90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27500)
Vierailija kirjoitti:
Angelan exä Michael elää nykyään Houstonissa ja voi hyvin henkisten traumojensa jälkeen.
Michael saavutti siis sen mitä oli hakemassa, käyttämällä Angelaa hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Coltista. Kaikki maailmalla tietää jo englannin kielisistä reality-uutissivustoilta tämän joten ei ole edes mikään juonipaljastus enää.
Colt joutuu ambulanssilla sairaalaan Hunt For Lovessa.
Muutti yhteen samassa sarjassa olevan Courtneyn kanssa joka huolehti siitä, ja olivat romanttisesti yhdessä hetken, mutta jätti Courtneyn ja lähti Brasiliaan tapaamaan naisia. Tapaili Brasiliassa kahta naista samaan aikaan! Yritti vielä tuon lisäksi saada jotain todella vanhempaa brasilialaista mummoa adoptoimaan itsensä että saisi jäädä Brasiliaan. Syystä että miehellä on niin paljon maksamattomia velkoja ja veroja USAssa että paikallinen verovirasto IRS on miehen perässä ja sen vuoksi yrittää paeta maasta!
Väittikö joku näiden tyyppien suomalainen ihailija ja sarjaan uskova tosifani vielä hetki sitten täällä, ettei sarjassa ole ketään huijareita, talousrikollisia eikä muuta? :DDDDDDD
Ei oo kukaan koskaan sellaista väittänyt! Eikä ainakaan tässä ketjussa ole yhtään ihmistä joka ei tietäisi tän olevan käsikirjoitettua hömppäviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coltista. Kaikki maailmalla tietää jo englannin kielisistä reality-uutissivustoilta tämän joten ei ole edes mikään juonipaljastus enää.
Muutti yhteen samassa sarjassa olevan Courtneyn kanssa joka huolehti siitä, ja olivat romanttisesti yhdessä hetken, mutta jätti Courtneyn ja lähti Brasiliaan tapaamaan naisia. Tapaili Brasiliassa kahta naista samaan aikaan! Yritti vielä tuon lisäksi saada jotain todella vanhempaa brasilialaista mummoa adoptoimaan itsensä että saisi jäädä Brasiliaan. Syystä että miehellä on niin paljon maksamattomia velkoja ja veroja USAssa että paikallinen verovirasto IRS on miehen perässä ja sen vuoksi yrittää paeta maasta!
Väittikö joku näiden tyyppien suomalainen ihailija ja sarjaan uskova tosifani vielä hetki sitten täällä, ettei sarjassa ole ketään huijareita, talousrikollisia eikä muuta?
Kaikilla on jopa pari akateemista tutkintoa plakkarissa🤣😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan exä Michael elää nykyään Houstonissa ja voi hyvin henkisten traumojensa jälkeen.
Juuri niin, hyvin jaksoi teeskennellä 7 vuotta. Tähtäin oli koko ajan päästä Amerikkaan, järjestää riidat Angelan kanssa ja saada katsojien sympatiat puolelleen. Houstonissa on iso nigerialaisyhteisö, minne Michael ( ei ole oikea nimi) tähtäsi. Kohta järjestää Nigeriasta sinne vaimon itselleen, ellei ole jo valmiina siellä. Angela on varmasti vaikea, mutta ohjelmassa ei koskaan näytetty Michaelin vaikeaa puolta, miten sai Angelan aina räjähtämään. Yhdessä jaksossa Angela itki, ettei kukaan tiedä, mitä hän on itse joutunut kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, hyvin jaksoi teeskennellä 7 vuotta. Tähtäin oli koko ajan päästä Amerikkaan, järjestää riidat Angelan kanssa ja saada katsojien sympatiat puolelleen. Houstonissa on iso nigerialaisyhteisö, minne Michael ( ei ole oikea nimi) tähtäsi. Kohta järjestää Nigeriasta sinne vaimon itselleen, ellei ole jo valmiina siellä. Angela on varmasti vaikea, mutta ohjelmassa ei koskaan näytetty Michaelin vaikeaa puolta, miten sai Angelan aina räjähtämään. Yhdessä jaksossa Angela itki, ettei kukaan tiedä, mitä hän on itse joutunut kestämään.
Angela oli tehtävänsä tehnyt, Angela sai mennä!
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla vitsi! Onhan? Ohjelma jossa aina ja poikkeuksetta maalataan se ulkomaalainen pahikseksi (jopa huumediileri pyörätuolijamppa koitettiin valkopestä, että Ingrid on paha) ei olisi ikinä tuotanto päästänyt noin herkullista juonta käyttämättä! Että siis Michael olis vedättäny Angelaa. Kyllä se vaan Angela ihan itse riehui itsensä ulos sarjasta ja ajoi Michaelin pakoon.
Tämä rakkautta etsimässä on kyllä aika kökkö väännelmä🙄 samoja iänikuisia naamoja määkymässä. Yhtään en tykkää että tuo jennifer on ängetty tähän, olen pro tim porukkaa, ja tuo ämäntä on ihan hirveä! Nytkin kun Tim yrittinkäydö hieromassa rauhaa niin oli heti ihan persiistä. Courtneyn kasvoilta ei pysty löytää yhtään muuta ilmettä kuin hämmästyneen, sen verran pahasti on botoksilla halvaannutettu naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin uskon ett Michael oli Green cardin perään mutta Angela olisi voinut monta kertaa viheltää pelin poikki ja erota alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt ilmi että Michael oli antanut Angelalle rahaa, eikä päinvastoin. Aika paljonkin. Oikeudessa käsiteltiin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä rakkautta etsimässä on kyllä aika kökkö väännelmä🙄 samoja iänikuisia naamoja määkymässä. Yhtään en tykkää että tuo jennifer on ängetty tähän, olen pro tim porukkaa, ja tuo ämäntä on ihan hirveä! Nytkin kun Tim yrittinkäydö hieromassa rauhaa niin oli heti ihan persiistä. Courtneyn kasvoilta ei pysty löytää yhtään muuta ilmettä kuin hämmästyneen, sen verran pahasti on botoksilla halvaannutettu naama.
Jeniffer on eri näköinen yksinhaastatteluissaan, naama lamaannutettu, hampaille tehty jotain valkaisua ja ehkä laminaattia, ja poskiin tungettu pallotäytteet. Huulia täytetty lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittikö joku näiden tyyppien suomalainen ihailija ja sarjaan uskova tosifani vielä hetki sitten täällä, ettei sarjassa ole ketään huijareita, talousrikollisia eikä muuta?
Ei oo kukaan koskaan sellaista väittänyt! Eikä ainakaan tässä ketjussa ole yhtään ihmistä joka ei tietäisi tän olevan käsikirjoitettua hömppäviihdettä.
Eikö muka? Nimittäin minäkin näin kuukausia sitten että joku haukkui juonipaljastuksen tehneitä että ei välitä mitä sarjan ihmiset tekee ruudun ulkopuolella, että älkää seuratko valheellisia ulkomaan keskusteluja niistä älkääkä käykö niiden someissa, ja puolusteli niiden kauheusleikkauksia, haukkui meitä julkkisnaisten vihaajiksi.
Miksi juuri sinä tartui tuohon ja aloit vänkäämään vastaan, onko mieli muuttunut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon, jos ei enemmän, käytti Angela Michaelia hyväksi. Huusi ja raivosi, oli mustasukkainen, rajoitti toisen elämää ja tekemistä Usasta käsin. Kävi kiinni, hajotti auton, heitti kakun naamalle yms.yms. Angela vaan halusi mu.stan miehen sänkyynsä, kotiorjan ja lapsenlapsille ukin. Minusta Michael ansaitsee GreenGardin kestettyään tuon kaiken kidutuksen ja häpeän. En ihmettele jos hälle ois jäänyt jopa elinikäiset pelkotilat tuon hullun akan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rooli🤨
27233. Nyt sä vääristelet taas täällä kirjoitettuja viestejä! Mä näin myös tuon mistä sanoit, mutta se teksti kuului, että älkää käykö näiden tyyppien someissa koska ne laskee seuraajia ja siten kuvittelee olevansa suosittuja! Kirjoittaja sanoi myös ettei häntä itseään kiinnosta vähääkään mitä nää hahmot tekee sen jälkeen kun sulkee telkkarin. Ei muuta. Ja ei, se ei ollu mun viesti! Täällä käy 30-50 ihmistä parhaimpina päivinä.
Kauneusleikkauksia ei ole täällä koskaan puolusteltu! Myöskään mitään naisvihasta ei ole ollut, noi on taas kerran sun omasta päästä. Mä en tajua tota pakkomiellettä keksiä olemattomia mitä olis muka sanottu. Pysytään jooko ihan asiassa eikä satuilla omia, sopiiko?
Ja mitä tulee tohon mitä sanoin ettei kukaan täällä kuvittele tän olevan enää mitään oikeaa realtitya, niin sitä mieltä mä oon ollu jo vuosia! Kun alettiin keksiä ihan huuhaa juonikuvioita kävi selvääkin selvemmäksi että tästä on tullut keksittyä draamaa, ei realitya sanan ap. merkityksessä.
Myöskään kukaan ei voi sanoa ettei tässä sarjassa olis ollu mukana rikollisia! Vastahan sellainen oikein itse esitteli itsensä: Olen Brian, entinen huumediileri jolta ammuttiin jalat alta. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
27233. Nyt sä vääristelet taas täällä kirjoitettuja viestejä! Mä näin myös tuon mistä sanoit, mutta se teksti kuului, että älkää käykö näiden tyyppien someissa koska ne laskee seuraajia ja siten kuvittelee olevansa suosittuja! Kirjoittaja sanoi myös ettei häntä itseään kiinnosta vähääkään mitä nää hahmot tekee sen jälkeen kun sulkee telkkarin. Ei muuta. Ja ei, se ei ollu mun viesti! Täällä käy 30-50 ihmistä parhaimpina päivinä.
Kauneusleikkauksia ei ole täällä koskaan puolusteltu! Myöskään mitään naisvihasta ei ole ollut, noi on taas kerran sun omasta päästä. Mä en tajua tota pakkomiellettä keksiä olemattomia mitä olis muka sanottu. Pysytään jooko ihan asiassa eikä satuilla omia, sopiiko?
Ja mitä tulee tohon mitä sanoin ettei kukaan täällä kuvittele tän olevan enää mitään oikeaa realtitya, niin sitä mieltä mä oon ollu jo vuosia! Kun alettiin keksiä ihan huuhaa juonikuvioita kävi selvääkin selvemmäksi että tästä on tullut keksittyä draamaa, ei realitya sanan ap. merkityksessä.
Myöskään kukaan ei voi sanoa ettei tässä sarjassa olis ollu mukana rikollisia! Vastahan sellainen oikein itse esitteli itsensä: Olen Brian, entinen huumediileri jolta ammuttiin jalat alta. I rest my case.
Puhut nyt eri viesteistä. Ne viestit oli täällä kuukausia sitten, mäkin näin kun kommentoija kysyi että onko hänen sarjalaisista postaamia paljastusviestejä täältä ilmianto-poistattanut henkilö se sama hyväuskoinen hölmälinen tai lieneekö itse aineissa, joka ihailee suomalaisia huumeita levittäneitä Katiska-rikollisia kun niistäkin tehty ylistäviä sarjoja joissa leikkii rikkaita sankareita tai Kardashianeja, kalliine logokamppeineen ja kauhistusleikkauksineen ja joka puolustelee niitä pitkin eri keskustelupalstoja koska ihailee niitä ja kuvittelee ne hyviksi ihmisiksi ja että kaikki on vaan sellaisille kateellisia kun saavat jotain seiskalehtihuomiota ja huumedokkarisarjoja.
Ei tarvitse kun katsoa nuorisoa ketkä myy meidän lasten kouluissa huumeita, varastaa logovaatteita, että onko tuollainen toiminta tervettä ja ihailtavaa kun ottavat mallia. Nuorten ja nuorten aikuisten huumekuolemat kun on meidän maassa nousseet tuon Katiskavyyhdin myötä mutta kaikkien mielestä hienoa kun on jauhohejgivideota ja joujou. 90 Day sarjaan otettu huumerikollisia, vankilassakin olleita. Ei tervettä sekään.
Korj. äskeiseen:
hölmöläinen, jauhojengivideota.
Kännykällä kirjottaminen hankalaa kun tottunut kannettavaan tietsikkaan.
Realityjen sarjassa tai sarjoissa on enää mukana kaiken maailman rappiosakkia! Yhteiskunnan huomion hakuista mätää!! :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt ilmi että Michael oli antanut Angelalle rahaa, eikä päinvastoin. Aika paljonkin. Oikeudessa käsiteltiin tuo.
Michaelilla oli muutamia muitakin tyttöjä ja tyhjensi Angelan pankkitilin. Ehkä myöhemmin maksoi takaisin.