90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunt for lovesta, Chantelin rasvatäyttöriipparit, kehuu että D-kupista L-kuppiin mutta kitisee miehille että pitäis pienentää, eikö tuo olisi naisten keskeistä juttua jos rinnat/rasvatäytöt/silikonit mitkä lie aiheuttaa ongelmaa ja pitäisi pienentää? Miksi sitä tarvitsee miehille mainostaa, no tietenkin koska haluaa miesten sanovan että ne on kauniit ja ihanat ja ettei saa pienentää.
Ellei ole terveyshaittoja, mutta tuon luulisi olevan naisten keskeistä juttua koska ongelma koskee monia naisia, harvemmin miehiä =D
Aattelin samaa, miettikää ku joku mies alkais valittaan naiselle että ku mulla on niin isot pallit että pitäiskö niitä pienentää. Joku nainen vois vielä ottaa ton seksuaalisena häirintänä. Jos semmoset olis ongelma niin luulis että miesten kaa juteltais että miten liian isot kivekset hiestää housuihin ja tulee hankaumia tai vastaavaa.
Älkääs hätäilkö, kyllä se "toppakalsareiden" kaupittelija tuodaan vielä näytille, kertomaan kuinka letkusta tuli liian pitkä ja pallit hiertää polvissa :D
Joko se pari ehti muuten erota?
Ja valehtelu paisuu taas kuin pullataikina. Koko viikonko laadit noita päästä keksittyjä juttuja ja perjantain tullen rynnit tänne haastamaan riitaa? Kaikki vanhat palstalaiset tietää ettei täällä ole koskaan ollut mitään noita sun säveltämiä mielikuvitus juttuja.
Tässä on selvä kaava: Koko viikon on leppoisaa keskustelua. Perjantaina tänne ilmestyy tämä vakiotrolli huutamaan, että kaksi sivua kommentteja on kadonnut. Ei ole. Sitten alkaa sama litania: "Kiusaaja poistaa MINUN viestejä. Laittaa alapeukkuja" (herranjumala miten kamalaa) ja seuraavaksi alkaakin nimittely kakkikseksi tai joksikin muuksi, Se yltyy huudoksi ja raivoisaksi solvaamiseksi. Luultavasti jonkun kaverinsa kanssa lietsoo tätä riehumista täällä. Sunnuntaihan mennessä palsta on taas normaali ja ihmiset voivat keskustella ilman häiriköintiä. Trolli ilmeisesti palautetaan sinne laitokseen josta se vapautuu aina perjantaina iltapäivällä. Onneksi on vaikka mitä muutakin tekemistä viikonlopun kuin kytätä tätä palstaa 24/7. Kivaa viikonloppua! Ensi viikolla taas uudella uskolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja valehtelu paisuu taas kuin pullataikina. Koko viikonko laadit noita päästä keksittyjä juttuja ja perjantain tullen rynnit tänne haastamaan riitaa? Kaikki vanhat palstalaiset tietää ettei täällä ole koskaan ollut mitään noita sun säveltämiä mielikuvitus juttuja.
Tässä on selvä kaava: Koko viikon on leppoisaa keskustelua. Perjantaina tänne ilmestyy tämä vakiotrolli huutamaan, että kaksi sivua kommentteja on kadonnut. Ei ole. Sitten alkaa sama litania: "Kiusaaja poistaa MINUN viestejä. Laittaa alapeukkuja" (herranjumala miten kamalaa) ja seuraavaksi alkaakin nimittely kakkikseksi tai joksikin muuksi, Se yltyy huudoksi ja raivoisaksi solvaamiseksi. Luultavasti jonkun kaverinsa kanssa lietsoo tätä riehumista täällä. Sunnuntaihan mennessä palsta on taas normaali ja ihmiset voivat keskustella ilman häiriköintiä. Trolli ilmeisesti palautetaan sinne laitokseen josta se vapautuu aina perjantaina iltapäivällä. Onneksi on vaikka mitä muutak
Miksi otat tuon kaiken noin henkilökohtaisesti ja alat räksyttämään muita juttelijoita vastaan, jos ET OLE VIESTIEN POISTATTAJA? :D :D
Taisit paljastaa itsesi. Jälleen kerran.
Oisin itekin halunnu lukee ne mitä täältä on vedetty pois. Juonipaljastuksista-ko-kö joku taas vetänyt hernepellot nenään ja nyt kun joutuu vastuuseen, alkaa väittää muita valehtelijoiksi !!
Noitakyylä alotti taas muiden vainoamiset ja solvaamiset kun joku heitti hyvät juonipaljastukset kehiin tästä sarjasta ja miten ne on mokannu taas kaiken uskottavuuden. Siksi viestejä on ilmoitettu poistoon? Täytyy olla aika sairas joka uskoo tähän sarjaan, haluaa ettei juonia kerrota kun kaikki näkee ne sokealla otsallaankin. Ainakin viisaat ja tilannetajuiset henkilöt jotka näkee tämän näytöksen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selvä kaava: Koko viikon on leppoisaa keskustelua. Perjantaina tänne ilmestyy tämä vakiotrolli huutamaan, että kaksi sivua kommentteja on kadonnut. Ei ole. Sitten alkaa sama litania: "Kiusaaja poistaa MINUN viestejä. Laittaa alapeukkuja" (herranjumala miten kamalaa) ja seuraavaksi alkaakin nimittely kakkikseksi tai joksikin muuksi, Se yltyy huudoksi ja raivoisaksi solvaamiseksi. Luultavasti jonkun kaverinsa kanssa lietsoo tätä riehumista täällä. Sunnuntaihan mennessä palsta on taas normaali ja ihmiset voivat keskustella ilman häiriköintiä. Trolli ilmeisesti palautetaan sinne laitokseen josta se vapautuu aina perjantaina iltapäivällä. Onneksi on vaikka mitä muutak
Mä oon kans huomannu ton saman kaavan, tyyppi joka ragee peukuista syyttää muita poistatuksista mut on selkeesti ite se joka poistattaa.siis syyttää muita siitä mitä itte tekee!!!😂 On joskus poistattanu munkin viestejä kun luullut mua siks kakkikseks kun oon ollu eri mieltä sen kaa! Aika naurettava, vai pitäiskö sanoo säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selvä kaava: Koko viikon on leppoisaa keskustelua. Perjantaina tänne ilmestyy tämä vakiotrolli huutamaan, että kaksi sivua kommentteja on kadonnut. Ei ole. Sitten alkaa sama litania: "Kiusaaja poistaa MINUN viestejä. Laittaa alapeukkuja" (herranjumala miten kamalaa) ja seuraavaksi alkaakin nimittely kakkikseksi tai joksikin muuksi, Se yltyy huudoksi ja raivoisaksi solvaamiseksi. Luultavasti jonkun kaverinsa kanssa lietsoo tätä riehumista täällä. Sunnuntaihan mennessä palsta on taas normaali ja ihmiset voivat keskustella ilman häiriköintiä. Trolli ilmeisesti palautetaan sinne laitokseen josta se vapautuu aina perjant
Ragee peukuista?
Mene nyt hoitoon. Soititko lapsenlapselle miten peukkuraivo ilmaistaan teinin tavoin? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla seuraavanlaiset viestit:
Kiroilua sisältävät viestit.
Kannattaa käydä lukemassa säännöt jos on epäselvää miksi täältä muka poistuu viestejä! Siivoa kielenkäyttösi ja lopeta sääntöjen vastainen meuhkaaminen niin ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selvä kaava: Koko viikon on leppoisaa keskustelua. Perjantaina tänne ilmestyy tämä vakiotrolli huutamaan, että kaksi sivua kommentteja on kadonnut. Ei ole. Sitten alkaa sama litania: "Kiusaaja poistaa MINUN viestejä. Laittaa alapeukkuja" (herranjumala miten kamalaa) ja seuraavaksi alkaakin nimittely kakkikseksi tai joksikin muuksi, Se yltyy huudoksi ja raivoisaksi solvaamiseksi. Luultavasti jonkun kaverinsa kanssa lietsoo tätä riehumista täällä. Sunnuntaihan mennessä palsta on taas normaali ja ihmiset voivat keskustella ilman häiriköintiä. Trolli ilmeisesti palaute
No just tätä tarkoitin!!! 😂😂😂
Ei oo kuule lapsenlapsii eikä edes lapsii keltä mitä vois kysellä! Mutta oleta ihan mitä haluut, ihan sama mulle!
Onhan se paha kolaus jos täällä kaikki kerrotaan ennakkoon, kuka enää maksaa tai ylipäätään katsoo😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se jonkun hyvin kirjottama yhteenveto Happily ever afterista lähti ? Oli äsken täällä, alotin lukeen, kävin hakemassa kahvia, aattelin lukasta läpi ajatuksen kaa ja nyt ei näy? Mitä v***ua taas ?
Huomasin postausten katoamista ja olin juuri tulossa kysymään, koska mulla oli kaksi näitä ikkunoita auki tästä 90 daysin ketjusta, toisessa oli osoitekenttään jäänyt 1351 ja toisessa uudemmassa ikkunassa 1353 ja kun päivitin sivun missä 1353 niin se muuttui takaperin 1352:ksi ja ainakin 9 tai 10kpl viestiä poissa. Ilmeisesti sarjasta ei saa puhua mutta toisten keskustelijoiden kiusaaminen sallittua? :-/
Juuri näin! Joku osoittaa mieltään poistattamalla sarjaan liittyvät kommentit mutta haukkuu ja vainoaa niitä ketkä ei toimi käsikirjoituksensa mukaan, ne on sen mielestä asiallista keskustelua. Kehtaa vielä kopioida palstan sääntöjä tänne, vaikkei itse noudata niitä. Kuvittelee omistavansa ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Kuka poisti videon + jutun?
joku kuramuija vissiin taas??
Vierailija kirjoitti:
Tänään 21.OO alkaa uusi rakkautta etsimässä, sinkut.
Kaamea, mainospätkä oksettaa🤢🤮🤮
Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa.
Kannattaisko nyt vaan sun keskittyä ketjun aiheeseen ja jättää muiden kirjoittajien haukkuminen ja vainoaminen. Muut haluaisivat lukea aiheesta, ei siitä miten haukut täällä toisia kirjoittajia.
Onko niillä kaikilla iso p e n i s, kuten Usman kehuu ? Minulle tuleekin heistä aina aasi tai hevonen mieleen, vaikka en ole ikinä heidän värkkejään nähnyt.
Vierailija kirjoitti: Onko niillä kaikilla iso p e n i s, kuten Usman kehuu ? Minulle tuleekin heistä aina aasi tai hevonen mieleen, vaikka en ole ikinä heidän värkkejään nähnyt.
Mullakin oli aikoinaan Ghanalainen kesäkolli, oli ihan kookas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Onko niillä kaikilla iso p e n i s, kuten Usman kehuu ? Minulle tuleekin heistä aina aasi tai hevonen mieleen, vaikka en ole ikinä heidän värkkejään nähnyt.
Mullakin oli aikoinaan Ghanalainen kesäkolli, oli ihan kookas.
Pikkasen liikaa kehutaan isoa, näin naisena en halua sitä kurkkuun saakka. Iso aiheuttaa meille naisille herkästi hankauksella tulehduksia. Siis suomipojat älkää välittäkö, miehessä suurinta ja inhaninta on joku muu kuin iso k u l l i.
Mielestäni Tim ei kuulu tuonne, on seurustellut Jenifferin kanssa ja on muutenkin joka ohjelmassa, liikaa Timiä.
Mä laitan uudestaa viestin minkä joku sekopää poistatti taas v-tutuksensa keskellä:
Nyt Adnan on Tigerlilyn isän ja tämän naisystävän kanssa teksasilaisessa pihvituvassa ja kiskoo lihaa naamaan. Paasaa islamista ja avokkinsa kääntymisestä, muttei syö halal-lihaa! :D Oikee feikkimuslimi!