90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kun usein käännetty itse ohjelma ja jälkipyykki ihan eri tavalla. Esim tämä Tiffanyn "Tiffy", toisessa se oli pilde ja toisessa peppu. Ja Tiffany sanoi jälkipyykissä että mies tuijottaa treffeillä rintoja, varsinaisessa ohjelmassa mies tuijotti mekkoa. Ja näitä on paljon muitakin asioita jotka ovat kiinnittäneet huomion. Taitaa olla eri kääntäjät.
Eli Tiffanystä ei nyt saanut selvää että onko innostuva "Tiffy" hänen peppu, pimbero vai olisko tissit?
Minä olin siinä käsityksessä että peppu innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Caesarin luisteludeitti vaikutti hyvältä matchilta jos mimmi haluaa mustan miehen, koska Caesarhan tykkää valkoisista naisista. En muista onko tästä puhuttu tässä ketjussa, mutta oletteko nähneet tämän Caesarin vanhan postauksen? Hän ei sanojensa mukaan halua mustaa persettä ja on vaniljakerman rakastaja. 😳😆
https://preview.redd.it/cesar-said-he-loves-all-types-of-women-in-part-…
Eli Caesar on rasisti omia mustiaan kohtaan.
Jopa Caesar voi esitellä noille itäeurooppalaisille rikkaampaa mitä on, jenkit näkee heti läpi ettei rahaa, ja kun tietää että ne itäeurooppalaiset kuten ukrainalaiset haluaa pois maastaan niin lähtevät halvalla.
Vai olisko alun perin niin ettei kukaan musta nainen ole häntä huolinut, koska miehellä ei pahemmin rahaa, koska mustistahan on tuolla Jenkeissä puhuttu paljon että ovat rahan perään eivätkä välitä itse tehdä töitä. Latinat ja aasialaiset naiset eivät ole yhtä työtä vieroksuvia, ja mustat naiset tuolla inhoaa aasialaisia ja latina-naisia ja ovat todella rasistisia heitä kohtaan vaikka korostavat aina että me valkoiset ollaan rasistisia niitä kohtaan.
Että tuollaista Jenkeissä, olen itse asunut siellä ja opiskellut eli nähnyt ja kuullut paljon, mutta tuo myös kaikilta paikallisilta kavereilta siellä kuultua. Osa valkoisia, osa puolikkaita, ja osalla heistä on täysaasialaisia ja täyslatinakavereita ja ne kamaluudet mitä nuo ovat joutuneet kuulla mustilta ihmisiltä, etenkin mustilta naisilta, mutta siitähän ei saa koskaan puhua, "koska mustat oli orjia ja uhjeja" jne.
No ei se Veronican karvojenpoisto kaiken paljastava alusasu sekä
Kaamea seksinnälkä, sekään mitään silmiähivelevää tai mielenkiintoista ollut.
Todella noloa!
Se on jännä ettei Chantelilla, Tanialla, Panaman Jasminella sekä Darceyllä & Staceyllä ollut rintoja nimeksikään ennen tätä 90 Day sarjaa otetuissa kuvissa.
Selkeesti ostorinnat, koska tykkäävät esitellä ostoksiaan.
Harvempi luomu esittelee yhtä anteliaasti luomurintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kun usein käännetty itse ohjelma ja jälkipyykki ihan eri tavalla. Esim tämä Tiffanyn "Tiffy", toisessa se oli pilde ja toisessa peppu. Ja Tiffany sanoi jälkipyykissä että mies tuijottaa treffeillä rintoja, varsinaisessa ohjelmassa mies tuijotti mekkoa. Ja näitä on paljon muitakin asioita jotka ovat kiinnittäneet huomion. Taitaa olla eri kääntäjät.
Eli Tiffanystä ei nyt saanut selvää että onko innostuva "Tiffy" hänen peppu, pimbero vai olisko tissit?
Kontekstin huomioon ottaen, hyväkroppainen mies hinkkaa itseään sua vasten, voisi päätellä että bimpsa herää eloon.
Ja harvemmin pyllylle ehkä annetaan mitään lempinimiä.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosiaan useita todella alatyylisiä käännöksiä, en muista ennen nähneeni.
Vierailija kirjoitti:
Tänä sunnuntai-iltana alkaa näköjän uudet jaksot Anniesta ja Davidista ja Lorenista ja Alekseista TLC-telkkarikanavalla.
Kiitos! En pidä kummastakaan parista, jostakin syystä epäaitoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontekstin huomioon ottaen, hyväkroppainen mies hinkkaa itseään sua vasten, voisi päätellä että bimpsa herää eloon.
Ja harvemmin pyllylle ehkä annetaan mitään lempinimiä.
Siis jotkut naisethan tykkää enemmän peppuseksistä, joten emme voi tietää :D
Toi Natalie on kyllä oikea sekopää. Jos olisin ollut Josh olisin lähtenyt sieltä hotellilta taakseni katsomatta. Kuka normaalijärkinen tuosta nutalieta jaksaa katsella, ihan edesvastuutonta pitää sitä tällaisessa ohjelmassa mukana kun toinen saa kohtauksia kuin uhmaikäiset lapset. Joshin ilmeet hotellilla kertoivat paljon. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Toi Natalie on kyllä oikea sekopää. Jos olisin ollut Josh olisin lähtenyt sieltä hotellilta taakseni katsomatta. Kuka normaalijärkinen tuosta nutalieta jaksaa katsella, ihan edesvastuutonta pitää sitä tällaisessa ohjelmassa mukana kun toinen saa kohtauksia kuin uhmaikäiset lapset. Joshin ilmeet hotellilla kertoivat paljon. Huh.
En ymmärrä miksei Natalie mene terapiaan käsittelemään noita ilmiselviä ongelmiaan. Hakkaa vaan jatkuvasti päätään seinään ja itse ja läheiset saa kärsiä. Vois elämä helpottua ku ei jatkuvasti hakis rikkaita isähahmoja ja kuvittele että siten ne ongelmat ratkeaa.
Natalie löi sitä yhtä treffimiestä kasvoihin, olisi jo silloin pitänyt poistaa sarjasta. Täysin sekopäistä käyttäytymistä. Samoin Angelalla, on agressiivinen.
En ymmärrä miksi nämä kaksi vaan jatkavat sarjassa, vai viihdearvon takia. Ovat enemmän karmivaa, kuin viihdyttävää katsottavaa.
Kaikista ongelmista Natalie syytti Mikea, vaikka itse kilahtelee pikkuasioista kokoajan. Katsekin on ihan hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei Natalie mene terapiaan käsittelemään noita ilmiselviä ongelmiaan. Hakkaa vaan jatkuvasti päätään seinään ja itse ja läheiset saa kärsiä. Vois elämä helpottua ku ei jatkuvasti hakis rikkaita isähahmoja ja kuvittele että siten ne ongelmat ratkeaa.
Natalie ei taida ajatella, että mikään olisi ikinä hänen vikansa. Ongelmat johtuvat aina miehistä. Kolme avioliittoa takana 37-vuotiaana? Tässä peili, Natalie ole hyvä.
Angela on kyllä muuttunut todella törkeäksi
Itse en tykkää kun ihmistä nimitetään narsistiksi.
Mutta Nataliessa kieltämättä on monta narsistimaista luonteenpiirrettä, tuo ettei vika ole koskaan hänessä vaan aina muissa on niistä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Natalie löi sitä yhtä treffimiestä kasvoihin, olisi jo silloin pitänyt poistaa sarjasta. Täysin sekopäistä käyttäytymistä. Samoin Angelalla, on agressiivinen.
En ymmärrä miksi nämä kaksi vaan jatkavat sarjassa, vai viihdearvon takia. Ovat enemmän karmivaa, kuin viihdyttävää katsottavaa.
Kaikista ongelmista Natalie syytti Mikea, vaikka itse kilahtelee pikkuasioista kokoajan. Katsekin on ihan hullu.
Se Natalien hullu katse johtuu varmaan vähän niistä hänen silmistään, kun nehän ovat todella erikoiset. Vaaleansiniset väriltään eikä hän ihan hirveästi räpyttele silmiään. 😊
Entäs tämä Jasmine ja pölvästi, taas uusintana. Jasminen vei miehen kauppaan pukeakseen ja kassalla mies totesikin ettei laita 500 dollaria vaatteisiinsa, siniset shortsit passaa mainiosti. Taisi käydän niinkin ettei mies raskinut ottaa kuin yhden kerran, säästi naista ehkä.
Kaikkein eniten ärsyttää Yaran jatkuva vinkuna ja vonkuna. Jos hän edes ymmärtäisi pysyä lojaalina miehelleen, jolle on lupautunut, mutta hänpä haluaisi tehdä juuri niin kuin hän itse mielii eikä siinä olisi muilla nokan koputtamista. Äitinsä on takapiruna houkuttelemassa tytärtään jäämään Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caesarin luisteludeitti vaikutti hyvältä matchilta jos mimmi haluaa mustan miehen, koska Caesarhan tykkää valkoisista naisista. En muista onko tästä puhuttu tässä ketjussa, mutta oletteko nähneet tämän Caesarin vanhan postauksen? Hän ei sanojensa mukaan halua mustaa persettä ja on vaniljakerman rakastaja. 😳😆
https://preview.redd.it/cesar-said-he-loves-all-types-of-women-in-part-…
Eli Caesar on rasisti omia mustiaan kohtaan.
Jopa Caesar voi esitellä noille itäeurooppalaisille rikkaampaa mitä on, jenkit näkee heti läpi ettei rahaa, ja kun tietää että ne itäeurooppalaiset kuten ukrainalaiset haluaa pois maastaan niin lähtevät halvalla.
Vai olisko alun perin niin ettei kukaan musta nainen ole häntä huolinut, koska miehellä ei pahemmin rahaa, koska mustistahan on tuolla Jenkeissä puhuttu paljon että ovat rahan perään eivätkä välitä itse tehdä töitä. Latinat ja aasialaiset naiset eivät ole yhtä työtä vieroksuvia, ja mustat naiset tuolla inhoaa aasialaisia ja latina-naisia ja ovat todella rasistisia heitä kohtaan vaikka korostavat aina että me valkoiset ollaan rasistisia niitä kohtaan.
Että tuollaista Jenkeissä, olen itse asunut siellä ja opiskellut eli nähnyt ja kuullut paljon, mutta tuo myös kaikilta paikallisilta kavereilta siellä kuultua. Osa valkoisia, osa puolikkaita, ja osalla heistä on täysaasialaisia ja täyslatinakavereita ja ne kamaluudet mitä nuo ovat joutuneet kuulla mustilta ihmisiltä, etenkin mustilta naisilta, mutta siitähän ei saa koskaan puhua, "koska mustat oli orjia ja uhjeja" jne.
Jos Ceasar olisi katsottu rasistiksi, tuotanto olisi jo antanut potkut.
Kuten sai venäläinen Alinakin, kun oli omassa somessaan heitellyt rasistisia juttuja.
Ohjelmassa näköjään väkivaltainen saa oll, mutta rasismi kiellettyä.
Juu hyvä juttu ja ymmärrän, mutta mun mielestäni väkivallassakin kuuluisi ohjelmassa olla nolla toleranssi.
Tänä sunnuntai-iltana alkaa näköjän uudet jaksot Anniesta ja Davidista ja Lorenista ja Alekseista TLC-telkkarikanavalla.