Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
5701/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän Tiffanyn ja uuden poikkiksen väliin tuli, kaikkihan oli niin ihanaa. Musta tuntui niin oudolta että Tiffany saneli eroviestin ennen kuin kuuli mitä sanottavaa toisella on. Viettivät kuitenkin yön yhdessä ja enemmänkin. Ei tuon miehenkään mainetta paranna yhtään että julkisesti (tv-katsojien todistaessa) tekee tuollaisen ghostauksen.

Omituinen juttu.

Vierailija
5702/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhailin keittiössä ja tv oli päällä. Luulin, että pihaan peruutti kuorma-auto piippauksen takia. Olikin vain Castavettien perhemiitinki. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5703/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Tiffanyn ja uuden poikkiksen väliin tuli, kaikkihan oli niin ihanaa. Musta tuntui niin oudolta että Tiffany saneli eroviestin ennen kuin kuuli mitä sanottavaa toisella on. Viettivät kuitenkin yön yhdessä ja enemmänkin. Ei tuon miehenkään mainetta paranna yhtään että julkisesti (tv-katsojien todistaessa) tekee tuollaisen ghostauksen.

Omituinen juttu.

Ei kai ne viettäneet yötä yhdessä...? Eikö Tiffany sanonut, että täytyy lähteä kotiin (ellen nyt ihan väärin muista). Kumma juttu joka tapauksessa.

Vierailija
5704/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas tuota Angelan ja Michaelin näyttelyä! Olen seurannut sarjaa kauan ja tämä on niin räikeää, että ei kiinnosta enää katsoa. Nämä teatteriparit rahanhalussa pilaavat koko ohjelman. Pettymys.

Vierailija
5705/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"You made me angry!" moni nainen toteaa tässä sarjassa, eli vastuuttaa miestä omista tunteistaan, esim Emily.

Tai Tiffany sanoo Ronaldille kun romanttinen illallinen meni pieleen riitelyn takia: "Sinä pilasit minun iltani!"  Paljastaa tiedottoman itsekeskeisyytensä.

Kyllä amerikkalainen voimaantunut nainen on karmea! t. nainen, onneksi ei noin voimaantunut :)

Tiffany oli kyllä ihan hirveä.

Ei Tiffany mikään pulmunen ole, mutta oon tosi onnellinen, että pääsi Ronaldista eroon. Sekin kerta, kun kävivät terapeutilla, niin keskenkasvuinen mieslapsi alkoi kiukutella, että häntä vastaan liittouduttiin, jopa terapeutti. Hyypiö sai vain rakentavaa kritiikkiä ja sai raivokohtauksen.

Mä olen kyl Ronaldin kanssa samoilla linjoilla. Kaikki vika ei tosiaankaan ollut Ronaldissa

Ja näinhän Tiffyn mielestä oli, hänessä itsessään ei ollut mitään vikaa.

Vierailija
5706/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas tuota Angelan ja Michaelin näyttelyä! Olen seurannut sarjaa kauan ja tämä on niin räikeää, että ei kiinnosta enää katsoa. Nämä teatteriparit rahanhalussa pilaavat koko ohjelman. Pettymys.

Samoin ärsyttää suunnattomasti. Angela itkee kokoajan mut kyyneleen kyyneltä ei näy.

Vierailija
5707/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"You made me angry!" moni nainen toteaa tässä sarjassa, eli vastuuttaa miestä omista tunteistaan, esim Emily.

Tai Tiffany sanoo Ronaldille kun romanttinen illallinen meni pieleen riitelyn takia: "Sinä pilasit minun iltani!"  Paljastaa tiedottoman itsekeskeisyytensä.

Kyllä amerikkalainen voimaantunut nainen on karmea! t. nainen, onneksi ei noin voimaantunut :)

Ei Tiffany mikään pulmunen ole, mutta oon tosi onnellinen, että pääsi Ronaldista eroon. Sekin kerta, kun kävivät terapeutilla, niin keskenkasvuinen mieslapsi alkoi kiukutella, että häntä vastaan liittouduttiin, jopa terapeutti. Hyypiö sai vain rakentavaa kritiikkiä ja sai raivokohtauksen.

Mä olen kyl Ronaldin kanssa samoilla linjoilla. Kaikki vika ei tosiaankaan ollut Ronaldissa

Olen samaa mieltä, terapeutti oli aika puolueellinen Tiffanyn hyväksi. Käytti ammatillista valtaansa väärin.

Vierailija
5708/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angela ja Michael tekevät todella urakalla töitä pysyäkseen mukana. Hääkortti käytetty jo, lapsentekokortti käytetty jo, laihdutusprojektikortti käytetty jo, Instagramkortti käytetty... ja edelleenkään ei Michael ole jenkeissä. Eikä tule, sanokaa mun sanoneen.

Vierailija
5709/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michaelia naurattaa, koska hän ei osaa näytellä osaansa kunnolla.

Vierailija
5710/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ärsyttää suunnattomasti. Angela itkee kokoajan mut kyyneleen kyyneltä ei näy.

Samanlainen kuivaitkijä löytyy täältä kotomaasta, on myös telkkarista tuttu.

Vierailija
5711/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Shaun lisää Billy juttuja esiin.

Angela ei ole viaton.

Vierailija
5712/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela vaikertaa kähellä äänellä ykivalkoisine hampaineen. Koomista.

Vierailija
5713/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikset ole vetänyt viisumihakemusta pois?"

Angela vastaa rukoilevansa, kätkee kasvonsa nenäliinaan saadakseen miettimisaikaa pari sekuntia, sitten epäselvää kimitystä muutama lause ja taas ulos studiosta. Voi jeesus. Olisi edes miettinyt kotona hyvän vastauksen tuohon.

Vierailija
5714/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käheällä äänellä ylivalkoisine hampaineen. Tulipa aluksi kirjoitusvirheitä :D

Vierailija
5715/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ylivalkoiset hampaat rumentaa ihmisiä koska ne nousevat liikaa yleisvaikutelmasta ulos. Amerikkalaiset keksivät tuollaisia älyttömiä kauneusideaaleja, joiden ylläpito vahingoittaa terveyttä, tässä tapauksessa hampaita. Monellahan on sitäpaitsi muovilaminaatit hampaiden päällä, vaikka kuka tahansa älyää, että muovi näyttää erilaiselta kuin aito hammaskiille.

USA - feikkiyden luvattu maa.

Vierailija
5716/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, terapeutti oli aika puolueellinen Tiffanyn hyväksi. Käytti ammatillista valtaansa väärin.

Olen tästä eri mieltä. Ronaldin suhteeton raivoaminen ainakin mulle olisi punainen banderolli, lippu olisi liian pieni. Ei Ronald paha ole, mutta tarvitsee terapiaa pitkäksi aikaa, addiktioiden syytkin on käsittelemättä.

Vierailija
5717/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilal esittää hienoo miestä, mutta niin sitä jännätään koska sen takin nappi bongahtaa irti takista. Eiköhän se tiedä että istuessa takin nappi aukastaan. Luulis että on paha istua ku takki kiristää.

Vierailija
5718/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään tuota Libbyn perhettä.

Alusta asti haastaneet riitaa ja provosoineet. Vaikka ei nyt Andreinkaan pisteet korkealla ole niin nämä sisarukset on kyllä ihan sekopäitä.

Vierailija
5719/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää wt-meininkiä toi kiroilu. Andrei ja Libbyn veli ja siskot ovat kaikki samanlaisia.

Vierailija
5720/27900 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen juttu.

Mitä väliä kun sillä on jo uusi poikkis ja ovat vissiin ihan oikeasti onnellisiakin.

Ketju on lukittu.