90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
https://pagesix.com/2022/08/22/90-day-fiance-star-yve-arellano-charged-…
Yven puolustus kiistää pahoinpitelyn, kuulemma Mohamedin ja uuden naisen juoni saada hänet pysymään maassa. Pettäminen alkoi heti kun menivät naimisiin, M oli kieron oloinen heti alussa.
On tässä kyllä ihmeellistä empimistä joillakin, ihan häiden aattoon asti.
Aina voi tietysti sattua mitä tahansa, lyhyessäkin ajassa.
Mutta itse ajattelen, että kyllä joku varmuus pitäisi olla ns. ennen alttarille astumista.
Eri asia, jos esim. sairastuu vakavammin.
Muuten jos kauheasti empii, niin ei mitään järkeä häihin.
Tässä ohjelmassa on toki omat mutkansa, mutta aika eestaas- venkoilua silti.
Tim;
En pidä otsanauhoista/ pannoista🤣🤣🤣
Mikä kommentti taas😆
Vierailija kirjoitti:
Veronican Instagramissa oli kuvia hänestä ja Armandosta vai oliko joku ihan hänen näköisensä?
Kun en niistä teksteistä saanut varmuutta.
Ovatko sitten tutustuneet kuvauksissa tms.
Nehän on hyviä kavereita.
Tim ja Kenny on Jenkeissä ja veronica ja Armando mexikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö totta ? Jenkkiryhmissä puhutaan, Yve on pidätettynä perheväkivallasta.
Tutkija sanoo näin:
Starcasam-nimisellä sivustolla on raportti Yven ja Mohammadin tutkijalta... lue itse. Hän ei tehnyt hänelle mitään. En ymmärrä miksi hänet pidätettiin. lue itse. Konstaapeli sanoi, ettei hänessä ollut jälkiä. Hän joutui pahasti jyrkäksi. se sanoi että hän pakkasi laukkunsa ja lähti 14. päivä. se kertoi yvesin puolelta. häntä ei olisi pitänyt pidättää jos minulta kysytään, mutta tee omat päätöksesi sen jälkeen kun olet lukenut poliisitutkijan raportin. hän ei tehnyt mitään hänelle, mutta ehkä huutaa hänelle. hän yrittää pysyä maalla joten luulen että hän on poissa hänen talostaan, luojan kiitosKyllä, ja Muhis petti, youtubesta löytyy useampikin video aiheeseen liittyen,
Muhis! Loistava nimi :D
Jotenkin sain tästä Muhiksesta kieromman passiivis-agressiivisemman kuvan kuin siitä heikkolahja-Daniellen Muhiksesta. Daniellehan käytti siihen henkistä ja fyysistä väkivaltaa, kiristi mm. maahanmuuttoviranomaisilla. Vaikka nainen oli itse rikollinen.
Tässä 9-kaudesta en oikein tykkää kenestäkään, joten olen päätynyt katsomaan pelkät Pillow talkit. Kimberlyn Jamal-poika vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä. Ei huuda eikä räyhää eikä pilkkaa. Ilmaisee itseään rauhallisesti ja harkitsevasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä 9-kaudesta en oikein tykkää kenestäkään, joten olen päätynyt katsomaan pelkät Pillow talkit. Kimberlyn Jamal-poika vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä. Ei huuda eikä räyhää eikä pilkkaa. Ilmaisee itseään rauhallisesti ja harkitsevasti.
Samaa mieltä. Epäsopivia pareja kaikki ja käsikirjoitus paistaa läpi enemmän kuin koskaan aiemmin.
Tosiaan, yhdet näyttelevät hääsuunnittelua vaikka ollaan jo naimisissa. Kuinka tyhminä sarjan tekijät katsojia pitävät?
Bilaal ja Shaeeda vasta kummallinen pari ovat, en kertaakaan ole nähnyt näiden kahden välillä mitään lämpöä tai läheiayyttä, edes ystävällistä sanaa tai katsetta. Kuin kaksi toisiaan inhoavaa näyttelijää olisi vastakkain. Bilalin ocd on kamalaa katsottavaa, puuttuu ihan joka asiaan ja kyttää ruuanlaittoakin vieressä. Kylmäävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
En sitten tiedä siitä Thaissin isästä, mutta kyllä minullekin tuli hieman "roistomainen" vaikutelma.
Toki jotkut ihmiset voivat näyttää hurjemmilta, kuin ovat...
Kyllähän se eilinen ärjäisy olen hyvin pettynyt sinuun. Kertoi miehestä paljon.
Jos muistan oikein on vasta muutamia vuosia ollut Thaissin elämässä mukana, siksi en oikein usko Thaissin häntä suuresti arvostavan tai rakastavan vaan aidosti pelkää isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako tuo Stephanienkin "pieru"bisnes olla joku kulissi?
Maailma on toki hullu paikka, mutta ovatkohan ne hänen todelliset rahansa peräisin esim. Instagramista tms.?
Ja kuinka paljon on totta niissä puheissa, joita höpisi studiojaksossa...
Että olisi miljonääri tms.On se oikeasti myynyt niitä, huutokauppasi viimeisen pierupurkkinsa. Huutokauppasi myös treffit kanssaan.
Sitten alkoi myymään tissihikeään, makaa ulkona hikoilemassa ja kerää tissien alta hiet purkkiin! Jossain jutussa oli että oli maannut niin kauan pihalla että oli polttanut itsensä auringossa, että pitää taukoa siitäkin. Sillähän meinasi suoli revetä kun söi kaasuttavaa ruokaa jotta sai purkitettua, joutui sairaalaan.
Outoja sen sijaan noi sen jutut jälleennäkemisessä, että sillä on joku ranskalainen mies joka hommas sen Pariisiin ja sekstailivat koko viikonlopun ja että mies opettaa häntä ja ikään kuin "50 Shades of Grey"-leffan S&M tyylisesti kiduttelee ja alistaa häntä ja että jos mies haluaa muita naisia kimppaan niin on alistuvainen ja suostuvainen, ja mitä kaikkea se siellä selosti. Ja että on edelleen bi mutta silti miehistä pitää enemmän ja tuntui siltä että nainen elää jossain harhoissa ja kuvittelee olevansa suurtakin staraa. Ilmeisesti yh-äiti lellinyt tytärtä pilalle. Eikö sillä ollut se vakava veritauti-tulehdussairaus ollut pitkään, joka meinasi estää Australiaan menemisen ja kun pakkasi pussikaupalla lääkkeitä mukaan? Kun esitti niin siveätä sen Erikan kanssa? No sekin vakava sairaus on yllättäen pois pyyhitty, ja reissaa sekstailemassa outojen tyyppien kanssa, vielä nyt korona-aikana, ja hankkii virus- ja muita tauteja ties mitä muuta kautta, hyi.
Stephanie esitteli miljoonan dollarin Porshekokoelmaa youtubessa, oli monenlaista bensa- ja sähköautoa, uusinta uutta. Eli ilmeisesti tienaa jollain, olisikohan sugar daddyjäkin kuvioissa. Tai vaihtoehtoisesti on vuokrannut ne autot pihalleen kuvauksen ajaksi?
Siis mitä?! Hyvät lisätulot oisin minäkin tissihien myynnillä saanut varsinkin näin kesällä 😄
Vai pitääkö olla jotenkin teeveestä tuttu jotta hiki myy?
Mun oli pakko etukäteen youtubesta katsoa tän kauden pillow talk tell all - jaksot kun en malttanut odottaa enää
John on niin paras 😁
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko etukäteen youtubesta katsoa tän kauden pillow talk tell all - jaksot kun en malttanut odottaa enää
John on niin paras 😁
Kyllä John on
Jibri ja Shaun mokasivat täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Emilyllä tosiaan ole muita vaatteita kuin se aina sama virttynyt muodoton neulepusero, joka roikkuu toisella olalla.
Hän on heti paremman näköinen, kun nostaa tukan toisen silmän päältä ylös.
Mihin Annyn ja Robertin vauva kuoli ?? Tietääkö kukaan ? 7 kk vanha, oli menossa ilmeisesti johonkin leikkaukseen ja kuoli siihen :((
Vierailija kirjoitti:
Mihin Annyn ja Robertin vauva kuoli ?? Tietääkö kukaan ? 7 kk vanha, oli menossa ilmeisesti johonkin leikkaukseen ja kuoli siihen :((
Synnynnäinen sydänvika. Sydän ei vaan enää jaksanut. 😭
Mistä tiedätte, että Miona ja Jibri oli jo aiemmin naimisissa? Missä se sanottiin?
Entä mitä tarkoittaa että Danielle oli rikollinen itse?
Mä oon jäänyt ihan koukkuun kaikkeen tässä sarjassa. On (yllä olevia kysymyksiä lukuunottamatta) tosi tarkasti opiskeltu kaikki kaudet ja spinnoffit ja instat ja roskamedioiden julkaisut :D
Samoilla linjoilla, mitä joku muukin kirjoitti, että tää kausi ei ollut kovin ihmeellinen. Enkä myöskään odota innolla Edin paluuta, enkä oikein ketään niitä sinkkuja. Eniten haluaisin uuden 'perus'-kauden ja sit pillow talkina ne vanhat tyypit. Se riittäis niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö totta ? Jenkkiryhmissä puhutaan, Yve on pidätettynä perheväkivallasta.
Tutkija sanoo näin:
Starcasam-nimisellä sivustolla on raportti Yven ja Mohammadin tutkijalta... lue itse. Hän ei tehnyt hänelle mitään. En ymmärrä miksi hänet pidätettiin. lue itse. Konstaapeli sanoi, ettei hänessä ollut jälkiä. Hän joutui pahasti jyrkäksi. se sanoi että hän pakkasi laukkunsa ja lähti 14. päivä. se kertoi yvesin puolelta. häntä ei olisi pitänyt pidättää jos minulta kysytään, mutta tee omat päätöksesi sen jälkeen kun olet lukenut poliisitutkijan raportin. hän ei tehnyt mitään hänelle, mutta ehkä huutaa hänelle. hän yrittää pysyä maalla joten luulen että hän on poissa hänen talostaan, luojan kiitosKyllä, ja Muhis petti, youtubesta löytyy useampikin video aiheeseen liittyen,
Muhis! Loistava nimi :D
Jotenkin sain tästä Muhiksesta kieromman passiivis-agressiivisemman kuvan kuin siitä heikkolahja-Daniellen Muhiksesta. Daniellehan käytti siihen henkistä ja fyysistä väkivaltaa, kiristi mm. maahanmuuttoviranomaisilla. Vaikka nainen oli itse rikollinen.
Katsoin tänään taas Darceyn & Staceyn sarjaa.
Metkaa on se, että ainakin Darceyn rinnat on melkein jatkuvasti niin näkyvillä, että koko ajan odottaa että koska "pullahtavat" täysin esiin.
Eikä mitään himmennystä päällä, mutta sitten kun menivät johonkin pepputreeniin pinkeät pöksyt jalassa, niin heti oli himmennys päällä...
Joku amerikkalainen juttu?
Joskus näkee sellaistakin, että esim. joku puseron teksti on piilotettu.
Tai jopa jonkun tuotteen tms. teksti/ merkki.
Liittyyköhän piilomainontaan tms.?
Sitten vielä kiroilu;
"Piippiä" päälle.
Eräässä ohjelmassa meni hölmösti sekin;
Välillä kuului *Piip* ja sitten taas ei😆
Olikohan joku tekninen ongelma...
Tänään alkaa 90 Days Diaries!
TLC 21.00📺
Mikä hirveä kuminaama ankka Tomilla nyt kierroksessa, aikoo kosia Mariahia. Eikö tuosta pääse ikinä, naisell kaksi lastakin. Naurettavaa.
Eikun sori sekoitin Mionaan ja Jibriin.