90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yara sanoi Joville, että hankkii vanhan rikkaan miehen ja muuttaa Miamiin, koska inhoaa likaista ja rumaa paikkaa jossa asuvat. Jovi sanoikin, että olivat aiemmin rakastuneita, miehenä antaisin naisen mennä.
Yhteinen lapsi on aikamoinen sitova elävä olento. Ilman lasta oliskin helpompi päästää nainen menemään.
Mikähän hinku heillä oli niin nopeasti perustaa perhe muutenkaan, kun eivät vielä edes tunteneet kunnolla? Hehän olivat raskaana jo ennen Mylahiakin, mutta tuli keskenmeno.
Mitä ihmettä tarkoitat? Eivät tunteneet kunnolla vaikka ovat olleet vuosia yhdessä? Heidän yhteiskuva on ensimmäistä kertaa Jovin instassa keväällä 2018, alkuvuodesta Yara kommentoi johonkin kuvaan. Tästä päättelen heidän olleen yhdessä vuodesta 2017 lähtien. Reissasivat paljon yhdessä, Helsingissäkin kävivät kesäkuussa 2018. Selkeästi yrittivät lasta, keskenmeno oli harmillinen takaisku. Onneksi raskaus onnistui myöhemmin ja Mylah syntyi keväällä 2021.
Onko heidän tiedoissaan tosiaan, että yrittivät lasta? Molemmathan olivat aikamoisia bilettäjiä, ja olin käsityksessä, että oli vahinko. Jovihan sanoi, että he tuskin olisivat yhdessä, jos lasta ei olisi. Aika karu statement.
"You made me angry!" moni nainen toteaa tässä sarjassa, eli vastuuttaa miestä omista tunteistaan, esim Emily.
Tai Tiffany sanoo Ronaldille kun romanttinen illallinen meni pieleen riitelyn takia: "Sinä pilasit minun iltani!" Paljastaa tiedottoman itsekeskeisyytensä.
Kyllä amerikkalainen voimaantunut nainen on karmea! t. nainen, onneksi ei noin voimaantunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yara sanoi Joville, että hankkii vanhan rikkaan miehen ja muuttaa Miamiin, koska inhoaa likaista ja rumaa paikkaa jossa asuvat. Jovi sanoikin, että olivat aiemmin rakastuneita, miehenä antaisin naisen mennä.
Yhteinen lapsi on aikamoinen sitova elävä olento. Ilman lasta oliskin helpompi päästää nainen menemään.
Mikähän hinku heillä oli niin nopeasti perustaa perhe muutenkaan, kun eivät vielä edes tunteneet kunnolla? Hehän olivat raskaana jo ennen Mylahiakin, mutta tuli keskenmeno.
Mitä ihmettä tarkoitat? Eivät tunteneet kunnolla vaikka ovat olleet vuosia yhdessä? Heidän yhteiskuva on ensimmäistä kertaa Jovin instassa keväällä 2018, alkuvuodesta Yara kommentoi johonkin kuvaan. Tästä päättelen heidän olleen yhdessä vuodesta 2017 lähtien. Reissasivat paljon yhdessä, Helsingissäkin kävivät kesäkuussa 2018. Selkeästi yrittivät lasta, keskenmeno oli harmillinen takaisku. Onneksi raskaus onnistui myöhemmin ja Mylah syntyi keväällä 2021.
Onko heidän tiedoissaan tosiaan, että yrittivät lasta? Molemmathan olivat aikamoisia bilettäjiä, ja olin käsityksessä, että oli vahinko. Jovihan sanoi, että he tuskin olisivat yhdessä, jos lasta ei olisi. Aika karu statement.
Kumpikin raskaus oli vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
"You made me angry!" moni nainen toteaa tässä sarjassa, eli vastuuttaa miestä omista tunteistaan, esim Emily.
Tai Tiffany sanoo Ronaldille kun romanttinen illallinen meni pieleen riitelyn takia: "Sinä pilasit minun iltani!" Paljastaa tiedottoman itsekeskeisyytensä.
Kyllä amerikkalainen voimaantunut nainen on karmea! t. nainen, onneksi ei noin voimaantunut :)
Tiffany oli kyllä ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Angela syyttää koko ajan Michaelia raivareistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Angela syyttää koko ajan Michaelia raivareistaan.
Michael on syyllinen myös Angelan tupakointiin😂
Oliko se huijaus tuokin Nicolen sähköpostiin saama email, että viisumia ei myönnetty.
Kun kerran asianajajakaan ei sellaista ole nähnyt...
Perjantaina alkaa 90 days UK klo 21
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina alkaa 90 days UK klo 21
Aion tsekata.
Minun on vaikea perustella itselleni, miksi seuraan näitä sarjoja. En muuten katso nykyistä tosi-tv:tä ja inhoan amerikkalaisuutta. En pidä mukana olevien amerikkalaisten naisten konekiväärifeminismistä enkä heidän nurkkakuntaisuudestaan (maailmalle lähteminen on HYVIN pelottavaa!) Oikeita tunteita ja vilpittömyyttä on harvassa myös ulkomaisten sulhasten ja morsianten taholla.
Uteliaisuus yksi syy, tietenkin. Lisäksi sarja näyttää parisuhteita ikään kuin rautalangasta väännettyinä (johtuu varmaan käsikirjoittamisesta). Tällöin puolisoiden asenteet ja asemat toisiinsa piirtyvät yksinkertaistettuna näkyviin ja niihin on helppo ottaa kantaa.
Jenkeissä on alkanut uunituore 4. kausi 90 Days: The Other Way (=Maailmalla). 🙃 Ei mitään tietoa milloin se tulee meillä TLC:llä, mutta jonkin aikaa siihen varmasti vielä menee. Onko kukaan Discoveryn tilaajista katsonut tätä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on alkanut uunituore 4. kausi 90 Days: The Other Way (=Maailmalla). 🙃 Ei mitään tietoa milloin se tulee meillä TLC:llä, mutta jonkin aikaa siihen varmasti vielä menee. Onko kukaan Discoveryn tilaajista katsonut tätä vielä?
Ei näy vielä neljättä kautta Discoverylla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tuttua, tosin toisinpäin. Mun ex mies sanoi mulle monesti just että mun syy kun hän tuli vihaiseksi (esim kun en heti vastannut puhelimeen kun hän soitti) tai että minä pilasin illan kun kehtasin kysyä häneltä jotain mihin hän ei halunnut vastata. Hän oli marokkolainen. Tai siis on se vieläkin marokkolainen.
Inhoaako kukaan muu Mollyn määkymistä, minä en kestä. Onko yleistä että panemisista kerrotaan seikkaperäisesti, kuten Kimberly. Vanha nainen ja maksettu muna. Veti vielä aikuisen poikansa moiseen sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhoaako kukaan muu Mollyn määkymistä, minä en kestä. Onko yleistä että panemisista kerrotaan seikkaperäisesti, kuten Kimberly. Vanha nainen ja maksettu muna. Veti vielä aikuisen poikansa moiseen sontaan.
Joutuu laittamaan äänet pois kun Molly ja Cynthia tai Molly ja miehensä (nykyään vissiin ex, sekä mies että ystävä) on ruudussa. Varsinkin Mollyn ääääää ähääää nauru on karmeen kuulosta.
Eikö tänään jatku tell all? Olen nähnyt vasta ekan, piti olla neljä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tänään jatku tell all? Olen nähnyt vasta ekan, piti olla neljä osaa.
Jep. Tänään tule toinen osa klo: 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu laittamaan äänet pois kun Molly ja Cynthia tai Molly ja miehensä (nykyään vissiin ex, sekä mies että ystävä) on ruudussa. Varsinkin Mollyn ääääää ähääää nauru on karmeen kuulosta.
Mitä murretta ne vääntää, tietääkö joku? Ainakin nenän kautta voimakkaasti tulee ääni. Kuinka heidän kumppaninsa kestävät tuota, ja lapsensa? Ehkä he kaikki määkivät samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta ne vääntää, tietääkö joku? Ainakin nenän kautta voimakkaasti tulee ääni. Kuinka heidän kumppaninsa kestävät tuota, ja lapsensa? Ehkä he kaikki määkivät samalla tavalla.
Georgialaisia ovat, Molly ja Cynthia siis. Eikö se sellainen naukuva jonkunlainen Southern drawl ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Tiffany mikään pulmunen ole, mutta oon tosi onnellinen, että pääsi Ronaldista eroon. Sekin kerta, kun kävivät terapeutilla, niin keskenkasvuinen mieslapsi alkoi kiukutella, että häntä vastaan liittouduttiin, jopa terapeutti. Hyypiö sai vain rakentavaa kritiikkiä ja sai raivokohtauksen.
Voisivat kyllä potkasta ton muijan ulos sarjasta. Kun ei muuta tee kuin huutaa kitarisat vilkkuen koko ajan. On tuo jo nähty ja kuultu.