90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Debbie voisi vaan muuttaa Rabatiin asumaan ilman marokkolaista puolisoa? Pikagooglauksella ei selvinnyt kuinka paljon varoja tarvitaan saadakseen recepissen 3 kuukaudeksi. Jos ei myynyt asuntoaan, niin sitten voi tehdä tiukkaa saada osoitetuksi viranomaisille, että pystyy tulemaan toimeen omillaan.
Aika vähäisillä varoilla ovat eläkeikäiset Jenny ja Debbie lähteneet matkaan toiselle puolelle maapalloa. En käsitä, miten Jenny ei "tiennyt", että eläkesäästötilillä oli vain $5000 ennenkuin muutti Intiaan? Olettavat ilmeisesti tulevansa toimeen Social Security-kansaneläkkeellä (ka 1500-1700/kk)ja tonnin/jakso kuvauspalkkioilla.
Varmaan voisikin, vaikuttaa jotenkin aidosti varakkaalta ihmiseltä. Haluaa kai elää omaa satuaan , pian häät ja sen jälkeen ikuista onnea, niinkuin yleensä aina avioliittoelämä on.
Nicole on jotenkin karmivan ilmeetön ja robottimainen. Mulle tulee siitä koko ajan sellainen kylmäverinen joukkoampuja fiilis, että etenee ilmeettömänä käsiase ojossa ja ampuu kaiken mitä tielleen osuu. 😱
Debbie on taiteilija/putiikinpitäjä ja vaikka kyseisellä alalla ei varmaan rikastumaan pääse, ei hän kuitenkaan ihan persaukiselta vaikuta. Mielestäni ei voi verrata Jennyyn, joka oli todellakin tyhjän päällä Intiaan lähdettyään.
Debbie on ehkä suosikkini. Olen ihastunut siihen hieman erikoiseen, boheemiseen taiteilijatyyliin. 😀 Riikinkukkolaukku, höyhenviuhka ja ne kaftaanit vai mitkä lie. Olen käynyt katsomassa hänen nettikauppansa korujakin ja vaikka eivät ole omantyylisiäni enkä ymmärrä koruista ihan hirveästi, näyttävät ne tosi kivoilta.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun Daniele sanoi: "ainoa tapa jolla voimme tällä hetkellä selviytyä, on asua DR:ssa eikä täällä Nykissä." No niin varmasti, kun on konkurssi tullut... tuntuu jotenkin hullulta katsoa kun kinaavat Yohanin kanssa siitä kuka ajaa vuokra-autoa, kun rouva ei ole edes paljastanut olevansa puilla paljailla ja luottotiedoton.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa joka tykkää Darceysta🥲
Hauska ja hyvinkin, herkkä, avoin ja suora.
Viimeisin jakso nauratti, missä oli per. seen sheivaus 🙈😂
Miten joku voi tykätä tuollaisesta ihmisrauniosta jolla ruumiinkuvan häiriö ja ties mitä päihteitä käyttää sekaisin? Varmaan saa voimakkaita kipulääkkeitä jatkuvien hammaslaittojen, plastikkakirurgian ym takia. Sekaisin kuin seinäkello, käyttäytyy kuin huomionhakuinen teini, lapsellisemmin kuin omat teinityttärensä. Sekoillut miesten kanssa, jättänyt lapset oman onnensa nojaan. Ryypännyt niin paljon ettei ole muistanut enää missä on. Miehet ovat huomanneet kulissien läpi aika nopeasti ja halunneet päästä eroon.
Tulee Tuksuviboja tuosta, tosin vielä hieman sellainen luksuksempi versio. Toki heidän merkkituotteet ovat epäaitoja, esittävät rikkaampia. Elävät kädestä suuhun TLC:n kautta minkä puitteissa saavat vuokra-asunnot, vuokra-autot ja leikkivät pitävänsä vaatefirmaa jota taitaa pitää joku muu. Eihän heillä ollut edes ovikoodia sinne toimistoon, tietenkään kun toimisto ei ole heidän! Ekaa kertaa kävivät siellä katsomassa kun joku oli laittanut sinne yhteen ainoaan rekkitankoon vaatteita joihin oli ommeltu heidän vanhat logot.
Darceyn vanhin tytär kerjäsi collegerahaa instagramissaan, ilmeisesti äiti käyttänyt tyttären collegerahaston lärvinsä ja kroppansa kirurgiaan ja lentoihin pitkin maailmaa kun käynyt tapailemassa nuoria miehiä.
Ei ihme että Darceyn tyttäret on Darceyn isällä huostassa. Sen takia kai se Darceyn isä joutui palaamaan Kiinasta takaisin jossa pyöritti bisneksiä, kun tyttäret olisi varmaan joutunut johonkin sijaiskotiin?!?!
Vierailija kirjoitti:
Debbie on taiteilija/putiikinpitäjä ja vaikka kyseisellä alalla ei varmaan rikastumaan pääse, ei hän kuitenkaan ihan persaukiselta vaikuta. Mielestäni ei voi verrata Jennyyn, joka oli todellakin tyhjän päällä Intiaan lähdettyään.
Debbie on ehkä suosikkini. Olen ihastunut siihen hieman erikoiseen, boheemiseen taiteilijatyyliin. 😀 Riikinkukkolaukku, höyhenviuhka ja ne kaftaanit vai mitkä lie. Olen käynyt katsomassa hänen nettikauppansa korujakin ja vaikka eivät ole omantyylisiäni enkä ymmärrä koruista ihan hirveästi, näyttävät ne tosi kivoilta.
Debbie on ihana ja omaperäinen! Ei ihme että on jenkkien uusi suosikki. Hän on avoimesti oma itsensä, ja nauttii elämästään, toivottavasti pysyy samanlaisena eikä ala muokkauttamaan ulkonäköään kuten muut tässä sarjassa ja toivottavasti ei ala samanlaiseksi vaatija-kitisijäksi kuin kaikki muut.
Ennen kaikkea: toivottavasti tuo heppahammaspoika ei kuseta Debbietä.....?!?
Siis huomaatteko tuon Nicolen egytiläisen Mahmoudin eleet, etenkin kun mies kiivastuu ja eilisen jakson lopussa siellä ulkona kun Nicole läksi? Olin nähnyt aiemminkin noita eleitä mutta eilisessä telkkarijaksossa tunne vaan vahvistui!
Siis todella homomaisen tyttömäinen liikehdintä, niskojen nakkelu, lantion ketkuttelu, ääni menee sellaiseksi kimittäväksi sateenkaaripoikamaiseksi. Minulle tuli hänestä enemmän homoviboja kuin Kennystä joka Armandon kanssa.
Aivan varmasti mies haluaa vaan päästä Jenkkeihin ja elää vapaammin miehen kanssa! Saattaa olla että Nicolekin tietää asiasta, mutta esittävät sarjassa aivan muuta.
Siksi hän on varmaan hakeutunut tuollaiselle tekstiilialalle ja haluaisi suunnitella vaatteita nuorille hoikille miehille.
Outo se Mahmoudin äiti kun majoittunut sinne sohvalle kyyläämään. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, kun Daniele sanoi: "ainoa tapa jolla voimme tällä hetkellä selviytyä, on asua DR:ssa eikä täällä Nykissä." No niin varmasti, kun on konkurssi tullut... tuntuu jotenkin hullulta katsoa kun kinaavat Yohanin kanssa siitä kuka ajaa vuokra-autoa, kun rouva ei ole edes paljastanut olevansa puilla paljailla ja luottotiedoton.
Nyt kun tietää tuosta sen konkurssista, niin kaikki mitä sarjassa tapahtuu Daniellen osalta juuri nyt, menee kyllä todella yksi yhteen :)
Vierailija kirjoitti:
Siis huomaatteko tuon Nicolen egytiläisen Mahmoudin eleet, etenkin kun mies kiivastuu ja eilisen jakson lopussa siellä ulkona kun Nicole läksi? Olin nähnyt aiemminkin noita eleitä mutta eilisessä telkkarijaksossa tunne vaan vahvistui!
Siis todella homomaisen tyttömäinen liikehdintä, niskojen nakkelu, lantion ketkuttelu, ääni menee sellaiseksi kimittäväksi sateenkaaripoikamaiseksi. Minulle tuli hänestä enemmän homoviboja kuin Kennystä joka Armandon kanssa.
Aivan varmasti mies haluaa vaan päästä Jenkkeihin ja elää vapaammin miehen kanssa! Saattaa olla että Nicolekin tietää asiasta, mutta esittävät sarjassa aivan muuta.
Siksi hän on varmaan hakeutunut tuollaiselle tekstiilialalle ja haluaisi suunnitella vaatteita nuorille hoikille miehille.
Outo se Mahmoudin äiti kun majoittunut sinne sohvalle kyyläämään. :D
Jenkkiläiset hoksas ton heti, kommentit oli tätä tyyliä "He really makes my Gaydar go off like crazy" että homotutkat huusi miehen kohdalla kun ilmestyi telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tietää tuosta sen konkurssista, niin kaikki mitä sarjassa tapahtuu Daniellen osalta juuri nyt, menee kyllä todella yksi yhteen :)
Itse salaa asioita ja syyttää miestä salailusta.
Luulekohan Danielle oikeasti, että pystyy pitämään velkansa salassa ?
Jos ei ennen niin viimeistään tell allissa ne vedetään taatusti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debbie on ihana ja omaperäinen! Ei ihme että on jenkkien uusi suosikki. Hän on avoimesti oma itsensä, ja nauttii elämästään, toivottavasti pysyy samanlaisena eikä ala muokkauttamaan ulkonäköään kuten muut tässä sarjassa ja toivottavasti ei ala samanlaiseksi vaatija-kitisijäksi kuin kaikki muut.
Mä ihailen yli kaiken Debbien hiuksia. Itse omaan ohuen lasimaisen hiuslaadun , joka valuu päätä myöten. Ponnarikin on parhaimmillaan rotanhännän paksuinen. Voi kun omaisi tuollaiset tuuheat, paksut ja pitkät hiukset! Jossain aloitusjaksossa Debbie sanoi käyttävänsä paljon lisäravinteita. Siinäkö kenties hänen upeiden hiustensa salaisuus?
Ps/ Tiedän kyllä, että perintötekijöistä se hiusten paksuus on lähinnä kiinni. Jos niitä hiustuppeja ei alun perinkään ole paljoa, niin ei niitä lisäravinteillakaan enempää ilmesty. Silti epätoivoissani syön priorin-tabletteja, kun ei tähän ohuthiuksisuuteen oikein mikään auta. Tuuhennuksetkin vaan vahingoittasivat sitä omaa hentoa hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen yli kaiken Debbien hiuksia. Itse omaan ohuen lasimaisen hiuslaadun , joka valuu päätä myöten. Ponnarikin on parhaimmillaan rotanhännän paksuinen. Voi kun omaisi tuollaiset tuuheat, paksut ja pitkät hiukset! Jossain aloitusjaksossa Debbie sanoi käyttävänsä paljon lisäravinteita. Siinäkö kenties hänen upeiden hiustensa salaisuus?
Ps/ Tiedän kyllä, että perintötekijöistä se hiusten paksuus on lähinnä kiinni. Jos niitä hiustuppeja ei alun perinkään ole paljoa, niin ei niitä lisäravinteillakaan enempää ilmesty. Silti epätoivoissani syön priorin-tabletteja, kun ei tähän ohuthiuksisuuteen oikein mikään auta. Tuuhennuksetkin vaan vahingoittasivat sitä omaa hentoa hiusta.
Debbiellä taitaa olla kohotus- tai tuuheutuspermanentti hiuksissaan joka tekee niistä entistä tuuheammat kun semmoinen lisää rakennetta ja aiheuttaa vähän sellaista pörröisyyttä.
https://cdn.thehollywoodgossip.com/uploads/2023/02/0220_debbie_02-720x5…
Saattaa vielä käyttää sellaista suolavesisuihketta hiuksiinsa tehdäkseen siitä entistä tuuheamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ihailen minäkin, samaa ikäluokkaa kun olen. Ennen oli tuuheat hiukset, mutta kai monet lääkkeet vaikuttaa. Värikin on minun karvassani ikävän kirjava. Ja molemmilla vanhemmilla oli paksut karkeat hiukset loppuun asti. Minun tosin oli nuorempana silkkimäiset, kivat mutta hankalat.
Uusinnassa Free-kanavalla Jennifer sanoo Timille, joka ei lemmiskellyt häntä ekana yönä vaan nukahti: "Why didn't you conquer me last night", ja sanoi, että miehen ei pidä kysellä vaan toimia.
Ei taida olla Jennifer tämän amerikkalaisen consentualismin kannalta, että ensin pariskunnan pitää sanallisesti sopia, että nyt harjoitetaan seksiä.
Minustakin on kiihottavampaa tulla spontaanisti "vietellyksi" kuin kirjoittaa nimi alle tai nauhoittaa lupa puhelimeen. Mun feedback miehelle kertoo kyllä mun suostumuksesta! :)
Kertokaapa te jotka tiedätte, ovatko Bilal ja Shaeeda saaneet jo vauvan. Säälittää kun nainen tahtoo ja mies kiertelee ja kaartelee. Naisen olisi aika nostaa kytkintä ja jättää moinen siittiöpihtaaja.
Bilal ja Shaeeda näyttää tulevan jo aika luontevasti keskenään toimeen Pillow Talkissa. Kyllä ne taitaa onnistua, Bilalkin vaikuttaa tykkäävän Shaeedasta oikeasti.
Tomilla on täysin vinksahtanut naismaku vai onko hänen sarjassa roikkumisensa vain julkisuustemppu tai jotain riippuvuutta tai seuraajien hakemista. Tuo Mariah on yhtä karmiva tyyppi kuin Darcey, oikea naisen irvikuva. (Toki voi privaatisti olla ihan mukavakin). Sanon vaan että tästäkään ei tule mitään ja sen näkee sokeakin. 🚩🚩🚩
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa te jotka tiedätte, ovatko Bilal ja Shaeeda saaneet jo vauvan. Säälittää kun nainen tahtoo ja mies kiertelee ja kaartelee. Naisen olisi aika nostaa kytkintä ja jättää moinen siittiöpihtaaja.
Shaeeda oli raskaana mutta sai keskenmenon.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi, jos Jenillä ja Rishillä ei suju hyvin kimpassa. Voin korjata Rishin pois kuljeskelemasta 😍
Ihmettelin aika varovasti Mariahin instassa näitä toimenpiteitä, mitä hänelle on tehty. Ja muillekin shown naisille. Lensin heti ulos ja niinhän hän reagoikin, kuten luin redditistä. Ei haittaa kyllä yhtään etten pääse instaansa enää. Osasin epäilläkin sitä. Kun hänhän on ihan luonnollinen, tottakai!