90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Trumpin aikana voi tulla karkoitetuksi vaikka olisi kansalauus.
Ei voi edes trummpi karkoittaa oman mielen mukaan.
United States citizen cannot be deported. Deportation is the legal process of removing a non-citizen from the country, and US citizens have the legal right to remain in the United States.
Sama suomeksi: Jenkkien kansalaista ei voi karkoittaa, karkoitus on lakia noudattava prosessi poistaa ei-kansalaisia. Kansalaisilla on laillinen oikeus olla jenkeissä.
Erittäin harvoin kansalaisuus voidaan perua jos todistettavasti sen on saanut täysin valheellisin perustein. Käytännössä ei tapahdu koskaan.
Et ole pannut merkille, että Trump ei ole kovin kiinnostunut siitä, onko jokin laillista vai ei? Yhdysvallat ei ole enää oikeusvaltio, siellä tehdään just niin kuin Trump sanoo ihan laeista riippumatta, oikeuden päätöksiä hän rikkoo päivittäin. Esimerkkejä on satoja.
Ei saanut kuitenkaan Jimmy Kimmeliä karkoitettua edes tv:sta, vaikka yritti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adnan ei rajasta eikä välitä Tigerlillystä. Se näkee hänen ilmeestään ja eleistään. Hän nappasi netistä keski - ikäisen miehen kipeän amerikkalaisen naisen vain päästäkseen Amerikkaan veljensä luo.
Adnanin vaimo on paljon älykkäämpi kuin ukkonsa. Selviää heidän keskusteluistaan. Mutta rakkaushan on sokea, sanotaan. Valitettavasti.
Taitaa olla kouluja käymätön tuo Adnan.
Adnan on tyhmempi kuin saapas! Mä katoin just vanhaa jälkipyykkiä jossa tää pikkupoika pullisteli kaikille Tell Allissa. Ja sama kakaramainen itseään täynnä oleva asenne jatkuu noissa uusissa jaksoissa. Jos pojun pää olis lasia näkyis miten virtsa virtaa ja kakka tekee patoja! Kakara luulee olevansa perce vaikka ei oo kun pelkkä reikä ;)
Adnan taitaa olla ympäristönsä tuote, piloille hemmoteltu, perheellä ei ilmeisesti ole pikku rahasta puutetta. Adnanin äiti oli yllättävän fiksun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adnan ei rajasta eikä välitä Tigerlillystä. Se näkee hänen ilmeestään ja eleistään. Hän nappasi netistä keski - ikäisen miehen kipeän amerikkalaisen naisen vain päästäkseen Amerikkaan veljensä luo.
Adnanin vaimo on paljon älykkäämpi kuin ukkonsa. Selviää heidän keskusteluistaan. Mutta rakkaushan on sokea, sanotaan. Valitettavasti.
Taitaa olla kouluja käymätön tuo Adnan.
Adnan on tyhmempi kuin saapas! Mä katoin just vanhaa jälkipyykkiä jossa tää pikkupoika pullisteli kaikille Tell Allissa. Ja sama kakaramainen itseään täynnä oleva asenne jatkuu noissa uusissa jaksoissa. Jos pojun pää olis lasia näkyis miten virtsa virtaa ja kakka tekee patoja! Kakara luulee olev
Adnan on perheensä mustalammas, kuten Sumit. Sumit itse totesi olevansa perheensä mustalammas ja sen huomaa.
Darsey on kivemman näköinen noissa vaatteissa kuin liian avonaisissa.
Pidin aluksi Jamalista, mutta mies jäikin äitinsä kanssa sohvalle. Inhottaa kun äiti ja poika juttelevat panoistaan ja analysoivat muiden panoista. Kimbaali erityisen roisi :(
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei Adnan valittanut Tigerlilyn lyhyistä hameista kun haki kentältä ja olivat golffaamassa, oli hihatonkin.
Ei vielä. Se alkaa sitten vasta, kun on saanut Lilyn käännytettyä. Ja se tapahtuu näin: Jos rakastat minua, käännyt. Eli ei pakottamista, mutta vedotaan "jos" rakastat minua. Et rakasta, jos et käänny. Ja näin laukeaa ansa.
Miten mulla on käsitys, että Tigerlily olisi kääntynyt muslimiksi jo ennen kuin matkusti "häihinsä" Jordaniaan.
Muistan vielä, että ihmetytti kovasti, kun ei tuntunut perehtyneen asiaan yhtään. Ilmeisesti ymmärsin siis väärin tai olisiko ollut joku käännöskukkanen, johon lankesin.
Loren alkaa olla kohta täydellinen TLC;n piireihin kunhan saa hammasraudat pois. Huulet on jo tyrkätty täytteellä, seuraavaksi lisää toki tisseihin muhkeutta.
Huvitti kun Yara tylytti niitä Lorenin ottamia paskoja kuvia. 😄
Ton uuden maailmalla kauden Luken isä on kyllä tosi symppiksen oloinen.
Palstalla on puhuttu Trumpin vallasta tehdä päätöksi yksin.
Yhdysvalloissa 46 asunut sisareni ja hänen syntyperäinen, valkoinen amerikkalainen aviomies ovat kauhuissaan siitä, että juuri kukaan ei uskalla vastustaa Trumpia. Hän tekee koko ajan päätöksiä, jotka ovat vastoin lakia.
Joitakin päätöksi on oikeus pystynyt jarruttamaan, mutta moni menee läpi. Sisareni mies on republikaanipuolueen kannattaja, mutta ei äänestänyt Trumpia koska jo ensimmäinen kausi oli kamala, Mielivaltaiset, lapselliset, kostonhimoiset päätökset ovat pelottavia tässä toisessa kaudessa.
Keskusteleeko joku vielä täällä vanhassa? Vai siirrytäänkö kakkosvaiheeseen.
Palasin lomilta tänne ja huomasin miten mun viestin lähettämiseen menee entistä kauemmin, yli puoli minuuttia ja saa jännittää jääkö haaviin jonkin sanan vuoksi vai ei, ja koska tämä on niin pitkä ketju niin ei enää tallenna edes sitä haaviin jäämää viestiä alla olevaan ruutuun vaan hävittää tuhkana tuuleen. :(
Aiemmin ne viestit pystyi sentään korjaamaan ja lähettämään uudestaan jos siellä oli jokin typerä sanaesto tai kirjainyhdistelmä keskellä sanaa minkä palsta määritteli roskapostiksi. Tämä vaan huitasee ne luonnokset hiiteen, ilmeisesti automatiikka ei enää toimi kun venynyt yli 1300 sivun?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tästä🤔
Samoin! Täällä on myös jossain tuolla kaukana sivuilla 1000 tai jotain sinnepäin linkkejä sarjassa soineisiin biiseihin. Ja täällä on myös noita kivoja koko jaksoa kuvaavia kommentteja, sellaisia tiivistelmiä mitä kulloinkin tapahtui. Niitä on hauska lukea vieläkin uudestaan. Mun kestosuosikki oli ekan kerran kun Luke esiintyi sarjassa kuvaus siitä, että on kuin joku Rosita kultaisissa korvakoruissa, tai sit mun ikisuosikki mesoo kuin rys.ät koskessa :D Mua ei haittaa hitaus kun enemmän vaan luen kuin laitan itse mitään kommenttia.
En usko, että hitaus johtuu ketjun pituudesta.
Se on muuten jännä, että puhelimella lainaustoiminto toimii hyvin, mutta tietokoneella ei.
Olisko softan uudistaneella firmalla hieman säädettävää vielä.
ot.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä, että puhelimella lainaustoiminto toimii hyvin, mutta tietokoneella ei.
ot.
Ei toimi puhelimella jos on useampi viesti lainattavana tai jos ne viestit on pitkiä. Olen käyttänyt pelkkää puhelinta jo monta vuotta, siitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
ot.
Mä oon aina käyttäny vaan tietsikkaa ja joku aika sitten ei saanu enää lainattua tavalliseen tapaan. Joskus saa osan, joskus se leikkaa pois just sen kohdan mihin olis halunnu vastata. Vielä vuosi sitten toimi kuin junan vessa 😉
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun Yara tylytti niitä Lorenin ottamia paskoja kuvia. 😄
Mun mielestä Yara on hyväksikäyttäjä, röyhkimys. Lypsää miehen kuiviin ja viskaa ulos kun ei ole lypsettävää. Halveksii miestä😡
Yara sängyssä naureskelee ukrainan siskolle, joka saa vain rahaa. Jovi on antanut hänelle statuksen,
jonka hän sai omalla *******
Hitaalla käy, mutta sopii tuohon roskasarjan sakkiin mainiosti. Tim pyörii kuin puolukka pillussa🤣