt töihin, vaikka sanoi anopilleen ettei ai tehdä töitä. OnlyFans siinäpä soma ura, mutta kuinka Blaken uran kävi tämän kuminaaman rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa te jotka tiedätte, ovatko Bilal ja Shaeeda saaneet jo vauvan. Säälittää kun nainen tahtoo ja mies kiertelee ja kaartelee. Naisen olisi aika nostaa kytkintä ja jättää moinen siittiöpihtaaja.
Shaeeda oli raskaana mutta sai keskenmenon.
Olen miettinyt kuinka vauvojen ja lasten terveyteen vaikuttaa se että naiset ovat vanhoja ensi synnyttäjiä, keskenmenot yleisiä. Eikä se vanha miestkään isänä se paras vaihtoehto ole.
Tuossa tapauksessa myös narsistisen aviomiehen aiheuttama jatkuva stressitila voi vaikuttaa. Korkea stressihormonitaso ei ainakaan paranna tilannetta.
Ainoa narsisti tuossa suhteessa on Shaeeda
Kamala ihminen. Itsekeskeinen ja pilalle lellitty.
Bilalilla on selvästi naistyyppi, joka siihen vetoaa. Mä en tykkää niistä kenestäkään, en Bilalista, enkä sen exästä enkä nyxästä. Kaikki pinnallisia, teennäisiä materialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin juuri äsken näkemään jakson, jossa Nicole ja Mahmoud kävivät uimassa. Tunnistin Mahmoudin narsistisen käytöksen. Vastaamatta jättäminen kysymyksiin, yhtäkkinen suuttuminen, passiivis-aggressiivisuus. Teki pahaa kattoa. Vuoristorataa, jossa narsku vetelee naruista ja saa sen toisen hyppimään seinille. Sitten voi kutsua hulluksi ja sanoa, etten ole tehnyt mitään. Kuten se nainenkin sanoi, että kun kamerat eivät käy alkaa jatkuva piikittely ja kiusaaminen.
Itse kun tiistaina jakson katsoin, en usko Nicolea tossa kamerat kun sammuu jne en pätkääkään.
Nicolehan tekee tota ihan samaa, suuttuu ihan joka asiasta ja sitten uhriutuu. Tekee näköjään mitä tahansa jotta saa Mahmoudin huonoon valoon. Kuten täällä jo joku sanoikin Nicolella selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, kadulla käytös oli jopa uhkaavan pelottavaa.Mun mielestä se Nicole on aito. Varmaan aika herkkä myös. Enemmänkin sen miehen käytös oli pelottavaa, kun esim. tarttui kiinni. Samoin kommentti että egyptiläisen naisen kanssa hän ei hyväksyisi tällaista käytöstä. Myös se, kun laittoi viestin, että jos et nyt lähde kotiin niin tämä oli tässä. Jotenkin se nainen näyttää olevan ajettu sietokyvyn äärirajoille. No, eipä ne enää ole edes yhdessä.
Kyllä minuakin kyrsisi, jos mies riisuisi seurassani heleteellä paitansakin ja määräisi minut pukeutumaan mustaan tekokuitu haarniskaan jopa uima-altaassa. Toisaalta tiedän tuon tyyliin kokeilematta, enkä koske Mahmuteihin ja Hosseineihin pitkällä tikullakaan. Olihan siellä samalla altaalla mustassa kaavussa ihan onnellisen näkoinen eukko oman Mahmutinsa kanssa.
Ja Nicolen anopilla tapaamisessa vain silmien alaluomet näkyivät mustan haarniskan alta. Kyllä tämä oli tehty juttu, ei nainen voi olla noin tollo. Nämä naiset lähtevät kai munaa hakemaan ja sekin on tiukassa näinen homojen kanssa. Ja jos nainen todellisuudessa olisi alkanut niskottelemaan, ei oli tarvinnut enää päätä peittää. Se olis peitelty.
[/quote] Mulle selvä merkki Hosseinin homoudesta oli kun Emma kertoi sen kieltäytyneen seksistä kun ekan kerran tapasivat ja viettivät aikaa yhdessä Turkissa. [/quote]
Lähes jokainen heteromieskin kieltäytyisi seksistä tuon matamin kanssa. Hyi kamaluus! :D :D :D Miten voikin mamma olla noin epäsiisti ja täysin kykenemätön ymmärtämään, kuinka kamalalta näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu huomannut, että Nicole kävi ensin käsiksi Mahmoudiin?
Koko heidän kuvionsa on jakso jaksolta yhä selvemmin teatteria. He yrittivät jo aikaisemmin yhteiseloa, silloin kun Nicole oli muutaman kuukauden Egyptissä kun olivat menneet naimisiin ja ovat taatusti jo käyneet läpi kaikki nämä käytännön asiat silloin kun asuivat yhdessä. Lyön vetoa, että Mahmoudin silmienpyörittely kysymykseen mitä laitetaan uimapuvun alle johtui tasan siitä, että hän lipesi hetkeksi roolistaan. 🙄
Ei muuten käynyt Nicole ensin käsiksi. Katsopas uudestaan. Mahmoud tarttui kiinni käsivarteen ja ei meinannut päästää irti.
Usman pukee maan naisten kanssa Kimbaalya, Kimpberlylla ole surkean pieni ahteri. Maan naisilla tosi muhkeat.
Jotenkin en enää pidä Darcey ja Stacey sarjasta. Eihän ne tee muuta sarjassa kun lorvii ja pälpättää päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolehan tekee tota ihan samaa, suuttuu ihan joka asiasta ja sitten uhriutuu. Tekee näköjään mitä tahansa jotta saa Mahmoudin huonoon valoon. Kuten täällä jo joku sanoikin Nicolella selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, kadulla käytös oli jopa uhkaavan pelottavaa.
Minusta tuntuu, että Nicole sai sen raivarin, kun uiminen ei tuntunut yhtä hyvältä kuin tavallisissa uikkareissa. Sehän sanoi, että rakastaa uimista. Uiminen vaatteet päällä on aika erilainen kokemus kuin uida pienissä uikkareissa tai alasti, jolloin vesi pääsee hyväilemään koko kehoa.
Nicole tajusi, että oli cock kuinka hyvä tahansa, sen takia ei kannata uhrata vapauttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolehan tekee tota ihan samaa, suuttuu ihan joka asiasta ja sitten uhriutuu. Tekee näköjään mitä tahansa jotta saa Mahmoudin huonoon valoon. Kuten täällä jo joku sanoikin Nicolella selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, kadulla käytös oli jopa uhkaavan pelottavaa.Minusta tuntuu, että Nicole sai sen raivarin, kun uiminen ei tuntunut yhtä hyvältä kuin tavallisissa uikkareissa. Sehän sanoi, että rakastaa uimista. Uiminen vaatteet päällä on aika erilainen kokemus kuin uida pienissä uikkareissa tai alasti, jolloin vesi pääsee hyväilemään koko kehoa.
Nicole tajusi, että oli cock kuinka hyvä tahansa, sen takia ei kannata uhrata vapauttaan.
Siis siinä jaksossahan ihan selvästi kävi ilmi, että Mahmoud oli aloittanut piikittelyn ja kiusaamisen, kun kamerat eivät nähneet. Siellä altaassahan niillä vielä oli ihan kivaa. Sen jälkeen tapahtui se, mitä ei katsojille näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolehan tekee tota ihan samaa, suuttuu ihan joka asiasta ja sitten uhriutuu. Tekee näköjään mitä tahansa jotta saa Mahmoudin huonoon valoon. Kuten täällä jo joku sanoikin Nicolella selvästi mielenterveyden kanssa ongelmia, kadulla käytös oli jopa uhkaavan pelottavaa.Minusta tuntuu, että Nicole sai sen raivarin, kun uiminen ei tuntunut yhtä hyvältä kuin tavallisissa uikkareissa. Sehän sanoi, että rakastaa uimista. Uiminen vaatteet päällä on aika erilainen kokemus kuin uida pienissä uikkareissa tai alasti, jolloin vesi pääsee hyväilemään koko kehoa.
Siis siinä jaksossahan ihan selvästi kävi ilmi, että Mahmoud oli aloittanut piikittelyn ja kiusaamisen, kun kamerat eivät nähneet. Siellä altaassahan niillä vielä oli ihan kivaa. Sen jälkeen tapahtui se, mitä ei katsojille näytetty.
Mä en ymmärrä ton uima-asun taustoja. Itse olen ainakin niin ruma, ettei kukaan katsele, jos mulla on vaikka bikinit. Ennemmin niitä komeita miehiä katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin kävi ilmi? Nicole väitti, että Mahmoud piikittelee, mutta M itse ei tajunnut, mitä oli tehnyt. Eikä Nicole suostunut yksilöimään. Eihän meillä ole kuin Nicolen tuntemus, että Mahmoud piikitteli, mutta kyse voi olla väärintulkinnasta. Sitä tapahtuu aika usein naisten ja miesten välillä, varsinkin jos kyseessä on amerikkalainen nainen, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä ton uima-asun taustoja. Itse olen ainakin niin ruma, ettei kukaan katsele, jos mulla on vaikka bikinit. Ennemmin niitä komeita miehiä katsotaan.
Täytyy olla niin, että miehet käyvät kiinni kaikkeen mikä liikkuu ja on lämmin, naisen pitää siis suojautua. Huvittavaa, joku Hussain ei anna munaa ei stten millään, ennen häitä. Ei vaikka nainen kuinka munassa roikkuisi. Kyllä se Kimbaalikin sai tehdä töitä että irtosi ja kun meni Usmanin kotona piipahtamaan, piti verhoutua ettei kotiväki villiinny ja käy kaunokaiseen kiinni. Eikö kukaan sano heille kuinka hullua tuo heidän touhunsa on.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en enää pidä Darcey ja Stacey sarjasta. Eihän ne tee muuta sarjassa kun lorvii ja pälpättää päivät pitkät.
Eikö Darcey peseydy lainkaan, kaataa halpaa ällöä Angel hajustetta joka koloon ulos lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään!
Siinä oikein kaksi boomeria menopaussimammaa jotka yrittää vetää nuorta väkinäistä energiaa, pitää meteliä, heilua kuin viimeistä päivää sekopäisten oloisina ja olla pidettäviä humoristisia hahmoja, mutta niin nolon epätoivoisia kun esittävät jotain aivan muuta kuin mitä ovat! Itsetunnot ovat ihan maan raossa eikä nuo lukuisat plastikkakirurgiat paranna asiaa mitenkään. Jenkkitohtorit eivät enää suostuneet leikkelemään niin nämä rampanneet Turkkia myöten teettämässä kaikkea.
Näyttävät mun mielestä kahdelta kiristetyn ja leikellyn irstaalta 70-vuotiaalta jotka jääneet teinitasolle.
Redditissä ollut jonkin aikaa tuosta että miten Darcey ja Stacey esittävät rikkaampia kuin ovat ja ostelevat feikkituotteita. Luksusmerkkituotteiden tietäjät ja niiden aitojen omistajat ovat bonganneet muutamia juttuja kun ovat niitä kuvien perusteella tutkineet, muutama esimerkki alla:
Fendin nilkkurit, aidot maksaa melkein 3000 dollaria, mutta Darceyllä halvat kiinakopiot.
https://preview.redd.it/flt6ef73iz051.png?width=960&crop=smart&auto=web…
Fendi ei ole koskaan valmistanut tämän näköistä logobleiseriä
https://preview.redd.it/dm80obuqxzda1.jpg?width=1284&format=pjpg&auto=w…
Darceyn ostosprofiili oli paljastanut että oli ostanut Saint Laurentin feikit kristallisaappaat! :D
https://preview.redd.it/wn1brdkjs5k11.jpg?width=960&crop=smart&auto=web…
Nuokin maksaa aitoina noin 3000 dollaria! Darcey saanut kiinalaiset replicat 170 dollarilla. Oli näköjään ostellut muutakin tuolta samalla kertaa, tuon ostosprofiilin mukaan! Olisiko tuo toinen ostosprofiili siskonsa kun ostavat usein samaa?
Silti ihan hitsin noloa luksuslarppaamista. Mikseivät käytä omia tekemiään vaatteita, ai niin mutta kun ne ei oikeasti taida olla niiden suunnittelemia ja tekemiä, muutama näytekappale tehdään sarjaa varten ja jotain halpatuotantoa nettikauppaan Kiinasta, jossa niihin ommellaan vaan merkin logot, eli muiden suunnittelemia ja Aliexpressin kopioita nekin :D